ďťż
Wštki |
[Perihelion] Przydatne informacje (Iselor)
Oceansoul - Nie 16.05.2010, 21:08:08 " />wersja w wordzie: http://ftp.iml.pl/teksty/perihelion.rtf --- TABELKI: Tabela charakterystyki postaci opisuje cechy i ich znaczenie. W kolumnie "Wzrost" jest opis działań koniecznych, aby dana cecha wzrosła. Cechy rosną wyłącznie podczas bitew. Jak widać, czasem można troszkę oszukać, na przykład wzrost szybkości jest bardzo łatwy... Charakterystyka postaci: Nazwa Opis Wzrost Stamina ustala próg, po przekroczeniu którego (wartość zerowa) postać traci przytomność i pada na ziemię jej wzrost nie zależy od niczego i następuje automatycznie co określoną liczbę rund Vitality po jej utracie następuje śmierć postaci wzrasta jedynie wtedy, gdy zawodnik otrzymuje określoną liczbę ran i sam się wyleczy Constitution ustala naturalny odporność organizmu na różne bodźce zewnętrzne oraz wspomaga samoczynne gojenie się ran nie rośnie Strenght podnosi odporność postaci, a jej wartość determinuje poziom maksymalnego obciążenia (w kg) niesionym sprzętem oraz określa efekty ranienia przeciwnika w walce wręcz jej przyrost zależy od częstych walk wręcz Dexterity określa umiejętność posługiwania się bronią zarówno w strzelaniu, jak i w zwarciu rzadko rośnie, czasami dzięki ostremu strzelaniu do celu Speed od niej zależy zasięg poruszania się na polu walki oraz sprawność zmiany broni podczas bitwy bardzo często rośnie, jeżeli postać wykazuje dużą mobilność, czyli wciąż łazikuje Inteligence ustala efektywność i celność rzucanych czarów zwiększa się poprzez używanie magii Concentration określa zasób energii mentalnej do wykorzystania w działalności magicznej jej poziom rośnie dzięki częstemu rzucaniu czarów. Poza tym można ją wywołać, używając obrony mentalnej Sixth Sense ustala poziom naturalnej ochrony przed czarami nie zwiększa się jego czułość Perception określa celność strzału i umiejętność obsługi broni jej poziom rośnie poprzez udział w strzelaninach Morale poziom odwagi, pozbawiony jej żołnierz wpada w panikę i zostaje wykluczony z walki rośnie z każdą wygraną bitwą Cechy bojowe: Nazwa Opis Zależność Endurance obciążenie sprzętem siła Wounding zadawanie ran trzymaną w rękach bronią rodzaj broni Operation time zużycie punktów ruchu na wymianę broni szybkość Physical protection poziom naturalnej obrony budowa fizyczna postaci i jej opancerzenie Physical defense umiejętność obrony zręczność i siła Physical attack umiejętność atakowania Zręczność i siła Physical action tlme zużycie punktów ruchu na dany atak i obronę zręczność, szybkość i rodzaj broni Range attack max. skuteczność strzelecka percepcja, zręczność i rodzaj broni Range defense max. skuteczność obrony przed ostrzałem percepcja Range action time procent punktów ruchu zużywanych na strzelanie percepcja, zręczność i rodzaj broni Mental protection naturalna odporność na czary szósty zmysł Mental attack skuteczność ataku czarami inteligencja Mental defense skuteczność obrony przed czarami inteligencja, szósty zmysł Mental energy energia mentalna koncentracja Mental action time zużycie punktów ruchu na działalność magiczną inteligencja Charakter: Nazwa Opis Wzrost cechy Ivory ekstremalnie pozytywna koncentracja i morale Morphium silnie pozytywna żywotność i kondycja Crome Panter pozytywna szybkość i morale Whisper Dance umiarkowanie pozytywna szybkość i szósty zmysł Lavendar neutralna brak Neon umiarkowanie negatywna inteligencja i koncentracja Toxic Waste negatywna siła i kondycja Uitriol silnie negatywna zręczność i szybkość Cornivore ekstremalnie negatywna siła i budowa fizyczna Formy czarów: Nazwa Zasięg Obszar Uwagi Cone 8 1*1 czar rzucany trzykrotnie w danej chwili Ring 0 3*3 bez efektów ubocznych dla rzucającego Tunnel 40 tunel działanie w wyznaczonym kierunku Sphere 2 1*1 Blast 12 1*1 Storm 14 3*3 Field 16 5*5 Tabela czarów: Nazwa Składniki Zależność Efekt uboczny Klasa High temperature: Solar corona 17,18 morale rośnie: morale M Napalm eruption 18,31,32 siła spada: percepcja, żywotność M P A Glowing plasma 3,8,13,31 percepcja spada: siła, percepcja, żywotność P A Low temperature: Black frost 24,32 kondycja spada: kondycja M P A Chilly vapour 26, 30, 36 żywotność rośnie: percepcja, zręczność M A Whirring moralne 4,10,25,40 siła spada: morale, żywotność, szybkość P A Pressure: Altered gravity 9,28 inteligencja spada: siła M P A Forcedefiection 23,29,35 kondycja rośnie: percepcja, szybkość M P Fulminatlng damp 1,2,4,40 siła spada:siła, percepcja, zręczność M A Electricity: Static charge 26,30 szósty zmysł rośnie: inteligencja P A Electric shock 14,20,33 kondycja spada: zręczność, szybkość M P Brush discharge 11,21,25,40 percepcja spada: morale, kondycja, zręczność M P A Extreme sound Infraresonanse 31,40 percepcja spada: koncentracja M P A Midturbulęncy 10,26,34 szósty zmysł rośnie: percepcja, koncentracja M A Sonic boom 8,19,36,38 siła Spada: inteligencja, percepcja, morale M P Extreme light Shaded spectrum 10,22 inteligencja spada: percepcja P A Diffused glaire 15,19,26 koncentracja spada: percepcja, szósty zmysł M P A Liquid light 10,16,22,28 inteligencja rośnie: siła, szyb., szósty zmysł M A Radiation: Radiant powder 7,14 szósty zmysł spada: szybkość M A Beta spread point 15,37,38 percepcja rośnie: kondycja, percepcja P A Uranlum warp 3,4,24,39 żywotność spada: kondycja, koncentracja, szósty zmysł M P A Organic materials: Hormonal spray 17,19 żywotność spada: kondycja M P A Rank poison 19,23,35 kondycja spada: siła, żywotność M A DNA stimulants 11,28,37,38 inteligencja rośnie: inteligencja, koncentracja, szósty zmysł P A Unorganic materials: Metallic layers 20,32 siła rośnie: kondycja M P Drifting silicon 13,17,28 percepcja spada: szybkość, morale P A Acidic fume 2,5,24,33 szósty zmysł spada: koncentracja, zręczność, szybkość M P A Pathogens: Temporal leprosy 7,36 żywotność spada: żywotność A Psion antidote 19,28,36 żywotność rośnie: zręczność, żywotność P A Septic thorns 1,5,6,18 kondycja spada: żywotność, kondycja, zręczność M P A Astral influences: Lifeforce drain 11,18 koncentracja spada: żywotność M P A Aura dispersion 10,28,35 koncentracja spada: kondycja, siła M A Inner shadow 1,29,32 szósty zmysł spada: siła, koncentracja M P Reality shift 32,34,36 szósty zmysł rośnie: morale, szósty zmysł M P A Ethereal fluidum 4,5,12,15 żywotność rośnie: siła, szybkość, zręczność M A Mental influences: Estatic trance 15,36 koncentracja rośnie: morale M P Spiritual void 9,33,38 inteligencja spada: inteligencja, szósty zmysł M P Scisophrenia 21,30,33 inteligencja spada: inteligencja, koncentracja P Neuron overdrive 28,33,40 inteligencja spada: inteligencja, szósty zmysł M P A Alpha catharsis 16,17,21,27 szósty zmysł rośnie: żywotność, kondycja, inteligencja M P A Klasa: M - Mediator, P - Psionic, A - Anchorite Składniki: runy ponumerowane wg kolumn (od góry w dół) od lewej strony tablicy runów. Konrad Szkudlarczyk wojjoo - Pon 17.05.2010, 08:25:03 " /> Cytuj: Iselor - Wto 18.05.2010, 16:07:00 " />TABELKI: Tabela charakterystyki postaci ukazuje cechy i ich znaczenie. W kolumnie "Wzrost" jest opis działań koniecznych, aby dana wartość wzrosła. Cechy zwiększają się wyłącznie podczas bitew. Jak widać, czasem można troszkę oszukać, na przykład wzrost szybkości jest bardzo łatwy... Charakterystyka postaci: Nazwa Opis Wzrost Stamina ustala próg, po przekroczeniu którego (wartość zerowa) postać traci przytomność i pada na ziemię jej wzrost nie zależy od niczego i następuje automatycznie co określoną liczbę rund Vitality po jej utracie następuje śmierć postaci wzrasta jedynie wtedy, gdy zawodnik otrzymuje określoną liczbę ran i sam się wyleczy Constitution ustala naturalną odporność organizmu na różne bodźce zewnętrzne oraz wspomaga samoczynne gojenie się ran nie rośnie Strenght podnosi odporność postaci, a jej wartość determinuje poziom maksymalnego obciążenia (w kg) niesionym sprzętem oraz określa efekty ranienia przeciwnika w walce wręcz jej przyrost zależy od częstych walk wręcz Dexterity określa umiejętność posługiwania się bronią zarówno w strzelaniu, jak i w zwarciu rzadko rośnie, czasami dzięki ciągłemu strzelaniu do celu Speed od niej zależy zasięg poruszania się na polu walki oraz sprawność zmiany broni podczas bitwy bardzo często rośnie, jeżeli postać wykazuje dużą mobilność, czyli wciąż łazikuje Intelligence ustala efektywność i celność rzucanych czarów zwiększa się poprzez używanie magii Concentration określa zasób energii mentalnej do wykorzystania w działalności magicznej jej poziom rośnie dzięki częstemu rzucaniu czarów. Poza tym można ją wywołać, używając obrony mentalnej Sixth Sense ustala poziom naturalnej ochrony przed czarami nie zwiększa się jego czułość Perception określa celność strzału i umiejętność obsługi broni jej poziom rośnie poprzez udział w strzelaninach Morale poziom odwagi, pozbawiony jej żołnierz wpada w panikę i zostaje wykluczony z walki rośnie z każdą wygraną bitwą Cechy bojowe: Nazwa Opis Zależność Endurance obciążenie sprzętem siła Wounding zadawanie ran trzymaną w rękach bronią rodzaj broni Operation time zużycie punktów ruchu na wymianę broni szybkość Physical protection poziom naturalnej obrony budowa fizyczna postaci i jej opancerzenie Physical defense umiejętność obrony zręczność i siła Physical attack umiejętność atakowania zręczność i siła Physical action time zużycie punktów ruchu na dany atak i obronę zręczność, szybkość i rodzaj broni Range attack max. skuteczność strzelecka percepcja, zręczność i rodzaj broni Range defense max. skuteczność obrony przed ostrzałem percepcja Range action time procent punktów ruchu zużywanych na strzelanie percepcja, zręczność i rodzaj broni Mental protection naturalna odporność na czary szósty zmysł Mental attack skuteczność ataku czarami inteligencja Mental defense skuteczność obrony przed czarami inteligencja, szósty zmysł Mental energy energia mentalna koncentracja Mental action time zużycie punktów ruchu na działalność magiczną inteligencja Charakter: Nazwa Opis Wzrost cechy Ivory ekstremalnie pozytywna koncentracja i morale Morphium silnie pozytywna żywotność i kondycja Crome Panter pozytywna szybkość i morale Whisper Dance umiarkowanie pozytywna szybkość i szósty zmysł Lavendar neutralna brak Neon umiarkowanie negatywna inteligencja i koncentracja Toxic Waste negatywna siła i kondycja Uitriol silnie negatywna zręczność i szybkość Cornivore ekstremalnie negatywna siła i budowa fizyczna Formy czarów: Nazwa Zasięg Obszar Uwagi Cone 8 1*1 czar rzucany trzykrotnie w danej chwili Ring 0 3*3 bez efektów ubocznych dla rzucającego Tunnel 40 tunel działanie w wyznaczonym kierunku Sphere 2 1*1 Blast 12 1*1 Storm 14 3*3 Field 16 5*5 Tabela czarów: Klasa: M - Mediator, P - Psionic, A - Anchorite Składniki: runy ponumerowane wg kolumn (od góry w dół) od lewej strony tablicy runów. Nazwa Składniki Zależność Efekt uboczny Klasa High temperature: Solar corona 17,18 morale rośnie: morale M Napalm eruption 18,31,32 siła spada: percepcja, żywotność M P A Glowing plasma 3,8,13,31 percepcja spada: siła, percepcja, żywotność P A Low temperature: Black frost 24,32 kondycja spada: kondycja M P A Chilly vapour 26, 30, 36 żywotność rośnie: percepcja, zręczność M A Whirring moralne 4,10,25,40 siła spada: morale, żywotność, szybkość P A Pressure: Altered gravity 9,28 inteligencja spada: siła M P A Forcedefiection 23,29,35 kondycja rośnie: percepcja, szybkość M P Fulminatlng damp 1,2,4,40 siła spada:siła, percepcja, zręczność M A Electricity: Static charge 26,30 szósty zmysł rośnie: inteligencja P A Electric shock 14,20,33 kondycja spada: zręczność, szybkość M P Brush discharge 11,21,25,40 percepcja spada: morale, kondycja, zręczność M P A Extreme sound Infraresonanse 31,40 percepcja spada: koncentracja M P A Midturbulęncy 10,26,34 szósty zmysł rośnie: percepcja, koncentracja M A Sonic boom 8,19,36,38 siła spada: inteligencja, percepcja, morale M P Extreme light Shaded spectrum 10,22 inteligencja spada: percepcja P A Diffused glaire 15,19,26 koncentracja spada: percepcja, szósty zmysł M P A Liquid light 10,16,22,28 inteligencja rośnie: siła, szyb., szósty zmysł M A Radiation: Radiant powder 7,14 szósty zmysł spada: szybkość M A Beta spread point 15,37,38 percepcja rośnie: kondycja, percepcja P A Uranlum warp 3,4,24,39 żywotność spada: kondycja, koncentracja, szósty zmysł M P A Organic materials: Hormonal spray 17,19 żywotność spada: kondycja M P A Rank poison 19,23,35 kondycja spada: siła, żywotność M A DNA stimulants 11,28,37,38 inteligencja rośnie: inteligencja, koncentracja, szósty zmysł P A Unorganic materials: Metallic layers 20,32 siła rośnie: kondycja M P Drifting silicon 13,17,28 percepcja spada: szybkość, morale P A Acidic fume 2,5,24,33 szósty zmysł spada: koncentracja, zręczność, szybkość M P A Pathogens: Temporal leprosy 7,36 żywotność spada: żywotność A Psion antidote 19,28,36 żywotność rośnie: zręczność, żywotność P A Septic thorns 1,5,6,18 kondycja spada: żywotność, kondycja, zręczność M P A Astral influences: Lifeforce drain 11,18 koncentracja spada: żywotność M P A Aura dispersion 10,28,35 koncentracja spada: kondycja, siła M A Inner shadow 1,29,32 szósty zmysł spada: siła, koncentracja M P Reality shift 32,34,36 szósty zmysł rośnie: morale, szósty zmysł M P A Ethereal fluidum 4,5,12,15 żywotność rośnie: siła, szybkość, zręczność M A Mental influences: Estatic trance 15,36 koncentracja rośnie: morale M P Spiritual void 9,33,38 inteligencja spada: inteligencja, szósty zmysł M P Scisophrenia 21,30,33 inteligencja spada: inteligencja, koncentracja P Neuron overdrive 28,33,40 inteligencja spada: inteligencja, szósty zmysł M P A Alpha catharsis 16,17,21,27 szósty zmysł rośnie: żywotność, kondycja, inteligencja M P A Konrad Szkudlarczyk EDIT: Ocia, połapiesz się w tej tabelce czy poprawić w pliku i wysłać na maila ? Oceansoul - Pią 21.05.2010, 17:03:36 " /> Cytuj: Iselor - Pią 21.05.2010, 20:53:03 " />Zrobione. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |