ďťż
Wštki |
[P:T] Katakumby Ziem Umarłych - solucja (caGe)
Vrenth - Wto 29.04.2008, 10:22:05 " />Opis miejsca [1] - Trafiamy tutaj jako więźniowie. Radzę się poddać. Przenoszą nas do komnaty, gdzie spotykamy Soe [2] - naszego kolegę z Kostnicy. Zaraz po wyjściu z tego pomieszczenia znajdują się skrzynie [3]. W jednej, zamkniętej znajduje się 500 miedziaków. Następna komnata to "pokój" Hargrimma. Na półcę z książkami znajduje się czar - Most krwi. Po rozmowie z nim dowiadujemy się, iż ciężko jest przekonać Milczącego Króla o swojej "niewinności". Następnie idziemy przez "korytarz". Większość skrzyń jest zamkniętych. W jednej znajduje się Kościany Sztylet, w innej ponad 300 miedziaków. Warto je otworzyć. Powinno się to udać, jeśli mamy w drużynie Dak'kon'a. Teraz idziemy do Niezdecydowanego Szkieleta [4]. Mówi nam, że nie wie co ma zrobić. Wracamy do Soe'go. Mówimy mu, że szkielet nie wie, czy ma zginąć. On pójdzie do niego. Kiedy wyjdzie otwieramy jego dziennik i dowiadujemy się, że szpieguje dla Wielojedności. Idziemy powiadomić Hargrimma, który go zabije. Gdyby był kłopot ze znalezieniem Hagrimma, krąży on po całym obszarze, więc trzeba go poszukać. Ze zwłok zabieramy czaszkę Soe'go, która przyda się w przyszłości. Teraz pytamy Hagrimma, co możemy zrobić, aby nas uwolniono. Mówi, że gdzieś tu kręci się stado czaszkoszczurów, które mamy wytropić. Idziemy do punktu [5] i zabijamy czaszkoszczury. Wracamy do Kapłana i jesteśmy wolni. Pytamy, jak udaje się zrozumieć Czerstwą Mary. Teraz idziemy do niej [6] i uczymy się języka Gadaj-Kości-Opowieści. Wówczas rozmawiamy z Akastą [7]. Dowiemy się pare ciekawych rzeczy. Teraz kierujemy się do [8]. Jest tam Ghul, który ma nóż Uhira. Odda go nam w zamian za sześć ogonów czaszkoszczurów. Na koniec wybieramy się do Stropionego Szkieleta [9]. Jeśli mamy odpowiednio dużą ilość inteligencji - odgadniemy zagadkę i dostaniemy PD. Zadania skończone - idziemy do Zatopionych Ziem [10]. Miejsca godne uwagi 1. Wejście do Katakumb Łkających Kamieni 2. Komnata Soe'go 3. Skrzynie z pieniędzmi 4. Niezdecydowany Szkielet 5. Czaszkoszczury 6. Czerstwa Mary 7. Akasta 8. Ghul pchnięty nożem 9. Stropiony Szkielet 10. Droga do Zatopionych Ziem Cannabis - Wto 29.04.2008, 11:31:23 " /> Cytuj: caGe - Wto 29.04.2008, 13:23:26 " />Czy ja wiem, czy to jest łóżko, wątpię. Co do Czerstwej Mary, to żeby otworzyła nam portal potrzebujemy odpowiednią ilość jakiejś cechy. Prawdopodobnie charyzmy. Nie wiem ile, bo przechodzę teraz mądrym wojem i mam 9 tejże cechy. Co do szkieleta na 100% jest to inteligencja, bo mój woj ma 21 czy 22 mądrości. caGe - Śro 30.04.2008, 18:24:22 " />Opis miejsca [1] - Trafiamy tutaj jako więźniowie. Radzę się poddać. Przenoszą nas do komnaty, gdzie spotykamy Soe [2] - naszego kolegę z Kostnicy. Zaraz po wyjściu z tego pomieszczenia znajdują się skrzynie [3]. W jednej, zamkniętej, znajduje się 500 miedziaków. Następna komnata to "pokój" Hargrimma. Na półce z książkami znajduje się czar - Most krwi. Po rozmowie z nim dowiadujemy się, iż ciężko jest przekonać Milczącego Króla o swojej "niewinności". Następnie idziemy przez "korytarz". Większość skrzyń jest zamkniętych. W jednej znajduje się Kościany Sztylet, w innej ponad 300 miedziaków. Warto je otworzyć. Powinno się to udać, jeśli mamy w drużynie Dak'kon'a. Teraz idziemy do Niezdecydowanego Szkieletu [4]. Mówi nam, że nie wie co ma zrobić. Wracamy do Soe'go. Mówimy mu, że szkielet nie wie, czy ma zginąć. On pójdzie do niego. Kiedy wyjdzie otwieramy jego dziennik i dowiadujemy się, że szpieguje dla Wielojedności. Idziemy powiadomić Hargrimma, który go zabije. Gdyby był kłopot ze znalezieniem Hagrimma, krąży on po całym obszarze, więc trzeba go poszukać. Ze zwłok zabieramy czaszkę Soe'go, która przyda się w przyszłości. Teraz pytamy Hagrimma, co możemy zrobić, aby nas uwolniono. Mówi, że gdzieś tu kręci się stado czaszkoszczurów, które mamy wytropić. Idziemy do punktu [5] i zabijamy czaszkoszczury. Wracamy do Kapłana i jesteśmy wolni. Pytamy, jak udaje się zrozumieć Czerstwą Mary. Teraz idziemy do niej [6] i uczymy się języka Gadaj-Kości-Opowieści. Może ona również pomóc nam w dostaniu się do Milczącego Króla. Wówczas rozmawiamy z Akastą [7]. Dowiemy się paru ciekawych rzeczy. Teraz kierujemy się do [8]. Jest tam Ghul, który ma nóż Uhira. Odda go nam w zamian za sześć ogonów czaszkoszczurów. Na koniec wybieramy się do Stropionego Szkieletu [9]. Jeśli mamy odpowiednio dużą ilość inteligencji - odgadniemy zagadkę i dostaniemy PD. Zadania skończone - idziemy do Zatopionych Ziem [10]. Przed wyjściem można pohandlować z szkieletem kupcem [11]. Miejsca godne uwagi 1. Wejście do Katakumb Łkających Kamieni 2. Komnata Soe'go 3. Skrzynie z pieniędzmi 4. Niezdecydowany Szkielet 5. Czaszkoszczury 6. Czerstwa Mary 7. Akasta 8. Ghul pchnięty nożem 9. Stropiony Szkielet 10. Droga do Zatopionych Ziem 11. Szkielet kupiec Mapa: http://img169.imageshack.us/my.php?imag ... ychhz3.jpg EDIT: Poprawiłem błędy. Myślicie, że tekst trafi na stronę? A jak oceniacie mapę, jest własnej roboty i dlatego wygląda tak sobie Oceansoul - Śro 30.04.2008, 18:33:13 " /> Cytuj: Cannabis - Pią 02.05.2008, 20:16:40 " />Teraz tekst jest ok, tylko co do mapy, pisałem w innym temacie caGe - Nie 11.05.2008, 07:10:15 " />Zapomniałem o jednym queście - stąd mapa, którą wstawiłem w poście o Kamienicy Zbójców już jest nieaktualna. Jest tam jeden bezimienny zombie - my musimy dla niego znaleźć to imię. Opis miejsca [1] - Trafiamy tutaj jako więźniowie. Radzę się poddać. Przenoszą nas do komnaty, gdzie spotykamy Soe [2] - naszego kolegę z Kostnicy. Zaraz po wyjściu z tego pomieszczenia znajdują się skrzynie [3]. W jednej, zamkniętej, znajduje się 500 miedziaków. Następna komnata to "pokój" Hargrimma. Na półce z książkami znajduje się czar - Most krwi. Po rozmowie z nim dowiadujemy się, iż ciężko jest przekonać Milczącego Króla o swojej "niewinności". Następnie idziemy przez "korytarz". Większość skrzyń jest zamkniętych. W jednej znajduje się Kościany Sztylet, w innej ponad 300 miedziaków. Warto je otworzyć. Powinno się to udać, jeśli mamy w drużynie Dak'kon'a. Teraz idziemy do Niezdecydowanego Szkieletu [4]. Mówi nam, że nie wie co ma zrobić. Wracamy do Soe'go. Mówimy mu, że szkielet nie wie, czy ma zginąć. On pójdzie do niego. Kiedy wyjdzie, otwieramy jego dziennik i dowiadujemy się, że szpieguje dla Wielojedności. Idziemy powiadomić Hargrimma, który go zabije. Gdyby był kłopot ze znalezieniem Hagrimma, krąży on po całym obszarze, więc trzeba go poszukać. Ze zwłok zabieramy czaszkę Soe'go, która przyda się w przyszłości. Teraz pytamy Hagrimma, co możemy zrobić, aby nas uwolniono. Mówi, że gdzieś tu kręci się stado czaszkoszczurów, które mamy wytropić. Idziemy do punktu [5] i zabijamy czaszkoszczury. Wracamy do Kapłana i jesteśmy wolni. Pytamy, jak udaje się zrozumieć Czerstwą Mary. Teraz idziemy do niej [6] i uczymy się języka Gadaj-Kości-Opowieści. Może ona również pomóc nam w dostaniu się do Milczącego Króla. Wówczas rozmawiamy z Akastą [7]. Dowiemy się paru ciekawych rzeczy. Teraz kierujemy się do [8]. Jest tam Ghul, który ma nóż Uhir. Odda go nam w zamian za sześć ogonów czaszkoszczurów. Wybieramy się do Stropionego Szkieletu [9]. Jeśli mamy odpowiednio dużą ilość inteligencji - odgadniemy zagadkę i dostaniemy PD. Na koniec idziemy do Bezimiennego Zombie [10]. Musimy znaleźć dla niego imię. Zadania skończone - idziemy do Zatopionych Ziem [11]. Przed wyjściem można pohandlować z szkieletem kupcem [12]. Miejsca godne uwagi 1. Wejście do Katakumb Łkających Kamieni 2. Komnata Soe'go 3. Skrzynie z pieniędzmi 4. Niezdecydowany Szkielet 5. Czaszkoszczury 6. Czerstwa Mary 7. Akasta 8. Ghul pchnięty nożem 9. Stropiony Szkielet 10. Bezimienny Zombie 11. Droga do Zatopionych Ziem 12. Szkielet kupiec Mapa: http://img153.imageshack.us/my.php?imag ... ychkr7.jpg N. T. van der Hert - Nie 25.05.2008, 21:31:48 " /> Cytuj: caGe - Nie 25.05.2008, 22:54:46 " />Z tą samogłoską warto wiedzieć. Dzięki za info - sporo się uczę na tym portalu Opis miejsca [1] - Trafiamy tutaj jako więźniowie. Radzę się poddać. Przenoszą nas do komnaty, gdzie spotykamy Soe [2] - naszego kolegę z Kostnicy. Tuż po wyjściu z tego pomieszczenia znajdziemy skrzynie [3]. W jednej, zamkniętej, znajduje się 500 miedziaków. Następna komnata to "pokój" Hargrimma. Na półce z książkami znajduje się czar - Most krwi. Po rozmowie z nim dowiadujemy się, iż ciężko jest przekonać Milczącego Króla o swojej "niewinności". Następnie idziemy przez "korytarz". Większość skrzyń jest zamkniętych. W jednej znajduje się Kościany Sztylet, w innej ponad 300 miedziaków. Warto je otworzyć. Powinno się to udać, jeśli mamy w drużynie Dak'kona. Teraz idziemy do Niezdecydowanego Szkieletu [4]. Mówi nam, że nie wie co ma zrobić. Wracamy do Soe'go. Mówimy mu, że szkielet nie wie, czy ma zginąć. On pójdzie do niezdecydowanego i postara się mu pomóc. Kiedy wyjdzie, otwieramy jego dziennik i dowiadujemy się, że szpieguje dla Wielojedności. Idziemy powiadomić Hargrimma, który go zabije. Gdyby był kłopot ze znalezieniem Hagrimma, krąży on po całym obszarze, więc trzeba go poszukać. Ze zwłok zabieramy czaszkę Soe'go, która przyda się w przyszłości. Teraz pytamy Hagrimma, co możemy zrobić, aby nas uwolniono. Mówi, że gdzieś tu kręci się stado czaszkoszczurów, które mamy wytropić. Idziemy do punktu [5] i zabijamy czaszkoszczury. Wracamy do kapłana i jesteśmy wolni. Pytamy, jak udaje się zrozumieć Czerstwą Mary. Teraz idziemy do niej [6] i uczymy się języka Gadaj-Kości-Opowieści. Może ona również pomóc nam w dostaniu się do Milczącego Króla. Wówczas rozmawiamy z Akastą [7]. Dowiemy się paru ciekawych rzeczy. Teraz kierujemy się do [8]. Jest tam Ghul, który ma nóż Uhir. Odda go nam w zamian za sześć ogonów czaszkoszczurów. Wybieramy się do Stropionego Szkieletu [9]. Jeśli mamy odpowiednio dużą ilość inteligencji - odgadniemy zagadkę i dostaniemy PD. Na koniec idziemy do Bezimiennego Zombie [10]. Musimy znaleźć dla niego imię. Zadania skończone - idziemy do Zatopionych Ziem [11]. Przed wyjściem można pohandlować z szkieletem-kupcem [12]. Miejsca godne uwagi 1. Wejście do Katakumb Łkających Kamieni 2. Komnata Soe'go 3. Skrzynie z pieniędzmi 4. Niezdecydowany Szkielet 5. Czaszkoszczury 6. Czerstwa Mary 7. Akasta 8. Ghul pchnięty nożem 9. Stropiony Szkielet 10. Bezimienny Zombie 11. Droga do Zatopionych Ziem 12. Szkielet kupiec |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |