ďťż
Wštki |
[P:T] Katakumby łkających kamieni - solucja (caGe)
Vrenth - Wto 29.04.2008, 10:22:43 " />Opis miejsca [1] - tutaj się pojawiamy. Kierujemy się do [2], czyli do Zdruzgotanej Krypty. Wchodzimy tam tylko na chwilę, aby zebrać pieniądze i wziąć bronie, które się tam znajdują. Nie ma sensu walczyć z tymi wargulcami. Jest ich zbyt duża ilość, abyśmy mogli ich pokonać. Teraz idziemy do Krypty Uścisków [3]. Leży tam trup. Jeśli podejdziemy do niego bliżej, przeteleportuje się do nas trzech ghuli. Są całkiem mocni, więc radzę uważać. Wówczas kierujemy się do [4]. Jest tam glif w ścianie. Twierdzi, że wiele o nas wie. Prosi o pomoc. Chce, abyśmy przynieśli dla niego Karafkę Niekończoncej się Wody. Teraz idziemy do [5], tj. Krypta Rozczłonkowanych. Jest tam dużo pułapek. Zabieramy stamtąd to, co znajduje się w trumnie i wracamy spowrotem do Katakumb. Idziemy do numeru 6. Jest tam Mozaikowa Krypta. Jeżeli uda nam się sforsować zamek w trumnie, zdobędziemy bardzo dobry młot. Teraz mamy dwie drogi do wyboru. Kierujemy się do Zatopionych Ziem. Można się tam dostać poprzez Labirynt Myśli [7] i poprzez Katakumby Ziem Umarłych [8]. Do Labiryntu warto wejść po trochę doświadczenia i przyzwoitą wiekierę. Wchodzimy - wita nas Mantouk, który odsyła do "więzienia". Na stojakach z bronią i w jednym grobie znajdziemy ciekawe itemy. Wówczas idziemy do drzwi. Mówimy, że chcemy z nim rozmawiać, jak równy z równym, i że nie powinien dawać się manipulować przez Mantouka. Dostaniemy 3750 PD. Wówczas zostawiamy z tyłu resztę drużyny, a Bezimiennym idziemy się zabić. Trafiamy na początek. Wychodzimy spowrotem do Katakumb. Teraz idziemy do Ziem Umarłych [8], gdzie czeka nas wiele questów. Miejsca godne uwagi 1. Wejście do Zakopanej Wioski 2. Zdruzgotana Krypta 3. Krypta Uścisków 4. Glif w ścianie 5. Krypta Rozczłonkowanych 6. Mozaikowa Krypta 7. Labirynt Myśli 8. Katakumby Ziem Umarłych Cannabis - Wto 29.04.2008, 11:24:04 " /> Cytuj: caGe - Wto 29.04.2008, 13:24:54 " />Chad i Burt? W ogóle nie znam tych ludzi Cannabis - Wto 29.04.2008, 13:58:26 " />Hmm ludzie to niezbyt dobre określenie, Burt to zwłoki (kompan Grisa), a Chad to rozkładające się ciało zbieracza, które prosi cię o zabicie Wargulców, które go męczą, w zamian za to powie ci gdzie jest karafka niekończącej się wody. Luena - Wto 29.04.2008, 14:58:43 " />Mantuok, nie mantouk. caGe - Wto 29.04.2008, 15:59:01 " />Aha, a mógłbyś powiedzieć, gdzie oni są ? Cannabis - Wto 29.04.2008, 16:20:01 " />Hmm Burt leży w tej samej komnacie (mniej więcej po środku) co wyjście do Zakopanej wioski. A Chad leży przy wyjściu do Ziem Umarłych, natomiast wargulce które go dręczą są na początku koryatrza do krypty rozłocznkowanych. caGe - Wto 29.04.2008, 20:00:08 " />Wielkie dzięki. W związku z tym będę musiał poprawić mapę. Po poprawce nadeśle ją na email insimilionu. EDIT: Opis miejsca [1] - tutaj się pojawiamy. Kierujemy się do [2], czyli do Zdruzgotanej Krypty. Wchodzimy tam tylko na chwilę, aby zebrać pieniądze i wziąć bronie, które się tam znajdują. Nie ma sensu walczyć z tymi wargulcami. Jest ich zbyt duża ilość, abyśmy mogli ich pokonać. Teraz idziemy do Krypty Uścisków [3]. Leży tam trup - Gris. Będziemy mogli porozmawiać z nim dopiero wtedy, kiedy nauczymy się od Czerstwej Mary umiejętności "Gadaj-Kości-Opowieści". Przyda się nam podczas questu zleconego od Kwinta. Jeśli podejdziemy do niego bliżej, przeteleportuje się do nas trzech ghuli. Są całkiem mocni, więc radzę uważać. Wówczas kierujemy się do [4]. Jest tam glif w ścianie. Twierdzi, że wiele o nas wie. Prosi o pomoc. Chce, abyśmy przynieśli dla niego Karafkę Niekończoncej się Wody. Teraz idziemy do [5], tj. Krypta Rozczłonkowanych. Jest tam dużo pułapek. Zabieramy stamtąd to, co znajduje się w trumnie. Obok sarkofagu znajdują się drzwi. Otwieramy je i schodzimy na dół. Przy zwłokach leży ręka (nasza), którą zbadamy u Upadłego. Wracamy spowrotem do Katakumb. Idziemy do numeru 6. Jest tam Mozaikowa Krypta. Jeżeli uda nam się sforsować zamek w trumnie, zdobędziemy bardzo dobry młot. Teraz mamy dwie drogi do wyboru. Kierujemy się do Zatopionych Ziem. Można się tam dostać poprzez Labirynt Myśli [7] i poprzez Katakumby Ziem Umarłych [8]. Do Labiryntu warto wejść po trochę doświadczenia i przyzwoitą wiekierę. Wchodzimy - wita nas Mantouk, który odsyła do "więzienia". Na stojakach z bronią i w jednym grobie znajdziemy ciekawe itemy. Wówczas idziemy do drzwi. Mówimy, że chcemy z nim rozmawiać, jak równy z równym, i że nie powinien dawać się manipulować przez Mantouka. Dostaniemy 3750 PD. Wówczas zostawiamy z tyłu resztę drużyny, a Bezimiennym idziemy się zabić. Trafiamy na początek. Wychodzimy spowrotem do Katakumb. Teraz idziemy do Ziem Umarłych [8], gdzie czeka nas wiele questów. Po nauczeniu się od Czerstwej Mary umiejętności "Gadaj-Kości-Opowieści" będziemy mogli porozmawiać z dwiema osobami. Z Chadem [9], którego dręczą wargulce i z Burtem [10], który wie co nieco o Grisie. Jeżeli zabijemy wargulce [11], otrzymamy 3750 PD i dowiemy się o Karafce, którą już mamy. Miejsca godne uwagi 1. Wejście do Zakopanej Wioski 2. Zdruzgotana Krypta 3. Krypta Uścisków 4. Glif w ścianie 5. Krypta Rozczłonkowanych 6. Mozaikowa Krypta 7. Labirynt Myśli 8. Katakumby Ziem Umarłych 9. Chad 10. Burt 11. Wargulce gryzące Chada. Mapa: http://img139.imageshack.us/my.php?imag ... enifo8.jpg Cannabis - Pią 02.05.2008, 20:07:21 " />Ok, tylko jedno "ale". Czy ja jestem ślepy, czy tam po prostu nie ma punktu "11 - wargulce"? Są one na prawo od punktu "4", dokładnie na rozdwojeniu korytarza prowadzącego do "5" i "6". N. T. van der Hert - Sob 17.05.2008, 15:36:54 " /> Cytuj: caGe - Pon 19.05.2008, 17:21:35 " />Opis miejsca [1] - tutaj się pojawiamy. Kierujemy się do [2], czyli do Zdruzgotanej Krypty. Wchodzimy tam tylko na chwilę, aby zebrać pieniądze i wziąć bronie, które się tam znajdują. Nie ma sensu walczyć wargulcami, które bronią tych prezdmiotówi. Jest ich zbyt dużo, abyśmy mogli ich pokonać. Teraz idziemy do Krypty Uścisków [3]. Leży tam trup - Gris. Będziemy mogli porozmawiać z nim dopiero wtedy, kiedy nauczymy się od Czerstwej Mary umiejętności "Gadaj-Kości-Opowieści". Przyda się nam podczas questa zleconego przez Kwinta. Jeśli podejdziemy do niego bliżej, przeteleportuje się do nas trzech ghuli. Są całkiem mocni, więc radzę uważać. Po pokonaniu przeciwników kierujemy się do [4]. Jest tam glif w ścianie. Twierdzi, że wiele o nas wie. Prosi o pomoc. Chce, abyśmy przynieśli dla niego Karafkę Niekończoncej się Wody. Teraz idziemy do [5], tj. do Krypty Rozczłonkowanych. Jest tam dużo pułapek. Zabieramy stamtąd to, co znajduje się w trumnie. Obok sarkofagu są drzwi. Otwieramy je i schodzimy na dół. Przy zwłokach leży ręka (nasza), którą zbadamy u Upadłego. Wracamy z powrotem do Katakumb. Idziemy do numeru 6. Jest tam Mozaikowa Krypta. Jeżeli uda nam się sforsować zamek w trumnie, zdobędziemy bardzo dobry młot. Teraz mamy dwie drogi do wyboru. Kierujemy się do Zatopionych Ziem. Można się tam dostać poprzez Labirynt Myśli [7] i poprzez Katakumby Ziem Umarłych [8]. Do Labiryntu warto wejść po trochę doświadczenia i przyzwoitą wiekierę. Wchodzimy - wita nas Mantouk, który odsyła do "więzienia". Na stojakach z bronią i w jednym grobie znajdziemy ciekawe itemy. Wówczas idziemy do drzwi. Mówimy, że chcemy z nim rozmawiać, jak równy z równym, i że nie powinien dawać się manipulować przez Mantouka. Dostaniemy 3750 PD. Potem zostawiamy z tyłu resztę drużyny, a Bezimiennym idziemy się zabić. Trafiamy na początek. Wychodzimy spowrotem do Katakumb. Teraz idziemy do Ziem Umarłych [8], gdzie czeka nas wiele questów. Po nauczeniu się od Czerstwej Mary umiejętności "Gadaj-Kości-Opowieści" będziemy mogli porozmawiać z dwiema osobami. Z Chadem [9], którego dręczą wargulce i z Burtem [10], który wie co nieco o Grisie. Jeżeli zabijemy wargulce [11], otrzymamy 3750 PD i dowiemy się o Karafce, którą już mamy. Miejsca godne uwagi 1. Wejście do Zakopanej Wioski 2. Zdruzgotana Krypta 3. Krypta Uścisków 4. Glif w ścianie 5. Krypta Rozczłonkowanych 6. Mozaikowa Krypta 7. Labirynt Myśli 8. Katakumby Ziem Umarłych 9. Chad 10. Burt 11. Wargulce gryzące Chada. Luena - Pon 19.05.2008, 18:20:54 " />W krypcie rozczłonkowanych [Pokawałkowanych?] jeden z pociętych trupów to Lowden, i chyba dało się z nim zagadać, choć najczęściej się trafia na informacje o mazi. BTW: Ja pokonałam te wargulce w Zdruzgotanej. caGe - Pon 19.05.2008, 18:42:14 " />Da się je pokonać, aczkolwiek dla kogoś, kto korzysta z solucji, jest to raczej niemożliwe :] EDIT: Jeśli nie ma więcej uwag, proszę o przeniesienie wszystkich części do "Gotowych do wrzucenia". Alla'ya - Pon 19.05.2008, 19:54:32 " /> caGe napisał(a): Luena - Pon 19.05.2008, 19:55:38 " />Bo od razu zniechęcasz. +, uwaga o krypcie pokawaczłonkonych. caGe - Śro 21.05.2008, 12:17:20 " />Cóż... chyba macie rację. Dopiszę o tym. Luena - Śro 21.05.2008, 13:03:16 " /> Cytuj: caGe - Nie 25.05.2008, 22:48:14 " />Opis miejsca [1] - tutaj się pojawiamy. Kierujemy się do [2], czyli do Zdruzgotanej Krypty. Wchodzimy tam, aby zebrać pieniądze i wziąć bronie, które się tam znajdują. Można spróbować zawalczyć z wargulcami, które bronią tych przedmiotów. Jest ich jednak dosyć dużo. Teraz idziemy do Krypty Uścisków [3]. Leży tam trup - Gris. Będziemy mogli porozmawiać z nim dopiero wtedy, kiedy nauczymy się od Czerstwej Mary umiejętności "Gadaj-Kości-Opowieści". Przyda się nam podczas questa zleconego przez Kwinta. Jeśli podejdziemy do niego bliżej, przeteleportuje się do nas trzech ghuli. Są całkiem mocni, więc radzę uważać. Po pokonaniu przeciwników kierujemy się do [4]. Jest tam glif w ścianie. Twierdzi, że wiele o nas wie i prosi o pomoc. Chce, abyśmy przynieśli dla niego Karafkę Niekończącej się wody. Teraz idziemy do [5], tj. do Krypty Rozczłonkowanych. Jest tam dużo pułapek. Zabieramy stamtąd to, co znajduje się w trumnie. Obok sarkofagu są drzwi. Otwieramy je i schodzimy na dół. Przy zwłokach leży ręka (nasza), którą zbadamy u Upadłego. Wracamy z powrotem do Katakumb. Idziemy do numeru 6. Jest tam Mozaikowa Krypta. Jeżeli uda nam się sforsować zamek w trumnie, zdobędziemy bardzo dobry młot. Teraz mamy dwie drogi do wyboru. Kierujemy się do Zatopionych Ziem. Można się tam dostać poprzez Labirynt Myśli [7] i poprzez Katakumby Ziem Umarłych [8]. Do Labiryntu warto wejść po trochę doświadczenia i przyzwoitą wiekierę. Wchodzimy - wita nas Mantouk, który odsyła do "więzienia". Na stojakach z bronią i w jednym grobie znajdziemy ciekawe itemy. Wówczas idziemy do drzwi. Mówimy, że chcemy z nim rozmawiać, jak równy z równym, i że nie powinien dawać się manipulować przez Mantouka. Dostaniemy 3750 PD. Potem zostawiamy z tyłu resztę drużyny, a Bezimiennym idziemy się zabić. Trafiamy na początek. Wychodzimy spowrotem do Katakumb. Teraz idziemy do Ziem Umarłych [8], gdzie czeka nas wiele questów. Po nauczeniu się od Czerstwej Mary umiejętności "Gadaj-Kości-Opowieści" będziemy mogli porozmawiać z dwiema osobami - z Chadem [9], którego dręczą wargulce i z Burtem [10], który wie co nieco o Grisie. Jeżeli zabijemy wargulce [11], otrzymamy 3750 PD i dowiemy się o Karafce, którą już mamy. Miejsca godne uwagi 1. Wejście do Zakopanej Wioski 2. Zdruzgotana Krypta 3. Krypta Uścisków 4. Glif w ścianie 5. Krypta Rozczłonkowanych 6. Mozaikowa Krypta 7. Labirynt Myśli 8. Katakumby Ziem Umarłych 9. Chad 10. Burt 11. Wargulce gryzące Chada. _________________ Luena - Pon 26.05.2008, 06:50:14 " /> Cytuj: caGe - Pon 26.05.2008, 07:44:12 " />Przecież Vandzia to sprawdzał, jakbyś nie zauważyła i to, co mi wytknął - poprawiłem. N. T. van der Hert - Pon 26.05.2008, 10:48:54 " />e, bez przesady - czasami krótkie zdania wyglądają lepiej, niż jakby je połączyć. taki styl, nic nie zrobisz. w tym drugim cytacie jest pleonazm, którego nie zauważyłem. nie można "wracać z powrotem" - podręcznikowy przykład. wystarczy "wracamy". lol, sam Ci poprawiłem "spowrotem" na "z powrotem", a umknęło mi coś większego ^^. lueonko, "questa" się nie czepiasz, a "itemów" tak? |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |