ďťż
 
 
 
 

Wštki


[P:T] Czary maga - poziom 6 (Scream Predatoor)



Orish - Śro 18.07.2007, 14:48:46
" />Poziom 6
POWŁOKA ANTYMAGII
WŁAŚCIWOŚCI
Zasięg: 0
Czas działania: 5 minut
Szybkość: 1
Obszar działania: obszar o średnicy 30 cm na poziom
Rzut obronny: Brak
OPIS
W paradoksalny sposób czar ten likwiduje wszelkie przejawy magii na obszarze swego działania.
Zaklęcie otacza czarodzieja magiczną powłoką, która skutecznie dezaktywuje wszelką magię i efekty czarów (łącznie z magicznymi przedmiotami). Tak więc blokuje ona działanie magii, ale z drugiej strony uniemożliwia także korzystanie z niej przez czarodzieja! Odnosi się to również do rozmaitych ataków specjalnych takich jak zionięcia, atak spojrzeniem czy głosem. Czar trwa przez 5 minut a magiczna kula zajmuje obszar o średnicy 30 centymetrów na każdy poziom czarodzieja.
OCENA 2/10
W grze to ty najwięcej czarujesz, więc szkoda slota

KLOSZ NIEWRAŻLIWOŚCI
WŁAŚCIWOŚCI
Zasięg: 0
Czas działania: 5 sekund na poziom
Szybkość: 3
Obszar działania: Promień 1,5 metra
Rzut obronny: Brak
OPIS
Podobnie jak pokrewny czar, 'Powłoka antymagii', zaklęcie to zabezpiecza pewien obszar przed określonym rodzajem magii. Jednakże w odróżnieniu od swego krewniaka, czar ten pozwala na korzystanie z magii wewnątrz kuli.
Czar ten tworzy nieruchomą magiczną kulę, która powstrzymuje wszystkie czary z poziomów 1-4 (nawet zaklęcia obszarowe). Czary z poziomu 5 wzwyż nie są zatrzymywane. Ale w odróżnieniu od Powłoki Antymagii postać w kloszu moża rzucać zaklęcia poza jego obręb. Zaklęcie utrzymuje się przez 5 sekund na poziom maga.+
OCENA 1/10
GORZEJ OD POWOŁKI ANTYMAGICZNEJ!

SKOWYT PANDEMONIUM
WŁAŚCIWOŚCI
Zasięg: 17 metrów
Czas działania: Specjalny
Szybkość: 6
Obszar działania: Promień 10 metrów lub też stożek o rozmiarach 20 x 7 metrów
Rzut obronny: Specjalny
OPIS
Zgiełk Pandemonium zalewa wszystkich kakofonią szaleńczych dźwięków z Krainy Skowytu. Czar ten sprawia, że z ciała maga wydobywa się Wicher Pandemonium i ogłusza przeciwników znajdujących się na ekranie.
Zaklęcie może również anulować wszystkie ataki dźwiękowe przeciwników, a także odbijać pociski z normalnych broni miotających. Jeśli istota o wartości Kostek równej 2 lub mniejszej, nie zdoła wykonać rzutu obronnego, zostanie obezwładniona na okres 10 do 60 minut. Stworzenia o wartości Kostek większej niż 2 (ale mniejszej od maga), które nie wykonają udanego rzutu obronnego, zostają oszołomione (identycznie jak w przypadku
OCENA 2/10
to już nawet zamęt lepszy!

NAWAŁNICA SERYJNYCH BŁYSKAWIC
WŁAŚCIWOŚCI
Zasięg: 17 metrów
Czas działania: Natychmiastowy
Szybkość: 6
Obszar działania: obszar o powierzchni 17 x 17 metrów
Rzut obronny: 1/2
OPIS
"Człowiek spojrzał ku niebiosom i zapłakał, a one odpowiedziały na jego łzy..." Po wypowiedzeniu formuły zaklęcia, niebiosa wymierzają winnym sprawiedliwość. Ogromne pioruny, które sypią się z nieba, to pociski Burzy śmierci.
Ogromne pioruny uderzają we wszystkie wrogie istoty znajdujące się na ekranie, zadając im 7-70 punktów obrażeń. Udany rzut obronny redukuje te obrażenia o połowę.
OCENA 7/10
Mocna rzecz, prawdziwy czyściciel!




Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 22:27:07
" />Powłoka antymagii
Zasięg: 0
Czas działania: 5 minut
Szybkość: 1
Obszar działania: obszar o średnicy 30 cm na poziom
Rzut obronny: Brak

Opis: W paradoksalny sposób czar ten likwiduje wszelkie przejawy magii na obszarze swego działania.
Zaklęcie otacza czarodzieja magiczną powłoką, która skutecznie dezaktywuje wszelką magię i efekty czarów (łącznie z magicznymi przedmiotami). Tak więc blokuje ona działanie magii, ale z drugiej strony uniemożliwia także korzystanie z niej przez czarodzieja! Odnosi się to również do rozmaitych ataków specjalnych takich jak zionięcia, atak spojrzeniem czy głosem. Czar trwa przez 5 minut a magiczna kula zajmuje obszar o średnicy 30 centymetrów na każdy poziom czarodzieja.

Ocena 2/10
Komentarz: W grze to ty najwięcej czarujesz, więc szkoda slota, tym czarem sam sobie wytrącisz broń z ręki ot co. W grze praktycznie nie ma przeciwników walczących magią.

Klosz niewrażliwości
Zasięg: 0
Czas działania: 5 sekund na poziom
Szybkość: 3
Obszar działania: Promień 1,5 metra
Rzut obronny: Brak

Opis: Podobnie jak pokrewny czar, 'Powłoka antymagii', zaklęcie to zabezpiecza pewien obszar przed określonym rodzajem magii. Jednakże w odróżnieniu od swego krewniaka, czar ten pozwala na korzystanie z magii wewnątrz kuli.
Czar ten tworzy nieruchomą magiczną kulę, która powstrzymuje wszystkie czary z poziomów 1-4 (nawet zaklęcia obszarowe). Czary z poziomu 5 wzwyż nie są zatrzymywane. Ale w odróżnieniu od Powłoki Antymagii postać w kloszu może rzucać zaklęcia poza jego obręb. Zaklęcie utrzymuje się przez 5 sekund na poziom maga.+
Ocena 3/10
Zależy jak na to popatrzeć, jest gorzej lub lepiej od powłoki antymagii, nie mniej żadkości występowania przeciwników – magów dyskwalifikuje ten czar już na starci

Skowyt pandemonium
Zasięg: 17 metrów
Czas działania: Specjalny
Szybkość: 6
Obszar działania: Promień 10 metrów lub też stożek o rozmiarach 20 x 7 metrów
Rzut obronny: Specjalny

Opis: Zgiełk Pandemonium zalewa wszystkich kakofonią szaleńczych dźwięków z Krainy Skowytu. Czar ten sprawia, że z ciała maga wydobywa się Wicher Pandemonium i ogłusza przeciwników znajdujących się na ekranie.
Zaklęcie może również anulować wszystkie ataki dźwiękowe przeciwników, a także odbijać pociski z normalnych broni miotających. Jeśli istota o wartości Kostek równej 2 lub mniejszej, nie zdoła wykonać rzutu obronnego, zostanie obezwładniona na okres 10 do 60 minut. Stworzenia o wartości Kostek większej niż 2 (ale mniejszej od maga), które nie wykonają udanego rzutu obronnego, zostają oszołomione (identycznie jak w przypadku czaru poziomu 4 „zamęt”)

Ocena 2/10
Komentarz: to już nawet zamęt lepszy!

Nawałnica seryjnych błyskawic
Zasięg: 17 metrów
Czas działania: Natychmiastowy
Szybkość: 6
Obszar działania: obszar o powierzchni 17 x 17 metrów
Rzut obronny: 1/2

Opis:"Człowiek spojrzał ku niebiosom i zapłakał, a one odpowiedziały na jego łzy..." Po wypowiedzeniu formuły zaklęcia, niebiosa wymierzają winnym sprawiedliwość. Ogromne pioruny, które sypią się z nieba, to pociski Burzy śmierci.
Ogromne pioruny uderzają we wszystkie wrogie istoty znajdujące się na ekranie, zadając im 7-70 punktów obrażeń. Udany rzut obronny redukuje te obrażenia o połowę.

Ocena 7/10
Komentarz: Mocna rzecz, prawdziwy czyściciel! Bije wszystko. Wyjątkowo przydatne w klątwie i pod słupem czaszek! Niestety, często wrogom udaje się rzut obronny. Dlatego obniżam ocenę.



Seldon - Sob 04.08.2007, 12:35:36
" />Zastanawia mnie tylko czemu "Mocna rzecz, prawdziwy czyściciel!" dostaje tylko 7/10 skoro jest taki och ach ?



Loki Lyesmyth - Sob 04.08.2007, 13:04:22
" />bo czsto udaje sie ruzt obronny :]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.