ďťż
Wštki |
[P:T] Czary maga - poziom 6 (Scream Predatoor)
Orish - Śro 18.07.2007, 14:48:46 " />Poziom 6 POWŁOKA ANTYMAGII WŁAŚCIWOŚCI Zasięg: 0 Czas działania: 5 minut Szybkość: 1 Obszar działania: obszar o średnicy 30 cm na poziom Rzut obronny: Brak OPIS W paradoksalny sposób czar ten likwiduje wszelkie przejawy magii na obszarze swego działania. Zaklęcie otacza czarodzieja magiczną powłoką, która skutecznie dezaktywuje wszelką magię i efekty czarów (łącznie z magicznymi przedmiotami). Tak więc blokuje ona działanie magii, ale z drugiej strony uniemożliwia także korzystanie z niej przez czarodzieja! Odnosi się to również do rozmaitych ataków specjalnych takich jak zionięcia, atak spojrzeniem czy głosem. Czar trwa przez 5 minut a magiczna kula zajmuje obszar o średnicy 30 centymetrów na każdy poziom czarodzieja. OCENA 2/10 W grze to ty najwięcej czarujesz, więc szkoda slota KLOSZ NIEWRAŻLIWOŚCI WŁAŚCIWOŚCI Zasięg: 0 Czas działania: 5 sekund na poziom Szybkość: 3 Obszar działania: Promień 1,5 metra Rzut obronny: Brak OPIS Podobnie jak pokrewny czar, 'Powłoka antymagii', zaklęcie to zabezpiecza pewien obszar przed określonym rodzajem magii. Jednakże w odróżnieniu od swego krewniaka, czar ten pozwala na korzystanie z magii wewnątrz kuli. Czar ten tworzy nieruchomą magiczną kulę, która powstrzymuje wszystkie czary z poziomów 1-4 (nawet zaklęcia obszarowe). Czary z poziomu 5 wzwyż nie są zatrzymywane. Ale w odróżnieniu od Powłoki Antymagii postać w kloszu moża rzucać zaklęcia poza jego obręb. Zaklęcie utrzymuje się przez 5 sekund na poziom maga.+ OCENA 1/10 GORZEJ OD POWOŁKI ANTYMAGICZNEJ! SKOWYT PANDEMONIUM WŁAŚCIWOŚCI Zasięg: 17 metrów Czas działania: Specjalny Szybkość: 6 Obszar działania: Promień 10 metrów lub też stożek o rozmiarach 20 x 7 metrów Rzut obronny: Specjalny OPIS Zgiełk Pandemonium zalewa wszystkich kakofonią szaleńczych dźwięków z Krainy Skowytu. Czar ten sprawia, że z ciała maga wydobywa się Wicher Pandemonium i ogłusza przeciwników znajdujących się na ekranie. Zaklęcie może również anulować wszystkie ataki dźwiękowe przeciwników, a także odbijać pociski z normalnych broni miotających. Jeśli istota o wartości Kostek równej 2 lub mniejszej, nie zdoła wykonać rzutu obronnego, zostanie obezwładniona na okres 10 do 60 minut. Stworzenia o wartości Kostek większej niż 2 (ale mniejszej od maga), które nie wykonają udanego rzutu obronnego, zostają oszołomione (identycznie jak w przypadku OCENA 2/10 to już nawet zamęt lepszy! NAWAŁNICA SERYJNYCH BŁYSKAWIC WŁAŚCIWOŚCI Zasięg: 17 metrów Czas działania: Natychmiastowy Szybkość: 6 Obszar działania: obszar o powierzchni 17 x 17 metrów Rzut obronny: 1/2 OPIS "Człowiek spojrzał ku niebiosom i zapłakał, a one odpowiedziały na jego łzy..." Po wypowiedzeniu formuły zaklęcia, niebiosa wymierzają winnym sprawiedliwość. Ogromne pioruny, które sypią się z nieba, to pociski Burzy śmierci. Ogromne pioruny uderzają we wszystkie wrogie istoty znajdujące się na ekranie, zadając im 7-70 punktów obrażeń. Udany rzut obronny redukuje te obrażenia o połowę. OCENA 7/10 Mocna rzecz, prawdziwy czyściciel! Loki Lyesmyth - Śro 18.07.2007, 22:27:07 " />Powłoka antymagii Zasięg: 0 Czas działania: 5 minut Szybkość: 1 Obszar działania: obszar o średnicy 30 cm na poziom Rzut obronny: Brak Opis: W paradoksalny sposób czar ten likwiduje wszelkie przejawy magii na obszarze swego działania. Zaklęcie otacza czarodzieja magiczną powłoką, która skutecznie dezaktywuje wszelką magię i efekty czarów (łącznie z magicznymi przedmiotami). Tak więc blokuje ona działanie magii, ale z drugiej strony uniemożliwia także korzystanie z niej przez czarodzieja! Odnosi się to również do rozmaitych ataków specjalnych takich jak zionięcia, atak spojrzeniem czy głosem. Czar trwa przez 5 minut a magiczna kula zajmuje obszar o średnicy 30 centymetrów na każdy poziom czarodzieja. Ocena 2/10 Komentarz: W grze to ty najwięcej czarujesz, więc szkoda slota, tym czarem sam sobie wytrącisz broń z ręki ot co. W grze praktycznie nie ma przeciwników walczących magią. Klosz niewrażliwości Zasięg: 0 Czas działania: 5 sekund na poziom Szybkość: 3 Obszar działania: Promień 1,5 metra Rzut obronny: Brak Opis: Podobnie jak pokrewny czar, 'Powłoka antymagii', zaklęcie to zabezpiecza pewien obszar przed określonym rodzajem magii. Jednakże w odróżnieniu od swego krewniaka, czar ten pozwala na korzystanie z magii wewnątrz kuli. Czar ten tworzy nieruchomą magiczną kulę, która powstrzymuje wszystkie czary z poziomów 1-4 (nawet zaklęcia obszarowe). Czary z poziomu 5 wzwyż nie są zatrzymywane. Ale w odróżnieniu od Powłoki Antymagii postać w kloszu może rzucać zaklęcia poza jego obręb. Zaklęcie utrzymuje się przez 5 sekund na poziom maga.+ Ocena 3/10 Zależy jak na to popatrzeć, jest gorzej lub lepiej od powłoki antymagii, nie mniej żadkości występowania przeciwników – magów dyskwalifikuje ten czar już na starci Skowyt pandemonium Zasięg: 17 metrów Czas działania: Specjalny Szybkość: 6 Obszar działania: Promień 10 metrów lub też stożek o rozmiarach 20 x 7 metrów Rzut obronny: Specjalny Opis: Zgiełk Pandemonium zalewa wszystkich kakofonią szaleńczych dźwięków z Krainy Skowytu. Czar ten sprawia, że z ciała maga wydobywa się Wicher Pandemonium i ogłusza przeciwników znajdujących się na ekranie. Zaklęcie może również anulować wszystkie ataki dźwiękowe przeciwników, a także odbijać pociski z normalnych broni miotających. Jeśli istota o wartości Kostek równej 2 lub mniejszej, nie zdoła wykonać rzutu obronnego, zostanie obezwładniona na okres 10 do 60 minut. Stworzenia o wartości Kostek większej niż 2 (ale mniejszej od maga), które nie wykonają udanego rzutu obronnego, zostają oszołomione (identycznie jak w przypadku czaru poziomu 4 „zamęt”) Ocena 2/10 Komentarz: to już nawet zamęt lepszy! Nawałnica seryjnych błyskawic Zasięg: 17 metrów Czas działania: Natychmiastowy Szybkość: 6 Obszar działania: obszar o powierzchni 17 x 17 metrów Rzut obronny: 1/2 Opis:"Człowiek spojrzał ku niebiosom i zapłakał, a one odpowiedziały na jego łzy..." Po wypowiedzeniu formuły zaklęcia, niebiosa wymierzają winnym sprawiedliwość. Ogromne pioruny, które sypią się z nieba, to pociski Burzy śmierci. Ogromne pioruny uderzają we wszystkie wrogie istoty znajdujące się na ekranie, zadając im 7-70 punktów obrażeń. Udany rzut obronny redukuje te obrażenia o połowę. Ocena 7/10 Komentarz: Mocna rzecz, prawdziwy czyściciel! Bije wszystko. Wyjątkowo przydatne w klątwie i pod słupem czaszek! Niestety, często wrogom udaje się rzut obronny. Dlatego obniżam ocenę. Seldon - Sob 04.08.2007, 12:35:36 " />Zastanawia mnie tylko czemu "Mocna rzecz, prawdziwy czyściciel!" dostaje tylko 7/10 skoro jest taki och ach ? Loki Lyesmyth - Sob 04.08.2007, 13:04:22 " />bo czsto udaje sie ruzt obronny :] |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |