ďťż
Wštki |
[P:T] Bohaterowie (caGe)
Oceansoul - Sob 28.02.2009, 11:34:55 " />Morte Opis: Ta czaszka podlatuje do nas, gdy wstajemy z naszego łoża w kostnicy. Jest naszym pierwszym towarzyszem oprowadzającym po świecie Planescape. Zawsze ma dla nas dobrą radę, a jego wskazówki często pomagają nam uniknąć kłopotów. Jak się później okaże, to nie pierwsza podróż, którą odbył razem z Bezimiennym. Uciekł z Słupa Czaszek z Baator, o czym dowiemy się w dalszej części gry . Mortego można wytrenować, jeżeli mamy w drużynie Nie-Sławę. Po dialogu z nią otrzymamy ciekawe sugestie a propos czaszki, z którą powinniśmy o tym porozmawiać. Ocena: Jest to bardzo przyzwoity wojownik. Jego największą zaletą są duże odporności na obrażenia. Niestety, na początku jego siła wynosi tylko 13, więc jego ataki nie zabierają wielu punktów życia. Gdy uda się nam go wytrenować, jest już w pełni sprawnym i silnym wojownikiem. 7+/10 Dakâkon Opis: Tego githzeraia możemy spotkać w Gospodzie Pod Gorejącym Człekiem. Jest właścicielem ostrza Karach. Jak się później dowiemy, nie spotykamy go po raz pierwszy. Poprzednie wcielenie Bezimiennego dało mu krąg Zerthimona i uczyniło go swym niewolnikiem. Dakâkon będzie wiernie towarzyszył nam do końca podróży, ponieważ chce spłacić swój dług. Jeżeli nasza główna postać jest magiem, to będziemy mogli âźstudiowaćâ kręgi Zerthimona i tym samym stawać się potężniejsi. Gdy zrozumiemy ostatnią część tych nauk, nie tylko my, ale również i githzerai zwiększy swoje statystyki. Ocena: Jeden z dwóch wieloklasowców w grze. Jest niezłym wojownikiem, ale kiepskim magiem. Przede wszystkim niska inteligencja uniemożliwia posiadanie wielu czarów. Na plus możemy zaliczyć bardzo dobre ostrze, które wraz z poziomem Dakâkona będzie zwiększać swą siłę. Mimo wszystko polecam tego towarzysza. 6/10 Anna Opis: To diabelstwo pierwszy raz spotykamy w Ulu. Nic nie zapowiada, że będzie to nasza przyszła towarzyszka, a tym bardziej partnerka. Dołączy do nas, gdy przyniesiemy Farodowi kulę z brązu. Na początku będzie bardzo kłótliwa i niechętnie nam pomoże. Z czasem jednak jej uczucia wobec nas zmienią się. Po kulminacyjnym punkcie wyznania miłości zostanie z nami do końca podróży i bezinteresownie pomoże w walce. Może nas nauczyć sztuczek złodziejskich, gdy ją o to poprosimy. Ocena: Kolejny wieloklasowiec, drugi obok Dakâkona, u którego znowu brakuje zalet wynikających z połączenia dwóch klas. Przede wszystkim umiejętności złodziejskie rzadko się przydają. Dlatego Anna jako łotrzyk jest mało użyteczna. Natomiast posiada zbyt niską siłę, aby można było mówić o niej: âźdobry wojownikâ. Warto jednak podróżować z Anną ze względu na romans. 5/10 Ignus Opis: Pierwszy raz spotykamy tę postać w Gospodzie Pod Gorejącym Człekiem. Zanim będziemy mogli z nią podróżować, czeka nas długie szukanie odpowiednich przedmiotów, a potem zaklęć, aby ją obudzić. Jak się okazuje Ignus to nasz były uczeń. Opowiada nam o przeszłości i o poprzednim wcieleniu, które było bardzo potężnym magiem. Sam genasi po odpowiednim wyszkoleniu się podpalił Aleję Niebezpiecznych Węgłów. Został jednak sparaliżowany przez potężnych magów z Sigil. Ocena: Jedyny czysty mag w grze. Na pewno jest to jedna z najpotężniejszych postaci w grze. Bardzo wysoka kondycja i inteligencja sprawiają, że właściwie Ignusowi nie brakuje niczego. Nie ma ograniczeń w kwestii ilości czarów w księdze. Świetny czarownik o niebywałym charakterze. 9/10 Nie-Sława Opis: Taânari to kobieta o nadzwyczajnym charakterze. Pierwszy raz spotykamy ją w Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych. Przyłączy się do nas, gdy porozmawiamy ze wszystkimi z uczennic. Jak się okazuje próbuje uciec od przeznaczenia, jakim jest rola prostytutki. Nie-Sława stara się unikać walki, przez co nie możemy dać jej żadnej broni. Ma natomiast specjalną zdolność: pocałunek Sukkuba. Ocena: Jedyny kapłan w grze. Posiada bardzo wysokie cechy, dzięki czemu nie można nazwać jej postacią słabą. Nie możemy natomiast dać jej broni, przez co czasami Nie-Sława zadaje jeden punkt obrażeń trafieniem krytycznym. Na pewno jest dobrym kapłanem, ponieważ nie musimy wydawać jej rozkazów, sama podbiegnie i uleczy rannego. Brakuje natomiast dwóch punktów mądrości przy względnie wysokich statystykach. 7+/10 Nordom Opis: Tego zbuntowanego Modrona spotykamy na najwyższym poziomie trudności w kostce modronów. Odłączył się od swojego ludu. Przy pierwszej rozmowie na pewno zaskoczy nas swoimi odpowiedziami. Chętnie się jednak do nas przyłączy, aby walczyć z konstruktem złego czarodzieja. W zależności od posiadanego charakteru i charyzmy Nordom może polepszyć swoje statystyki. Jest to jedyny strzelający wojownik w grze. Ocena: Na pewno nie mamy w grze zbyt wielu łuczników, dlatego wybranie Nordoma do drużyny nigdy nie będzie złe. Ten Modron posiada bardzo dobre cechy (ogromna kondycja, duża siła i zręczność). Z czystym sumieniem można polecić tę postać. Ocena: 8/10 Vhailor Opis: Vhailora spotkamy w więzieniu w Klątwie. Jest w śpiączce, ale bez problemu obudzimy go ponownie do życia. Ten wojownik należy do Harmonium i ponad wszystko poszukuje sprawiedliwości. Jest bardzo ważną postacią dla nas, ponieważ â jak się okazuje â przez długi czas poszukiwał seryjnego mordercy, którym byliśmy my w swoich poprzednich wcieleniach. Bardzo łatwo wyprowadzić go z równowagi, dlatego radzę rozmawiać z nim ostrożnie. Ocena: Kolejny z wojowników, tym razem topornik. Bardzo wysoka siła i kondycja sprawiają, że zawsze jest to bardzo ważny punkt naszej drużyny. Posiada bardzo potężny topór. Do perfekcji brakuje trochę wyższej zręczności. 8/10 --- i jeszcze pozwolę sobie zacytować uwagi dotyczące późniejszego formatowania tekstu: "Chciałbym, aby ten tekst stał się już całkowicie mój. Prosiłbym o zostawienie jedynie tekstu pisanego kursywą, jednak o wyrzucenie normalnego tekstu i pod każdą postacią przepisanie mojego opisu i oceny." wojjoo - Nie 01.03.2009, 11:49:32 " /> Cytuj: caGe - Nie 01.03.2009, 11:56:19 " />Dzięki, Dak'konowi mogę dać max 7 Morte Opis: Ta czaszka podlatuje do nas, gdy wstajemy ze stołu w kostnicy. Jest naszym pierwszym towarzyszem oprowadzającym po świecie Planescape. Zawsze ma dla nas dobrą radę, a jego wskazówki często pomagają nam uniknąć kłopotów. Jak się później okaże, to nie pierwsza podróż, którą odbył razem z Bezimiennym. Uciekł ze Słupa Czaszek z Baator, o czym dowiemy się w dalszej części gry. Mortego można wytrenować, jeżeli mamy w drużynie Nie-Sławę. Po dialogu z nią otrzymamy ciekawe sugestie a propos czaszki, z którą powinniśmy o tym porozmawiać. Ocena: Jest to bardzo przyzwoity wojownik. Jego największą zaletą są duże odporności na obrażenia. Niestety, na początku siła Mortego wynosi tylko 13, więc ataki czaszki nie zabierają wielu punktów życia. Gdy uda się nam go wytrenować, jest już w pełni sprawnym i silnym wojownikiem. 7+/10 Dakâkon Opis: Tego githzeraia możemy spotkać w Gospodzie Pod Gorejącym Człekiem. Jest właścicielem ostrza Karach. Jak się później dowiemy, nie spotykamy go po raz pierwszy. Poprzednie wcielenie Bezimiennego dało mu krąg Zerthimona i uczyniło go swym niewolnikiem. Dakâkon będzie wiernie towarzyszył nam do końca podróży, ponieważ chce spłacić swój dług. Jeżeli nasza główna postać jest magiem, to będziemy mogli âźstudiowaćâ kręgi Zerthimona i tym samym stawać się potężniejsi. Gdy zrozumiemy ostatnią część tych nauk, nie tylko my, ale również i githzerai zwiększy swoje statystyki. Ocena: Jeden z dwóch wieloklasowców w grze. Jest niezłym wojownikiem, ale kiepskim magiem. Przede wszystkim niska inteligencja uniemożliwia posiadanie wielu czarów. Na plus możemy zaliczyć bardzo dobre ostrze, które wraz z poziomem Dakâkona będzie zwiększać swą siłę. Mimo wszystko polecam tego towarzysza. 7/10 Anna Opis: To diabelstwo pierwszy raz spotykamy w Ulu. Nic nie zapowiada, że będzie to nasza przyszła towarzyszka, a tym bardziej partnerka. Dołączy do nas, gdy przyniesiemy Farodowi kulę z brązu. Na początku będzie bardzo kłótliwa i niechętnie nam pomoże. Z czasem jednak jej uczucia wobec nas zmienią się. Po kulminacyjnym punkcie wyznania miłości zostanie z nami do końca podróży i bezinteresownie pomoże w walce. Może nas nauczyć sztuczek złodziejskich, gdy ją o to poprosimy. Ocena: Kolejny wieloklasowiec, drugi obok Dakâkona, u którego znowu brakuje zalet wynikających z połączenia dwóch klas. Przede wszystkim umiejętności złodziejskie rzadko się przydają. Dlatego Anna jako łotrzyk jest mało użyteczna. Natomiast posiada zbyt niską siłę, aby można było mówić o niej: âźdobry wojownikâ. Warto jednak podróżować z Anną ze względu na romans. 5/10 Ignus Opis: Pierwszy raz spotykamy tę postać w Gospodzie Pod Gorejącym Człekiem. Zanim będziemy mogli z nią podróżować, czeka nas długie szukanie odpowiednich przedmiotów, a potem zaklęć, aby ją obudzić. Jak się okazuje, Ignus to nasz były uczeń. Opowiada nam o przeszłości i o poprzednim wcieleniu, które było bardzo potężnym magiem. Sam genasi po odpowiednim wyszkoleniu się podpalił Aleję Niebezpiecznych Węgłów. Został jednak sparaliżowany przez potężnych magów z Sigil. Ocena: Jedyny czysty mag w Tormencie. Na pewno jest to jedna z najpotężniejszych postaci w grze. Bardzo wysoka kondycja i inteligencja sprawiają, że właściwie Ignusowi nie brakuje niczego. Nie ma ograniczeń w kwestii ilości czarów w księdze. Świetny czarownik o niebywałym charakterze. 9/10 Nie-Sława Opis: Tana'ri to kobieta o nadzwyczajnym charakterze. Pierwszy raz spotykamy ją w Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych. Przyłączy się do nas, gdy porozmawiamy ze wszystkimi z uczennic. Jak się okazuje, próbuje uciec od przeznaczenia, jakim jest rola prostytutki. Nie-Sława stara się unikać walki, przez co nie możemy dać jej żadnej broni. Ma natomiast specjalną zdolność: pocałunek Sukkuba. Ocena: Jedyny kapłan w grze. Posiada bardzo wysokie cechy, dzięki czemu nie można nazwać jej postacią słabą. Nie używa natomiast żadnej broni, przez co czasami Nie-Sława zadaje jeden punkt obrażeń trafieniem krytycznym. Na pewno jest dobrym kapłanem, ponieważ nie musimy wydawać jej rozkazów, sama podbiegnie i uleczy rannego. Brakuje natomiast dwóch punktów mądrości przy względnie wysokich statystykach. 7+/10 Nordom Opis: Tego zbuntowanego Modrona spotykamy na najwyższym poziomie trudności w kostce modronów. Odłączył się od swojego ludu. Przy pierwszej rozmowie na pewno zaskoczy nas swoimi odpowiedziami. Chętnie się jednak do nas przyłączy, aby walczyć z konstruktem złego czarodzieja. W zależności od posiadanego charakteru i charyzmy Nordom może polepszyć swoje statystyki. Jest to jedyny strzelający wojownik w grze. Ocena: Na pewno nie mamy w grze zbyt wielu łuczników, dlatego wybranie Nordoma do drużyny nigdy nie będzie złe. Ten Modron posiada bardzo dobre cechy (ogromna kondycja, duża siła i zręczność). Z czystym sumieniem można polecić tę postać. Ocena: 8/10 Vhailor Opis: Vhailora spotkamy w więzieniu w Klątwie. Jest w śpiączce, ale bez problemu obudzimy go ponownie do życia. Ten wojownik należy do Harmonium i ponad wszystko poszukuje sprawiedliwości. Jest bardzo ważną postacią dla nas, ponieważ â jak się okazuje â przez długi czas poszukiwał seryjnego mordercy, którym byliśmy w swoich poprzednich wcieleniach. Bardzo łatwo wyprowadzić go z równowagi, dlatego radzę rozmawiać z nim ostrożnie. Ocena: Kolejny z wojowników, tym razem topornik. Bardzo wysoka siła i kondycja sprawiają, że zawsze jest to bardzo ważny punkt naszej drużyny. Posiada bardzo potężny topór. Do perfekcji brakuje trochę wyższej zręczności. 8/10 Oceansoul - Nie 01.03.2009, 12:21:52 " />Tak się jeszcze zastanawiam, czy z tego, co jest na stronie, prócz tekstu kursywą, nie powinny zostać też końcowe statystyki (klasa, rasa, cechy)? Cytuj: caGe - Nie 01.03.2009, 12:44:53 " />No tak, zapomniałem o tym, tylko że statystyki Mortego są złe. Powinny wyglądać tak: Siła: 12 Kondycja: 16 Zręczność: 16 Inteligencja: 13 Mądrość: 9 Charyzma: 6 A resztę już poprawiam. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |