ďťż
Wštki |
[Oblivion] Twierdza Wojownika - oficjalny moduł (Oceansoul)
Oceansoul - Nie 26.07.2009, 23:42:18 " />w wordzie: klik! TWIERDZA WOJOWNIKA â OFICJALNY MODUŁ Image1 Moduł Twierdza Wojownika (Fighter's Stronghold) jest ostatnim mini-dodatkiem stworzonym przez Bethesdę. Powstał na tyle późno, że w przeciwieństwie do wszystkich pozostałych pluginów nie załapał się do pudełkowego wydania Knights of the Nine. Jedyną możliwością zdobycia go jest zakup na oficjalnej stronie poświęconej serii TES za $1.89. Po zainstalowaniu modułu i rozpoczęciu nowej gry lub wczytaniu jakiegokolwiek saveâa naszym oczom ukaże się komunikat â zamek Battlehorn zaatakowali rabusie. Obrońcy twierdzy nie dają sobie rady z odparciem zagrożenia i proszą o pomoc. Oferowana przez nich nagroda jest zaś nie byle jaka â jeśli uda ci się przełamać oblężenie, staniesz się nowym właścicielem warowni. Rozpoczynasz tym samym zadanie Zamek Battlehorn, a położenie budowli zostaje zaznaczone na twojej mapie. Image2 Udaj się do wzniesionej na północny zachód od Chorrol twierdzy. Na miejscu musisz rozprawić się z czwórką napastników â dwojgiem wojowników, łuczniczką i magiem. Po walce podejdzie to ciebie jeden z ocalałych żołnierzy i przekaże testament Lorda Kelvyna, ostatniego pana na zamku, który poległ w trakcie oblężenia. Zgodnie z jego wolą, jako wybawca twierdzy zostałeś właśnie jej nowym właścicielem. Image3 Czas urządzić lekko zaniedbane lokum. Udaj się do dzielnicy handlowej Cesarskiego Miasta, gdzie w Gospodzie Kupców swoje towary oferuje Nilphas Omellian. Handlarz wręczy ci spis ulepszeń, które możesz nabyć, a są to: - baraki (1500 sztuk złota); - sypialnia (1500 sztuk złota); - jadalnia (1500 sztuk złota); - kuchnia (1500 sztuk złota); - biblioteka (1500 sztuk złota); - sala treningowa (1500 sztuk złota); - sala myśliwska (1500 sztuk złota); - piwniczka z winem (1500 sztuk złota). Gdy wrócisz do zamku, jeden z żołnierzy przekaże ci list od Nilphasa. Okazuje się, że kupiec oferuje jeszcze jedno ulepszenie â Kuźnię Dwemerów. Czeka cię więc powtórna przejażdżka do Cesarskiego Miasta i wydanie kolejnych 1500 sztuk złota. Tym samym ukończyłeś zadanie â to jednak dopiero początek zabawy z modułem. Twoja twierdza została gruntownie odnowiona i nic nie stoi na przeszkodzie, byś rozpoczął zwiedzanie siedziby. Image4 Baraki: wraz z odnowieniem tego pomieszczenia do zamku przybyło dwóch anonimowych żołnierzy oraz kapitan Castellan Athon. Tym samym liczebność twej gwardii wzrosła do pięciu wojaków. Każdy z nich będzie patrolować korytarze twierdzy, a jeśli poprosisz â pójdą za tobą i wspomogą w boju. Image5 Kuźnia Dwemerów: na dziedzińcu odrestaurowano piec kowalski. Teraz, gdy się do niego zbliżysz, zyskujesz czasową moc Ogniste Serce Dwemerów, która zwiększa umiejętność płatnerz o 15 punktów. W chatce nieopodal kuźni mieszka zamkowy kowal Niels. Za drobną opłatą naprawi twój ekwipunek, jeśli nie umiesz zrobić tego sam. Image6 Sypialnia: w twoich prywatnych kwaterach pojawiło się wygodne łoże, kominek oraz kilka komód. Usługiwać ci będzie pokojówka Rona Benanius â wystarczy poprosić, a natychmiast dostarczy ci coś do zjedzenia (wybierasz między serem, winogronami, truskawkami, baraniną, dziczyzną, pasterską pieczenią i babeczką) lub do picia (wybór trunków zależy od zapasów w piwnicy; na początku znajdują się tam jedynie miód pitny i tanie wino). Image7 Biblioteka: regały pełne książek umiejscowione są w twoich kwaterach, tuż obok sypialni. Na półkach znajdziesz kilka książek zwiększających umiejętności oraz tajne przejście, o którym opowiem już niedługo. Image8 Kuchnia: na kuchennym palenisku zapłonął ogień, a na stołach pojawiły się produkty spożywcze. W każdej chwili możesz porozmawiać z kucharzem, Plautisem Rusoniusem, który niegdyś przyrządzał wykwintne dania w Hotelu Tibera Septima przy Placu Talosa. Jeśli poprosisz o coś do jedzenia lub picia, otrzymasz to samo, co od pokojówki Rony. Image9 Jadalnia: w holu Wschodniego Skrzydła pojawił się suto zastawiony stół. Będą przy nim jadali wszyscy twoi służący oraz żołnierze. Image10 Sala myśliwska: pokój wypełniony jest wypchanymi popiersiami zwierzyny łownej, podłogę zaściela niedźwiedzia skóra. Preparatorka zwierząt Melisi Daren chętnie wykona dla ciebie kilka trofeów, jeśli dostarczysz jej pozostałości po odpowiednich bestiach. Wręczy ci spis potrzebnych składników: - wypchany niedźwiedź â skóra niedźwiedzia; - wypchany wilk â skóra wilka; - wypchany minotaur â róg minotaura; - wypchany lew górski â skóra lwa górskiego; - wypchany ogr â ząb ogra; - wypchany postrach klanów â pazury postrachu klanów; - wypchany daedroth â ząb daedrotha; - wypchany troll â tłuszcz trolla. Image11 Sala treningowa: znajdziesz tu podstawowe uzbrojenie, manekiny, na których możesz poćwiczyć ciosy, tarczę strzelniczą oraz osobistego trenera. Ork Shagrol gro-Uzuh chętnie sprawdzi w praktyce twoje umiejętności władania bronią dwuręczną, jednoręczną lub sztyletem. Image12 Piwniczka z winem: znajdują się tu pełne oraz puste beczki. W tych pierwszych uwarzono miód oraz tanie wino; aby napełnić pozostałe, musisz porozmawiać z winiarzem Talanem, a ten wręczy ci spis trunków, które może przyrządzić, oraz listę niezbędnych składników: - Frostdew Blanc â 2 liście aloesu, 2 kapelusze kielicha zielonoplamistego; - Colovian Battlecry â kapelusz mitróweczki, czerwony kapelusz gęstoporka, żółty kapelusz gęstoporka; - Julianos Firebelly â nasiono lotosu orzechodajnego, 2 liście rzeżuchy; - Numbskin Mead â smoczy język, 2 liście rzeżuchy; - Stumblefootâs Reserve â maranta trzcinowata, 2 ziarna lnu; - Argonian Bloodwine â 2 nasiona pysznogłówki szkarłatnej, 2 nektary z naparstnicy, strączek białego ziarna; - Sparkling Honeydew â 2 gałązki lawendy, 2 kapelusze grzyba letniego. Image13 Jeśli znudziło ci się zwiedzanie, pozostała ostatnia atrakcja â zgłębienie przeszłości twierdzy i konfrontacja z dwojgiem nieumarłych, którzy wciąż przebywają w podziemiach zamku. Zacznij od wizyty w sypialni i ze skrzyni stojącej u stóp łoża zabierz tarczę Ostoja Lorda Kelvyna â zalicza się ona do ciężkiego pancerza, dodaje premię do zdrowia, wytrzymałości i bloku, zależną od poziomu postaci. Image14 Następnie przejdź do biblioteki. Jeden z filarów we wnęce jest dźwignią otwierającą tajne przejście do niewielkiego schowka. Znajdziesz w nim między innymi dziennik Lorda Jarena, ojca Lorda Kelvyna. Z lektury pamiętnika dowiesz się o dramatycznych wydarzeniach w twierdzy. Aby raz na zawsze odesłać na zasłużony spoczynek Lorda Kaina oraz jego ukochaną (zaś obecnie potężnego licza), Arielle Jurard, udaj się do sali treningowej. Za tarczą strzelnicą wisi kandelabr â gdy go dotkniesz, otworzy się tajne przejście do podziemnej groty. Tam czeka cię walka z dwojgiem nieumarłych. Szkielet dawnego władcy upuści Smoczy miecz z Lainlyn oraz Tarczę Lorda Kaina, zaś z ciała nekromantki-licza zabierz notatkę oraz klucz. Ten ostatni posłuży do otwarcia skrzyni, która spoczywa na dnie niewielkiej sadzawki znajdującej się w tym pomieszczeniu. Wewnątrz kufra znajdziesz potężny, losowo wygenerowany przedmiot. To już koniec przygód związanych z modułem Twierdza Wojownika. Pozostaje zająć się produkcją win lub kolekcjonowaniem trofeów â albo sięgnąć po liczne darmowe mody autorstwa fanów gry. wojjoo - Pon 27.07.2009, 14:38:31 " /> Cytuj: Oceansoul - Pon 27.07.2009, 15:50:46 " />Już jest, dzięki ^^ |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |