ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NWN2] Zaklęcia Łowcy, poziom 3 (Zak)



Zak - Wto 16.09.2008, 12:31:49
" />Zaklęcia Łowcy, poziom 3

Pomoc (Zaklinanie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Cel otrzymuje 1k8 + 1 tymczasowych PW oraz + 1 do trafienia i rzutów obronnych przeciwko strachowi.

Leczenie Średnich Ran (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Siła woli
Opis: Leczy 2k8 + 1 / 1 poziom PW celu.

Większy Magiczny Kieł (Przemiana)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania: Czarujący
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Daje zwierzęcemu towarzyszowi +1 / 3 poziomy do trafienia i obrażeń.

Ujawnienie Niewidzialnych (Wywoływanie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania: Ogromny
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Usuwa z pobliskich istot efekty niewidzialności.

Neutralizacja Trucizny (Sprowadzanie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Leczy cel z zatrucia.

Uleczenie Choroby (Sprowadzanie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Leczy cel z choroby.

Przywołanie Istoty III (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Bliski
Obszar działania: Punkt
Czas trwania 18 sekund + 6 / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Przywołuje istotę, która walczy u naszego boku.




N. T. van der Hert - Pią 19.09.2008, 21:44:24
" />nie ma tu komentarzy?

zak, coś chyba się nie wysiliłeś. ja wiem, że wyciąganie opisów jest wkurzające, ale za to jaka ogromna satysfakcja potem płynie z napisania własnego komentarza!

jeśli nie ma tu nic autorskiego - nie ma co sprawdzać.



Zak - Sob 20.09.2008, 05:56:08
" /> Cytuj:



wojjoo - Sob 20.09.2008, 06:39:15
" /> Cytuj:




Zak - Pon 10.11.2008, 21:13:48
" />Zaklęcia Łowcy, poziom 3

Pomoc (Zaklinanie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Cel otrzymuje 1k8 + 1 tymczasowych PW oraz + 1 do trafienia i rzutów obronnych przeciwko strachowi.
Komentarz: Średnio przydatne zaklęcie, co prawda na niskich poziomach czasami się przydaje, to w późniejszych etapach gry już praktycznie nie. Lepiej zastąpić czarem Leczeniem Średnich Ran.

Leczenie Średnich Ran (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Siła woli
Opis: Leczy 2k8 + 1 / 1 poziom PW celu.
Komentarz: Kolejny, przed ostatni dostępny poziom czaru leczącego łowcy. Jego zwiększona moc sprawia, iż jest niezastąpiony na tym poziomie. Bardzo przydatne zaklęcie, używamy go praktycznie zawsze i wszędzie, czy to w nagłych wypadkach, czy po prostu do odnowy PŻ w przerwach pomiędzy walkami. Czar ten staje się jeszcze bardziej niezbędny gdy podróżujemy sami i brakuje nam mikstur leczniczych lub nie mamy do dyspozycji umiejętności kleryka.

Większy Magiczny Kieł (Przemiana)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania: Czarujący
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Daje zwierzęcemu towarzyszowi +1 / 3 poziomy do trafienia i obrażeń.
Komentarz: Kolejny poziom czaru, zwiększający umiejętności bojowe naszego pupila. Zaklęcie przydaje się jedynie wtedy, kiedy mam do dyspozycji zwierzęcego towarzysza.

Ujawnienie Niewidzialnych (Wywoływanie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania: Ogromny
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Usuwa z pobliskich istot efekty niewidzialności.
Komentarz: Zaklęcie przydatne w sytuacjach, kiedy mamy doczynienia z niewidzialnymi osobnikami. Czar nabiera wartości, kiedy to w pobliżu czai się wielu zabójców czekających tylko na okazję żeby wbić nam nóż w plecy.

Neutralizacja Trucizny (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Leczy cel z zatrucia.
Komentarz: Przydatne zaklęcie. W sytuacjach, kiedy nasz łowca nie posiada antidotum lub nie może otrzymać pomocy kleryka, czar może uratować nam życie.

Uleczenie Choroby (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Leczy cel z choroby.
Komentarz: Rzadko kiedy używamy tego zaklęcia, lecz jeśli zajdzie taka potrzeba - warto mieć go zapamiętanego w księdze czarów.

Przywołanie Istoty III (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Bliski
Obszar działania: Punkt
Czas trwania 18 sekund + 6 / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Przywołuje istotę, która walczy u naszego boku.
Komentarz: Kolejny, trzeci poziom zaklęcia sprowadza nam jeszcze silniejszego towarzysza. W sytuacjach, kiedy postać jest bliska śmierci, istota którą przywołaliśmy może uratować nam życie, zwracając na siebie uwagę przeciwnika. Czar ten wykorzystujemy również, kiedy wrogów jest zbyt wielu i chcemy po prostu wyrównać szanse.



Polinick - Pon 10.11.2008, 21:57:10
" /> Zaknafein napisał(a):



wojjoo - Pon 10.11.2008, 22:29:03
" /> Cytuj:



Zak - Wto 11.11.2008, 07:43:06
" />Zaklęcia Łowcy, poziom 3

Pomoc (Zaklinanie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Cel otrzymuje 1k8 + 1 tymczasowych PW oraz + 1 do trafienia i rzutów obronnych przeciwko strachowi.
Komentarz: Średnio przydatne zaklęcie, co prawda na niskich poziomach czasami się przydaje, to w późniejszych etapach gry już praktycznie nie. Lepiej zastąpić czarem Leczeniem Średnich Ran.

Leczenie Średnich Ran (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Siła woli
Opis: Leczy 2k8 + 1 / 1 poziom PW celu.
Komentarz: Kolejny, przedostatni dostępny poziom czaru leczącego łowcy. Jego zwiększona moc sprawia, iż jest niezastąpiony. Bardzo przydatne zaklęcie, używamy go praktycznie zawsze i wszędzie, czy to w nagłych wypadkach, czy po prostu do odnowy PŻ w przerwach pomiędzy walkami. Czar ten staje się jeszcze bardziej niezbędny gdy podróżujemy sami i brakuje nam mikstur leczniczych lub nie mamy do dyspozycji umiejętności kleryka.

Większy Magiczny Kieł (Przemiana)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania: Czarujący
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Daje zwierzęcemu towarzyszowi +1 / 3 poziomy do trafienia i obrażeń.
Komentarz: Kolejny poziom czaru, zwiększający umiejętności bojowe naszego pupila. Zaklęcie przydaje się jedynie wtedy, kiedy mam do dyspozycji zwierzęcego towarzysza.

Ujawnienie Niewidzialnych (Wywoływanie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania: Ogromny
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Usuwa z pobliskich istot efekty niewidzialności.
Komentarz: Zaklęcie przydatne w sytuacjach, kiedy mamy doczynienia z niewidzialnymi osobnikami. Czar nabiera wartości, kiedy to w pobliżu czai się wielu zabójców czekających tylko na okazję, żeby wbić nam nóż w plecy.

Neutralizacja Trucizny (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Leczy cel z zatrucia.
Komentarz: Przydatne zaklęcie. W sytuacjach, kiedy nasz łowca nie posiada antidotum lub nie może otrzymać pomocy kleryka, czar ten może uratować nam życie.

Uleczenie Choroby (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Leczy cel z choroby.
Komentarz: Rzadko kiedy używamy tego zaklęcia, lecz jeśli zajdzie taka potrzeba - warto mieć go zapamiętanego w księdze czarów.

Przywołanie Istoty III (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Bliski
Obszar działania: Punkt
Czas trwania: 18 sekund + 6 / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Przywołuje istotę, która walczy u naszego boku.
Komentarz: Kolejny, trzeci poziom zaklęcia sprowadza nam jeszcze silniejszego towarzysza. W sytuacjach, kiedy postać jest bliska śmierci, istota którą przywołaliśmy może uratować nam życie, zwracając na siebie uwagę przeciwnika. Czar ten wykorzystujemy również, kiedy wrogów jest zbyt wielu i chcemy po prostu wyrównać szanse.



Oceansoul - Sob 29.11.2008, 12:07:51
" /> Cytuj:



Zak - Sob 29.11.2008, 12:16:03
" />Zaklęcia Łowcy, poziom 3

Pomoc (Zaklinanie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Cel otrzymuje 1k8 + 1 tymczasowych PW oraz + 1 do trafienia i rzutów obronnych przeciwko strachowi.
Komentarz: Średnio przydatne zaklęcie, co prawda na niskich poziomach czasami go używamy, to w późniejszych etapach gry już praktycznie nie. Lepiej zastąpić czarem Leczeniem Średnich Ran.

Leczenie Średnich Ran (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Siła woli
Opis: Leczy 2k8 + 1 / 1 poziom PW celu.
Komentarz: Kolejny, przedostatni dostępny poziom czaru leczącego łowcy. Jego zwiększona moc sprawia, iż jest niezastąpiony. Bardzo przydatne zaklęcie, używamy go praktycznie zawsze i wszędzie, czy to w nagłych wypadkach, czy po prostu do odnowy PŻ w przerwach pomiędzy walkami. Czar ten staje się jeszcze bardziej niezbędny, gdy podróżujemy sami i brakuje nam mikstur leczniczych lub nie mamy do dyspozycji umiejętności kleryka.

Większy Magiczny Kieł (Przemiana)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania: Czarujący
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Daje zwierzęcemu towarzyszowi +1 / 3 poziomy do trafienia i obrażeń.
Komentarz: Kolejny poziom czaru, zwiększający umiejętności bojowe naszego pupila. Zaklęcie przydaje się jedynie wtedy, kiedy mamy do dyspozycji zwierzęcego towarzysza.

Ujawnienie Niewidzialnych (Wywoływanie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Osobisty
Obszar działania: Ogromny
Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Usuwa z pobliskich istot efekty niewidzialności.
Komentarz: Zaklęcie przydatne w sytuacjach, w których mamy do czynienia z niewidzialnymi osobnikami. Czar nabiera wartości, kiedy to w pobliżu czai się wielu zabójców czekających tylko na okazję, żeby wbić nam nóż w plecy.

Neutralizacja Trucizny (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Leczy cel z zatrucia.
Komentarz: Przydatne zaklęcie. W sytuacjach, kiedy nasz łowca nie posiada antidotum lub nie może otrzymać pomocy kleryka, czar ten może uratować nam życie.

Uleczenie Choroby (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Dotyk
Obszar działania: Pojedynczy cel
Czas trwania: Chwilowy
Rzut obronny: Nieszkodliwy
Opis: Leczy cel z choroby.
Komentarz: Rzadko kiedy używamy tego zaklęcia, lecz jeśli zajdzie taka potrzeba - warto mieć je zapamiętane w księdze czarów.

Przywołanie Istoty III (Sprowadzenie)
Komponenty: Werbalne, Somatyczne
Zasięg: Bliski
Obszar działania: Punkt
Czas trwania: 18 sekund + 6 / 1 poziom
Rzut obronny: Brak
Opis: Przywołuje istotę, która walczy u naszego boku.
Komentarz: Kolejny, trzeci poziom zaklęcia sprowadza jeszcze silniejszego towarzysza. W sytuacjach, kiedy postać jest bliska śmierci, istota, którą przywołaliśmy, może uratować nam życie, zwracając na siebie uwagę przeciwnika. Czar ten wykorzystujemy również, kiedy wrogów jest zbyt wielu i chcemy po prostu wyrównać szanse.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.