ďťż
Wštki |
[NWN2] Zaklęcia Łowcy, poziom 3 (Zak)
Zak - Wto 16.09.2008, 12:31:49 " />Zaklęcia Łowcy, poziom 3 Pomoc (Zaklinanie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Cel otrzymuje 1k8 + 1 tymczasowych PW oraz + 1 do trafienia i rzutów obronnych przeciwko strachowi. Leczenie Średnich Ran (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Siła woli Opis: Leczy 2k8 + 1 / 1 poziom PW celu. Większy Magiczny Kieł (Przemiana) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Osobisty Obszar działania: Czarujący Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Daje zwierzęcemu towarzyszowi +1 / 3 poziomy do trafienia i obrażeń. Ujawnienie Niewidzialnych (Wywoływanie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Osobisty Obszar działania: Ogromny Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Usuwa z pobliskich istot efekty niewidzialności. Neutralizacja Trucizny (Sprowadzanie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Leczy cel z zatrucia. Uleczenie Choroby (Sprowadzanie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Leczy cel z choroby. Przywołanie Istoty III (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Bliski Obszar działania: Punkt Czas trwania 18 sekund + 6 / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Przywołuje istotę, która walczy u naszego boku. N. T. van der Hert - Pią 19.09.2008, 21:44:24 " />nie ma tu komentarzy? zak, coś chyba się nie wysiliłeś. ja wiem, że wyciąganie opisów jest wkurzające, ale za to jaka ogromna satysfakcja potem płynie z napisania własnego komentarza! jeśli nie ma tu nic autorskiego - nie ma co sprawdzać. Zak - Sob 20.09.2008, 05:56:08 " /> Cytuj: wojjoo - Sob 20.09.2008, 06:39:15 " /> Cytuj: Zak - Pon 10.11.2008, 21:13:48 " />Zaklęcia Łowcy, poziom 3 Pomoc (Zaklinanie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Cel otrzymuje 1k8 + 1 tymczasowych PW oraz + 1 do trafienia i rzutów obronnych przeciwko strachowi. Komentarz: Średnio przydatne zaklęcie, co prawda na niskich poziomach czasami się przydaje, to w późniejszych etapach gry już praktycznie nie. Lepiej zastąpić czarem Leczeniem Średnich Ran. Leczenie Średnich Ran (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Siła woli Opis: Leczy 2k8 + 1 / 1 poziom PW celu. Komentarz: Kolejny, przed ostatni dostępny poziom czaru leczącego łowcy. Jego zwiększona moc sprawia, iż jest niezastąpiony na tym poziomie. Bardzo przydatne zaklęcie, używamy go praktycznie zawsze i wszędzie, czy to w nagłych wypadkach, czy po prostu do odnowy PŻ w przerwach pomiędzy walkami. Czar ten staje się jeszcze bardziej niezbędny gdy podróżujemy sami i brakuje nam mikstur leczniczych lub nie mamy do dyspozycji umiejętności kleryka. Większy Magiczny Kieł (Przemiana) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Osobisty Obszar działania: Czarujący Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Daje zwierzęcemu towarzyszowi +1 / 3 poziomy do trafienia i obrażeń. Komentarz: Kolejny poziom czaru, zwiększający umiejętności bojowe naszego pupila. Zaklęcie przydaje się jedynie wtedy, kiedy mam do dyspozycji zwierzęcego towarzysza. Ujawnienie Niewidzialnych (Wywoływanie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Osobisty Obszar działania: Ogromny Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Usuwa z pobliskich istot efekty niewidzialności. Komentarz: Zaklęcie przydatne w sytuacjach, kiedy mamy doczynienia z niewidzialnymi osobnikami. Czar nabiera wartości, kiedy to w pobliżu czai się wielu zabójców czekających tylko na okazję żeby wbić nam nóż w plecy. Neutralizacja Trucizny (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Leczy cel z zatrucia. Komentarz: Przydatne zaklęcie. W sytuacjach, kiedy nasz łowca nie posiada antidotum lub nie może otrzymać pomocy kleryka, czar może uratować nam życie. Uleczenie Choroby (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Leczy cel z choroby. Komentarz: Rzadko kiedy używamy tego zaklęcia, lecz jeśli zajdzie taka potrzeba - warto mieć go zapamiętanego w księdze czarów. Przywołanie Istoty III (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Bliski Obszar działania: Punkt Czas trwania 18 sekund + 6 / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Przywołuje istotę, która walczy u naszego boku. Komentarz: Kolejny, trzeci poziom zaklęcia sprowadza nam jeszcze silniejszego towarzysza. W sytuacjach, kiedy postać jest bliska śmierci, istota którą przywołaliśmy może uratować nam życie, zwracając na siebie uwagę przeciwnika. Czar ten wykorzystujemy również, kiedy wrogów jest zbyt wielu i chcemy po prostu wyrównać szanse. Polinick - Pon 10.11.2008, 21:57:10 " /> Zaknafein napisał(a): wojjoo - Pon 10.11.2008, 22:29:03 " /> Cytuj: Zak - Wto 11.11.2008, 07:43:06 " />Zaklęcia Łowcy, poziom 3 Pomoc (Zaklinanie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Cel otrzymuje 1k8 + 1 tymczasowych PW oraz + 1 do trafienia i rzutów obronnych przeciwko strachowi. Komentarz: Średnio przydatne zaklęcie, co prawda na niskich poziomach czasami się przydaje, to w późniejszych etapach gry już praktycznie nie. Lepiej zastąpić czarem Leczeniem Średnich Ran. Leczenie Średnich Ran (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Siła woli Opis: Leczy 2k8 + 1 / 1 poziom PW celu. Komentarz: Kolejny, przedostatni dostępny poziom czaru leczącego łowcy. Jego zwiększona moc sprawia, iż jest niezastąpiony. Bardzo przydatne zaklęcie, używamy go praktycznie zawsze i wszędzie, czy to w nagłych wypadkach, czy po prostu do odnowy PŻ w przerwach pomiędzy walkami. Czar ten staje się jeszcze bardziej niezbędny gdy podróżujemy sami i brakuje nam mikstur leczniczych lub nie mamy do dyspozycji umiejętności kleryka. Większy Magiczny Kieł (Przemiana) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Osobisty Obszar działania: Czarujący Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Daje zwierzęcemu towarzyszowi +1 / 3 poziomy do trafienia i obrażeń. Komentarz: Kolejny poziom czaru, zwiększający umiejętności bojowe naszego pupila. Zaklęcie przydaje się jedynie wtedy, kiedy mam do dyspozycji zwierzęcego towarzysza. Ujawnienie Niewidzialnych (Wywoływanie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Osobisty Obszar działania: Ogromny Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Usuwa z pobliskich istot efekty niewidzialności. Komentarz: Zaklęcie przydatne w sytuacjach, kiedy mamy doczynienia z niewidzialnymi osobnikami. Czar nabiera wartości, kiedy to w pobliżu czai się wielu zabójców czekających tylko na okazję, żeby wbić nam nóż w plecy. Neutralizacja Trucizny (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Leczy cel z zatrucia. Komentarz: Przydatne zaklęcie. W sytuacjach, kiedy nasz łowca nie posiada antidotum lub nie może otrzymać pomocy kleryka, czar ten może uratować nam życie. Uleczenie Choroby (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Leczy cel z choroby. Komentarz: Rzadko kiedy używamy tego zaklęcia, lecz jeśli zajdzie taka potrzeba - warto mieć go zapamiętanego w księdze czarów. Przywołanie Istoty III (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Bliski Obszar działania: Punkt Czas trwania: 18 sekund + 6 / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Przywołuje istotę, która walczy u naszego boku. Komentarz: Kolejny, trzeci poziom zaklęcia sprowadza nam jeszcze silniejszego towarzysza. W sytuacjach, kiedy postać jest bliska śmierci, istota którą przywołaliśmy może uratować nam życie, zwracając na siebie uwagę przeciwnika. Czar ten wykorzystujemy również, kiedy wrogów jest zbyt wielu i chcemy po prostu wyrównać szanse. Oceansoul - Sob 29.11.2008, 12:07:51 " /> Cytuj: Zak - Sob 29.11.2008, 12:16:03 " />Zaklęcia Łowcy, poziom 3 Pomoc (Zaklinanie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Cel otrzymuje 1k8 + 1 tymczasowych PW oraz + 1 do trafienia i rzutów obronnych przeciwko strachowi. Komentarz: Średnio przydatne zaklęcie, co prawda na niskich poziomach czasami go używamy, to w późniejszych etapach gry już praktycznie nie. Lepiej zastąpić czarem Leczeniem Średnich Ran. Leczenie Średnich Ran (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Siła woli Opis: Leczy 2k8 + 1 / 1 poziom PW celu. Komentarz: Kolejny, przedostatni dostępny poziom czaru leczącego łowcy. Jego zwiększona moc sprawia, iż jest niezastąpiony. Bardzo przydatne zaklęcie, używamy go praktycznie zawsze i wszędzie, czy to w nagłych wypadkach, czy po prostu do odnowy PŻ w przerwach pomiędzy walkami. Czar ten staje się jeszcze bardziej niezbędny, gdy podróżujemy sami i brakuje nam mikstur leczniczych lub nie mamy do dyspozycji umiejętności kleryka. Większy Magiczny Kieł (Przemiana) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Osobisty Obszar działania: Czarujący Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Daje zwierzęcemu towarzyszowi +1 / 3 poziomy do trafienia i obrażeń. Komentarz: Kolejny poziom czaru, zwiększający umiejętności bojowe naszego pupila. Zaklęcie przydaje się jedynie wtedy, kiedy mamy do dyspozycji zwierzęcego towarzysza. Ujawnienie Niewidzialnych (Wywoływanie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Osobisty Obszar działania: Ogromny Czas trwania: 1 minuta / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Usuwa z pobliskich istot efekty niewidzialności. Komentarz: Zaklęcie przydatne w sytuacjach, w których mamy do czynienia z niewidzialnymi osobnikami. Czar nabiera wartości, kiedy to w pobliżu czai się wielu zabójców czekających tylko na okazję, żeby wbić nam nóż w plecy. Neutralizacja Trucizny (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Leczy cel z zatrucia. Komentarz: Przydatne zaklęcie. W sytuacjach, kiedy nasz łowca nie posiada antidotum lub nie może otrzymać pomocy kleryka, czar ten może uratować nam życie. Uleczenie Choroby (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Dotyk Obszar działania: Pojedynczy cel Czas trwania: Chwilowy Rzut obronny: Nieszkodliwy Opis: Leczy cel z choroby. Komentarz: Rzadko kiedy używamy tego zaklęcia, lecz jeśli zajdzie taka potrzeba - warto mieć je zapamiętane w księdze czarów. Przywołanie Istoty III (Sprowadzenie) Komponenty: Werbalne, Somatyczne Zasięg: Bliski Obszar działania: Punkt Czas trwania: 18 sekund + 6 / 1 poziom Rzut obronny: Brak Opis: Przywołuje istotę, która walczy u naszego boku. Komentarz: Kolejny, trzeci poziom zaklęcia sprowadza jeszcze silniejszego towarzysza. W sytuacjach, kiedy postać jest bliska śmierci, istota, którą przywołaliśmy, może uratować nam życie, zwracając na siebie uwagę przeciwnika. Czar ten wykorzystujemy również, kiedy wrogów jest zbyt wielu i chcemy po prostu wyrównać szanse. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |