ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NWN2] Szermierz czy mistrz broni



VORADOR - Sob 05.05.2007, 19:36:27
" />Gram wojem. Moje parametry to 18 siły 16 zręczności 10 kondycji 18 inteligencji i 8 mądrości i charyzmy. Dochodzi moment wyboru gdzie wezmę klasę prestiżową i wacham się pomiędzy mistrzem broni a szermierzem. Obie klasy bardzo dobre z opisu.




KoZa - Sob 05.05.2007, 19:52:09
" /> VORADOR napisał(a):



Loki Lyesmyth - Sob 05.05.2007, 21:06:17
" />musze się zgodzić z kozą

szermierz jest dodatkiem do klasy a mistrz oręż zwiększeniem jego mocy

choć przydałoby sie mix mistrz/szermierz



VORADOR - Sob 05.05.2007, 23:00:52
" />prestiżówek nie można mieszać i niestety prestiżówki zanikają dla wieloklasowców. Szermierz ma fajny bonus kp od inteligencji oraz fajne bonusy na ataki. Ja walczę długim mieczem mam na nim wielką specjalizację, używam dziennej gwiazdy. Wiem, że szermierz zwiększa walkę jedną bronią.




Loki Lyesmyth - Sob 05.05.2007, 23:11:36
" />zle wiesz
duzy meicz to nie mala bron
a szermierz wlasnie do malej broni daje bonusy
wiec wybor jest oczywisty
conajwyzej dodalbym ten jeden lvl szermierza bo to dla ciebie +4 do kp



Ingmar - Nie 06.05.2007, 11:17:00
" /> Scream PredaTooR napisał(a):



KoZa - Nie 06.05.2007, 13:34:58
" /> Ingmar napisał(a):



VORADOR - Nie 06.05.2007, 18:48:11
" />Jednak długi miecz to rzecz normalna nawet na szermierza, Sporo atutów trzeba się dorobić na mistrza broni, brakuje mi jeszcze atak wichury, wiem że trzeba wybrać atut wyspecjalizowanie coś w tym stylu, mam już unik mobilność, wielkie mistrzowstwo w długim mieczu, większe parowanie, i pewnie coś jeszcze by się znalazło, brakuje mi dosłownie 1 lub 2 atuty, skolei do szermierza nic mi już nie brakuje. No i jest dylemat, bo szermierz ma jakiś dodatokowy damage przy ataku jedną bronią.



KoZa - Nie 06.05.2007, 19:11:58
" /> VORADOR napisał(a):



Fionn Dragonsbreath - Wto 29.05.2007, 20:48:17
" />Mistrz broni góruje. Ogólnie klasa w połączeniuz wymaganami atutami jest naprawdę godna podziwu.



minsk - Pon 09.07.2007, 15:47:59
" />to zalezy od tego kto lubi parowac czy odrazu zaatakowac osobiscie wole szermieza



Drazen - Pon 09.07.2007, 16:14:29
" />Zgadzam się moim zdaniem szermierz nie tyle jest lepszą klasą, co jak dla mnie, ciekawszą i chyba trochę bardziej wymagającą. Ale to rzecz gustu i tego co się chce osiągnąć.



Justin Smihs - Pon 03.03.2008, 20:29:10
" />Wiem, że kupa czasu upłynęła, ale tu gdzie Vorador ma 18 int. nie będzie miał +4 do kp, bo musiałby nie mieć i zbroi i broni (albo było zbroi lub broni?)



Jaquan - Czw 06.03.2008, 11:46:52
" />Szermierz otrzymuje bonus do kp z inteligencji tylko wtedy gdy Nie nosi zbroji. Broń może zostać



Saiya-jin - Czw 06.03.2008, 14:32:55
" />Pewnie jeszcze tarczy nie może nosić?



Loki Lyesmyth - Czw 06.03.2008, 16:14:02
" />to dośc oczywiste że nie może bo to jest raczej postaćna 2 miecze ^^



Saiya-jin - Czw 06.03.2008, 16:50:38
" />Czyli ten szermierz jest do bani.



AcheroN - Śro 16.04.2008, 20:24:12
" />Jak najlepiej rozlozyc levele w innych klasach, zanim sie dojdzie do szermierza?



Jaquan - Czw 17.04.2008, 09:51:33
" />Dobrą podstawą dla szermierza jest łotrzyk, z powodu sporej zręczności i inteligencji, oprócz tego łatwo używa on rapierów, i bez problemu zdobywa on atuty (unik, mobilność i finezja w broni to dla niego rzecz naturalna). Moim zdaniem niezłym pomysłem jest też użycie jako podstawy mnicha (koniecznie elfa z powodu biełości w rapierach). Dodatkowy bonus z mądrości zawsze się przydaje i do tego można bez problemu używać szat mnicha co dodaje mu dodatkową KP. Dodatkowo umiejętności mnicha czynią to połączenie klas dośc potężnym (mówie tu o 20 mnich/10 szermierz). W połaczeniu z atutami porawiającymi walkę rapierem (potężne TK, ulepszone TK) postać zadaje całkiem spore obrażenia (podstawa z rapieru ew. umagicznienia i celne uderzenie) i ma całkiem spoą szansę na krytyk (można dorzucić broni ostrość). Czyni to szermierza moim zdaniem całkiem solidnym wojownikiem.
Po za tym moce mistrza broni zupełnie nie przydają się gdy przeciwnikiem są nieumarli. Nie wiem jak w Masce Zdrajcy ale w kampanii podstawowej było ich dość dużo przez całą grę co właściwie pozbawiało mistrza broni jego głównej mocy (czyli zabójczych krytyków).
Co do mieszania prestiżówek to chyba można je mieszać (chyba, że mam buga w grze).
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.