ďťż
Wštki |
[NWN2] Najlepszy Build klasy walczącej
Loki Lyesmyth - Nie 15.07.2007, 21:32:54 " />jakie macie zdanie na temat klas walczących?(czyli wojownik palaadyn łowca barbarzyńca mnich) jak ich prowadzić, jakei atuty brać jaka rasa, jakie ewentualne prestiżówki? ja osobiscie opatentowałem krasnala tarczowego o sile równej 18 takiejż kondycji i zręczoności napakowanej na maks z uwzglednieniem dyszki int klasy jego to barbarzyńca i rozszalały barbarzyńca wziołem atuty rozpłatanie, ulepszone rozpłatanie potęzny cio walka dwoam brońmi ulepszona cios krytyczny toporem krasnoludzkim, oraz przedłużenie szału jak oceniacie? Ingmar - Nie 15.07.2007, 21:36:47 " />Sympatyczne, ale ja stworzyłem prawdziwego potwora. ^^ Już go tutaj dawałem na forum, ale do tego tematu znacznie bardziej pasuje. Jak wymyśle jeszcze jakieś dziwactwo to dam znać. xP Rasa: Krasnolud Tarczowy Broń: Miecz dwuręczny (2k6) bądź topór oburęczny (1k12) Klasy: 10 wojownik / 10 rozszalały berserker. Staty: siła 17, zręczność na 12, kondycja 18, inteligencja - 13, mądrość i charyzma wedle uznania. Ale nie więcej niż 8 mądrości (klimat |m|) i charyzmy. Podczas kolejnych poziomów rozwijamy jedynie siłę i kondycję, Konkretniej to dajemy +3 do siły i +2 do kondycji.. Atuty: Wszystko na broń, czyli ulubiona broń, specjalizacja, większa ulubiona, ulepszone trafienie krytyczne, potężny atak, ulepszony potężny atak, rozpłatanie ulepszone rozpłatanie, etc. Jak to działa? Wyciąga modyfikator 15-20 / x2 mieczem oburęcznym. Premia do trafienie idzie mu z siły 20 (naturalne) + 4 za przedmioty + 10 za Amok, czyli łącznie 34, co daje modyfikator +12. Broń jest oburęczna, zatem mamy obrażenia x1,5 z siły czyli +18. ;> Teraz wchodzimy w najlepszą część. Mamy +12 do trafienia dzięki sile, +3 za atuty + umagicznienie broni co łącznie może wyciągnąć nawet do +20 do trafienia. Taka nadwyżka pozwala walczyć na potężnym ataku normalnie i ulepszonym potężnym ataku podczas amoku. Berserker ma taki bajer, że UPA przy broni oburęcznej daje mu -10 do trafienia i +24 do obrażeń. ;] Więc atakujemy bronią 2k6 + 18 za siłę + 24 za UPA i to jest jeden atak. Dzięki Amokowi otrzymujemy dodatkowy atak na rundę, czyli nasz potwór jedzie 5 razy na rundę za 2k6 + 18 + 24 (z premią do trafienia +5 z bronią niemagiczną, maksymalnie +10 z bronią +5). Dodatkowo mamy szansę na krytyk 15-20 z podwojeniem obrażeń! ^^ A przecież możemy mieć mieczyk np. 1k8 od ognia, czyli robi się naprawdę ostro. Kwestia życia - wojownik ma 1k10 za kondycję +4 bądź +5 i +1 za mocną budowę (berserker). Zaś nasza prestiżówka 1k12. Dzięki kondycji amok trwa 5 tur, ale bierzemy sobie przedłużenie amoku jako atut i już trwa 8. Z życiem (-12/tura) spokojnie wyrobimy już koło 10 poziomu. Kolejna kwestia to KP - płytówka obowiązkowo, czyli +8 za płytę i +1 za zręczność + umagicznienie zbroi. Jak na razie mam fazę testów, ale efekty już są hardkorowe. (; Loki Lyesmyth - Nie 15.07.2007, 21:46:53 " />właśnei cośtakiego próbowałem uczynić powiedzmy mi czy broń dwureczna uzywana w obu rękach na małpim chwyćie też ma bonus 1.5 czy 0.5 dla tej w prawej i 1 dla tej w lewej łapie? Ingmar - Pon 16.07.2007, 13:10:58 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Pon 16.07.2007, 14:16:05 " />czyli na malpimym chwycie, masz bonus taki jakbym uzyl zwyklej broni? KoZa - Pon 16.07.2007, 17:37:56 " /> Scream PredaTooR napisał(a): Fionn Dragonsbreath - Pon 16.07.2007, 18:27:44 " /> Cytuj: KoZa - Pon 16.07.2007, 18:29:46 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Pon 16.07.2007, 19:15:48 " />czekamy na lvl epickie co? ;d KoZa - Pon 16.07.2007, 19:17:33 " /> Scream PredaTooR napisał(a): Loki Lyesmyth - Pon 16.07.2007, 19:23:01 " /> Cytuj: KoZa - Pon 16.07.2007, 19:32:13 " /> Cytuj: Ingmar - Pon 16.07.2007, 19:56:05 " />10 leveli to nie tak mało. Bo to 10 epickich leveli. Niech tylko mi dadzą jakąś fajną prestiżówkę dla Warlocka - jak Hellfire Warlock. Cytuj: KoZa - Pon 16.07.2007, 20:13:26 " /> Cytuj: Icestalker - Wto 08.01.2008, 00:01:30 " />Widzę, że KoZa tutaj zna się bardzo dobrze, ale mam pytanko odnośnie szermierza. Oczywiście będzie używał dwóch rapirów. Ale czy mam wziąć Obronę Dwoma brońmi (atut), czy nie straczy mi już atutów? Kubibor - Czw 19.11.2009, 10:42:41 " />Gdy jesteś mnichem najlepiej brać ulubioną broń (walka wręcz) i z tym atuty związane. Niewarto brać do niego prestirzówki, bo szczyt jego umiejętności jest na 20 lvl. gdy staje się istotą magiczną. Grad ciosów przydaje się na początku gdy wrogowie mają niskie kp, a potem jest zbyt mało opłacalny by go używać. Najlepiej by mnichem został przedstawiciel rasy dużej (nie elf). Stanowczo odradzam gnomy i niziołki bo zadają mniejsze obrażenia niż człowiek. Najlepsze rasy na mnicha to półork lub człowiek (jak ktoś się uprze to krasnolud). Alaundo - Czw 19.11.2009, 15:15:04 " />Ja gram buildem 2 Paladyn/ 1 Kapłan/ 1 mnich/ 26 Ulubieniec Bogów. Może nie jest to postać typowo walcząca bo posługuje się czarami ale te służą mu głównie do wzmacniania i leczenia, nie używam czarów bojowych bo mają strasznie niski ST rzutu obronnego. Jak to wygląda w praktyce? Bez sprzętu umagicznionego i buffów: Staty: Siła 22, Zręczność 8, Kondycja 10, Inteligencja 12, Mądrość 8, Charyzma 22 AB: 21 (bazowe) +6 siła + 1 ulubiona broń = +28 KP: 10 + 8 pełna płyta +2 tarcza +3 upadanie -1 Zręczność = 22 Obrażenia: 1k10 (półtorak) 19-20/x2 +6 siła +2 specjalizacja = 9-18 Nie wygląda to najlepiej ale przejdźmy do buffów i sprzętu magicznego +8. Do +5 mogę sam ulepszać czarami Potężniejsza magiczna broń i Magiczna szata, ale tak wygląda to pod koniec Maski Zdrajcy: Staty: Siła 30, Zręczność 12, Kondycja 18, Inteligencja 12, Mądrość 8, Charyzma 30 AB: 21 (bazowe) +10 siła +1 Ulubiona broń +1 Epickie zdolności bojowe +8 umagicznienie +3 Boskie względy +1 Pomoc +1 Błogosławieństwo +1 Modlitwa +2 Recytacja +2 Bitewna fala +9 Boska Moc (podnosi bazowe AB do poziomu wojownika równemu poziomowi postaci) +1 Przyspieszenie = +61 !!! i 7 ataków KP: 10 +3 3padanie +1 zręczność +16 pełna płytowa umagiczniona +10 tarcza umagiczniona +8 odbicie +5 naturalny pancerze +5 Buty duszy słońca +10 Boska tarcza = 68! ... i najlepsze, obrażenia: 1k10 19-20/x2 +8 umagiczenie +2 specjalizacja +2 (magiczne) z adamantu +3 (magiczne) z Boskich względów +1 z Modlitwy +20 (boskie) z Epickiej Boskiej Potęgi = 37-46 W praktyce są większe o obrażenia od żywiołów ale to już zależy od broni. O możliwościach różnych czarów ochronnych nie będę się rozpisywał. Mogłem coś pominąć bo pisałem z pamięci. Postać mimo, że opiera się na czarach to w walce pełni tą samą rolę co wojownik a raczej paladyn. Świetnie nadaje się do wykańczania wszystkich odpornych na żywioły i obrażenia fizyczne dzięki Epickiej Boskiej Potędze. W walce praktycznie nie rzuca czarów, po prostu szkoda czasu zwłaszcza że łatwo się im oprzeć. Dzięki wysokiej KP i bardzo wysokim rzutom obronnym (wszystkie powyżej 30) można go spokojnie wpuścić w środek bitwy i nie martwić się że jakiś czar nas wyeliminuje. Dzięki Epickiej odporności rzut obronny nie kończy się automatyczną porażką przy 1 na k20. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |