ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NWN] Solucja Akademii (Tallos)



Ingmar - Pon 29.01.2007, 20:05:57
" />Przygodę z NWN rozpoczynasz w Akademii, w swojej sypialni. Przeszukaj skrytkę w swojej, a także innych sypialniach, po czym pogadaj z Pawłem i Bimem. Ten drugi otworzy Ci drzwi do następnej komnaty. Spotkasz w niej krasnoluda Olgierda, który podaruje Ci pancerz odpowiedni dla twojej klasy. Jest on pierwszym kupcem w grze, więc możesz trochę pohandlować. W następnym pomieszczeniu możesz znaleźć kilka książek.

Teraz twoje poczynania uwarunkowane są posiadaną przez Ciebie klasą postaci. Instruktorem zbrojnych i mnichów jest Herban w następnym pomieszczeniu, ale pozostałe klasy muszą poszukać nauczycieli w komnatach w korytarzu na południowym wschodzie. W każdej z nich stoi instruktor, który zleci Ci ostatnią próbę, po której wykonaniu wróć do niego, aby otrzymać nagrodę (Herban też wynagradza swoich uczniów, ale nie informuje ich o tym, w przeciwieństwie do innych nauczycieli).

Po zakończeniu testu udaj się korytarzem do końca i pogadaj ze Strażnikiem Zagłady, który wpuści Cię do Sali Nominacyjnej. Tam przeszukaj biurka stojące naprzeciwko wejścia, a następnie pogadaj z Lady Aribeth. Niestety, rozmowę przerwie atak wrogich magów, których pokonaj z pomocą innych postaci znajdujących się w komnacie. Po walce otrzymasz od Aribeth klucz do zamkniętej części Akademii.

Wróć do poprzedniego korytarza. Spotkasz tam kolejnego maga, który jednak szybo ucieknie. Pokonaj przyzwane przez niego gobliny, a następnie raz jeszcze zwiedź cały kompleks, wybijając wrogów, gdyż niektórzy z nich mają pożyteczne rzeczy. Teraz wróć do dwuskrzydłowych drzwi niedaleko Sali Nominacyjnej i otwórz je kluczem, który dostałeś od Aribeth.

Znajdziesz się w krótkim korytarzu. Naprzeciwko są drzwi, za którymi spotkasz znanego Ci już maga, który obrzuci Cię pogróżkami, po czym ucieknie. Pokonaj dwa gobliny i przeszukaj skrzynki. Za następnymi drzwiami spotkasz Pawła, który przyłączy się do Ciebie. Przeszukaj skrytki, po czym otwórz drzwi na wschodzie. Spotkasz za nimi goblina, który jednak będzie silniejszy od spotkanych do tej pory. Pokonaj go i przeszukaj jego zwłoki (ma bardzo przydatne przedmioty). Teraz wróć się i otwórz drzwi południowe. Przyj przed siebie pacyfikując wrogów, aż dotrzesz do środkowej komnaty. Tam opróżnij skrzynie, wyjdź na korytarz i wybierz drugie drzwi.

Spotkasz tam Geldara, porozmawiaj z nim. Dzięki tej rozmowie osiągniesz drugi poziom. Idź na południe i otwórz drzwi. Trafisz do kolejnego korytarza. Na lewo od wejścia jest kolejna komnata. W środku spotkasz kilka goblinów, ale nagrodą jest dość dużo skrytek (nie zapomnij o małym magazynku na południu). Wyjdź do korytarza i udaj się na południe. Przy końcu jest kolejna komnata, bardzo podobna do poprzedniej, tyle, że straż trzymają tu szkielety. Po obszukaniu jej (dobre przedmioty, nie zapomnij o małej przybudówce), wróć do korytarza.

Idź na wschód, korytarz poprowadzi Cię do rozgałęzienia bronionego przez gobliny. Zabij je wszystkie, po czym przeszukaj obydwie komnaty na jego końcach, znajdziesz nowych wrogów, ale też kilka przedmiotów. Zanim przekroczysz środkowe drzwi, lepiej odpocznij. Wejdź do kolejnej komnety, opróżnij skrytkę i przygotuj się do finałowej walki. Pamiętasz maga, który już Ci dwa razy uciekł? Tym razem stanie do boju. Jest to przeciwnik najsilniejszy w prologu, ale nie powinieneś mieć problemu ze spacyfikowaniem drania. Po jego zabiciu pokonaj resztę wrogów i przeszukaj skrytki (przy ciele maga znajdziesz bardzo dobry przedmiot). Teraz wyjdź drzwiami na północnym zachodzi.

Trafisz do Stajni, gdzie przetrzymywane są stworzenia z Waterdeep. Niestety, walka już trwa i nie będziesz mógł zapobiec ich ucieczce. Zabij wszystkie gobliny, a następnie pogadaj z Fenthiciem i Destherem. Po opuszczeniu pomieszczenia przez tego drugiego, zaczepi Cię Paweł, który także wkrótce odejdzie. Porozmawiaj jeszcze raz z Fenthiciem i obiecaj mu spotkanie w Domu Sprawiedliwości, dzięki czemu awansujesz na poziom 3. Gdy już przeprowadzisz awans, opuść stajnie tym samym wyjściem, co twoi rozmówcy.




Tallos - Nie 04.03.2007, 16:03:47
" />W UL ustaliliśmy, ze za solucje do NWN weźmie się . Niestety, nadeslalem ten tekst przed tym ustaleniem. Radze sie wiec zapytac Joneletha co zrobic z tym artykulem



Orick - Nie 04.03.2007, 18:08:28
" />No ja bym go z pewnością ulepszył. Napisałbym, kto uczy czego [Bo dla wielu graczy ten początek to samouczek, więc oni woleliby wiedzieć, gdzie iść, żeby nauczyć się tego a tego].
Do tego nie pisać "Poszukać w korytarzu na południowym wschodzie". Tutaj zapewne będzie mapka, więc dodaj do tego zdania np. 1 - Magowie, 2 - Kapłani 3 - Złodzieje [Nie pamiętam imion nauczycieli, wybaczcie] i takoż to trzeba będzie to oznaczyć na mapce.



Tallos - Śro 14.03.2007, 10:24:32
" />Jak juz mowilem zostalo ustalone ze solucje do NWN pisze bodajze Joneleth a ja obecnie zabieram sie za SoU
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.