ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NwN] Shurikeny (Khelben)



Orish - Pią 01.02.2008, 14:48:06
" />Shuriken
Shurikeny są małe, lekkie i łatwe do ukrycia. Choć pojedynczo powodują niewielkie obrażenia, to można jednak rzucać nimi bardzo szybko.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Waga: 0.0

Shuriken +1
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +1
Waga: 0.0

Shuriken +2
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +2
Waga: 0.0

Shuriken +3
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +3
Waga: 0.0

Shuriken +4
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +4
Waga: 0.0

Shuriken +5
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +5
Waga: 0.0

Shuriken +6
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +6
Waga: 0.0

Shuriken +7
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +7
Waga: 0.0

Gwiazdy Ojy-do
Ojy był duchowym przywódcą Złotej wioski, ale kiedy ich społeczność została najechana przez bandytów, musiał podjąć pracę w kuźni. Wykonał tę i wiele innych broni, żeby wieśniacy mogli się bronić. Chociaż nie znał się na pracy z metalem, po każdym udanym uderzeniu młota dziękował duchom przewodnim. Fakt, że te gwiazdy wciąż istnieją jest najlepszym testamentem jego wiary.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do obrażeń: Zimno 1k4 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +1
Waga: 0.0
Komentarze: Gwiazdy Ojy-do zadają dodatkowe obrażenia od zimna, trafionemu przeciwnikowi. Warto ich używać, gdy walczysz z przeciwnikiem podatnym na zimno. Niestety tego rodzaju Shuriken posiada niską premię za ulepszenie.

Lśniące Światło
Lata temu, Vilaneux z Żelaznego Zakonu został porwany przez trąbę powietrzną i wyrzucony w nieznanym wtedy Kara Turze. Odziana w pełną zbroję płytową postać była dla jego mieszkańców prawdziwym dziwadłem. Szybko jednak dał się poznać jako osoba oddana sprawiedliwości. Był otaczany takim szacunkiem, że po jego śmierci z jego pancerza wykonano broń Lśniącego Światła, aby uczcić jego pamięć.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Po trafieniu: Oszołomienie ST=14 50% / 2 rundy
Premia za ulepszenie +2
Waga: 0.0
Komentarze: Tego typu Shurikeny potrafią oszołomić przeciwnika. Tym samym staje się on łatwym, dla twojej postaci, celem.

Smoczy Ogon
Na każdej broni tego typu widnieje następująca inskrypcja: "Kiedy smoczy ogon zamiata niebo, gwiazdy te także będą nieomylne i prawdziwe, jeśli żaden inny cel nie był zamierzony, ani doświadczony". Oczywiście ten niezgrabny tekst jest kiepskim tłumaczeniem jednego eleganckiego symbolu. Biorąc pod uwagę ile wysiłku trzeba włożyć w zrozumienie tak drobnej rzeczy, nie dziwi chyba fakt, że nie wiadomo kto stworzył ten przedmiot.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogień 1k4 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +2
Waga: 0.0
Komentarze: Smoczy Ogon to broń podobna do Gwiazd Ojy-do, z tym, że zadaje obrażenia od ognia i ma o jeden punkt wyższą premię za ulepszenie. Shurikeny tego typu warto używać na istoty zrodzone z lodu, czyli podatne na zimno.

Wiele Szponów
"Wezwanie" było złem, które zaatakowało gildię asasynów Azakiego w Kara-Turze jakieś 200 lat temu. Przejęło jednego z pomniejszych jej członków i ożywiło jego rodzinę w zamian za straszliwe usługi. Koniec końców ciało tego człowieka odegrało rolę gospodarza dla duszy tej kreatury. W chaosie, który nastąpił później, ale zanim pewien nieznany sohei położył mu kres, powstało wiele tuzinów takiej broni.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Dobry 1k4 pkt. obrażeń Kwas
Premia za ulepszenie +1
Regeneracja: wampiryczna +1
Waga: 0.0
Komentarze: Wiele Szponów jest dobrą bronią tylko przeciwko dobrym charakterom. Przeciwko tej grupie zadaje dodatkowe obrażenia od kwasu. Po trafieniu w przeciwnika odbiera mu także jeden punkt wytrzymałości i przekazuje twojej postaci. Jeśli spotkasz kiedyś na swojej drodze przeciwnika o dobrym charakterze to Wiele Szponów będzie skuteczną bronią przeciwko niemu.

Ziarna Piasku
Pochodzą ze zbrojowni Miri Shokiro, wojowniczki, której dziedzictwo w większej części zaginęło w mrokach historii. Tym co przetrwało, była filozofia definiująca jej istnienie: "Bądź piaskiem, a tylko czas zdoła cię pokonać. Kamień musi się w niego zmienić, fale i wiatr muszą go nosić, a tym, którzy chcą go schwytać wyślizguje się z rąk. Nawet jeśli nikt nie ujrzy całości, to jakieś jego ślady pozostaną w każdym zakamarku".

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Po trafieniu: Uśpienie ST=14 50% / 2 rundy
Waga: 0.0
Komentarze: Jest to raczej broń o niezbyt wielkiej sile. Po trafieniu jest szansa, że uśpi przeciwnika i na tym kończą się zalety Ziaren Piasku. Tej broni można używać przeciwko wrogom o niskiej sile woli.




wojjoo - Pią 01.02.2008, 23:57:10
" /> Cytuj:



Sinthael - Sob 02.02.2008, 18:16:53
" />Shuriken
Shurikeny są małe, lekkie i łatwe do ukrycia. Choć pojedynczo powodują niewielkie obrażenia, to można jednak rzucać nimi bardzo szybko.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Waga: 0.0

Shuriken +1
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +1
Waga: 0.0

Shuriken +2
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +2
Waga: 0.0

Shuriken +3
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +3
Waga: 0.0

Shuriken +4
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +4
Waga: 0.0

Shuriken +5
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +5
Waga: 0.0

Shuriken +6
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +6
Waga: 0.0

Shuriken +7
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za ulepszenie +7
Waga: 0.0

Gwiazdy Ojy-do
Ojy był duchowym przywódcą Złotej wioski, ale kiedy ich społeczność została najechana przez bandytów, musiał podjąć pracę w kuźni. Wykonał tę i wiele innych broni, żeby wieśniacy mogli się bronić. Chociaż nie znał się na pracy z metalem, po każdym udanym uderzeniu młota dziękował duchom przewodnim. Fakt, że te gwiazdy wciąż istnieją jest najlepszym testamentem jego wiary.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do obrażeń: Zimno 1k4 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +1
Waga: 0.0
Komentarze: Gwiazdy Ojy-do zadają dodatkowe obrażenia od zimna trafionemu przeciwnikowi. Warto ich używać, gdy walczysz z wrogiem podatnym na zimno. Niestety tego rodzaju Shuriken posiada niską premię za ulepszenie.

Lśniące Światło
Lata temu, Vilaneux z Żelaznego Zakonu został porwany przez trąbę powietrzną i wyrzucony w nieznanym wtedy Kara Turze. Odziana w pełną zbroję płytową postać była dla jego mieszkańców prawdziwym dziwadłem. Szybko jednak dał się poznać jako osoba oddana sprawiedliwości. Był otaczany takim szacunkiem, że po jego śmierci z jego pancerza wykonano broń Lśniącego Światła, aby uczcić jego pamięć.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Po trafieniu: Oszołomienie ST=14 50% / 2 rundy
Premia za ulepszenie +2
Waga: 0.0
Komentarze: Tego typu Shurikeny potrafią oszołomić przeciwnika. Tym samym staje się on dla twojej postaci łatwym celem.

Smoczy Ogon
Na każdej broni tego typu widnieje następująca inskrypcja: "Kiedy smoczy ogon zamiata niebo, gwiazdy te także będą nieomylne i prawdziwe, jeśli żaden inny cel nie był zamierzony, ani doświadczony". Oczywiście ten niezgrabny tekst jest kiepskim tłumaczeniem jednego eleganckiego symbolu. Biorąc pod uwagę ile wysiłku trzeba włożyć w zrozumienie tak drobnej rzeczy, nie dziwi chyba fakt, że nie wiadomo kto stworzył ten przedmiot.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogień 1k4 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +2
Waga: 0.0
Komentarze: Smoczy Ogon to broń podobna do Gwiazd Ojy-do, z tym, że zadaje obrażenia od ognia i ma o jeden punkt wyższą premię za ulepszenie. Shurikenów tego typu warto używać na istoty zrodzone z lodu, czyli podatne na ogień.

Wiele Szponów
"Wezwanie" było złem, które zaatakowało gildię asasynów Azakiego w Kara-Turze jakieś 200 lat temu. Przejęło jednego z pomniejszych jej członków i ożywiło jego rodzinę w zamian za straszliwe usługi. Koniec końców ciało tego człowieka odegrało rolę gospodarza dla duszy tej kreatury. W chaosie, który nastąpił później, ale zanim pewien nieznany sohei położył mu kres, powstało wiele tuzinów takiej broni.

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Dobry 1k4 pkt. obrażeń Kwas
Premia za ulepszenie +1
Regeneracja: wampiryczna +1
Waga: 0.0
Komentarze: Wiele Szponów jest dobrą bronią tylko przeciwko dobrym charakterom. Przeciwko tej grupie zadaje dodatkowe obrażenia od kwasu. Po trafieniu w przeciwnika odbiera mu także jeden punkt wytrzymałości i przekazuje twojej postaci. Jeśli spotkasz kiedyś na swojej drodze przeciwnika o dobrym charakterze, to Wiele Szponów będzie skuteczną bronią przeciwko niemu.

Ziarna Piasku
Pochodzą ze zbrojowni Miri Shokiro, wojowniczki, której dziedzictwo w większej części zaginęło w mrokach historii. Tym co przetrwało, była filozofia definiująca jej istnienie: "Bądź piaskiem, a tylko czas zdoła cię pokonać. Kamień musi się w niego zmienić, fale i wiatr muszą go nosić, a tym, którzy chcą go schwytać wyślizguje się z rąk. Nawet jeśli nikt nie ujrzy całości, to jakieś jego ślady pozostaną w każdym zakamarku".

Obrażenia: 1k3
Krytyczne: 20-20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Po trafieniu: Uśpienie ST=14 50% / 2 rundy
Waga: 0.0
Komentarze: Jest to raczej broń o niezbyt wielkiej sile. Po trafieniu jest szansa, że uśpi przeciwnika i na tym kończą się zalety Ziaren Piasku. Tej broni można używać przeciwko wrogom o niskiej sile woli.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.