ďťż
Wštki |
[NwN] Shurikeny (Khelben)
Orish - Pią 01.02.2008, 14:48:06 " />Shuriken Shurikeny są małe, lekkie i łatwe do ukrycia. Choć pojedynczo powodują niewielkie obrażenia, to można jednak rzucać nimi bardzo szybko. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Waga: 0.0 Shuriken +1 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +1 Waga: 0.0 Shuriken +2 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +2 Waga: 0.0 Shuriken +3 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +3 Waga: 0.0 Shuriken +4 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +4 Waga: 0.0 Shuriken +5 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +5 Waga: 0.0 Shuriken +6 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +6 Waga: 0.0 Shuriken +7 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +7 Waga: 0.0 Gwiazdy Ojy-do Ojy był duchowym przywódcą Złotej wioski, ale kiedy ich społeczność została najechana przez bandytów, musiał podjąć pracę w kuźni. Wykonał tę i wiele innych broni, żeby wieśniacy mogli się bronić. Chociaż nie znał się na pracy z metalem, po każdym udanym uderzeniu młota dziękował duchom przewodnim. Fakt, że te gwiazdy wciąż istnieją jest najlepszym testamentem jego wiary. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia do obrażeń: Zimno 1k4 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +1 Waga: 0.0 Komentarze: Gwiazdy Ojy-do zadają dodatkowe obrażenia od zimna, trafionemu przeciwnikowi. Warto ich używać, gdy walczysz z przeciwnikiem podatnym na zimno. Niestety tego rodzaju Shuriken posiada niską premię za ulepszenie. Lśniące Światło Lata temu, Vilaneux z Żelaznego Zakonu został porwany przez trąbę powietrzną i wyrzucony w nieznanym wtedy Kara Turze. Odziana w pełną zbroję płytową postać była dla jego mieszkańców prawdziwym dziwadłem. Szybko jednak dał się poznać jako osoba oddana sprawiedliwości. Był otaczany takim szacunkiem, że po jego śmierci z jego pancerza wykonano broń Lśniącego Światła, aby uczcić jego pamięć. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Po trafieniu: Oszołomienie ST=14 50% / 2 rundy Premia za ulepszenie +2 Waga: 0.0 Komentarze: Tego typu Shurikeny potrafią oszołomić przeciwnika. Tym samym staje się on łatwym, dla twojej postaci, celem. Smoczy Ogon Na każdej broni tego typu widnieje następująca inskrypcja: "Kiedy smoczy ogon zamiata niebo, gwiazdy te także będą nieomylne i prawdziwe, jeśli żaden inny cel nie był zamierzony, ani doświadczony". Oczywiście ten niezgrabny tekst jest kiepskim tłumaczeniem jednego eleganckiego symbolu. Biorąc pod uwagę ile wysiłku trzeba włożyć w zrozumienie tak drobnej rzeczy, nie dziwi chyba fakt, że nie wiadomo kto stworzył ten przedmiot. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia do obrażeń: Ogień 1k4 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +2 Waga: 0.0 Komentarze: Smoczy Ogon to broń podobna do Gwiazd Ojy-do, z tym, że zadaje obrażenia od ognia i ma o jeden punkt wyższą premię za ulepszenie. Shurikeny tego typu warto używać na istoty zrodzone z lodu, czyli podatne na zimno. Wiele Szponów "Wezwanie" było złem, które zaatakowało gildię asasynów Azakiego w Kara-Turze jakieś 200 lat temu. Przejęło jednego z pomniejszych jej członków i ożywiło jego rodzinę w zamian za straszliwe usługi. Koniec końców ciało tego człowieka odegrało rolę gospodarza dla duszy tej kreatury. W chaosie, który nastąpił później, ale zanim pewien nieznany sohei położył mu kres, powstało wiele tuzinów takiej broni. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Dobry 1k4 pkt. obrażeń Kwas Premia za ulepszenie +1 Regeneracja: wampiryczna +1 Waga: 0.0 Komentarze: Wiele Szponów jest dobrą bronią tylko przeciwko dobrym charakterom. Przeciwko tej grupie zadaje dodatkowe obrażenia od kwasu. Po trafieniu w przeciwnika odbiera mu także jeden punkt wytrzymałości i przekazuje twojej postaci. Jeśli spotkasz kiedyś na swojej drodze przeciwnika o dobrym charakterze to Wiele Szponów będzie skuteczną bronią przeciwko niemu. Ziarna Piasku Pochodzą ze zbrojowni Miri Shokiro, wojowniczki, której dziedzictwo w większej części zaginęło w mrokach historii. Tym co przetrwało, była filozofia definiująca jej istnienie: "Bądź piaskiem, a tylko czas zdoła cię pokonać. Kamień musi się w niego zmienić, fale i wiatr muszą go nosić, a tym, którzy chcą go schwytać wyślizguje się z rąk. Nawet jeśli nikt nie ujrzy całości, to jakieś jego ślady pozostaną w każdym zakamarku". Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Po trafieniu: Uśpienie ST=14 50% / 2 rundy Waga: 0.0 Komentarze: Jest to raczej broń o niezbyt wielkiej sile. Po trafieniu jest szansa, że uśpi przeciwnika i na tym kończą się zalety Ziaren Piasku. Tej broni można używać przeciwko wrogom o niskiej sile woli. wojjoo - Pią 01.02.2008, 23:57:10 " /> Cytuj: Sinthael - Sob 02.02.2008, 18:16:53 " />Shuriken Shurikeny są małe, lekkie i łatwe do ukrycia. Choć pojedynczo powodują niewielkie obrażenia, to można jednak rzucać nimi bardzo szybko. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Waga: 0.0 Shuriken +1 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +1 Waga: 0.0 Shuriken +2 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +2 Waga: 0.0 Shuriken +3 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +3 Waga: 0.0 Shuriken +4 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +4 Waga: 0.0 Shuriken +5 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +5 Waga: 0.0 Shuriken +6 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +6 Waga: 0.0 Shuriken +7 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia za ulepszenie +7 Waga: 0.0 Gwiazdy Ojy-do Ojy był duchowym przywódcą Złotej wioski, ale kiedy ich społeczność została najechana przez bandytów, musiał podjąć pracę w kuźni. Wykonał tę i wiele innych broni, żeby wieśniacy mogli się bronić. Chociaż nie znał się na pracy z metalem, po każdym udanym uderzeniu młota dziękował duchom przewodnim. Fakt, że te gwiazdy wciąż istnieją jest najlepszym testamentem jego wiary. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia do obrażeń: Zimno 1k4 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +1 Waga: 0.0 Komentarze: Gwiazdy Ojy-do zadają dodatkowe obrażenia od zimna trafionemu przeciwnikowi. Warto ich używać, gdy walczysz z wrogiem podatnym na zimno. Niestety tego rodzaju Shuriken posiada niską premię za ulepszenie. Lśniące Światło Lata temu, Vilaneux z Żelaznego Zakonu został porwany przez trąbę powietrzną i wyrzucony w nieznanym wtedy Kara Turze. Odziana w pełną zbroję płytową postać była dla jego mieszkańców prawdziwym dziwadłem. Szybko jednak dał się poznać jako osoba oddana sprawiedliwości. Był otaczany takim szacunkiem, że po jego śmierci z jego pancerza wykonano broń Lśniącego Światła, aby uczcić jego pamięć. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Po trafieniu: Oszołomienie ST=14 50% / 2 rundy Premia za ulepszenie +2 Waga: 0.0 Komentarze: Tego typu Shurikeny potrafią oszołomić przeciwnika. Tym samym staje się on dla twojej postaci łatwym celem. Smoczy Ogon Na każdej broni tego typu widnieje następująca inskrypcja: "Kiedy smoczy ogon zamiata niebo, gwiazdy te także będą nieomylne i prawdziwe, jeśli żaden inny cel nie był zamierzony, ani doświadczony". Oczywiście ten niezgrabny tekst jest kiepskim tłumaczeniem jednego eleganckiego symbolu. Biorąc pod uwagę ile wysiłku trzeba włożyć w zrozumienie tak drobnej rzeczy, nie dziwi chyba fakt, że nie wiadomo kto stworzył ten przedmiot. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia do obrażeń: Ogień 1k4 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +2 Waga: 0.0 Komentarze: Smoczy Ogon to broń podobna do Gwiazd Ojy-do, z tym, że zadaje obrażenia od ognia i ma o jeden punkt wyższą premię za ulepszenie. Shurikenów tego typu warto używać na istoty zrodzone z lodu, czyli podatne na ogień. Wiele Szponów "Wezwanie" było złem, które zaatakowało gildię asasynów Azakiego w Kara-Turze jakieś 200 lat temu. Przejęło jednego z pomniejszych jej członków i ożywiło jego rodzinę w zamian za straszliwe usługi. Koniec końców ciało tego człowieka odegrało rolę gospodarza dla duszy tej kreatury. W chaosie, który nastąpił później, ale zanim pewien nieznany sohei położył mu kres, powstało wiele tuzinów takiej broni. Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Dobry 1k4 pkt. obrażeń Kwas Premia za ulepszenie +1 Regeneracja: wampiryczna +1 Waga: 0.0 Komentarze: Wiele Szponów jest dobrą bronią tylko przeciwko dobrym charakterom. Przeciwko tej grupie zadaje dodatkowe obrażenia od kwasu. Po trafieniu w przeciwnika odbiera mu także jeden punkt wytrzymałości i przekazuje twojej postaci. Jeśli spotkasz kiedyś na swojej drodze przeciwnika o dobrym charakterze, to Wiele Szponów będzie skuteczną bronią przeciwko niemu. Ziarna Piasku Pochodzą ze zbrojowni Miri Shokiro, wojowniczki, której dziedzictwo w większej części zaginęło w mrokach historii. Tym co przetrwało, była filozofia definiująca jej istnienie: "Bądź piaskiem, a tylko czas zdoła cię pokonać. Kamień musi się w niego zmienić, fale i wiatr muszą go nosić, a tym, którzy chcą go schwytać wyślizguje się z rąk. Nawet jeśli nikt nie ujrzy całości, to jakieś jego ślady pozostaną w każdym zakamarku". Obrażenia: 1k3 Krytyczne: 20-20 (x2) Rodzaj obrażeń: Kłute Specjalne: Po trafieniu: Uśpienie ST=14 50% / 2 rundy Waga: 0.0 Komentarze: Jest to raczej broń o niezbyt wielkiej sile. Po trafieniu jest szansa, że uśpi przeciwnika i na tym kończą się zalety Ziaren Piasku. Tej broni można używać przeciwko wrogom o niskiej sile woli. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |