ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NwN] Sejmitary (Khelben)



Orish - Sob 12.05.2007, 14:48:15
" />Migoczące Ostrze
Znane ostrza tego typu pochodzą ze zbrojowni Daavida Ali Faazeera, kupca, który 50 lat temu był dość znany. Twierdził, że zdobył taką broń na pokładzie dryfującego statku widma, który zatonął wkrótce później. Odmówił jednak udzielenia jakichkolwiek wyjaśnień na temat tego czy załoga zamieniła się w duchy zanim postawił on swoją stopę na statku, czy może później.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do umiejętności: Parowanie +5
Premia za ulepszenie +2
Waga: 4.0
Komentarz: Jest to raczej kiepski sejmitar. Zapewnia marną premię do umiejętności Parowanie, która też jest niezbyt potrzebna. Migoczące Ostrze nie zadaje zbyt dużych obrażeń, bo premia za ulepszenie jest niska. Jednym z plusów tego sejmitaru jest to, że możemy częściej zadawać trafienie krytyczne.

Pustynny Wiatr +8
Jeśli plotki o pochodzeniu Calimshytów są prawdziwe, to ten sejmitar jest zapewne dziełem dżinnów, które wiele lat temu założyły miasto. Wydaje się, że w jego ostrzu schwytany został cały żar pustyni. Opowieści o wrogach, którzy poddawali się zaledwie draśnięci tą klingą, wydają się zmyślone tylko do chwili, gdy po zranieniu Pustynnym Wiatrem nie poczuje się palącego bólu.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogień 2k6 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +8
Waga: 4.0
Komentarz: Pustynny Wiatr +8 to jeden z najlepszych sejmitarów. Zadaje przyzwoite obrażenia poprzez dużą premię uszkodzeń od ognia oraz premię za ulepszenie. Niestety przeciwko wrogom odpornym na ogień jest niemal bezużyteczny.

Sejmitar
Sejmitar ma kilka cech wspólnych z długimi mieczami i innymi broniami siecznymi, ale szerokie, zakrzywione ostrze wyraźnie je od nich odróżnia.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Waga: 4.0
Komentarz: Jest to zwykły sejmitar, który możemy kupić w pierwszym lepszym sklepie. Nie jest nasycony magią, ani nie zadaje żadnej premii do obrażeń.

Sejmitar +1
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +1
Waga: 4.0

Sejmitar +2
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +2
Waga: 4.0

Sejmitar +3
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +3
Waga: 4.0

Sejmitar +4
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +4
Waga: 4.0

Sejmitar +5
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +5
Waga: 4.0

Sejmitar +6
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +6
Waga: 4.0

Sejmitar +7
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +7
Waga: 4.0

Sejmitar Szybkości
Na tym magicznym sejmitarze widnieje znak Taki Kobe, cenionego miecznika z Kara - Tur. Jego dzieła już od dłuższego czasu krążą po świecie w rękach poszukiwaczy przygód. Każde z wykonanych przez niego ostrzy to mistrzowskie dzieło sztuki, równie wysoko cenione przez kolekcjonerów jak i wojowników.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń: Dźwięk 1k6 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +1
Przyspieszenie
Waga: 4.0
Komentarz: Sejmitar Szybkości jest świetną bronią. Zadaje duże obrażenia od dźwięku. Zapewnia też przyspieszenie dla naszej postaci przez co zyskujemy więcej ataków na rundę.

Serce Uli
Kiedy gildia kowali z Endrab odmówiła przyznania Uli członkostwa, z powodu jej płci, wyzwała ona ich najlepszego płatnerza do zawodów, kto wykona lepszy miecz. Trudziła się całymi tygodniami, pracowała dzień i noc, aż w końcu wykuła doskonały w każdym calu, piękny sejmitar. Członkowie gildii, rozgniewani, że pokonała ich "niewiasta" wynajęli zabójców, by się nią odpowiednio zajęli. Historia Uli była inspiracją dla wielu kobiet, które poszły w jej ślady i wykonały wiele kopii jej słynnego ostrza.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Ostrość
Po trafieniu: Strach ST=14 50% / 2 rundy
Premia za ulepszenie 2
Waga: 4.0
Komentarz: Ta broń zadaje całkiem niezłe obrażenia poprzez premię od ostrości. Jest też szansa, że na przeciwnika zostanie rzucony Strach. Na silniejszych przeciwników ta broń jest trochę za słaba, bo wyjdzie im rzut obronny przeciwko Przerażeniu.

Wesołe Ostrze
Bardzo wątpliwe, aby ofiara ginąca od Wesołego Ostrza widziała w tym coś zabawnego. Broń taką stworzył mistrz iluzji Daniel Suther, który chciał umieścić w swym labiryncie z żywopłotu coś ciekawego. Wyposażył w nią swe liczne automaty. Bohaterowie, którzy podejmowali jego wyzwanie musieli się zmagać nie tylko z nimi, ale także z labiryntem i własnymi zmysłami. Koniec końców Suther trafił do więzienia w związku z licznymi zgonami na terenie jego posiadłości.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Po trafieniu: Zamęt ST=14 50% / 2 rundy
Premia do obrażeń: Zimno 1 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +2
Waga: 4.0
Komentarz: Wesołe Ostrze jest skuteczne przeciwko przeciwnikom, którym nie wyjdzie rzut obronny na Zamęt. Obrażenia zadawane przez tą broń nie są za duże ze względu na tylko premię 1 pkt. obrażeń od zimna.

Wiatr Pustyni +1
Na tej broni znajduje się symbol krasnoluda Marroka, Mistrza Kowalskiego z warsztatu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją w początkach 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyzwolenie objętego kwarantanną miasta z uścisku tak zwanej Wyjącej Śmierci.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogień 1k6 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +1
Waga: 4.0
Komentarz: Tą broń możemy zdobyć stosunkowo wcześnie. Jak na początek zadaje dużo obrażeń dzięki premii od ognia. W późniejszych etapach gry znajdziemy lepszy oręż.

Wiatr Pustyni +2
Broń ta nosi znak krasnoluda Baruna, Mistrza Kowalstwa, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce - w Studni Beorunny. Wykonał ją pod koniec 1373 KD, aby wesprzeć działania zbrojne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która maszerowała w tym czasie na północne miasto Neverwinter przeciwko wojskom Przymierza Lordów.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogień 1k10 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +2
Waga: 4.0
Komentarz: Jest to ulepszona wersja wiatru pustyni z 1 rozdziału. Tą broń zdobywamy w 3 rozdziale. Wiatr Pustyni +2 ma dużą premię do obrażeń od ognia i w połączeniu z dobrym modyfikatorem od siły lub zręczności możemy zadawać bardzo duże obrażenia.




Veronique - Sob 12.05.2007, 15:15:41
" />Ogólnie tekst w porządku, komentarze są dość krótkie, ale właściwie o czym tu więcej pisać... Zastanawia mnie jedno: dlaczego w takiej dziwnej kolejności?



Orish - Sob 12.05.2007, 15:18:30
" />Jak sądzę, w alfabetycznej Chociaż "zwykłe" sejmitary dałbym na górę.



KoZa - Sob 12.05.2007, 15:21:15
" /> Veronique napisał(a):




Sinthael - Sob 12.05.2007, 15:25:22
" />Prawdę mówiąc to spisywałem z toolsetu i dawałem tak jak tam jest, ale mogę uporządkować.

Sejmitar
Sejmitar ma kilka cech wspólnych z długimi mieczami i innymi broniami siecznymi, ale szerokie, zakrzywione ostrze wyraźnie je od nich odróżnia.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Waga: 4.0
Komentarz: Jest to zwykły sejmitar, który możemy kupić w pierwszym lepszym sklepie. Nie jest nasycony magią, ani nie zadaje żadnej premii do obrażeń.

Sejmitar +1
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +1
Waga: 4.0

Sejmitar +2
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +2
Waga: 4.0

Sejmitar +3
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +3
Waga: 4.0

Sejmitar +4
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +4
Waga: 4.0

Sejmitar +5
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +5
Waga: 4.0

Sejmitar +6
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +6
Waga: 4.0

Sejmitar +7
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +7
Waga: 4.0

Migoczące Ostrze
Znane ostrza tego typu pochodzą ze zbrojowni Daavida Ali Faazeera, kupca, który 50 lat temu był dość znany. Twierdził, że zdobył taką broń na pokładzie dryfującego statku widma, który zatonął wkrótce później. Odmówił jednak udzielenia jakichkolwiek wyjaśnień na temat tego czy załoga zamieniła się w duchy zanim postawił on swoją stopę na statku, czy może później.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do umiejętności: Parowanie +5
Premia za ulepszenie +2
Waga: 4.0
Komentarz: Jest to raczej kiepski sejmitar. Zapewnia marną premię do umiejętności Parowanie, która też jest niezbyt potrzebna. Migoczące Ostrze nie zadaje zbyt dużych obrażeń, bo premia za ulepszenie jest niska. Jednym z plusów tego sejmitaru jest to, że możemy częściej zadawać trafienie krytyczne.

Pustynny Wiatr +8
Jeśli plotki o pochodzeniu Calimshytów są prawdziwe, to ten sejmitar jest zapewne dziełem dżinnów, które wiele lat temu założyły miasto. Wydaje się, że w jego ostrzu schwytany został cały żar pustyni. Opowieści o wrogach, którzy poddawali się zaledwie draśnięci tą klingą, wydają się zmyślone tylko do chwili, gdy po zranieniu Pustynnym Wiatrem nie poczuje się palącego bólu.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogień 2k6 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +8
Waga: 4.0
Komentarz: Pustynny Wiatr +8 to jeden z najlepszych sejmitarów. Zadaje przyzwoite obrażenia poprzez dużą premię uszkodzeń od ognia oraz premię za ulepszenie. Niestety przeciwko wrogom odpornym na ogień jest niemal bezużyteczny.

Sejmitar Szybkości
Na tym magicznym sejmitarze widnieje znak Taki Kobe, cenionego miecznika z Kara - Tur. Jego dzieła już od dłuższego czasu krążą po świecie w rękach poszukiwaczy przygód. Każde z wykonanych przez niego ostrzy to mistrzowskie dzieło sztuki, równie wysoko cenione przez kolekcjonerów jak i wojowników.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń: Dźwięk 1k6 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +1
Przyspieszenie
Waga: 4.0
Komentarz: Sejmitar Szybkości jest świetną bronią. Zadaje duże obrażenia od dźwięku. Zapewnia też przyspieszenie dla naszej postaci przez co zyskujemy więcej ataków na rundę.

Serce Uli
Kiedy gildia kowali z Endrab odmówiła przyznania Uli członkostwa, z powodu jej płci, wyzwała ona ich najlepszego płatnerza do zawodów, kto wykona lepszy miecz. Trudziła się całymi tygodniami, pracowała dzień i noc, aż w końcu wykuła doskonały w każdym calu, piękny sejmitar. Członkowie gildii, rozgniewani, że pokonała ich "niewiasta" wynajęli zabójców, by się nią odpowiednio zajęli. Historia Uli była inspiracją dla wielu kobiet, które poszły w jej ślady i wykonały wiele kopii jej słynnego ostrza.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Ostrość
Po trafieniu: Strach ST=14 50% / 2 rundy
Premia za ulepszenie 2
Waga: 4.0
Komentarz: Ta broń zadaje całkiem niezłe obrażenia poprzez premię od ostrości. Jest też szansa, że na przeciwnika zostanie rzucony Strach. Na silniejszych przeciwników ta broń jest trochę za słaba, bo wyjdzie im rzut obronny przeciwko Przerażeniu.

Wesołe Ostrze
Bardzo wątpliwe, aby ofiara ginąca od Wesołego Ostrza widziała w tym coś zabawnego. Broń taką stworzył mistrz iluzji Daniel Suther, który chciał umieścić w swym labiryncie z żywopłotu coś ciekawego. Wyposażył w nią swe liczne automaty. Bohaterowie, którzy podejmowali jego wyzwanie musieli się zmagać nie tylko z nimi, ale także z labiryntem i własnymi zmysłami. Koniec końców Suther trafił do więzienia w związku z licznymi zgonami na terenie jego posiadłości.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Po trafieniu: Zamęt ST=14 50% / 2 rundy
Premia do obrażeń: Zimno 1 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +2
Waga: 4.0
Komentarz: Wesołe Ostrze jest skuteczne przeciwko przeciwnikom, którym nie wyjdzie rzut obronny na Zamęt. Obrażenia zadawane przez tą broń nie są za duże ze względu na tylko premię 1 pkt. obrażeń od zimna.

Wiatr Pustyni +1
Na tej broni znajduje się symbol krasnoluda Marroka, Mistrza Kowalskiego z warsztatu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją w początkach 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyzwolenie objętego kwarantanną miasta z uścisku tak zwanej Wyjącej Śmierci.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogień 1k6 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +1
Waga: 4.0
Komentarz: Tą broń możemy zdobyć stosunkowo wcześnie. Jak na początek zadaje dużo obrażeń dzięki premii od ognia. W późniejszych etapach gry znajdziemy lepszy oręż.

Wiatr Pustyni +2
Broń ta nosi znak krasnoluda Baruna, Mistrza Kowalstwa, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce - w Studni Beorunny. Wykonał ją pod koniec 1373 KD, aby wesprzeć działania zbrojne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która maszerowała w tym czasie na północne miasto Neverwinter przeciwko wojskom Przymierza Lordów.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 18 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń: Ogień 1k10 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +2
Waga: 4.0
Komentarz: Jest to ulepszona wersja wiatru pustyni z 1 rozdziału. Tą broń zdobywamy w 3 rozdziale. Wiatr Pustyni +2 ma dużą premię do obrażeń od ognia i w połączeniu z dobrym modyfikatorem od siły lub zręczności możemy zadawać bardzo duże obrażenia.



KoZa - Sob 12.05.2007, 15:26:24
" />No i git. Nie wiem czemu, ale zrobiło się bardziej przejrzyście.



Veronique - Sob 12.05.2007, 16:35:59
" />Tak, teraz wygląda lepiej Myślę, że już jest w porządku.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.