ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NwN] Różdżki (Khelben)



Orish - Pią 01.02.2008, 14:39:14
" />Różdżka Błyskawic
Różdżki Błyskawic w początkowym etapie tworzenia są bardzo niestabilnymi przedmiotami. Wielu niedoświadczonych magów, niedopełniwszy skomplikowanych inkantacji doprowadziło do tego, że w ich pracowniach spadł deszcz, bądź wypełniły się one gęstą mgłą. Podobno starsi magowie pozwalają, by w środowisku czarodziei krążyły księgi z błędnymi rytuałami - ma to nauczyć niektórych z nich nieco pokory.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Błyskawica (5) 5 ładunków/użycie
Komentarz: Za pomocą różdżki błyskawic możesz rzucać Błyskawicę. Jeśli twojemu magowi skończyły się już czary, a nie możesz odpocząć ta różdżka będzie przydatnym narzędziem.

Różdżka Cuchnącej Chmury
Magia uwięziona w Różdżce Cuchnącej Chmury jest dość niestabilna. Plotka głosi, że przedmioty te doprowadziły do największej liczby przypadkowych zgonów spośród wszystkich magicznych artefaktów. Drużynę mogą znienacka ogarnąć cuchnące opary, ale potencjalne zagrożenie nie odstrasza licznych klientów, chcących zakupić taki przedmiot. Włóczenie się po podziemiach nie jest przecież zajęciem dla przesadnie ostrożnych.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Cuchnąca Chmura (5) 3 ładunki/użycie
Komentarz: Różdżka Cuchnącej Chmury wyzwala na określonym obszarze obłok cuchnącej chmury, który może oszołomić przeciwnika na jakiś czas, a wtedy staje się łatwym celem.

Różdżka Mniejszego Przywołania
Zaklęcia nałożone na Różdżkę Przywoływania wiele zawdzięczają starożytnym przedmiotom wykonanym przez wiernych różnych zwierzęcych totemów. Współczesny odpowiednik trudno jednak nazwać boskim narzędziem. Czarodzieje i czarownicy czerpią inspirację w najróżniejszych miejscach, a powstała mieszanka inkantacji wcale nie musi przypominać rytuałów, których częścią kiedyś była.

Waga: 1.0
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Przywołanie Istoty II (3) Pojedynczego użytku
Komentarz: Tego typu różdżkę warto zastosować do stworzenia mięsa armatniego, które zatrzyma naszego wroga na jakiś czas, dając nam czas na przygotowanie.

Różdżka Negatywnej Energii
Zaciskając palce na dziwnych fetyszach zwisających z tej różdżki, czujesz, że całe twoje ciało przenika dreszcz. Elficka kość, z której wykonano rękojeść jest pożółkła i wygładzona przez niezliczone ręce, które jej dotykały.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Promień Energii Negatywnej (1) 2 ładunki/użycie
Komentarz: Jest to raczej mało skuteczna różdżka, której w dodatku nie należy używać na nieumarłych, ponieważ leczy ich zamiast zadawać rany.

Różdżka Niebios
Każda Różdżka Niebios stanowi ognisko boskiej mocy. Uczeni twierdzą, że moc płynie bezpośrednio z kosmosu, bardziej w postaci słów niż wiary i dlatego jest ona dostępna dla wszystkich. Oczywiście są tacy, którzy uważają, że to mętne wyjaśnienie jest równie oczywiste jak pragnienia poszczególnych bogów.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Kapłan
Ograniczenie używania: klasa: Paladyn
Rzucanie zaklęcia: Uderzenie Płomieni (7) 5 ładunków/użycie
Komentarz: Jedna z lepszych różdżek, która może rzucić na przeciwnika Uderzenie Płomieni. Tego typu narzędzia dobrze jest używać przeciwko istotom podatnym na ogień.

Różdżka Ognia
Różdżki Ognia powstały dzięki magii, którą starannie badano przez całe wieki. Liczba magów, którzy się nią zajmowali jest tak wielka, że nie można określić ani kiedy, ani gdzie pojawił się pomysł jej konstrukcji. Można jednak powiedzieć, że większość powstałych współcześnie egzemplarzy pojawiło się w Thay, gdzie powszechnie czci się Władcę Ognia Kossutha.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Ognista Kula (5) 5 ładunków/użycie
Komentarz: Kolejna całkiem dobra różdżka. Może rzucać Ognistą Kulę na przeciwnika, a jest to dość dobry czar.

Różdżka Paraliżu
Ci, którzy tworzą takie przedmioty niechętnie ujawniają swoje imiona, bo często stają się celem oskarżeń o okrucieństwo i zdradę. Z Różdżkami Paraliżu są związane liczne opowieści o silnych wojownikach, którzy stracili zdolność ruchu i musieli znosić bogowie tylko wiedzą co. Nie jest to coś, czego zgromadzeni w karczmie ludzie lubią słuchać.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Unieruchomienie Potwora (7) 5 ładunków/użycie
Komentarz: Różdżka Paraliżu może unieruchomić jakiegoś potwora na jakiś czas wyłączając go z walki. Warto stosować tą różdżkę, gdy mamy do czynienia z większą grupą przeciwników.

Różdżka Pocisków
Dość powszechnie wiadomo jaki los spotkał pierwszego czarodzieja, który uwięził moc magicznych pocisków w takim przedmiocie. Został on oskarżony o wydanie sztuki tajemnej na łaskę pospólstwa, a w konsekwencji utopiony i poćwiartowany. Większość czarodziei i czarowników wyśmiewa takie opowieści, twierdząc, że gdyby nie żył żaden z twórców różdżek, klub magów miałby bardzo niewielu członków.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Magiczne Pociski (3) 1 ładunek/użycie
Komentarz: Niewątpliwie jest to jedna z najbardziej przydatnych różdżek, za pomocą której możesz rzucać Magiczny Pocisk. Warto użyć tej różdżki zamiast tracić czarów.

Różdżka Przywoływania
Moce zawarte w Różdżce Przywoływania w dużym stopniu powstały dzięki starożytnym zaklęciom opracowanym przez wyznawców zapomnianych zwierzęcych totemów. Trzeba jednak zauważyć, że o współczesnych egzemplarzach trudno powiedzieć, że powstały w wyniku boskiego natchnienia. Czarodzieje i czarownicy czerpią inspiracje z wielu źródeł, a ostateczna mieszanka inkantacji rzadko przypomina tę, od której wzięła swój początek.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Przywołanie Istoty IV (7) 5 ładunków/użycie
Komentarz: Nieco mocniejsza wersja różdżki mniejszego przywołania. W przeciwieństwie do swojej słabszej odpowiedniczki ta może przywołać istotę 4 poziomu, które może posłużyć za mięso armatnie lub dobrego sprzymierzeńca.

Różdżka Strachu
Kiedyś uważano, że do stworzenia Różdżki Strachu niezbędne jest ramię lisza, ale dzisiaj wszyscy zaznajomieni z tematem śmieją się z tego wiejskiego zabobonu. Choć większość egzemplarzy takich przedmiotów zawiera kawałki kości, to nie pochodzą one z ciała tak potężnego nieumarłego. Zwykłe szkielety równie dobrze nadają się do tego celu i stawiają znacznie mniejszy opór.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Strach (5) 3 ładunki/użycie
Komentarz: Różdżka Strachu jest skuteczna tylko przeciwko słabym przeciwnikom. Jest to w dużej mierze związane z KW przeciwnika, ponieważ różdżka nie działa na istoty z dużą liczbą kostek.

Różdżka Tajemnego Rozdźwięku
Ze wszystkich przedmiotów, które są sprzedawane poszukiwaczom przygód i różnego rodzaju milicjom, najwięcej kontrowersji i sporów wśród czarowników i czarodziei budzą Różdżki Tajemnego Rozdźwięku. Chociaż nie można zaprzeczyć, że są one dostępne na rynku, niektórzy uważają za bardzo niepokojący fakt, że są czarodzieje, którzy sprzedają przedmioty mogące doprowadzić do śmierci innego przedstawiciela ich fachu. Jednak ci, którzy zajmują się ich wytwarzaniem i sprzedażą nie mają nic przeciwko sporom. Kontrowersje oznaczają zwiększenie popytu.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Rozproszenie Magii (5) 2 ładunki/użycie
Komentarz: Za pomocą tej różdżki możemy rzucić Rozproszenie Magii, tym samym rozpraszając efekty zaklęć z własnej postaci lub wroga.

Różdżka Uśpienia
Różdżki Uśpienia to jedne z najbardziej stabilnych i najtańszych przedmiotów tego typu. Z tych powodów cieszą się dużą popularnością wśród poszukiwaczy przygód. Choć nie są to narzędzia masowej zagłady, to odpowiednio wykorzystana Różdżka Uśpienia może się okazać bardzo potężną bronią w starciu z orkami, goblinami i całym ich rodzajem. Wiele drużyn poszukiwaczy przygód zawdzięcza życie anonimowemu magowi, który jako pierwszy stworzył ten nieskomplikowany, ale niebywale skuteczny przedmiot.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Uśpienie (2) 1 ładunek/użycie
Komentarz: Można powiedzieć, że to najgorsza różdżka ze wszystkich tu opisanych. Cza Uśpienie jest bardzo słabym zaklęciem nadającym się tylko na słabych przecinków z niskimi rzutami na Siłę Woli.




N. T. van der Hert - Pią 01.02.2008, 20:05:27
" /> Cytuj:



Sinthael - Pią 01.02.2008, 21:18:17
" />Różdżka Błyskawic
Różdżki Błyskawic w początkowym etapie tworzenia są bardzo niestabilnymi przedmiotami. Wielu niedoświadczonych magów, niedopełniwszy skomplikowanych inkantacji doprowadziło do tego, że w ich pracowniach spadł deszcz, bądź wypełniły się one gęstą mgłą. Podobno starsi magowie pozwalają, by w środowisku czarodziei krążyły księgi z błędnymi rytuałami - ma to nauczyć niektórych z nich nieco pokory.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Błyskawica (5) 5 ładunków/użycie
Komentarz: Za pomocą różdżki błyskawic możesz rzucać Błyskawicę. Jeśli twojemu magowi skończyły się już czary, a nie możesz odpocząć, ta różdżka będzie przydatnym narzędziem.

Różdżka Cuchnącej Chmury
Magia uwięziona w Różdżce Cuchnącej Chmury jest dość niestabilna. Plotka głosi, że przedmioty te doprowadziły do największej liczby przypadkowych zgonów spośród wszystkich magicznych artefaktów. Drużynę mogą znienacka ogarnąć cuchnące opary, ale potencjalne zagrożenie nie odstrasza licznych klientów, chcących zakupić taki przedmiot. Włóczenie się po podziemiach nie jest przecież zajęciem dla przesadnie ostrożnych.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Cuchnąca Chmura (5) 3 ładunki/użycie
Komentarz: Różdżka Cuchnącej Chmury wyzwala na określonym obszarze obłok cuchnącej chmury, który może oszołomić przeciwnika na jakiś czas, a wtedy staje się łatwym celem.

Różdżka Mniejszego Przywołania
Zaklęcia nałożone na Różdżkę Przywoływania wiele zawdzięczają starożytnym przedmiotom wykonanym przez wiernych różnych zwierzęcych totemów. Współczesny odpowiednik trudno jednak nazwać boskim narzędziem. Czarodzieje i czarownicy czerpią inspirację w najróżniejszych miejscach, a powstała mieszanka inkantacji wcale nie musi przypominać rytuałów, których częścią kiedyś była.

Waga: 1.0
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Przywołanie Istoty II (3) Pojedynczego użytku
Komentarz: Tego typu różdżkę warto zastosować do stworzenia mięsa armatniego, które zatrzyma naszego wroga na jakiś czas, dając nam czas na przygotowanie.

Różdżka Negatywnej Energii
Zaciskając palce na dziwnych fetyszach zwisających z tej różdżki, czujesz, że całe twoje ciało przenika dreszcz. Elficka kość, z której wykonano rękojeść jest pożółkła i wygładzona przez niezliczone ręce mające okazję trzymać różdżkę przez jakiś okres czasu.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Promień Energii Negatywnej (1) 2 ładunki/użycie
Komentarz: Jest to raczej mało skuteczna różdżka, której w dodatku nie należy używać na nieumarłych, ponieważ leczy ich zamiast zadawać rany.

Różdżka Niebios
Każda Różdżka Niebios stanowi ognisko boskiej mocy. Uczeni twierdzą, że moc płynie bezpośrednio z kosmosu, bardziej w postaci słów niż wiary i dlatego jest ona dostępna dla wszystkich. Oczywiście są tacy, którzy uważają, że to mętne wyjaśnienie jest równie oczywiste jak pragnienia poszczególnych bogów.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Kapłan
Ograniczenie używania: klasa: Paladyn
Rzucanie zaklęcia: Uderzenie Płomieni (7) 5 ładunków/użycie
Komentarz: Jedna z lepszych różdżek, dzięki której można rzucić na przeciwnika Uderzenie Płomieni. Tego typu narzędzia dobrze jest używać przeciwko istotom podatnym na ogień.

Różdżka Ognia
Różdżki Ognia powstały dzięki magii, którą starannie badano przez całe wieki. Liczba magów zajmujących się różdżką jest tak wielka, że nie można określić ani kiedy, ani gdzie pojawił się pomysł jej konstrukcji. Można jednak powiedzieć, że większość powstałych współcześnie egzemplarzy pojawiło się w Thay, gdzie powszechnie czci się Władcę Ognia Kossutha.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Ognista Kula (5) 5 ładunków/użycie
Komentarz: Kolejna całkiem dobra różdżka. Może rzucać Ognistą Kulę na przeciwnika, a jest to dość dobry czar.

Różdżka Paraliżu
Ci, którzy tworzą takie przedmioty niechętnie ujawniają swoje imiona, bo często stają się celem oskarżeń o okrucieństwo i zdradę. Z Różdżkami Paraliżu są związane liczne opowieści o silnych wojownikach, którzy stracili zdolność ruchu i musieli znosić bogowie tylko wiedzą co. Nie jest to coś, czego zgromadzeni w karczmie ludzie lubią słuchać.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Unieruchomienie Potwora (7) 5 ładunków/użycie
Komentarz: Różdżka Paraliżu może unieruchomić jakiegoś potwora na jakiś czas wyłączając go z walki. Warto stosować tę różdżkę, gdy mamy do czynienia z większą grupą przeciwników.

Różdżka Pocisków
Dość powszechnie wiadomo jaki los spotkał pierwszego czarodzieja, który uwięził moc magicznych pocisków w takim przedmiocie. Został on oskarżony o wydanie sztuki tajemnej na łaskę pospólstwa, a w konsekwencji utopiony i poćwiartowany. Większość czarodziei i czarowników wyśmiewa takie opowieści, twierdząc, że gdyby nie żył żaden z twórców różdżek, klub magów miałby bardzo niewielu członków.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Magiczne Pociski (3) 1 ładunek/użycie
Komentarz: Niewątpliwie jest to jedna z najbardziej przydatnych różdżek, za pomocą której możesz rzucać Magiczny Pocisk. Warto jej użyć zamiast tracić czarów.

Różdżka Przywoływania
Moce zawarte w Różdżce Przywoływania w dużym stopniu powstały dzięki starożytnym zaklęciom opracowanym przez wyznawców zapomnianych zwierzęcych totemów. Trzeba jednak zauważyć, że o współczesnych egzemplarzach trudno powiedzieć, że powstały w wyniku boskiego natchnienia. Czarodzieje i czarownicy czerpią inspiracje z wielu źródeł, a ostateczna mieszanka inkantacji rzadko przypomina tę, od której wzięła swój początek.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Przywołanie Istoty IV (7) 5 ładunków/użycie
Komentarz: Nieco mocniejsza wersja różdżki mniejszego przywołania. W przeciwieństwie do swojej słabszej odpowiedniczki ta pozwala przywołać istotę 4 poziomu, które może posłużyć za mięso armatnie lub dobrego sprzymierzeńca.

Różdżka Strachu
Kiedyś uważano, że do stworzenia Różdżki Strachu niezbędne jest ramię lisza, ale dzisiaj wszyscy zaznajomieni z tematem śmieją się z tego wiejskiego zabobonu. Choć większość egzemplarzy takich przedmiotów zawiera kawałki kości, to nie pochodzą one z ciała tak potężnego nieumarłego. Zwykłe szkielety równie dobrze nadają się do tego celu i stawiają znacznie mniejszy opór.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Strach (5) 3 ładunki/użycie
Komentarz: Różdżka Strachu jest skuteczna tylko przeciwko słabym przeciwnikom. Jest to w dużej mierze związane z KW przeciwnika, ponieważ różdżka nie działa na istoty z dużą liczbą kostek.

Różdżka Tajemnego Rozdźwięku
Ze wszystkich przedmiotów, które są sprzedawane poszukiwaczom przygód i różnego rodzaju milicjom, najwięcej kontrowersji i sporów wśród czarowników i czarodziei budzą Różdżki Tajemnego Rozdźwięku. Nie można zaprzeczyć ich dostępności na rynku. Niektórzy nawet uważają za bardzo niepokojący fakt, że są czarodzieje sprzedający przedmioty mogące doprowadzić do śmierci innego przedstawiciela ich fachu. Jednak ci, którzy zajmują się ich wytwarzaniem i sprzedażą nie mają nic przeciwko sporom. Kontrowersje oznaczają zwiększenie popytu.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Rozproszenie Magii (5) 2 ładunki/użycie
Komentarz: Za pomocą tej różdżki możemy rzucić Rozproszenie Magii, tym samym rozpraszając efekt zaklęcia rzuconego na wroga lub naszą postać.

Różdżka Uśpienia
Różdżki Uśpienia to jedne z najbardziej stabilnych i najtańszych przedmiotów tego typu. Z tych powodów cieszą się dużą popularnością wśród poszukiwaczy przygód. Choć nie są to narzędzia masowej zagłady, to odpowiednio wykorzystana Różdżka Uśpienia może się okazać bardzo potężną bronią w starciu z orkami, goblinami i całym ich rodzajem. Wiele drużyn poszukiwaczy przygód zawdzięcza życie anonimowemu magowi, który jako pierwszy stworzył ten nieskomplikowany, ale niebywale skuteczny przedmiot.

Waga: 1.0
Specjalne:
Ograniczenie używania: klasa: Bard
Ograniczenie używania: klasa: Czarodziej
Ograniczenie używania: klasa: Czarownik
Rzucanie zaklęcia: Uśpienie (2) 1 ładunek/użycie
Komentarz: Można powiedzieć, że to najgorsza różdżka ze wszystkich tu opisanych. Czar Uśpienie jest bardzo słabym zaklęciem nadającym się tylko na słabych przecinków z niskimi rzutami na Siłę Woli.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.