ďťż
Wštki |
[NwN] Postać
Tallos - Wto 05.07.2005, 16:20:37 " />Tallos (25 lat, sie postarzałem) Rasa: Człowiek Klasa: Paladyn Charakter: praw. dobry Cechy: sił 15 (+1 na 12 poziomie), zrn 10, kon 14, int 12, mdr 12 (+1 na poziomach 4 i , cha 14 (+1 na poziomach 16 i 20) Umiejętności: dyscyplina, perswazja, wiedza, prowokacja, parowanie Atuty: ul. broń długi miecz (1), potężny atak (1), rozpłatanie (3), powalenie (6), ulp. traf. kryt. długi miecz (9), a potem sie zobaczy Tallos - Śro 06.07.2005, 08:39:37 " />chcialem grac lowca z dwiema katanami zadawal fajne obrazenia ale strasznie obrywal Orick - Śro 06.07.2005, 09:08:14 " />A gdzie magowie? Tallos - Śro 06.07.2005, 09:12:37 " />zapomnidalem dodac pytania mam nadzieje ze moderator moglby to zrobic Saiya-jin - Śro 06.07.2005, 10:56:20 " />Singla grałem wojownikiem i czarodziejem, a po sieci to różnie (łowca, wojownik, zaklinacz, kapłan, łotrzyk, druid, mnich). Amagi - Wto 12.07.2005, 21:41:32 " />Wojownik 4/ Łowca 16. Człowiek S- 14 Zr- 16 Bd- 12 Int- 14 Rzt- 12 Cha- 8 Bronie- 2 rapiery Dobry build, ale na początku może sprawiać trudności, bo ma się małe KP, ale pod koniec gry sieje się spustoszenie- 2 dodatkowe ataki 2 ręką, sporo wrogów rasowych (ja miałem 3, a kończyłem grę na 16 lvl) i odpowiedni towarzysz to moja recepta na sukces. :] Tak przynajmniej było w podstawce. W HoU już było nieco inaczej (Woj 4/Łwc 20/Mistrz Oręża16, ale zasada podobna. Oczywiśćie to są buildy ostateczne, na 20 i 40 poziom. :] Krysiul - Pon 25.07.2005, 15:49:28 " />Ja grałem mnichem- z ciekawości, bo nigdy wcześniej nie miałem z nim do czynienia i muszę powiedzieć, że dla mnie jest genialny Fajne są też animacje, gdy zadaje ciosy Saki - Wto 02.08.2005, 21:05:06 " />Paladyni miotą Nie dość, że dość dobrze walczą, to i jeszcze wyleczuć potrafią. No i gromadę słabszych umarlaków rozwalają pstryknięciem palcami Areon - Sob 10.09.2005, 19:27:44 " />Gram paladynem, to mój pierwszy raz. Bardzo fajnie mi się gra tą postacią. Orick - Sob 10.09.2005, 19:28:55 " />A JA CIĄGLĘ SIĘ UPOMINAM O MAGA Tallos - Nie 11.09.2005, 06:24:52 " />mysle ze maga moze dodac moderator forum Seldon edit: dorzuciłem maga, muszę przecież mieć na co głosować nie ?? Illidan - Nie 11.09.2005, 10:15:52 " /> Amagi napisał(a): Seldon - Nie 11.09.2005, 10:53:54 " />Z reguły gram czarownikiem ,rzadziej łotrzykiem. Czarownika lubię za to ,że głównym statsem jest charyzma , vo bardzo ułatwia gadanie z NPC. A łotrzyk wymiata całokształtem. Orick - Nie 11.09.2005, 11:27:14 " />To tak: W podstawowe NWN grałem Czarownikiem, głównie z powodu wspomnianej przez Seldona Charyzmy, która jakże często sie przydawała. Po drugie - Zaklęcia. Mogłem je rzucac do woli, a do tego w NWN jest inaczej niż w papierowym DnD, gdzie zaklinacz zmienia zaklęcia z dużą stratą (Kosztem zaklęcia z wyższego poziomu chyba) a tutaj w czasie level - up - a może zmienić sobie zaklęcia. Miodzio. W NWN: SoU grałem Łowcą w, dwie bronie, tj. Długi i krótki miecz. Warto wspomnieć, że jak pokonałem Klonka i wziałęm sobie jego mieczyk, to wa;czyłem nim praiwe że do końca gry. W NWN: HoU Jeszcze nie grałem, ale już sobie załatwiam od kumpla Saiya-jin - Nie 11.09.2005, 21:45:08 " />Najlepsze buildy moim zdaniem: - łowca 32/tancerz 1/mistrz 7 (na serwach z ograniczeniem łamania klas 20/10/10) - czarownik 20/uczeń 10/mistrz 10 (NTK + Timestop rox) - druid/mnich z atutem zamiana w smoka (można chyba dociągnąć 19 lvl mnicha, może da się więcej, ale mnie się nie udało, nie wiem czemu, ale zionięcie takiej postaci zadaje mnejsze obrażenia niż czystego druida) - druid/zmienny z atutem postać pozasferowca na magów Czarny strażnik, paladyn i czempion torma ja bym brał tylko dla ulepszonych rzutów obronnych, jakoś mi te postacie za bardzo nie pasują. Amagi - Wto 13.09.2005, 10:21:37 " /> Illidan napisał(a): Illidan - Wto 13.09.2005, 13:40:14 " />NIe dziwię się . W późniejszych partiach gry nasz kochany główny bohater/główna bohaterka staje się na tyle napakowany/a, że straszliwe Biesy Czeluści padaja po kilku ciosach . Build który podałeś jest efektowny i efektywny . Dzwiwi mnie natomiast to że większość ma problemy z Grimgnawem i jego bandą..... Ja grąłem Wojownik/Czarny Strażnik, i dostali ode mnie <i od Aribeth > takie cięgi, że chyba błagali wszystkich bogów żebym w końcu skończył tę walkę . Za to od naszego kochanego diabełka na końcu HotU JA dostawałem niezłe cięgi...... Ingmar - Nie 16.10.2005, 20:43:00 " />Ja gram Barbarzyńca/Czempionem Torma i się ciesze. Fajni brzmi i nikt (zapewne) tym nie gra. Mocne to jak cholera Boży Gniew + Dziki szał i walce przez 1 min w Mefistio po 20 obrażeń tłukłem(to tylko początek możliwości tej klasy). A co do bandy Grimgnawa to ciężko znaleźć tak słabych gości, z takim sprzętem i za tyle ekspa. krstk - Śro 02.08.2006, 10:42:36 " />Racja. Ja w tym miejscu exportowałem postać, zaczynałem trzeci rożdział od początku i opylałem graty rizolvovi za ok. 130000 zetów i tak z 7 razy aż miałem pakera na 38 levelu z z kilotonami złota Ingmar - Śro 23.08.2006, 14:29:17 " />No i gram od nowa, teraz próbuję czegoś dziwnego, ale cały czas z Barbarzyńcą w Podstawie: Jak na razie jest nieźle, Barb ma 7 lvl, a nawet nie znalazłem wszytskich zwierzątek z 1 rozdziału. Ogólnie planuje na podstwaego NwNa: 8 Barbarzyńca/1 Bard/ (około) 8 Uczeń Czerwonego Smoka Dalej jadę w dodatki. SoU raczej pominę, ale w HotU zostane na dłużej. Dobije do 10 Ucznia (aby mieć gustowne skrzydełka i masę premi) i wracam do Barba. Jak na razie moje statsy to: Siła 15 Zręczność 15 Kondycja 15 Mądrość 10 Inteligencja 12 Charyzma 10 Ale na 20 sprawa nabierze rumieńców: Siła 24 Zręczność 15 Kondycja 20 Mądrość 10 Inteligencja 14 Charyzma 12 No i tak tworzę potegę. A jak wejdę na dziki szał, Łoo, bedzie sie działo. Seldon - Śro 23.08.2006, 14:59:34 " /> Ingmar napisał(a): Loki Lyesmyth - Śro 23.08.2006, 15:53:06 " />a mozna wiedziec jakie palanujesz brac featsy?? bo w tym zastawienie widze 3 mozliwosci featsowania 1 na devastating criticle (jeden krytyk jedna smierc... to jest to) 2 doglebnie uodpornienie sie(brac featsy ktore daja zmniejszanie obrazen 3mozna sobie szal ulepszyc... co planujesz?? Ingmar - Śro 23.08.2006, 20:33:54 " />Ja tu widzę jedną sluszną drogę w stylu starego, dobrego Maxa Damage'a. To znaczy dwie bronie, aby szybko nawalać (choć z taką siłą to dwuręcz wypadałby ciekawie, ta premia 1.5 modyfikatora siły, ale nic). Jak na razie mam: Walkę Dwiema Brońmi, Oburęczność, Poteżny Atak i Rozpłatanie. Na pewno wezmę: Ulepszoną Walkę Dwiema Bronimi, Ulepszone Trafienie Krytyczne (Długi Miecz) oraz Uzywanie Cięzkiego Pancerza. Jak jeszcze coś zostanie to: Ulubona Broń Większe Rozpłatanie może Powalenie Czas na atuty Epickie: Epicka Mocna Budowa, Obezwładniające Trafienie Krtyczne - kiedy jeszcze nie bedę miał Epickiego Barbarzyńcy, a jak już mieć będe to Potezny Szał, Grzmięcy Szał, przerażający Szał - a tej kolejności. I chyba tyle, będzie dobrze, o ile będę dizałał według planu. Tzn. teraz kompletnie nie poakuję punktów umiejętnoSci (mam w zapsie już chyba 24), aby wszystkei wrzucić, gdy wezwmę lvl barda. Upadanie, Uzywanie dowolnego przedmiotu - te sprawy. KoZa - Czw 10.05.2007, 20:32:33 " />Ja gram (nadal - jeszcze nie skończyłem, ale mam przerwę) wojownikiem, połączonym z mistrzem broni. Ładnie wymiata. Aktualnie krytyk mam chyba 13-20, więc raz na 2-3 ciosy wchodzą potrójne obrażenia. Do tego 6 ataków dzięki odpowiednim atutom i można jechać. Przy KP postawiłem na zręczność - uznałem, że chcę zrobić klimatycznego gibkiego elfa. Niestety, nie pamiętam, ile mam aktualnie... chyba 32, ale nie dam sobie nic uciąć. Gra się bardzo przyjemnie. Jedynym problemem są przeciwnicy z odpornością na trafienia krytyczne - przy tych trzeba trochę popracować, dlatego uważam, że to nie jest idealny typ postaci. Najgorzej sprawa ma się wtedy, gdy któryś z bosów ma odporność. Wtedy, w połączeniu z jego na ogół dużą pulą punktów życia, można tak siec i siec do usranej śmierci (czasem, bardzo dosłownie). Saiya-jin - Czw 10.05.2007, 20:36:18 " />Myślę, że z tą zręcznością to nie był najlepszy pomysł. Wojownik bez dużej siły jest raczej słaby. Kapłan/mnich/5 tancerz - masakryczny build. KoZa - Czw 10.05.2007, 20:47:44 " /> Saiya-jin napisał(a): Saiya-jin - Czw 10.05.2007, 20:53:21 " /> Cytuj: KoZa - Pią 11.05.2007, 07:24:47 " /> Saiya-jin napisał(a): Saiya-jin - Pią 11.05.2007, 07:52:01 " />Paladyn z wysoką charyzmą też jest niesamowicie skuteczny. Trzeba dodać mu czempiona, żeby miał dobre obrażenia (boski gniew) w walce ze zwykłymi przeciwnikami. Potrafi zabić smoka jednym ciosem (ponad 800 pkt. dmg!), a nieumarłym zadaje nakładaniem rąk do 1200 pkt. obrażeń. Inną jego zaletą są wysokie rzuty obronne. KoZa - Pią 11.05.2007, 07:58:09 " /> Saiya-jin napisał(a): VORADOR - Sob 12.05.2007, 02:01:44 " />ja gram łotrem i zamierzam awansować go do szermierza. Uważam, że to dobra postać, może z każdym pogadać bo to postać gadana nastawiona na blef, dyplomacje, zastraszenie, wycene, chowanie sie w cieniu, zadawanie ciosów z nienacka, oraz rapiery. Rasa to oczywiście thiefling, bardzo dobra rasa na łotra. Fionn Dragonsbreath - Sob 12.05.2007, 07:37:47 " />Ja zawsze gram Barbarzyńcą lub Czarodziejem. Jak gram Barbarzyńcą dochodze do 20 lvl, potem daje mu tak z 5 lvl woja i na koncu próbuje zrobic mistrza broni. A jak gram Czarodziejem to staram się jak najszybciej dojśc do Bladego Mistrza. Sinthael - Pon 14.05.2007, 19:20:05 " />Teraz gram 10 Wojownik i 10 Mistrz Broni. Specjalizuje się w Rapierach. Krytyk prawą ręka mam 10 - 20 x3, a drugą 13 - 20 x3. Praktycznie każde trafienie to krytyk Do tego Finezja w walce i przedmioty dające bonusy do Zręczności. Najwięcej wyciągnąłem 30 pkt. Modyfikator to 8. 8 ataków na rundę też robi swoje. Praktycznie wszystko pada jak muchy. Loki Lyesmyth - Pon 14.05.2007, 21:01:02 " />czyli ogólnie klasy Wojownik plus jakiś quasi mag rządza?? KoZa - Pon 14.05.2007, 21:11:47 " /> Khelben napisał(a): Ingmar - Wto 15.05.2007, 12:17:44 " /> KoZa napisał(a): KoZa - Wto 15.05.2007, 17:06:52 " /> Ingmar napisał(a): Saiya-jin - Wto 15.05.2007, 17:29:13 " /> Cytuj: KoZa - Wto 15.05.2007, 18:20:44 " /> Cytuj: Fionn Dragonsbreath - Nie 20.05.2007, 20:27:58 " />Gdy gram w NWN to biorę albo barbarzyńcę albo maga. VORADOR - Czw 31.05.2007, 16:01:05 " />fajny jest też mnich. Fionn Dragonsbreath - Czw 31.05.2007, 19:36:36 " />Kiedyś próbowałem grac mnichem. Muszę powiedziec, że jest dobrą klasą, ale mi jakoś specjalnie do gustu nie przypadł. Tak jak łotrzyk. Osobiście wolę druida. Vrenth - Sob 16.06.2007, 13:58:01 " />po przechodzeniu typowym wojownikiem jak i łotrem zainspirowałam się postacią Nathyrry i postanowiłam stworzyć taką trudniejszą do gry postać, ale dość uniwersalną. głównie przez to, że jak KoZa przywiązuję wagę do estetyki a także lubię wykorzystywać możliwości dialogowe. Jakieś 3-5 poziomów uzyskałam grając w któryś z krótszych modów z Diamentowej Edycji, potem przeszłam podstawkę i gram w HoU (obecnie kończę podziemia Halastera) i gra się bardzo przyjemnie. Obecne dane postaci: Człowiek, Kobieta, Chaotyczny Zły - bardzo ciekawa odmiana od bycia dobrym Czarodziej (14)/Zabójca (5) Cechy: wysoka zręczność, inteligencja, nieco słabsza charyzma - poprawiane przedmiotami, pozostałe w normie (maksymalnie dające +1 lub -1) Ważniejsze atuty: finezja w walce, większy talent magiczny wywoływanie Czary: Kamienna skóra, opończa czarów, kołatka, reszta ofensywna z naciskiem na szkołę wywoływania i czary rzucane na kilka celów (typu burzy pocisków izaaka) czy obszarowe (lodowa nawałnica). Chowaniec: Pantera - kwestia estetyki, może być każdy dobrze walczący Towarzysze: niestety niezbędni, przynajmniej jeden walczący. W podstawce Grimgnaw, obecnie Daelan i Linu, docelowo Valen i pewnie Aribeth (jeszcze z nią nie grałam) Umiejętności: Czaroznastwo (max), Koncentracja, Ukrywanie się, Skradanie, Używanie magicznych urządzeń, Przeszukiwanie, Rozbrajanie Pułapek, Perswazja, Blef - postać ciężka w rozwoju, bo na wszystko nie starcza punktów. Dlatego zamki rozwala lub otwiera czarem kołatki, nie zastawia pułapek, nie umie kraść. Ale za to może nosić szaty mnicha, które są ciekawsze od wielu szat dla magów. Walka: Z bliska zza pleców przeciwnika zajętego towarzyszem z atakiem śmierci (krótkim mieczem) albo z daleka z łuku/kuszy. Dzięki niezłej koncentracji często używa czarów typu stożek zimna. Walka zresztą w dużej mierze opiera się na czarach, ale postać jest dość silna (w podstawce jak i teraz chowańca przywołuję tylko gdy zginie mi towarzysz). Plusy: Dobre KP dzięki przedmiotom, praktycznie dowolna szata/strój mnicha/lekki pancerz, uniwersalność czarodzieja - dopasowanie się do każdego typu przeciwnika (nawet smoków), kilka przedmiotów ułatwiających przetrwanie jak filakterium Karlata (sanktuarium). Klimatyczna dzięki ładnemu wyglądowi i oparciu gry na wielu rozmowach. Ciekawa przez konieczność utrzymania złego charakteru w trakcie gry, nie przez zabijanie przechodniów (to akurat mój wybór). Minusy: Wymaga walczącego towarzysza (ale i tak nie lubię przechodzić gry sama) i przez to ma ograniczony wybór kompanów (więc na razie muszę znosić marudnego Daelana). Bardzo mało PŻ, więc trzeba zawsze uważać - krytyki i czary typu bariera ostrzy mogą być zabójcze. Nie otwiera zamków inaczej jak kołatką. Właściwie dopiero teraz przy dwóch towarzyszach przestało być widoczne że mimo dodatkowego szkolenia wcześniej, jest dość słaba. KoZa - Sob 16.06.2007, 14:43:56 " />Vrenth, mogłabyś jakiegoś screena z postacią wrzucić? Ciekaw jestem, co Ci z tej kombinacji wyszło wizualnie. Niestety, w pierwszym NWN-ie ciężko o dobrze wyglądającą postać - multum dobrych przedmiotów ma dziwaczne jaskrawe barwy, etc. Za to świetnie można było się tym bawić w dwójce. Swoją drogą - podziwiam zaparcie. Próbuję od jakiegoś czasu i podstawki nadal nie jestem w stanie skończyć... Może w wakacje się zaprę... Loki Lyesmyth - Sob 16.06.2007, 15:27:54 " />mi sie tam twoja postaci nie podoba mam awersje do magów i postaci czarujących w NVN Ingmar - Sob 16.06.2007, 18:45:37 " />Ostatni mag jakiego stworzyłem był na potrzeby servera Diablo. Trzeba przyznać, że całkiem fajnie mi wyszedł. ^^' Ogółem to został powołany do rzucania dużej ilości czarów obszarowych, stąd wybór padł na czarownika. Zaczynałem z raczej niskimi statami, z czego pochwalić można się jedynie kondycją, inteligencją (nie wiem po co xP) i charyzmą. Wyszło co wyszło, ale gra się dobrze. Po kolei: Klasy: Czarownik / blady mistrz - choć w tego drugiego na razie za dużo nie daje. Umiejętności: czaroznawstwo, koncentracja, leczenie, upadanie - wszystko na maxa i jeszcze zostają punkty. ~~ Ważniejsze atuty: magiczna penetracja i większa magiczna penetracja, używanie broni bojowych, maksymalizacja zaklęcia, przedłużenie, etc. Czary: magiczny pocisk, pajęczyna, siła byka, kula ognia, lodowa nawałnica, stożek lodu, burza pocisków izaaka, zabójcza chmura, deszcz ognia, deszcz meteorytów, kamienna skóra... Towarzysz: zwykle postać Khelbena. x] Jak to wygląda w akcji? Zawsze jestem pod wpływem siły byka i kamiennej skóry. W łapach dzierżę jakiś dwuręczniak i siekam w pierwszej linii (35 KP). ^^ Ostatnio biegam z toporem 1k12 + 5 + 2k12 od trucizny. Premia do ataku jest niezła, więc siekam w pierwszej linii co jakiś czas tłukąc czarami. Ewentualnie krótka ucieczka w tył, pajęczyna + zabójcza mgła + kule ognia. Sinthael - Sob 16.06.2007, 20:23:52 " />Ja z kolei stworzyłem na potrzeby servera diabloII inną postać Nie osiągnąłem zamierzonego efektu, ale jakoś daję radę w walkach ^^ Rasa: Człowiek Klasa: Wojownik / Mistrz Broni Cechy: Głównie pakowałem w Siłę. Kondycję miałem na poziomie 14 i tyle mi wystarcza ^^ Zręczność dałem niską, bo na serverze są bardzo dobre zbroje rekompensujące brak bonusu od Zręczności. Inteligencja 14 tak, żeby mieć trochę więcej umiejętności i móc wybrać atuty niezbędne dla Mistrza Broni. Charyzmę ustawiłem niską, bo nie potrzebna i Mądrość 10. Umiejętności: Inwestowałem w Dyscyplinę, Koncentrację, Wiedzę (która na dłuższą metę mi się nie przydała) i Upadanie Atuty: Nie będę wymieniał tych niezbędnych dla wojownika, ale przede wszystkim próbowałem zwiększyć sobie szanse w walce takimi atutami jak Atak z Doskoku, Uniki, Mobilność itd. Nie sądziłem, że przyda mi się Wirujący Atak, a jednak miałem okazję często go używać, bo przeciwnicy często otaczali moją postać Ulubiona broń, Specjalizacja w broni i Ul. TK: Długi miecz. Do jednej ręki biorę Długi Miecz dający premię do obrażeń od ognia, do drugiej bardzo dobry pawęż dający premię do cech i parę innych bajerków. Dzisiaj jeszcze stworzyłem sobie bojowego maga do gry solo. Na razie sprawa przedstawia się tak: Rasa: Elf Klasa: Wojownik / Mistrz Wywoływania i prawdopodobnie dołączę jakąś trzecią klasę ^^ Cechy: - Siła: 16 - Zręczność: 10 - Kondycja: 14 - Inteligencja: 16 - Mądrość: 8 - Charyzma: 14 Umiejętności: Dyscyplina, Koncentracja, Czaroznawstwo, Wiedza i Upadanie Atuty: Ulubiona broń: Długi miecz, Magia w walce i parę innych. Ogólnie ta postać jest dopiero na 3 poziomie, więc nie ma za bardzo co wymienić ^^ Ekwipunek: Jestem jednoręczny, czyli w prawej Dług miecz. Za zbroję wziąłem Przeszywanicę (5% do nieudanego rzucenia czaru), jak będę miał więcej kasy prawdopodobnie wezmę Większą Togę bitewną lub Szaty Podróżnika. W walce najpierw rzucam na siebie czary ochronne i jazda. Jak przeciwnik jest daleko to walę w niego czarem ofensywnym. Vrenth - Nie 17.06.2007, 10:08:37 " />Co do wyglądu to też klęłam (jak to możliwe, żeby w podstawce NwN szata maga nie była szatą tylko jakimś badziewnym strojem) Ale na szczęście dzięki HoU można przez całą grę dodawać szaty (najczęściej jest to typowa szata czarodzieja), a w samym dodatku mamy barwniki do ubrań. Co prawda zawsze mi efekt wychodził bylejaki, poza połączeniami czarnego z czerwienią. Obecnie biegam po Podmroku w czarnym stroju zabójcy (tu akurat się postarali), do tego czarny płaszcz (ładnie się prezentują jasne wzory) i niestety hełm typu diadem, czyli zabudowana maska (niestety konieczność - coś musi mnie chronić przed czarami na umysł). Screena nie wrzucam, bo przez 95% czasu chodzę w kamiennej skórze, więc najczęściej mnie interesuje głównie wygląd stroju nie kolorystyka. Też nie jestem przesadnie obładowana bronią, bo znalazłam ciekawy sztylet dla zabójcy (dla mnie najbardziej klimatyczna broń dla czarodziejki. czarodziej może sobie z kijem biegać, ale mnie to nigdy nie bawiło) i krótki łuk bardzo ładnie wykonany (Ashanti). KoZa - Nie 17.06.2007, 12:21:25 " /> Cytuj: Tallos - Śro 20.06.2007, 15:26:12 " />Ja przeszedłem podstawkę łucznikiem. Oto jego statystyki (bez premii z cech i przedmiotów). Płeć: Mężczyzna Rasa: Półelf Klasa: Łotrzyk/Wojownik Poziom: 12/5 Cechy (mogłem się tutaj ciut pomylić): Siła 12 Zręczność 18 Kondycja 14 Inteligencja 14 Mądrość 10 Charyzma 12 Umiejętności: Ciche poruszanie się 10 Ukrywanie się 10 Otwieranie zamków 20 Rozbrajanie pułapek 20 Przeszukiwanie 20 Nasłuchiwanie 10 Spostrzegawczość 10 Perswazja 20 Wiedza 20 Upadanie 10 Dyscyplina 10 Parowanie 10 Atuty: Strzał z bliska Szybki strzał Ulubiona broń (długi łuk) Oburęczność Walka dwiema broniami Finezja w walce Specjalizacja w broni (długi łuk) Ulepszone trafienie krytyczne (długi łuk) Ulepszona walka dwiema broniami Ekwipunek: Płaszcz fortyfikacji (nie pamiętam plus ile) Diadem z Thay (chyba) Większy amulet zdrowia Zbroja ze skóry czerwonego smoka Rękawice siły ogra Pierścień lantański (ten najlepszy) Pas aktora (jw) Pierścień łotrzyka (jw) Nie pamiętam jakie buty (chyba te co dodawały kondycji) Astralne ostrze +2 Krótki miecz - zamiatacz +2 Łuk - najpierw ten ze świątyni Helma, potem znalazłem jeszcze lepszy Fionn Dragonsbreath - Śro 25.07.2007, 18:51:20 " />Dziś zacząłem grac od nowa w NWN, aby uzupełnic luki w wiedzy na ten temat i obecnie gram druidem(znowu) z zamiarem zdualowania go na zmiennokształtnego. Jak już lekko "ukształtuję" tą postac to zamieszczę tu jej statsy. Saiya-jin - Śro 25.07.2007, 18:54:08 " />Dobrze dodać mu też kilka poziomów mnicha. Loki Lyesmyth - Śro 25.07.2007, 19:34:27 " />zeby miał bonus do kp z mdr? Villmar - Śro 25.07.2007, 19:52:46 " />Tropiciel z sejmitarem i krótkim mieczem w drugiej dłoni. No i oczywiście z wilczkiem u boku @di - Śro 22.08.2007, 15:12:34 " />Ostatnio grałem druidem krasnolud 21 poz tak wyglądało to na początku siła 14 zręczność 14 kondycja 14 mądrość 16 inteligencja 12 charyzma 6 jestem teraz w Podmroku ma sierp odnowienie +5 (przypakowany) kolczugę szybkości i pawęż +4 pas siły ognistego olbrzyma rękawice siły ogra amulet mądrości+3 buty obieżyświata +4 teraz mam tak siła 22 zręczność 14 Kondycja 18 mądrość 26 inteligencja 12 charyzma 6 Saiya-jin - Śro 22.08.2007, 17:31:28 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Śro 22.08.2007, 18:20:41 " />10 kapłan/10 mnich to dobre rozwiązanie mówisz? Saiya-jin - Czw 23.08.2007, 07:09:22 " />Mam taką postać na pewnym serwerze i dobrze się sprawdza. Nie jest to postać o dużych obrażeniach, ale za to bardzo szybko je zadaje (kamy). Najlepiej mieć wysoką zręczność (25), dołożyć 5 poziomów tancerza cieni i wybrać epicki unik. Postać na finezji. Bardzo silny build. Cały czas piszę o NWN1, nie grałem w NWN2. Aramin - Sob 08.03.2008, 21:18:33 " />Ja grałem prawie wszystkimi klasami ale najbardziej lubię Czarownika Późniejsze czary rządzą a charyzma zawsze się przyda. Tylko po dodaniu dodatków nie ma jakiś ciekawych prestiżówek Uczeń Smoczka to bardziej dla Barda i wzmacnia głównie zdolności "waleczne" Bladzior mi z charakteru odpada zresztą nie lumie nekromancji Na ten przykład Prestiżówa Druida czy Tancerz Cienia są naprawdę fajne... Ale Czarownikiem mi się dobrze gra Justin Smihs - Pon 10.03.2008, 16:14:48 " />Ja lubię czarodzieja i kapłana.Czarodzieja to raczej czystego, a kapłana to tak kapłan/ woj/ Czempion Torma i właśnie nie będę otrzymywał takim bulidem kary za doświadczenie kiedy moja postać będzie elfem? Sinthael - Pon 10.03.2008, 16:19:27 " />Będziesz dostawał w zależności od tego ile dasz lvli kapłana i woja. Justin Smihs - Pon 10.03.2008, 17:36:11 " />4 woja, gdzieś tak 5(może 6) czempiona i reszta kapłana. Aramin - Pon 07.04.2008, 12:39:04 " />Zagłosowałem na Maga, Czarownicy rulez łączmy się bracia Krasnoludzki Tancerz Katany też jest fajny ale wolę Czarownika adder - Pon 07.04.2008, 13:07:12 " />JA najbardziej wole paladyna.... oczywiście człowieka. Po prostu wymiata na nieumarłych... Spoko jest też wojownik człowiek a potem czarny strażnik... Alla'ya - Nie 11.05.2008, 09:58:32 " />Najbardziej lubię grac czarownikiem. Wraz ze zdobywaniem poziomów czarownik robi się coraz potęzniejszy, a gdy dołoży się mu klasę -uczeń czerwonego smoka to naprawdę wymiata. Do tego jeszcze super wygląda ze skrzydełkami.Przeszłam czarownikiem całe nwn+ dodatki i uważam,że nie ma lepszej klasy. mati5555 - Sob 22.11.2008, 11:49:07 " />ja tam biorę mojego wszechwymiatającego słabeuszy barbarzyńce ma 16 siły,15zręczności,15 czy 16 kondycji,reszty po 10 oprócz charyzmy 11 broń topór dwuręczny 1 na 12obr. zbroja półpłytowa i hełm jakiś tam i 4 czy 5 lvl Magnus - Sob 22.11.2008, 14:02:24 " />Ja przeszedłem NwN kapłanem. Fajnie mi sie nim grało, ale...myslalem ze jest troche lepszy w bezposredniej walce. No coz...nie zmienia to faktu ze gre przeszedłem bez większych problemów (nie licząc końcówki gry ) Al Funcoot - Śro 03.12.2008, 18:00:58 " />Mnich jest świetny. Fajne animacje ciosów i w ogóle pr0 postać. Nie miałem nim w grze żadnych problemów, przeszedłem nim podstawke i dodatek HoU. caGe - Czw 04.12.2008, 18:07:27 " />Ja przeszedłem podstawkę standardowo wojownikiem i nie miałem większych problemów. Być może są potężniejsze klasy, ale po co mi one, skoro zwykły woj wystarcza ? Nicky - Czw 04.12.2008, 19:15:26 " />może dla urozmaicenia? jeśli to jest za mało, to możesz utrudnić sobie grę biorąc słabsze Ivelian - Sob 06.12.2008, 22:36:15 " />Zawsze przechodzilem grę czystym czarodziejem - mówiłem: "szkoda lvli na prestizówki". Teraz lecę wszystko od nowa czarodziejem/wojownikiem/mistycznym łucznikiem i naprawdę świetnie się nim gra. Szczerze polecam Seldon - Sob 06.12.2008, 23:42:26 " /> Cytuj: Valandil Falassion - Śro 10.12.2008, 18:55:17 " />Gierka początkowo ogólnie jest nudna. Pewnie dlatego bardziej interesuje mnie eksperymentowanie z postaciami, niż jej ukończenie. Ostatnio stworzyłem elfiego maga z jednym poziomem wojownika (przydają się jego bazowe zdolności) i było nieźle. Teraz zabieram się za ludzkiego czarownika. Poprzednio wybrałem człowieka paladyna i przyznaję, że gra się lepiej, niż krasnalim wojem (m.in. lepsza nawijka, więc łatwiej wyłudzić dodatkową kasę, przedmioty i zadania, a i w walce półtoraręcznym mieczem radzi sobie jakoś lepiej, niż krasnal toporem). I chyba nim w końcu ukończę grę, o ile nie wpadnie mi w łapska Drakensang. skydevil - Czw 06.08.2009, 19:38:15 " />Mężczyzna, Człowiek, Paladyn/Rycerz Purpurowych Smoków, Praworządny dobry. Może się wydać dziwny wybór RPS, ale wbrew wszystkiemu jego zdolności specjalne są bardzo przydatne, i w większości nie marnuje czasu na rzucenie ich Aderon - Śro 12.08.2009, 13:27:19 " />Przełamałem się w końcu i zacząłem grę Wojownikiem/Mistrzem Broni. Wcześniej gra postacią walczącą wręcz wiała mi nudą, bo podczas awansu nie było tej radości z wybierania nowych czarów. Na szczęście w przypadku takiego bulidu z radością czekam na nowe atuty, których ciągle brakuje Na 6 poziomie wojownika w końcu dorwałem się do Wirującego Ataku (po drodze zdążyłem jeszcze wziąć Walkę Dwiema Broniami i Specjalizację. Później było Ulepszone Trafienie Krytyczne na 9 poziomie i Oburęczność na 12. Obecnie jestem na początku finału 2 rozdziału, mam wojownika 6 /mistrza broni 6. Walczę dwoma rapierami - niestety, strasznie trudno znaleźć porządny egzemplarz tej broni :/ Obrażenia mnie nie zadawalają, mimo iż robię wszystko, by je podnieść (modyfikator z siły +7). Krytyki mam 15-20, co ratuje sytuację - ze zwiększonym mnożnikiem do x3 dochodzę do 40 obrażeń, choć zazwyczaj osiągam około 30. Teoretycznie mam 4 ataki na rundę, lecz niestety nie zauważyłem zmiany na 11 poziomie. Coś jest nie tak z moją obserwacją, czy faktycznie coś nie gra? :/ Spodziewałem się, będę szedł jak burza uderzając raz za razem, lecz mój bohater niestety woli uderzyć dwa razy bardzo szybko (w przeciągu pół sekundy), potem jeszcze raz, a resztę rundy przeczekać. Jak mówiłem, czwartego ciosu się dopatrzyć nie umiem. Klasa pancerza 25, pierścień odporności na żywioły dający redukcję 15 na wszystko, większy pas szermierza (chyba też 15 redukcji na broń sieczną). Gra się bardzo dobrze, wiele walk przechodzę bez straty hp (na przykład Yuan Ti), przez całe lokacje nie odpoczywam ani razu i nie piję miksturek. Czuję się jak czołg Trafiam dosyć często, więc kary do ataku za dwie bronie nie dają mi się we znaki. Jedyne, co mnie boli, to niskie obrażenia (17 ciosem Ki). Jakieś pomysły, jak je podnieść? I jeszcze, jak mogę zdobyć lepszą broń? Słyszałem, że w 3 rozdziale będzie możliwość wykucia czegoś. Walka rapierem +1 i tym od Złotego Rycerza (75% szansy na oszołomienie na rundę, ST 14 - wbrew opisowi na Insi, udaje się bardzo często i niesamowicie ułatwia walki) troszkę mnie już denerwuje. Zwłaszcza, że znajduję sporo broni +2, a ostatnio nawet miecz dwuręczny +3. Mam zamiar rozwijać Mistrza Broni do 10 poziomu (16 poziom postaci), a co dalej polecacie? Wojownika czy może coś w stylu Czempiona Torma? Saiya-jin - Śro 12.08.2009, 13:35:01 " />Cały czas powinieneś jechać MB. Tallos - Śro 12.08.2009, 13:46:59 " />Te 4 poziomy Czempiona cię nie osłabią, ale bez wysokiej charyzmy się nie przydadzą zbytnio. Już lepiej weź sobie 4 (a najlepiej co najmniej 6) poziomów barbarzyńcy, albo rozwiń jeszcze trochę wojownika. Sinthael - Śro 12.08.2009, 17:59:32 " />Tak jak mówi Saiya-jin, powinieneś jechać MB, aczkolwiek na 22 lvlu na Twoim miejscu ułatwiłbym sobie jeszcze bardziej grę tą postacią i dał lvl łotra/zabójcy. Rozwinąłbym upadanie do 25 i UMU, o ile starczy punktów. Przez upadanie wpadnie Ci +5 kp i będziesz mieć +1k6 z zaskoku, albo ataku śmierci. Saiya-jin - Śro 12.08.2009, 18:58:08 " />Rzeczywiście. Zapomniałem o łotrze. Dodaj sobie 2 lvl łotra dla odskoku i upadania (drugi lvl łotra dajesz w okolicach 37 poziomu tak, aby mieć 40 pkt. w tej umiejętności). Dobrze jest też dodać sobie kilka punktów w używanie magicznych urządzeń: możesz używać butów +5 KP tylko dla mnicha. Aderon - Pią 14.08.2009, 18:11:00 " /> Cytuj: Saiya-jin - Sob 15.08.2009, 00:15:46 " />Dlatego, że nie potrzeba aż tylu atutów, a atak zawsze się przydaje. Uwierz, że taki build jest najlepszy. Nie każdy MB walczy dwiema broniami i nie każdy wybiera rapier. Sinthael - Nie 16.08.2009, 08:39:01 " />Rapiery w przeciwieństwie do sejmitarów łapią się pod Finezję i między innymi dlatego MB na zrękę je wybierają. Jeśli robią postacie na siłę to często biorą sejmitar, a najczęściej kosę. Co do pancerzy to postacie na zrękę zwykle ubierają szaty, żeby nie ograniczać modyfikatora za zręczność. Cytuj: Allemon - Czw 27.08.2009, 12:00:31 " />Ja grałem Paladynem. Fajnie się mi nim gra, poza tym zawsze jak mam możliwość to wybieram paladyna. Satanus - Nie 20.09.2009, 23:12:37 " />Oczywiście w ankiecie nie uwzględnisz walczących na dystans... |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |