ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NwN] Parowanie



Saiya-jin - Czw 11.11.2004, 22:04:47
" />Uważacie je za przydatne, czy może wręcz przeciwnie? Mi się wydaje mało użyteczne, ale chcę poznać wasze zdanie.




Atendi - Pią 12.11.2004, 07:41:49
" />Przez cala gre nie uzywalem ani razu parowania...co prawda jestem czarodziejem, ale moim zdaniem jest to bezuzyteczne...



Kzaar - Pią 12.11.2004, 10:08:55
" />W campanii głównej NWN w grze single można było sobie pozwolić u zbrojnych na kształcenie tej umiejętności. W grach multi opartych tylko na NWN classic może też. Jednak w graniu po siecie z dodatkiem SoU lub HotU, które dają możliwość szkolenia upadania, która to zdolność daje 1 do KP na każde 5 punktów wpakowanych w nią, parowanie stało się mniej popularne. Wszytsko też zależy u inteligencji. U zbrojnych ma się maksymalnie 13-14 co daje współczynnik +1do+2. Jest to od 2do6 punktów do rozdzielenia. Najlepj wpakować je w dyscyplinę, leczenie, upadanie. Jak serwer jet bardziej RPG niż H'n'S to należy też pomyśleć o persfazji, blefie lub zastraszaniu, co jeszcze bardziej spycha parowanie na dalszy plan w ewentualnych inwestycjach w tę zdolność. Pozatym są też umiejętności płatnerskie jeżeli ktoś chce mieć zbroję własnego dzeła, oraz wiedza jeżeli ktoś nie chce bulić za identyfikacje.
Co do postaci czarujących to parowanie też odpada, postacie te muszą się zająć inwestowaniem w koncentrację, czaroznawstwo, dyscyplinę (mile widziana) i jak się da upadanie (bardzo popularne z uwagi na dodatkowe punkty KP). Jedyną postacią, której przybywa inteligencji jest czarodziej (zwykły lub mistrz danej szkoły). Tak więc punkty do rozdysponowania na umiejętności też przybywa ale parowanie nie jest warte uwagi moim zdaniem. Oczywiście znajdzie się jakiś build "czarodziej/blady mistrz/ewentualnie mnich lub wojownik" gdzie walka wręcz będzie miała większe znaczenie niż dla czystego maga i może opłaci się zainwestować w parowanie ale będzie to raczej kiedy postać będzie na wysokim poziomie, co daje większe profity z innych klasowych umiejętności.
Polecam stronke http://www.nwn.bioware.com/underdark/ch ... uilds.html gdzie jest przedstawionych chyba 12 epickich postaci stworzonych przez graczy. Można sobie przejrzeć wady zalety i całą drogę postaci przez poszczególne poziomy. Pozatym forum na tej stronie też oferuje bardzo wiele informacji.
Jedyny warunek to znajomość angielskiego.
Strona ta wciąż żyje, w przciwieństwie do "krainy płonących cieni" i można się naprawdę wiele dowiedzieć.
Pozdrawiam.



Andrzej1307 - Nie 01.05.2005, 06:32:31
" />ja jako lotrzyk mam dobra ta zdolnosc ale czesciej uzywam Nieczystej Walki




Bortasz - Czw 26.01.2006, 17:58:25
" />Parowanie nieprzydatne wogule jest.



Saiya-jin - Pią 27.01.2006, 12:00:31
" />Specjalnie raz zrobiłem woja fechmistrza. Pkt w zręczność i parowanie. Miałem ponad 100 parowania, więc powinienem sparować wszystko. W walce z wielobarwnym smokiem jednak ciosy dochodziły. Więc parowanie sux.
Jakby działało chociaż tak jak jest opisane, to by się opłacało.



Nefilim - Pią 19.05.2006, 17:51:46
" />parowanie bardzo jest przydatne i skuteczne. Ale w dodatkach warto stawiać na upadanie.



Ingmar - Sob 20.05.2006, 12:44:00
" />Na początku trochę w to wpakowałem, z opisu wynikało, że to świetna umiejętność: "Ach, ja ich będę blokował i potem dobijał, walki bez utraty HP ".
Niestety życie takie piękne nie jest i wejście na tryb parowania zazwyczaj kończyło się dostawaniem w d*** do czasu powrotu do zwykłego trybu walki, następnie szał i jakoś udaje się uchronić przed loadem.
Upadnie jest zdecydowanie lepsze, nie ma sensu nawet za bardzo ich porównywać, gdyż Parowanie wychodzi w tym zestawieniu bardzo słabiutko.

Także inwestuj w to tylko gdy cierpisz na zdecydowany nadmiar punktów umiejętności, w przeciwnym wypadku, tracisz szanse na silny build. ;]



krstk - Czw 24.08.2006, 16:10:15
" />Zupełnie niepotrzebne
Lepiej ładować w Dyscyplinę i upadanie
Ostatecznie można w Pułapki



Veronique - Nie 08.10.2006, 13:07:37
" />Ja grałam paladynem i nie inwestowałam w tę zdolność... Jak dla mnie raczej bezużyteczna.



Hajler - Pią 30.03.2007, 16:53:50
" />Gram łowcą i nie używam upadania bo jest dla mnie mało przydatne. Pyzatym lepiej pakować w leczenie a jak się czaruje to w koncentracje.



Vergil - Czw 12.07.2007, 12:24:34
" />mi sie w ogole nie przydaje parowanie... no troszke mnichem



Drazen - Czw 12.07.2007, 12:36:17
" />Popieram Ingmara. Upadanie to jest zdecydowanie lepsza inwestycja.
Ja też kiedyś sobie eksperymentowałem bardzo podobnie jak Saiya-jin i generalnie miałem takie same rezultaty. Gdyby ta zdolność działała tak jak powinna to wtedy może sytuacja wyglądała by innaczej. A tak ogółem to bonus do KP jaki daje Upadanie jest bardzo przydatny, zwłaszcza dla postaci które korzystają z pancerzy lekkich/średnich.



@di - Pią 13.07.2007, 11:11:45
" />Ja kiedyś w nie pakowałem...to był przykład błędów młodości
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.