ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NwN] Krótkie łuki (Khelben)



Orish - Pią 01.02.2008, 17:30:13
" />Krótki łuk
Krótki łuk ma około 150 cm wysokości. To pierwsza broń tego typu jaką opracowano i wciąż jest ona bardzo skuteczna.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Waga: 2.0

Krótki łuk +1
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +1
Waga: 2.0

Krótki łuk +2
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +2
Waga: 2.0

Krótki łuk +3
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +3
Waga: 2.0

Krótki łuk +4
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +4
Waga: 2.0

Krótki łuk +5
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +5
Waga: 2.0

Krótki łuk +6
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +6
Waga: 2.0

Krótki łuk +7
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +7
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +1
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +3
Premia do ataku +1
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +2
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +4
Premia do ataku +2
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +3
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +5
Premia do ataku +3
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +4
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +6
Premia do ataku +4
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +5
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +7
Premia do ataku +5
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +6
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +8
Premia do ataku +6
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +7
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +9
Premia do ataku +7
Waga: 2.0

Łuk Orła
Takie łuki są powiązane z Hannable Białym i jego obroną lasu Gulthmere. On i jego ludzie wyruszyli, aby wspomóc miejscowe driady. Udało im się pokonać zastępy orków i zmusić je do porzucenia planów. Ci z ludzi Hannabla, którzy postanowili opuścić las, zostali nagrodzeni takimi właśnie łukami. Tych, którzy zostali z driadami, spotkała znacznie milsza, choć mniej namacalna nagroda.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +3
Premia do umiejętności: Przeszukiwanie +2
Premia do umiejętności: Spostrzegawczość +2
Waga: 2.0
Komentarz: Łuk Orła dobrze sprawdza się na początku gry, gdy przeciwnicy nie są zbyt wymagający. Owa broń daje średnią premię do ataku i premię do przeszukiwania i spostrzegawczości. Jest to dość pomocne, bo łatwiej nam będzie coś wyszukać oraz ustrzec się przed śmiercionośnym atakiem łotrzyka.

Łuk Tansherona
Uczeni starający się zweryfikować opowieści o liszu Tansheronie, znaleźli w 1099KD tylko jego walący się zamek. Zebrane na miejscu dowody wskazywały, że miało tam miejsce oblężenie ze strony co najmniej czterech grup poszukiwaczy przygód. W wyniku tej kampanii przełamano obronę zamku. Broń tego typu znajdowała się prawdopodobnie wśród zrabowanego dobytku. Cienka, postrzępiona cięciwa tego łuku sprawia wrażenie niezdatnej do użytku, ale kiedy ktoś napnie łuk, może wyczuć jak na cięciwie pojawia się niewidzialna strzała.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Nieograniczony zapas amunicji: Strzała Amunicja: +1k6 od błyskawic
Premia do ataku +1
Waga: 2.0
Komentarz: Tego rodzaju łuk jest dość dobrą bronią. Zapewnia właścicielowi nieograniczony zapas pocisków - błyskawic. Jedyną wadą tego łuku jest bardzo niska premia do ataku.

Łuk Wojennych Legionów
Niemal nikt nie pamięta o potężnych legionach starożytnego Unther, ale jeśli ten łuk jest przykładem ich uzbrojenia, to nic dziwnego, że Mulhorandi tak bardzo się ich bali. Teraz, po wielu wiekach, Unther jest słaby, a takie łuki rzadko można znaleźć w jego granicach. Czasami jakiś egzemplarz pojawia się na czarnym rynku w Mulhorandzie, gdzie można go kupić za cenę, za którą dałoby się wynająć legion współczesnych najemników.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Dodatkowy atut: Strzał z bliska
Premia do ataku +8
Swoboda Ruchu
Zmniejszenie obrażeń: 2 Pochłania 10 pkt. obrażeń
Waga: 2.0
Komentarz: Łuk Wojennych Legionów jest świetną bronią dla łowców i innych postaci specjalizujących się w krótkich łukach. Ma bardzo wysoką premię do ataku oraz zapewnia właścicielowi dodatkowy atut - Strzał z bliska. Razem ze zmniejszeniem obrażeń broń ta może się nadawać nawet do walki w zwarciu. Dodatkowym plusem jest też swoboda ruchu, co daje bohaterowi niewrażliwość na oplątanie.

Melodyjna Notka
Na powierzchni tego mistrzowsko wykonanego łuku, w pobliżu uchwytu, wyryto treść jakiejś wesołej piosenki. Pierwsze egzemplarze takiej broni znaleziono w 884 KD, ale nigdy nie dowiedziano się, kto je wykonał. Wszystkie łuki tego typu są niemal identyczne, za wyjątkiem wyrytych na nich melodii, których do niedawna było zawsze jedenaście.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +3
Premia do ataku +3
Premia do umiejętności: Aktorstwo +8
Waga: 2.0
Komentarz: Bard będzie miał z tego łuku pożytek. Melodyjna Notka daje średnią premię do ataku i obrażeń, ale nadrabia to dość dużą premią do Aktorstwa. U barda zaowocuje to mocniejszą pieśnią.

Mniejszy Łuk Przysięgi
Ten łuk jest efektem jednej z licznych prób odtworzenia wspaniałego elfickiego Łuku Przysięgi, dzięki któremu powstrzymano siejącego zniszczenie Kaoltootha Starego, w roku Szaleństwa Smoków, 1018 KD. Wykonany ludzką ręką i nie tak potężny jak oryginał, Mniejszy Łuk Przysięgi jest jednak bardzo skuteczną bronią.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężne trafienia krytyczne 1k4 pkt. obrażeń
Potężny +3
Premia do ataku +3
Waga: 2.0
Komentarz: Przeciętny łuk jakich wiele możemy spotkać podczas wędrówek po niebezpiecznych rejonach. Gdy zaliczysz łukiem trafienie krytyczne, będzie ono mocniejsze o 1k4 pkt obrażeń. Oprócz tego niewielkiego bonusu łuk posiada średnią premie do ataku i obrażeń. Jeśli nie masz lepszego łuku możesz trochę z tym pochodzić.

Widmowy Łuk
Złoto niziołków z niewielkiej wioski wzbudziło chciwość złego rycerza. Zdolne niziołki stworzyły kilka łuków, mogących tworzyć iluzje, które wypełniały wioskę armią obrońców. Niestety, zły rycerz przejrzał w końcu iluzję i przegonił niziołków.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +3
Premia do ataku +3
Przyspieszenie
Rzucanie zaklęcia: Widmowy Zabójca (7) 1 użycie/dzień
Waga: 2.0
Komentarz: Bardzo dobry łuk. Nie posiada wielkiej premii do ataku i obrażeń, ale zapewnia właścicielowi przyspieszenie. Za pomocą tego łuku można też rzucać zaklęcie Widmowy Zabójca, które może zabić przeciwnika za jednym zamachem, jeśli nie uda mu się rzut obronny.




Tae - Pią 01.02.2008, 17:48:57
" />Stylistycznych błędów nie wyłapałam, interpunkcyjnych też nie



wojjoo - Pią 01.02.2008, 21:30:15
" /> Cytuj:



Sinthael - Pią 01.02.2008, 21:41:51
" />Krótki łuk
Krótki łuk ma około 150 cm wysokości. To pierwsza broń tego typu jaką opracowano i wciąż jest ona bardzo skuteczna.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Waga: 2.0

Krótki łuk +1
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +1
Waga: 2.0

Krótki łuk +2
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +2
Waga: 2.0

Krótki łuk +3
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +3
Waga: 2.0

Krótki łuk +4
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +4
Waga: 2.0

Krótki łuk +5
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +5
Waga: 2.0

Krótki łuk +6
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +6
Waga: 2.0

Krótki łuk +7
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +7
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +1
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +3
Premia do ataku +1
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +2
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +4
Premia do ataku +2
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +3
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +5
Premia do ataku +3
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +4
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +6
Premia do ataku +4
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +5
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +7
Premia do ataku +5
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +6
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +8
Premia do ataku +6
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +7
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +9
Premia do ataku +7
Waga: 2.0

Łuk Orła
Takie łuki są powiązane z Hannable Białym i jego obroną lasu Gulthmere. On i jego ludzie wyruszyli, aby wspomóc miejscowe driady. Udało im się pokonać zastępy orków i zmusić je do porzucenia planów. Ci z ludzi Hannabla, którzy postanowili opuścić las, zostali nagrodzeni takimi właśnie łukami. Tych, którzy zostali z driadami, spotkała znacznie milsza, choć mniej namacalna nagroda.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +3
Premia do umiejętności: Przeszukiwanie +2
Premia do umiejętności: Spostrzegawczość +2
Waga: 2.0
Komentarz: Łuk Orła dobrze sprawdza się na początku gry, gdy przeciwnicy nie są zbyt wymagający. Owa broń daje średnią premię do ataku i premię do przeszukiwania oraz spostrzegawczości. Jest to dość pomocne, bo łatwiej nam będzie coś wyszukać oraz ustrzec się przed śmiercionośnym atakiem łotrzyka.

Łuk Tansherona
Uczeni starający się zweryfikować opowieści o liszu Tansheronie, znaleźli w 1099KD tylko jego walący się zamek. Zebrane na miejscu dowody wskazywały, że miało tam miejsce oblężenie ze strony co najmniej czterech grup poszukiwaczy przygód. W wyniku tej kampanii przełamano obronę zamku. Broń tego typu znajdowała się prawdopodobnie wśród zrabowanego dobytku. Cienka, postrzępiona cięciwa tego łuku sprawia wrażenie niezdatnej do użytku, ale kiedy ktoś napnie łuk, może wyczuć jak na cięciwie pojawia się niewidzialna strzała.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Nieograniczony zapas amunicji: Strzała Amunicja: +1k6 od błyskawic
Premia do ataku +1
Waga: 2.0
Komentarz: Tego rodzaju łuk jest dość dobrą bronią. Zapewnia właścicielowi nieograniczony zapas pocisków - błyskawic. Jedyną wadą tego łuku jest bardzo niska premia do ataku.

Łuk Wojennych Legionów
Niemal nikt nie pamięta o potężnych legionach starożytnego Unther, ale jeśli ten łuk jest przykładem ich uzbrojenia, to nic dziwnego, że Mulhorandi tak bardzo się ich bali. Teraz, po wielu wiekach, Unther jest słaby, a takie łuki rzadko można znaleźć w jego granicach. Czasami jakiś egzemplarz pojawia się na czarnym rynku w Mulhorandzie, gdzie można go kupić za cenę, za którą dałoby się wynająć legion współczesnych najemników.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Dodatkowy atut: Strzał z bliska
Premia do ataku +8
Swoboda Ruchu
Zmniejszenie obrażeń: 2 Pochłania 10 pkt. obrażeń
Waga: 2.0
Komentarz: Łuk Wojennych Legionów jest świetną bronią dla łowców i innych postaci specjalizujących się w krótkich łukach. Ma bardzo wysoką premię do ataku, a także zapewnia właścicielowi dodatkowy atut - Strzał z bliska. Razem ze zmniejszeniem obrażeń broń ta może się nadawać nawet do walki w zwarciu. Dodatkowym plusem jest też swoboda ruchu, co daje bohaterowi niewrażliwość na oplątanie.

Melodyjna Notka
Na powierzchni tego mistrzowsko wykonanego łuku, w pobliżu uchwytu, wyryto treść jakiejś wesołej piosenki. Pierwsze egzemplarze takiej broni znaleziono w 884 KD, ale nigdy nie dowiedziano się, kto je wykonał. Wszystkie łuki tego typu są niemal identyczne, za wyjątkiem wyrytych na nich melodii, których do niedawna było zawsze jedenaście.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +3
Premia do ataku +3
Premia do umiejętności: Aktorstwo +8
Waga: 2.0
Komentarz: Bard będzie miał z tego łuku pożytek. Melodyjna Notka daje średnią premię do ataku i obrażeń, ale nadrabia to dość dużą premią do Aktorstwa. U barda zaowocuje to mocniejszą pieśnią.

Mniejszy Łuk Przysięgi
Ten łuk jest efektem jednej z licznych prób odtworzenia wspaniałego elfickiego Łuku Przysięgi, dzięki któremu powstrzymano siejącego zniszczenie Kaoltootha Starego, w roku Szaleństwa Smoków, 1018 KD. Wykonany ludzką ręką i nie tak potężny jak oryginał, Mniejszy Łuk Przysięgi jest jednak bardzo skuteczną bronią.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężne trafienia krytyczne 1k4 pkt. obrażeń
Potężny +3
Premia do ataku +3
Waga: 2.0
Komentarz: Przeciętny łuk jakich wiele możemy spotkać podczas wędrówek po niebezpiecznych rejonach. Gdy zaliczysz łukiem trafienie krytyczne, będzie ono mocniejsze o 1k4 pkt obrażeń. Oprócz tego niewielkiego bonusu łuk posiada średnią premie do ataku i obrażeń. Jeśli nie masz lepszego łuku możesz trochę z tym pochodzić.

Widmowy Łuk
Złoto niziołków z niewielkiej wioski wzbudziło chciwość złego rycerza. Zdolne niziołki stworzyły kilka łuków, mogących tworzyć iluzje, które wypełniały wioskę armią obrońców. Niestety, zły rycerz przejrzał w końcu iluzję i przegonił niziołków.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +3
Premia do ataku +3
Przyspieszenie
Rzucanie zaklęcia: Widmowy Zabójca (7) 1 użycie/dzień
Waga: 2.0
Komentarz: Bardzo dobry łuk. Nie posiada wielkiej premii do ataku i obrażeń, ale zapewnia właścicielowi przyspieszenie. Za pomocą tego łuku można też rzucać zaklęcie Widmowy Zabójca, które może zabić przeciwnika za jednym zamachem, jeśli nie uda mu się rzut obronny.




wojjoo - Pią 01.02.2008, 22:09:24
" /> Cytuj:



Sinthael - Sob 02.02.2008, 18:07:07
" />Krótki łuk
Krótki łuk ma około 150 cm wysokości. To pierwsza broń tego typu jaką opracowano i wciąż jest ona bardzo skuteczna.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Waga: 2.0

Krótki łuk +1
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +1
Waga: 2.0

Krótki łuk +2
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +2
Waga: 2.0

Krótki łuk +3
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +3
Waga: 2.0

Krótki łuk +4
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +4
Waga: 2.0

Krótki łuk +5
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +5
Waga: 2.0

Krótki łuk +6
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +6
Waga: 2.0

Krótki łuk +7
Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +7
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +1
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +3
Premia do ataku +1
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +2
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +4
Premia do ataku +2
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +3
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +5
Premia do ataku +3
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +4
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +6
Premia do ataku +4
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +5
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +7
Premia do ataku +5
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +6
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +8
Premia do ataku +6
Waga: 2.0

Krótki łuk refleksyjny +7
Ten magiczny łuk zapewnia premię do rzutów ataku. Umożliwia także dodanie części premii za siłę do obrażeń, o ile postać, która z niego korzysta takową posiada.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +9
Premia do ataku +7
Waga: 2.0

Łuk Orła
Takie łuki są powiązane z Hannable Białym i jego obroną lasu Gulthmere. On i jego ludzie wyruszyli, aby wspomóc miejscowe driady. Udało im się pokonać zastępy orków i zmusić je do porzucenia swych planów. Ci z ludzi Hannabla, którzy postanowili opuścić las, zostali nagrodzeni takimi właśnie łukami. Tych, którzy zostali z driadami, spotkała znacznie milsza, choć mniej namacalna nagroda.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia do ataku +3
Premia do umiejętności: Przeszukiwanie +2
Premia do umiejętności: Spostrzegawczość +2
Waga: 2.0
Komentarz: Łuk Orła dobrze sprawdza się na początku gry, gdy przeciwnicy nie są zbyt wymagający. Owa broń daje średnią premię do ataku i premię do przeszukiwania oraz spostrzegawczości. Jest to dość pomocne, bo łatwiej nam będzie coś wyszukać oraz ustrzec się przed śmiercionośnym atakiem łotrzyka.

Łuk Tansherona
Uczeni starający się zweryfikować opowieści o liszu Tansheronie, znaleźli w 1099KD tylko jego walący się zamek. Zebrane na miejscu dowody wskazywały, że miało tam miejsce oblężenie ze strony co najmniej czterech grup poszukiwaczy przygód. W wyniku tej kampanii przełamano obronę zamku. Broń tego typu znajdowała się prawdopodobnie wśród zrabowanego dobytku. Cienka, postrzępiona cięciwa tego łuku sprawia wrażenie niezdatnej do użytku, ale kiedy ktoś napnie łuk, może wyczuć jak na cięciwie pojawia się niewidzialna strzała.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Nieograniczony zapas amunicji: Strzała Amunicja: +1k6 od błyskawic
Premia do ataku +1
Waga: 2.0
Komentarz: Tego rodzaju łuk jest dość dobrą bronią. Zapewnia właścicielowi nieograniczony zapas pocisków - błyskawic. Jedyną wadą tego łuku jest bardzo niska premia do ataku.

Łuk Wojennych Legionów
Niemal nikt nie pamięta o potężnych legionach starożytnego Unther, ale jeśli ten łuk jest przykładem ich uzbrojenia, to nic dziwnego, że Mulhorandi tak bardzo się ich bali. Teraz, po wielu wiekach, Unther jest słaby, a takie łuki rzadko można znaleźć w jego granicach. Czasami jakiś egzemplarz pojawia się na czarnym rynku w Mulhorandzie, gdzie można go kupić za cenę, za którą dałoby się wynająć legion współczesnych najemników.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Dodatkowy atut: Strzał z bliska
Premia do ataku +8
Swoboda Ruchu
Zmniejszenie obrażeń: 2 Pochłania 10 pkt. obrażeń
Waga: 2.0
Komentarz: Łuk Wojennych Legionów jest świetną bronią dla łowców i innych postaci specjalizujących się w krótkich łukach. Ma bardzo wysoką premię do ataku, a także zapewnia właścicielowi dodatkowy atut - Strzał z bliska. Razem ze zmniejszeniem obrażeń broń ta może się nadawać nawet do walki w zwarciu. Dodatkowym plusem jest też swoboda ruchu, co daje bohaterowi niewrażliwość na oplątanie.

Melodyjna Notka
Na powierzchni tego mistrzowsko wykonanego łuku, w pobliżu uchwytu, wyryto treść jakiejś wesołej piosenki. Pierwsze egzemplarze takiej broni znaleziono w 884 KD, ale nigdy nie dowiedziano się, kto je wykonał. Wszystkie łuki tego typu są niemal identyczne, za wyjątkiem wyrytych na nich melodii, których do niedawna było zawsze jedenaście.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +3
Premia do ataku +3
Premia do umiejętności: Aktorstwo +8
Waga: 2.0
Komentarz: Bard będzie miał z tego łuku pożytek. Melodyjna Notka daje średnią premię do ataku i obrażeń, ale nadrabia to dość dużą premią do Aktorstwa. U barda zaowocuje to mocniejszą pieśnią.

Mniejszy Łuk Przysięgi
Ten łuk jest efektem jednej z licznych prób odtworzenia wspaniałego elfickiego Łuku Przysięgi, dzięki któremu powstrzymano siejącego zniszczenie Kaoltootha Starego, w roku Szaleństwa Smoków, 1018 KD. Wykonany ludzką ręką i nie tak potężny jak oryginał, Mniejszy Łuk Przysięgi jest jednak bardzo skuteczną bronią.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężne trafienia krytyczne 1k4 pkt. obrażeń
Potężny +3
Premia do ataku +3
Waga: 2.0
Komentarz: Przeciętny łuk jakich wiele możemy spotkać podczas wędrówek po niebezpiecznych rejonach. Gdy zaliczysz łukiem trafienie krytyczne, będzie ono mocniejsze o 1k4 pkt obrażeń. Oprócz tego niewielkiego bonusu łuk posiada średnią premie do ataku i obrażeń. Jeśli nie masz lepszego łuku możesz trochę z tym pochodzić.

Widmowy Łuk
Złoto niziołków z niewielkiej wioski wzbudziło chciwość złego rycerza. Zdolne niziołki stworzyły kilka łuków, mogących tworzyć iluzje, które wypełniały wioskę armią obrońców. Niestety, zły rycerz przejrzał w końcu iluzję i przegonił niziołków.

Obrażenia: 1k6
Krytyczne: 20-20 (x3)
Rodzaj obrażeń: Kłute
Specjalne:
Potężny +3
Premia do ataku +3
Przyspieszenie
Rzucanie zaklęcia: Widmowy Zabójca (7) 1 użycie/dzień
Waga: 2.0
Komentarz: Bardzo dobry łuk. Nie posiada wielkiej premii do ataku i obrażeń, ale zapewnia właścicielowi przyspieszenie. Za pomocą tego łuku można też rzucać zaklęcie Widmowy Zabójca, które może zabić przeciwnika za jednym zamachem, jeśli nie uda mu się rzut obronny.

Cytuj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.