ďťż
Wštki |
[NwN] Klasy prestizowe
Atendi - Nie 04.09.2005, 07:20:05 " />Co o nich sadzicie? ktora wam sie najbardziej spodobala, a ktora wedlug was jest zupelnie marna?? Taschon - Nie 04.09.2005, 07:40:13 " />Najbardziej do gustu przypadł mi Mistrz Ostrza (czy tam Oręża). Zwiększony krytyk, mnożnik to bardzo fajna sprawa. Dajesz jescze kukri/sejmitar/rapier w obie łapki, ostrość, Ulepszone trafienei Krytyczne, a zasięg chyba ma nawet 10-20, a jak nie, to na pewno 12-20. To jest maszyna do zabijania. Mistyczny Łucznik wg mnie jest średni, gdyż preferuję miejętności pasywne, a on chyba tylko żałosne premie do trafienia ma i robienie magicznych strzał. Uczeń Czerwonego Smoka - klasa przeznaczona do postaci wojownik/mag. Premie do siły, zręczności i kondycji (nie tylko) daja dobre premie do walki, brak dodatkowych czarów, troche odporności sprawiają, ze jest to klasa do walki a nie do magii. Blady Mistrz - lepiej, ale też nie za dobrze. Kilka dodatkowych czarów. Fajne przydatne odpornosci, zwiększona klasa pancerza, prawie zerowe premie do walki, sprawiają, że jest to klasa dla maga, który chciałby być niepodatny na conieco. Ale poza tym trupia łapa szybko się nudzi. Illidan - Nie 04.09.2005, 10:14:13 " />Taschon - dla Mistrza Broni jest osiągalne 10-20 krytyk, ale dopiero na trochę wyższym poziomie i z odpowiednią bronią (np. Sejmitar z dodatkową Ostrością - bo tak można ) Mi do gustu przypadli Czarny Strażnik i Czempion Torma. Paradoksalnie wręcz dość ciekawie byłoby zrobić postać posiadającą obie te klasy. Dlaczego Czarny Strażnik ???? Taka zła alternatywa dla paladyna. Jest to wprawdzie trochę wojownik bez dwóch palców u ręki trzymającej miecz - niby ma tą diabelną k10 kostkę punktów życia, a jednak jego droga rozwoju raczej od woja odbiega. Po dodaniu mu ataku z zaskoczenia powstają ciekawe efekty w walce z magami.... i jeszcze ciekawsze, jak się ma drugiego woja u boku. NIc nie mogło przeżyć . W razie zagrożenia ze strony istoty odporną na obrażenia fizyczne (Adamantytowy Golem itp. - doprawdy, moim zdaniem nie powinno dać się tego rozwalić) - wtedy do akcji wkraczają bronie z obrażeniami od żywiołów, oraz : Zadawanie Poważnych Ran i Zadawanie Krytycznych Ran. Ani mithrilowy golem, ani nawet adamantytowy golem sie przede mną nie ostali. Jak weźmie atut Epicki Czarci Sługa, to jego Vrock robi się na tyle silny, że ujdzie w tłumie podczas walki z hordą diabłów. Paradoksalnie to postać dobrze wychodzi mając za klasę podstawową paladyna........ Czempion Torma - Jak wiemy możemy sobie zrobić postać Wojownik /Paladyn i w ten sposób mieć pół woja pół paladyna. Jeśli zdualujemy Paladyna na Czempiona Torma, to mamy swoiste 3/4 paladyna i 1/4 woja, na dwrót jeśli zdualowaliśmy z woja. Premie do rzutów obronnych czasem sie przydają. Ciekawy jest Boży Gniew . Porażką jest moim zdaniem HArfiarz Zwiadowca. Połowa jego bajerów jest bezużyteczna . Uczeń Czerwonego Smoka - jesli mu poza czarownikiem dać klase woja, mnicha albo barbarzyńcy, staje się nieco przegięty i bardzo skuteczny w walce wręcz..... Blady Mistrz - jesli ktoś chce być magiem, a nie wojomagiem, to jest to chyba jedyna dla nniego klasa prestiżowa.... Saiya-jin - Nie 04.09.2005, 11:48:53 " />Na magów zmienny. Ciekawym fighterem dla mnie jest łowca/tancerz/mistrz oręża. Mag bojowy -> mistrz oręża/uczeń/czarownik (NTK ). W NWN wszystkie klasy są fajne i te prestiżowe i te zwykłe. Zastanawiam się nad Harfiarzem, ale tylko do gry w sieci na serwerze, którego akcja umiejscowiona jest w FR. Atendi - Nie 04.09.2005, 19:46:32 " />Ja zaczalem grac Łotrzyk/Zabójca ciekawe co z tego wyjdzie...pod wzgledem widowiskowym swietny jest zmiennoksztaltny dla druida, lecz tak szczerze to przydatne ma te zdolnosci....ciekawie prezentuje sie uczen czerwonego smoka, nawet pomijajac tego woja, to dla samego maga taki zly nie jest... Saiya-jin - Pon 05.09.2005, 08:40:18 " />Moim zdaniem nie opłaca się brać zabójcy, ponieważ daje on paraliż przy zaskoku i ulepszone rzuty na truciznę, ale za to tracimy sporo pkt. umiejętności w porównaniu do czystego łotra. Jego atak śmierci nie kumuluje się z zaskokiem. Tallos - Pią 09.09.2005, 18:08:29 " />ja wogole nie rozumiem po co maja jakies wymagania przeciez czarny straznik ma bardzo podobne statsy do paladyna a ten jest przeciez klasa podstawowa Amelek - Sob 10.09.2005, 12:47:24 " />ja zawsze grywalem magiem a dla niego ciekawej klasy poprostu nie ma.. wiec zostalem bez jakiejs dwuklasowosci. I powiem wam, ze zwykle postac bez udziwnien duzo lepiej walczy niz taka z dodatkowymi klasami.. Tallos - Sob 10.09.2005, 16:55:59 " />zgadzam sie z toba w 100% Saiya-jin - Nie 11.09.2005, 21:50:00 " /> Amelek napisał(a): Amelek - Czw 06.10.2005, 14:41:40 " /> Saiya-jin napisał(a): Saiya-jin - Wto 11.10.2005, 10:46:27 " />Może być neutralny. Ingmar - Wto 11.10.2005, 20:14:09 " />Zresztą co za problem, że trzeba być złym. Zabij (przypadkowo) kilku gości i po sprawie . A co do klas prestiżowych to ciekawy jest łowca/zabójca (ma przynajmniej 100% expa z potworków). Jeszcze coś dla maga w ORGINALNYM D&D najlepszym duelem był arcymag, niestety w NwN panowie z Bioware nie raczyli go umieścić. Bortasz - Sob 28.01.2006, 14:40:40 " />Z oryginalnego DnD moimi ulubieńcami Byli Magowie miecza wiecie Pełna Płyta bez kar do rzucania czarów oraz Mistrz żywiołuw a tu nic ciekawego dla maga NIMA. Zręsztą czysty czarownik z automatycznym przyśpieszeniem rządzi. Nefilim - Pią 03.02.2006, 18:52:20 " />Nikt jeszcze nie reklamował Mistycznego Łucznika, więc to zrobię Ba, Taschon napisał: Cytuj: Fenrir - Pią 03.02.2006, 19:23:00 " />Dlamnie najmarniejszą prestizówką jest zmiennokształtny klasa zrobiona na odwal się . Wkórzają mnie póżniejsze przemiany w nieumarłego i w konstrukt bezsens i tylko tą prestiżówką grałem. Saiya-jin - Pią 03.02.2006, 21:53:36 " /> Cytuj: Nefilim - Pią 03.02.2006, 23:47:10 " /> Cytuj: Illidan - Sob 04.02.2006, 11:34:22 " />Specjalizacja w Broni wymaga bazowej premii do ataku +4, czyli jeśli zaczęliśmy z woja, to 4 poziom, a nie 3. Co do tego, kto jest lepszym podkładem na Mistycznego Łucznika, Wojownik czy Łowca, to ja jestem neutralny, bo łowca ma już ywmienione plusy, a wojownik kiedy osiągnie 21 poziom postaci (POSTACI nie WOJA), to może mieć Epicką Specjalizację w Broni, która razem ze zwykłą (Kumulują się one) daje mu +6 do obrażeń, a to sporo nadrabia. NIe ukrywam, ze Mistycznego Łucznika nie lubię, ale to chyba tylko dlatego, że to nie mój styl gry. Co do Bladego Mistrza, to niekoniecznie wymóg bycia nie-dobrym to wada. Zależy od grającego. Saiya-jin napisał(a): Nefilim - Sob 04.02.2006, 12:33:45 " /> Illidan napisał(a): Illidan - Sob 04.02.2006, 13:18:13 " /> Nefilim napisał(a): Nefilim - Sob 04.02.2006, 17:43:54 " /> Illidan napisał(a): Ingmar - Nie 05.02.2006, 13:11:07 " />Mistyczny łucznik za najlepszą podstawę łowce? O czym ty prawisz, stwórz sobie wojownik (co najmniej na 4 dla specjalizacji), bard (z kosmicznym upadaniem) i MŁ (choć lepiej pasuje tu Uczeń). Masz premie w łuku z woja i jeszcze sporo atutów, barda sporadycznie dajesz tylko dla podbicia KP, a w Mistycznego pakujesz jak chcesz: albo na maksa albo bardziej równoważysz poziomy z wojem. Co do fajnych buildów, dzięki Uczniowi Czerwonego Smoka (+8 do siły wsumie) barbarzyńca stosukowo szybko i bez większych wyrzeczeń możeposługiwać się wszystkimi swoimi szałami. No i jeszcze dość nietypowy build Woj/Krasnoludzki Obrońca/Mistrz Oręża, sporo życia, fajne atuty i ogólnie niezle się to prezentuje, najlepiej z jakimś dwuręcznym toporem lub mieczem, choć dwie bronie są też niezłe. Darkstone - Pon 13.02.2006, 13:30:12 " />R. ciemności jest słaby w ed. 3 d&D jest lepszy ponieważ gdy paladyn np. 20lv stanie się r. ciemności to ma dodatkowe plusy.Dodatkowa jest strasznie mało klas prestiżowych np. kapłan powinien mieć prest. Egzorcysta. Loki Lyesmyth - Nie 18.06.2006, 10:20:35 " />co wyście sie tak tego bladego mistrza uczypielie?? nu?? ja wam mówie że jak walnie sie z15 lvl mnich tylez czarodziej i do tego pale mastera no cóz nie wiele może sie ostać niedośc że co drógi cios zabija to jeszcze otaczasz sie szkiletami a i tłum przypiekac możeasz kulami ogniaczy innymi czaram Saiya-jin - Pon 19.06.2006, 08:49:02 " /> Nefilim napisał(a): Loki Lyesmyth - Pon 19.06.2006, 13:01:53 " />ale tak w sumie to ja bladego na walke wręcz rzucałem więctwojeje wady nie odczułem zabardzo fakt zaklęciów mógłby mieć wiecej ale nie jest źle czary to taki mily dodatek i pomoc na tych skurczy drani którzy niechca dać sie uśmiercićwsposób konewncjolany ale taknadobrą sprawe durzo lepszy może być build 7mistzr oręza 16mnich 7 czarownik 10uczeń smoka tylko trzeba to jako tako przemyśleć jak awansować ale przy pomocydo statystyk(duże bonus do siły kondycji i zręcznosci) mistrz oreża dajemy mu pieść(nie jestem pewienczytak sie da) i można poszaleć a twój build jest zbyt poweraśny żeby byłś mieszny... i fajny Saiya-jin - Wto 20.06.2006, 21:16:40 " />Predator nie można tak zrobić jak mówisz. Można mieć max 3 klasy. Tutaj macie link do mojego builda (przetestowany na arenie). Dobrze prowadzony może pokonać każdego (przynajmniej na razie). Jedyny błąd moim zdaniem, to taki, że nie dałem mu PW (prawdziwe widzenie). Ma atut wzmocnienie zaklęcia więc izaaków mamy dużo (tylko akurat na arenie na której grałem nie działa ani izaak, ani TS na singla byłby zabójczy, ale jak większość buildów arenowych dopiero daleko w grze; dosyć długo byłby mega słaby). Gdyby na tej arence można mieć NTK, to śmiało się bierze (nie ma takich aren , ale na singiel wypasik). Początkowe staty to 16 siła, 16 charyzma, 13 int i 13 zr - reszte jak ktoś chce, ale nie wiem czy cokolwiek zostaje jeszcze. Zresztą macie 2 postacie - na 1 lvl i na 40 lvl. Taktyka. Walka z wojem, smokiem, itd. -> f8 + f2 + f3 + f10 + f12 + f11 i atak. Ewentualnie od razu f10 + f12 Walka z magiem -> f5 i atak, jeżeli zarzuci z osłon typu kwas i żywioły musimy rozpraszać walka z mistycznym -> łapka (f6 bodajże) i atak, jak zjedziemy mu dużo życia to f2 >>>> http://www.megaupload.com/?d=1M40JBRQ Problemy były paradoksalnie z mistycznymi, ale łapka załatwiała zazwyczaj sprawę. Można jeszcze pokombinować z sanktem. Loki Lyesmyth - Śro 21.06.2006, 09:24:21 " />aha a tak w sumie to krasnoludzki wojownik (obronca) to jest cus bierze sie osiem poziomów fightera dwa czempiony torma i 30 obróńcy krasnoludzkiego masz gróbo ponad 800 punktów hp redukcja obrażen 30 jeśli dodatkowo walczy sie bronią dwuręczną (ale nie exotyczna bo braknie atutów) to można poszaleć nawet przy ulepszonym power attacku no cóz są potężniejsze buildy ale ten jet łatwy do prowadzenia krstk - Pią 25.08.2006, 09:16:48 " />Uczeń smoka jest ok ze względu na plusy do cech Mistrz Ostrza przez premie do obsługi broni też jest niezły za to tancerz cieni,i Harfiarz zwiadowca, są całkowicie do bani Loki Lyesmyth - Pią 25.08.2006, 09:26:48 " />a w zyciu!!!! tancerz cienia ?? JEDNE poziom powinien miec kazdy nizolek lotrzyka a najlepiej 5 znika na oczach ja zrobilem kiedy builda bodaj 4 lotrzyka zabyhcy 2 jedne tancerz cienia reszta w zabujce plus 4 poziomy tancerz zeby miec umiejetnosc uniku przed smiercika. Ingmar - Sob 26.08.2006, 19:09:55 " />Rozczaruje cię Scream, ale Zabójca kompletnie nie nadaje się na prestiżówkę dla złodzieja. Powód jest prosty - Atak Śmierci nie jak nie kumuluje się z Zaskokiem. czyli awansujac ich oboje traci się szansę na na wyskokie uderzenie z cienia. Dla łotrzyka widze dwie przyjemne drogi: - Łotrzyk/Tancerz Cieni - znika niesamowicie szybko i skutezcnie w połączeniu z wysokim atakiem z zaskoczenia (tak z 10k6, czyli 20 lvl) można stworzyć niesamowitego wymiatacza - Łotrzyk/Czarodziej/Mistyczny Łucznik - wychodzi znakomicie. Nieprzeciętnie wali z łuku, jak MŁ, ale w połązceniu z Atakiem z Zaskoczenia ostro wymiata, tyle, że konsturukty i nieumarli pozostaną niewzruszone. Od siebie dodam jakiś fajny build, którego tu mam nadzieję nie było. - Czarownik/Paladyn - prosta sprawa na 40 lvl 39 Czarownika i 1 Paladyna. Po co zachód? Premie do rzutów z Charyzmy, możliwość posługiwania się kazda zbroją, bronią i tarczami, niewrażliwość na choroby i jeszcze od biedy nakładanie rąk. - i coś dla Praworządnych Złych kapłanów - Kapłan/mnich/czarny Strażnik - naprawdę cięzko jest znaleźć dobrą prestiżówkę dla kapłana. Dla dobrego moze byc to Czepion Torma, ale dla złego zostaje Czarny Strażnik. Mnicha bierzemy dla: a) premi z mądrości do KP b) możliwości ostrego podrasowania umiejętności: Upadanie. Cytuj: Nefilim - Sob 26.08.2006, 20:17:14 " /> Ingmar napisał(a): Loki Lyesmyth - Sob 26.08.2006, 21:57:00 " />akurat wyobraz sobie drogi ingmarze e to nie zabujca byl dodatkiem do lotrzyka ale na odwort musze miec jakoms klasa na start bo niemozna od razy zaczoc od preztizowki i padlo na lotrzyka mialem gleboko w nosie czy zaskoczenie kumuluje sie z atakiem smierci bo ataku smierci mialem bodaj 15k6 albo wiecej wiec sma widzisz... pozatym atak asssasin duz loatwiej zadaj sie w zwyklej walce... fakt ze swietny z lotra lucznik ja nwn zwykle przeszedlme wojownikiem lotrzykiem z lukiem refleksyjnym i dwoma rapierami na oburecznosci... ale te dwa rapiery wyjmowalem tak zadko ze szkoda gadac... pozatym fascynuje mnie efekt wbijani sie strzal szczegolnie gyd taki koles ma 3 wbite w glowe jedna szyje i jedna w kolana a stan ma LEkoo rany:D:D(czesme tak bywalo) a tne(paladyn czarownik) build zaraz stworze na upgraderze i zobaczymy co to jest... (szkoda ze mam upgrader tylko z przedmiotami z orginalnego nwn ale nie mozna miec wsyztskiego:D..) Ingmar - Nie 27.08.2006, 09:23:12 " />Hmm, fakt. Zabójca ma w wymaganiach Skradanie sie i Ukrywanie na 8, a nie ma łatwiejszego sposobu, aby to uzyskać niz Łotrzyk. Gdyż ten z kolei ma co lvl 8 pkt umiejętności + mod. inteligencji (+ rasowe, tylko człowiek). Dodatkowo można zrobić dzięki takiemu nadmiarowi punktów świetną podstawe pod Zabójce. A żeby mieć Atak Śmierci 15k6 musiałes mieć conajmniej 29 lvl Zabójcy. Czyli całkiem niezły. Tancerz Cienia chyba na 5/6 lvl, a łotrzyka na 5/6. Czyli tak całkiem przyzwiocie... Cytuj: Loki Lyesmyth - Nie 27.08.2006, 12:13:59 " />cuz zrobilem wedlug poyslu ingmara atuty dalem atomatyczne przyspieszenie czru do poziomu 9 i automatyczne stil spell(ignorowanie minusow do magi w zbroji) ulepszona magie w walce epicki talent w nekromanctwi ulepszone przebijanie szczescie bohaterow i epickie czary hellball wieksza ruina(jendemu celowie mustwo dmg)psmoczy pomocnik ulepszona stonskin(50\20 i ochrona na obuch klute i cos jeszcze) ' dawalem w czaroznawsctwo koncentracje wiedze a jak wziolem paladyna dalem na perswazje trzeba przyznac ze pomijaoc smiesznie malo ilosc punktow rzucai oraz ograniczony wybor czarow jest to potezny build aha ten muj build asasina to byl 31 asssasin 4 lotr i 5 tancerz.. atak mialem 20k6 bo bralem atut zwiekszajocy ladnie nie?? Navario - Nie 27.08.2006, 18:50:35 " /> Scream PredaTooR napisał(a): Ingmar - Nie 27.08.2006, 21:29:00 " /> Scream PredaTooR napisał(a): Loki Lyesmyth - Nie 27.08.2006, 22:51:31 " />albo masz modul typu upgrader\hala zawansowanego treningu albo grasz jeszcze raz ta smo postaci w nwn...i tak pare razy pozatym masz przetalent ingmra ja wyciskajoc ostatniue punkty xp grajoc niemal bez towarzyszy mialem ledwo ledwo 29 poziom Navario - Pon 28.08.2006, 06:37:33 " /> Cytuj: Loki Lyesmyth - Pon 28.08.2006, 08:11:53 " />mam niejasne przeczucie ze labo grasz na tradycjnym albo na latwym poziomie trudnosci wejdz a OPCJE potem na GRE i przesun suwak TRUDNOSC maxymalnie w prawo a zobaczysz jak nagle zrobi sie zabawnie Illidan - Pon 28.08.2006, 10:55:32 " /> Navario napisał(a): Navario - Pon 28.08.2006, 11:28:32 " />Grałem na maksymalnej trudności Wojownikiem/Czarodziejem/Mistrzem broni (ale walczącym wręcz, nie czarami). KP miałem zapewne około 60 (pewne nawet więcej), punktów życia pewnie coś koło tego co i ty. Byłem zbuffowany różnymi czarami pokroju większej kamiennej skóry, regeneracja miałem na poziomie ok. 15+. Grałem solo (bez żadnej Aribeth ani nic). Walczyłem długim mieczem i tarczą. Gra była niemodowana (poza hakami, które używałem do tworzenia własnych scenariuszów, ale one nie wpływają na normalna kampanię.) Może tak przestaniecie wreszcie potwarzać to co mówie? Jeszcze skoryguje to co powiedziałem wyżej bo widze, że lekką burzę wywołało: single player Neverwintera da się przejść każda postacią o ile nie próbujemy na siłe zrobić z niej ułoma. Faktycznie troche przesadziłem ;p. Ok, ale schodzimy w offtop, to jest temat o klasach prestiżowych. Skoryguje rozmowę na właściwe tory: czy nie sądzicie, że tancerz cienia jest "przepakowany"? Jego zdolność krycia się na widoku jest bardzo potężna... i do tego dostaje on ją na 1 poziomie! Uważam, że powinna być możliwa do zdobycia najwcześniej na 10, albo nawet jako jeden z epickich atutów zarezerwowany tylko dla tancerza cieni. Co o tym myślicie? Loki Lyesmyth - Pon 28.08.2006, 13:26:36 " />biorac pod uwage ze byle mag kaplan i kazdy smok ma prawdziwe widzenie jest bardzo pozytywnie ze tancerz cienia ma ten atut na startz racji faktu ze w walakch pnp jedyna sensowan szansa na ukrycie w cienu jest schowanie sie lub uzycie czru niewidizalnosc(niewazne czy mixctura zdolnosc czy jakis maga nam ja rzuca) ten atut jest wrecz niezbedny ja moim assasinem z laczna premi do zrecznosci i epickaspecjalizacj w ukryciu sie i cichym chodzeniu mialem 80 vo punktow w tym dzieki temu moglem spokojnie walczyc i lotr staje sie potezny mnie akurat bardziej by interesowali mnisi bo wlasniestworzylem sobie 40 poziomowego mnich i moge z czystym sumieniem powiedziec ze nie mama pojecia gdzie ied bo mam tak szybko postac (mama szate zakonu czarnego ksiezyca czy cos w tym stylu)ze nie jestem w stanie nawet zauwazyc kiedy dochodze do przeciwnika a co dopiero kkiedy owy ginie i ile ciosow mu zadaje co najwyzej mogew policzyc komunikaty a z tym zbyt trudno tak szybko sie przewijaja:D Saiya-jin - Pon 28.08.2006, 19:35:28 " />Mnich/tancerz to potężna postać. Silmar - Śro 20.09.2006, 08:12:56 " />zdecydowania najlepszą klasą prestiżowną neverwinetra jest "uczeń czerwonego smoka" aczkolwiek gra tą postacią jest straszn8ie łątwa... bardzo klimatyczną, fajną i niezłą postacią jest mistyczny łucznik(ktorym prawie zawsze gram w d&d) , skrytobójca bardzo klmatyczną postacią jest tanczerz cieni ale w neverwinterze jest słaby jak ktos sie chce pobawic to polecam zmiennokształtnego albo bladego mistrza Ingmar - Śro 20.09.2006, 17:10:03 " /> Silmar napisał(a): osal - Nie 04.02.2007, 09:03:55 " />Zmiennokształtny jest najlepszy! Ten minotaur na 3 poziomie... Kapłan Lure - Pon 26.02.2007, 20:40:52 " />Zgadzam się z Osalem. Druid/Zmiennokształtny jest najlepszy. Jak ja grałem to byłem epickim zmiennokształtnym, który zmieniał się wtedy w naprawdę potężne stwory. Te stwory same w pokonują wielu przeciwników a kiedy się jeszcze zrani wrogów czarami, to nasze przybrane formy po prostu wybijają wrogów. Zmiennokształtnego ze wszystkich polecam najbardziej. KoZa - Pon 30.04.2007, 20:09:02 " />Mi najbardziej do gustu przypadł Mistrz Oręża - zrobiłem sobie takiego zarówno w jedynce, jak i w dwójce. W pierwszym NWN można z połączenia Mistrza i wojownika zrobić prawdziwego tarana. Bierze się dwa rapiery, wszystkie atuty związane z walką na dwie ręce i do tego te, które podbijają statystyki wybranej broni. Efekt jest taki, że ma się ok. 7 ataków na rundę z krytykami 11-20/x3. Śmierć na miejscu. Taka postać ma problemy tylko z tymi, którzy mają odporność na krytyki, ale też nie jakieś kolosalne - wtedy nadrabia po prostu ilością ataków. Gra się bardzo przyjemnie - polecam. Loki Lyesmyth - Pon 30.04.2007, 20:19:31 " />w nwn2 jest taka kals specjlanie do malych broni wyborazacie sobie epic build z tym ?? ty bła by rzeż nie moge sie doczekać tego co przyniosą poziomy epickie Ingmar - Pon 30.04.2007, 20:27:26 " /> Scream PredaTooR napisał(a): Loki Lyesmyth - Pon 30.04.2007, 20:32:12 " />jak czytałem o nim to mi sie podobało i uważam że byłby to wietny pomysł na ulepsznie builda dla tego co rpzedstawił nam kolega Omega mnie tam najbardzij zawiódl ten endrich mage smięch na sali lepie dwuklasować a pozatym dobry wydał mi sie szalejący Barb Ingmar - Pon 30.04.2007, 20:41:31 " /> Scream PredaTooR napisał(a): VORADOR - Wto 01.05.2007, 17:32:15 " />Warto zagrać krasnolódzkim obrońcą albo mistrzem broni. Szalejący Berserker jak się zmęczy nie jest już taki potężny. Saiya-jin - Wto 01.05.2007, 18:02:18 " />Dobry build to 4 woj/6 mag i reszta w bladego. Loki Lyesmyth - Wto 01.05.2007, 23:08:53 " />a nie bedzie troche mało czarów? Saiya-jin - Śro 02.05.2007, 06:39:17 " />Tak średnio, bo blady też dodaje sloty. VORADOR - Śro 02.05.2007, 11:49:29 " />ciekawa aczolwiek niełatwa jest droga czarnoksiężnika. Wysłany Sro 02.5.2007 12:50:30: Czy blady mistrz nie jest czasami drogą ku staniu się Lichem?. Loki Lyesmyth - Śro 02.05.2007, 11:54:02 " />alternatywą dla licha o ile pamiętam Ingmar - Śro 02.05.2007, 12:20:13 " /> VORADOR napisał(a): VORADOR - Śro 02.05.2007, 23:12:31 " />Nie podoba mi się zbytnio łowca, jakieś takie nic specjalnego, wrogowie klasowi mało się przydają a życie k8 nie czyni z niego poważnego wojownika. Loki Lyesmyth - Czw 03.05.2007, 02:05:14 " />aracna trikster HAHAHA śmiech na sali choć dobre to na dwuklowanych łotrzyków magów z uwagi że wciąż dostaje czary ale coś mnei talenty tego jegomości nei przekonują aracna archer dobra postrać warta polecenia assasin świetny dla kogś kto chce zrobić coś więcej ze swego thiefa black guard doskonały dla złych wojowników jeno to przywania jest śmiesnawe divine champion został nei ludzko wręcz ulepszony teraz ma smita naprawde dobry jest DUalisty świetna klasa dla kogoś kto walczy rapierem haste niemożnośc trafienia w ruchu 2k6 do obrażeń(4k6 w przypadku dwuręczności) plus ten śmeisny ciod(6k6 łaćznei z nim) ciekawa postac Dwarven defender dośc śdniawa klasa ale tyu chodzi o styl bo ja ide na rzeż a nim trza stać eldrith knight wziąsc jeden lvl i zapomnieć słabuitkie to aż strach VORADOR - Czw 03.05.2007, 11:05:42 " />palladyn stracił premie za charyzme i coś mi się zdaje, że teraz jest tylko zwykłym wojownikiem. Aramin - Pon 07.04.2008, 12:51:05 " />Ech IMO najlepszą prestiżówką ze względu na siłę jak i ze strony fabularnej jest Zmiennokształtny dla Druida. Magowie niestety nie mają żadnych fajnych prestiżówek Uczeń się nadaje jak chce się robić trzyklasowca a Bladzior nie jest dobry Fajny jest też mistrz oręża z kataną^^ Co do innych szkoda że Harfiasz jest taką sobie prestiżówką. Krasnoludzki obrońca jest fajny też dla krasnoluda adder - Pon 07.04.2008, 13:17:37 " />Co do krasnoludzkiego obrońców to szkoda troche zwalili jedna rzecz: chciałem kiedyś zrobić sobie postać krasnoluda barbarzyńce a potem obrońce okazało sie że tak sie nie da bo barbarzyńca nie może mieć żadnego praworządnego charakteru, który jest wymagany do obrońcy... Wielka szkoda bo do Krasnoluda pasuje barbarzyńca... ale zawsze robie postacie z jakąś prestiżową klasą Sinthael - Pon 07.04.2008, 13:37:52 " /> Cytuj: adder - Pon 07.04.2008, 13:41:30 " />Możę i racja... Nie zwróciłem na to uwagi ale szkoda bo do krasnoluda bardziej mi barbarzyńca pasuje niż wojownik... Powinni zrobić jeszcze jedną klasę dla krasnoludzi... Aramin - Pon 07.04.2008, 14:37:39 " />Khelbenie! Dramatycznie się ie zrozumieliśmy chodzi mi o to że on ma charakter zły lub neutralny gdy ja gram chaotycznym dobrym Alla'ya - Nie 11.05.2008, 10:00:36 " />czarownik\ uczeń czerwonego smoka- rulez! |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |