ďťż
Wštki |
[NwN] Katany (Khelben)
Orish - Pią 19.01.2007, 14:40:27 " />Katany Boski Gniew Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Po trafieniu: Ogłuszenie ST=14 50%/2 rundy Premia do obrażeń: Elektryczność Premia za ulepszenie +3 Waga: 10.0 Opinia: Jest to najlepsza katana w grze. Obrażenia jakie zadaje są ogromne i jeszcze premia do obrażeń z elektryczności. Ogłuszenie przy trafieniu jest też mocnym atutem tej broni, lecz w późniejszych etapach gry zazwyczaj przeciętnemu przeciwnikowi te rzuty wychodzą powyżej ST. Droga Mistrza Li Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Ostrość Premia do obrażeń: kwas 1k4 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +2 Waga: 10.0 Opinia: Droga Mistrza Li to jedna z lepszych broni. Ostrość zapewnia dodatkowe obrażenia co rundę. Premia do obrażeń od kwasu mogłaby być większa, ale nadrabia to premia za ulepszenie. Kaga-to Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Po trafieniu: Oszołomienie ST=14 50% / 2 rundy Premia za ulepszenie +1 Waga: 10.0 Opinia: Kaga-to sprawdza się tylko na początkowych etapach gry, gdy przeciwnicy są słabi i ich rzuty obronne są słabe. Później katana staje się słaba i nadająca się tylko na sprzedaż. Słaby ST jest jej głównym minusem. Premia za ulepszenie też jest marna. Katana Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Waga: 10.0 Katana +1 Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +1 Waga: 10.0 Katana +2 Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +2 Waga: 10.0 Katana +3 Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +3 Waga: 10.0 Katana +4 Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +4 Waga: 10.0 Katana +5 Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +5 Waga: 10.0 Katana +6 Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +6 Waga: 10.0 Katana +7 Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +7 Waga: 10.0 Katana Władcy Mumii Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Efekt wizualny: Kwas Ograniczenie używania rasa: Nieumarli Po trafieniu: Trucizna ST=22 Zmniejszenie Zręczności 1k2 Premia za ulepszenie +5 Waga: 10.0 Opinia: Katana Władcy Mumii jest to obok Boskiego Gniewu najlepsza katana. Oferuje truciznę zmniejszającą zręczność przeciwnika z wysokim ST. Ponadto ma wysoką premię za ulepszenie, dzięki czemu można nią zadawać wysokie obrażenia. Miecz Świętego Dziedzictwa +1 Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 1k6 pkt. obrażeń Dźwięk Premia za ulepszenie +1 Waga: 10.0 Opinia: Jest to bardzo dobra katana zwłaszcza, że możemy ją wykuć u kowala Marroka w pierwszym rozdziale. Oferuje dobrą premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze. Miecz Świętego Dziedzictwa +4 Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 1k6 pkt. obrażeń Dźwięk Premia za ulepszenie +4 Waga: 10.0 Opinia: Jest to bardzo dobra katana zwłaszcza, że możemy ją wykuć u kowala Marroka w pierwszym rozdziale. Oferuje dobrą premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze. Premia za ulepszenie też jest dobra. Miecz Świętego Dziedzictwa +8 Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 2k6 pkt. obrażeń Dźwięk Premia za ulepszenie +8 Waga: 10.0 Opinia: Jest to bardzo dobra katana zwłaszcza, że możemy ją wykuć u kowala Marroka w pierwszym rozdziale. Oferuje świetną premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze. Premia za ulepszenie daje bardzo wysoką premię do ataku. Ostrze Żywiołów Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Po trafieniu: Zabicie grupy rasowej Żywiołak ST=14 Premia za ulepszenie +3 Waga: 10.0 Opinia: Ostrze Żywiołów jest dobre tylko na żywiołaki. W walce z innymi grupami rasowymi staje się zwykłą kataną +3. Jeśli nie chcesz się męczyć z każdym żywiołakiem, jakiego napotkasz ta katana będzie dobrym wyborem. Promieniująca Śmierć Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Tylko dla: Mistrz Broni Ostrość Pogorszenie KP: - 5 Potężne trafienie krytyczne +5 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +6 Waga: 10.0 Opinia: Katana raczej średnia. Nie dość, że jest tylko dla Mistrza Broni to jeszcze pogarsza KP o, aż 5 punktów. Promieniująca Śmierć nadrabia Ostrością, Potężnym trafieniem krytycznym dodającym 5 pkt. obrażeń oraz dobrą premią za ulepszenie. Pasuje tylko dla Mistrza Broni z wysoką KP. Sinthael - Pon 22.01.2007, 21:02:11 " />Wprowadziłem poprawki m.in. dodałem opisy. Katany Boski Gniew "...w środku nocy nadszedł deszcz ognia, z hukiem tak wielkim, jakby przetoczyła się kamienna lawina. Na placu powstały kratery, a wewnątrz były gwiazdy, z których wykuliśmy naszą zemstę i odebraliśmy ziemię naszych ojców". Zapiski Kaa Mihnda, wyjaśniające, w jaki sposób biedna rybacka wioska weszła w posiadanie broni, dzięki której mogli rzucić wyzwanie swemu możnemu nadzorcy. Nigdy nie zostały zweryfikowane, chociaż te ostrza są ponoć dowodem. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Po trafieniu: Ogłuszenie ST=14 50%/2 rundy Premia do obrażeń: Elektryczność Premia za ulepszenie +3 Waga: 10.0 Opinia: Jest to najlepsza katana w grze. Obrażenia jakie zadaje są ogromne i jeszcze premia do obrażeń z elektryczności. Ogłuszenie przy trafieniu jest też mocnym atutem tej broni, lecz w późniejszych etapach gry zazwyczaj przeciętnemu przeciwnikowi te rzuty wychodzą powyżej ST. Droga Mistrza Li Kiedyś myślano, że broń taka stanowi unikalne dzieło sztuki mieczników. Teraz jednak wiadomo, że pochodzi z pewnego statku, który kilka lat temu przybił do Wybrzeża Mieczy. Wszystkie jej egzemplarze noszą znak Mistrza Hu Li, wielkiego kowala ze wschodu. Nie wiadomo jednak o nim nic więcej. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Ostrość Premia do obrażeń: kwas 1k4 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +2 Waga: 10.0 Opinia: Droga Mistrza Li to jedna z lepszych broni. Ostrość zapewnia dodatkowe obrażenia co rundę. Premia do obrażeń od kwasu mogłaby być większa, ale nadrabia to premia za ulepszenie. Kaga-to Jeśli pamięć nie zawodzi, to taka broń pochodzi z okresu pojedynków w starej prowincji Kai Chen. Tam, początkujący wojownicy sprawdzali swoje umiejętności w rytualnej walce z najlepszym samurajem dnia. Jeśli któremuś z nich udało się wygrać, zdobywał owację zgromadzonego ludu i sławę, symbolizowaną przez katanę Kaga - To. Na jej ostrzu znajduje się proste zdanie: "Powiedz mi jak walczysz, a powiem ci kim jesteś." Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Po trafieniu: Oszołomienie ST=14 50% / 2 rundy Premia za ulepszenie +1 Waga: 10.0 Opinia: Kaga-to sprawdza się tylko na początkowych etapach gry, gdy przeciwnicy są słabi i ich rzuty obronne są słabe. Później katana staje się słaba i nadająca się tylko na sprzedaż. Słaby ST jest jej głównym minusem. Premia za ulepszenie też jest marna. Katana Katana stanowi najwyższe osiągnięcie sztuki wytwarzania mieczy. Łączy zgrabność i piękno ze śmiertelną skutecznością. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Waga: 10.0 Katana +1 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +1 Waga: 10.0 Katana +2 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +2 Waga: 10.0 Katana +3 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +3 Waga: 10.0 Katana +4 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +4 Waga: 10.0 Katana +5 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +5 Waga: 10.0 Katana +6 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +6 Waga: 10.0 Katana +7 Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia za ulepszenie +7 Waga: 10.0 Katana Władcy Mumii Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Efekt wizualny: Kwas Ograniczenie używania rasa: Nieumarli Po trafieniu: Trucizna ST=22 Zmniejszenie Zręczności 1k2 Premia za ulepszenie +5 Waga: 10.0 Opinia: Katana Władcy Mumii jest to obok Boskiego Gniewu najlepsza katana. Oferuje truciznę zmniejszającą zręczność przeciwnika z wysokim ST. Ponadto ma wysoką premię za ulepszenie, dzięki czemu można nią zadawać wysokie obrażenia. Miecz Świętego Dziedzictwa +1 Na tej broni znajduje się symbol krasnoluda Marroka, Mistrza Kowalskiego z warsztatu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją w początkach 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyzwolenie objętego kwarantanną miasta z uścisku tak zwanej Wyjącej Śmierci. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 1k6 pkt. obrażeń Dźwięk Premia za ulepszenie +1 Waga: 10.0 Opinia: Jest to bardzo dobra katana zwłaszcza, że możemy ją wykuć u kowala Marroka w pierwszym rozdziale. Oferuje dobrą premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze. Miecz Świętego Dziedzictwa +4 Na tej broni znajduje się znak krasnoluda Barruna, mistrza kowalstwa, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce - Studni Beorunny. Wykonał ją na początku 1373 KD, aby wesprzeć działania wojenne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która w tym okresie maszerowała na północne miasto Neverwinter i przeciwko wojskom Przymierza Lordów. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 1k6 pkt. obrażeń Dźwięk Premia za ulepszenie +4 Waga: 10.0 Opinia: Jest to bardzo dobra katana zwłaszcza, że możemy ją wykuć u kowala Marroka w pierwszym rozdziale. Oferuje dobrą premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze. Premia za ulepszenie też jest dobra. Miecz Świętego Dziedzictwa +8 Śmierć jest ostatecznym wyzwaniem, które musi przezwyciężyć wielki wojownik. Szlachetni wojownicy zaczęli poświęcać swe fizyczne ciała, aby ich dusze mogły zamieszkać w Katanie. Im potężniejszy był wojownik, tym potężniejszy jest taki miecz. Podobno wielki Mistrz Kendai Kousra zamieszkuje w mieczu tak potężnym, że stał się ulubioną bronią jednego z bogów. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 2k6 pkt. obrażeń Dźwięk Premia za ulepszenie +8 Waga: 10.0 Opinia: Jest to bardzo dobra katana. Oferuje świetną premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze. Premia za ulepszenie daje bardzo wysoką premię do ataku. Ostrze Żywiołów Oblegany przez potężnego wu-jena, Pan Sunang z Kara-Turu został zmuszony zawrzeć bardzo kosztowne sojusze. Broni takiej jak ta było wiele, co nie znaczy wcale, że była tania. Wysiłek wyposażenia armii przeciwko rosnącemu w siłę wrogowi osłabił wpływy Sunanga. W końcu jego ziemie uległy wewnętrznej słabości, nie zaś mieczom przeciwnika. Być może kupcy zaopatrywali obie zwaśnione strony, by zwiększyć swe zyski lecz trzy stulecia zatarły wszelkie odpowiedzi. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Po trafieniu: Zabicie grupy rasowej Żywiołak ST=14 Premia za ulepszenie +3 Waga: 10.0 Opinia: Ostrze Żywiołów jest dobre tylko na żywiołaki. W walce z innymi grupami rasowymi staje się zwykłą kataną +3. Jeśli nie chcesz się męczyć z każdym żywiołakiem, jakiego napotkasz ta katana będzie dobrym wyborem. Promieniująca Śmierć Ta pięknie wykonana katana należała kiedyś do słynnego szermierza o imieniu Viromoto. Był on mistrzem broni ze Wschodu i stoczył przed śmiercią sto pojedynków. Ostra klinga rozcina obronę każdego przeciwnika, ale jest tak lekka i niebezpieczna, że nawet mistrz może mieć problem, aby nią władać. Viromoto wraz z upływem czasu przestał ufać swojej broni i w ostatnim pojedynku dzierżył inną broń – i poległ w walce. Była to jego pierwsza i jedyna porażka. Obrażenia: 1k10 Krytyczne: 19 - 20 (x2) Rodzaj obrażeń: Sieczne Specjalne: Tylko dla: Mistrz Broni Ostrość Pogorszenie KP: - 5 Potężne trafienie krytyczne +5 pkt. obrażeń Premia za ulepszenie +6 Waga: 10.0 Opinia: Katana raczej średnia. Nie dość, że jest tylko dla Mistrza Broni to jeszcze pogarsza KP o, aż 5 punktów. Promieniująca Śmierć nadrabia Ostrością, Potężnym trafieniem krytycznym dodającym 5 pkt. obrażeń oraz dobrą premią za ulepszenie. Pasuje tylko dla Mistrza Broni z wysoką KP. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |