ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NwN] Katany (Khelben)



Orish - Pią 19.01.2007, 14:40:27
" />Katany

Boski Gniew
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Po trafieniu: Ogłuszenie ST=14 50%/2 rundy
Premia do obrażeń: Elektryczność
Premia za ulepszenie +3
Waga: 10.0
Opinia: Jest to najlepsza katana w grze. Obrażenia jakie zadaje są ogromne i jeszcze premia do obrażeń z elektryczności. Ogłuszenie przy trafieniu jest też mocnym atutem tej broni, lecz w późniejszych etapach gry zazwyczaj przeciętnemu przeciwnikowi te rzuty wychodzą powyżej ST.

Droga Mistrza Li
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Ostrość
Premia do obrażeń: kwas 1k4 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +2
Waga: 10.0
Opinia: Droga Mistrza Li to jedna z lepszych broni. Ostrość zapewnia dodatkowe obrażenia co rundę. Premia do obrażeń od kwasu mogłaby być większa, ale nadrabia to premia za ulepszenie.

Kaga-to
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Po trafieniu: Oszołomienie ST=14 50% / 2 rundy
Premia za ulepszenie +1
Waga: 10.0
Opinia: Kaga-to sprawdza się tylko na początkowych etapach gry, gdy przeciwnicy są słabi i ich rzuty obronne są słabe. Później katana staje się słaba i nadająca się tylko na sprzedaż. Słaby ST jest jej głównym minusem. Premia za ulepszenie też jest marna.

Katana
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Waga: 10.0

Katana +1
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +1
Waga: 10.0

Katana +2
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +2
Waga: 10.0

Katana +3
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +3
Waga: 10.0

Katana +4
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +4
Waga: 10.0

Katana +5
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +5
Waga: 10.0

Katana +6
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +6
Waga: 10.0

Katana +7
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +7
Waga: 10.0

Katana Władcy Mumii
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Efekt wizualny: Kwas
Ograniczenie używania rasa: Nieumarli
Po trafieniu: Trucizna ST=22 Zmniejszenie Zręczności 1k2
Premia za ulepszenie +5
Waga: 10.0
Opinia: Katana Władcy Mumii jest to obok Boskiego Gniewu najlepsza katana. Oferuje truciznę zmniejszającą zręczność przeciwnika z wysokim ST. Ponadto ma wysoką premię za ulepszenie, dzięki czemu można nią zadawać wysokie obrażenia.

Miecz Świętego Dziedzictwa +1
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 1k6 pkt. obrażeń Dźwięk
Premia za ulepszenie +1
Waga: 10.0
Opinia: Jest to bardzo dobra katana zwłaszcza, że możemy ją wykuć u kowala Marroka w pierwszym rozdziale. Oferuje dobrą premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze.

Miecz Świętego Dziedzictwa +4
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 1k6 pkt. obrażeń Dźwięk
Premia za ulepszenie +4
Waga: 10.0
Opinia: Jest to bardzo dobra katana zwłaszcza, że możemy ją wykuć u kowala Marroka w pierwszym rozdziale. Oferuje dobrą premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze. Premia za ulepszenie też jest dobra.

Miecz Świętego Dziedzictwa +8
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 2k6 pkt. obrażeń Dźwięk
Premia za ulepszenie +8
Waga: 10.0
Opinia: Jest to bardzo dobra katana zwłaszcza, że możemy ją wykuć u kowala Marroka w pierwszym rozdziale. Oferuje świetną premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze. Premia za ulepszenie daje bardzo wysoką premię do ataku.

Ostrze Żywiołów
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Po trafieniu: Zabicie grupy rasowej Żywiołak ST=14
Premia za ulepszenie +3
Waga: 10.0
Opinia: Ostrze Żywiołów jest dobre tylko na żywiołaki. W walce z innymi grupami rasowymi staje się zwykłą kataną +3. Jeśli nie chcesz się męczyć z każdym żywiołakiem, jakiego napotkasz ta katana będzie dobrym wyborem.

Promieniująca Śmierć
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Tylko dla: Mistrz Broni
Ostrość
Pogorszenie KP: - 5
Potężne trafienie krytyczne +5 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +6
Waga: 10.0
Opinia: Katana raczej średnia. Nie dość, że jest tylko dla Mistrza Broni to jeszcze pogarsza KP o, aż 5 punktów. Promieniująca Śmierć nadrabia Ostrością, Potężnym trafieniem krytycznym dodającym 5 pkt. obrażeń oraz dobrą premią za ulepszenie. Pasuje tylko dla Mistrza Broni z wysoką KP.




Sinthael - Pon 22.01.2007, 21:02:11
" />Wprowadziłem poprawki m.in. dodałem opisy.

Katany

Boski Gniew

"...w środku nocy nadszedł deszcz ognia, z hukiem tak wielkim, jakby przetoczyła się kamienna lawina. Na placu powstały kratery, a wewnątrz były gwiazdy, z których wykuliśmy naszą zemstę i odebraliśmy ziemię naszych ojców". Zapiski Kaa Mihnda, wyjaśniające, w jaki sposób biedna rybacka wioska weszła w posiadanie broni, dzięki której mogli rzucić wyzwanie swemu możnemu nadzorcy. Nigdy nie zostały zweryfikowane, chociaż te ostrza są ponoć dowodem.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Po trafieniu: Ogłuszenie ST=14 50%/2 rundy
Premia do obrażeń: Elektryczność
Premia za ulepszenie +3
Waga: 10.0
Opinia: Jest to najlepsza katana w grze. Obrażenia jakie zadaje są ogromne i jeszcze premia do obrażeń z elektryczności. Ogłuszenie przy trafieniu jest też mocnym atutem tej broni, lecz w późniejszych etapach gry zazwyczaj przeciętnemu przeciwnikowi te rzuty wychodzą powyżej ST.

Droga Mistrza Li

Kiedyś myślano, że broń taka stanowi unikalne dzieło sztuki mieczników. Teraz jednak wiadomo, że pochodzi z pewnego statku, który kilka lat temu przybił do Wybrzeża Mieczy. Wszystkie jej egzemplarze noszą znak Mistrza Hu Li, wielkiego kowala ze wschodu. Nie wiadomo jednak o nim nic więcej.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Ostrość
Premia do obrażeń: kwas 1k4 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +2
Waga: 10.0
Opinia: Droga Mistrza Li to jedna z lepszych broni. Ostrość zapewnia dodatkowe obrażenia co rundę. Premia do obrażeń od kwasu mogłaby być większa, ale nadrabia to premia za ulepszenie.

Kaga-to

Jeśli pamięć nie zawodzi, to taka broń pochodzi z okresu pojedynków w starej prowincji Kai Chen. Tam, początkujący wojownicy sprawdzali swoje umiejętności w rytualnej walce z najlepszym samurajem dnia. Jeśli któremuś z nich udało się wygrać, zdobywał owację zgromadzonego ludu i sławę, symbolizowaną przez katanę Kaga - To. Na jej ostrzu znajduje się proste zdanie: "Powiedz mi jak walczysz, a powiem ci kim jesteś."
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Po trafieniu: Oszołomienie ST=14 50% / 2 rundy
Premia za ulepszenie +1
Waga: 10.0
Opinia: Kaga-to sprawdza się tylko na początkowych etapach gry, gdy przeciwnicy są słabi i ich rzuty obronne są słabe. Później katana staje się słaba i nadająca się tylko na sprzedaż. Słaby ST jest jej głównym minusem. Premia za ulepszenie też jest marna.

Katana

Katana stanowi najwyższe osiągnięcie sztuki wytwarzania mieczy. Łączy zgrabność i piękno ze śmiertelną skutecznością.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Waga: 10.0

Katana +1

Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +1
Waga: 10.0

Katana +2

Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +2
Waga: 10.0

Katana +3

Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +3
Waga: 10.0

Katana +4

Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +4
Waga: 10.0

Katana +5

Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +5
Waga: 10.0

Katana +6

Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +6
Waga: 10.0

Katana +7

Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia za ulepszenie +7
Waga: 10.0

Katana Władcy Mumii

Ta magiczna broń zapewnia premie do rzutów ataku i obrażeń, ale nie ma na niej znaku żadnego kowala.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Efekt wizualny: Kwas
Ograniczenie używania rasa: Nieumarli
Po trafieniu: Trucizna ST=22 Zmniejszenie Zręczności 1k2
Premia za ulepszenie +5
Waga: 10.0
Opinia: Katana Władcy Mumii jest to obok Boskiego Gniewu najlepsza katana. Oferuje truciznę zmniejszającą zręczność przeciwnika z wysokim ST. Ponadto ma wysoką premię za ulepszenie, dzięki czemu można nią zadawać wysokie obrażenia.

Miecz Świętego Dziedzictwa +1

Na tej broni znajduje się symbol krasnoluda Marroka, Mistrza Kowalskiego z warsztatu Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza. Wykonał ją w początkach 1373 KD, aby pomóc bohaterom, którzy walczyli o wyzwolenie objętego kwarantanną miasta z uścisku tak zwanej Wyjącej Śmierci.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 1k6 pkt. obrażeń Dźwięk
Premia za ulepszenie +1
Waga: 10.0
Opinia: Jest to bardzo dobra katana zwłaszcza, że możemy ją wykuć u kowala Marroka w pierwszym rozdziale. Oferuje dobrą premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze.

Miecz Świętego Dziedzictwa +4

Na tej broni znajduje się znak krasnoluda Barruna, mistrza kowalstwa, który pracował w prowizorycznej kuźni w uthgardzkiej wiosce - Studni Beorunny. Wykonał ją na początku 1373 KD, aby wesprzeć działania wojenne przeciwko Lady Aribeth, Zdrajczyni, która w tym okresie maszerowała na północne miasto Neverwinter i przeciwko wojskom Przymierza Lordów.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 1k6 pkt. obrażeń Dźwięk
Premia za ulepszenie +4
Waga: 10.0
Opinia: Jest to bardzo dobra katana zwłaszcza, że możemy ją wykuć u kowala Marroka w pierwszym rozdziale. Oferuje dobrą premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze. Premia za ulepszenie też jest dobra.

Miecz Świętego Dziedzictwa +8

Śmierć jest ostatecznym wyzwaniem, które musi przezwyciężyć wielki wojownik. Szlachetni wojownicy zaczęli poświęcać swe fizyczne ciała, aby ich dusze mogły zamieszkać w Katanie. Im potężniejszy był wojownik, tym potężniejszy jest taki miecz. Podobno wielki Mistrz Kendai Kousra zamieszkuje w mieczu tak potężnym, że stał się ulubioną bronią jednego z bogów.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Premia do obrażeń przeciwko grupie charakteru: Zły 2k6 pkt. obrażeń Dźwięk
Premia za ulepszenie +8
Waga: 10.0
Opinia: Jest to bardzo dobra katana. Oferuje świetną premię do obrażeń przeciwko Złym charakterom, a dużo takich spotykamy w grze. Premia za ulepszenie daje bardzo wysoką premię do ataku.

Ostrze Żywiołów

Oblegany przez potężnego wu-jena, Pan Sunang z Kara-Turu został zmuszony zawrzeć bardzo kosztowne sojusze. Broni takiej jak ta było wiele, co nie znaczy wcale, że była tania. Wysiłek wyposażenia armii przeciwko rosnącemu w siłę wrogowi osłabił wpływy Sunanga. W końcu jego ziemie uległy wewnętrznej słabości, nie zaś mieczom przeciwnika. Być może kupcy zaopatrywali obie zwaśnione strony, by zwiększyć swe zyski lecz trzy stulecia zatarły wszelkie odpowiedzi.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Po trafieniu: Zabicie grupy rasowej Żywiołak ST=14
Premia za ulepszenie +3
Waga: 10.0
Opinia: Ostrze Żywiołów jest dobre tylko na żywiołaki. W walce z innymi grupami rasowymi staje się zwykłą kataną +3. Jeśli nie chcesz się męczyć z każdym żywiołakiem, jakiego napotkasz ta katana będzie dobrym wyborem.

Promieniująca Śmierć

Ta pięknie wykonana katana należała kiedyś do słynnego szermierza o imieniu Viromoto. Był on mistrzem broni ze Wschodu i stoczył przed śmiercią sto pojedynków. Ostra klinga rozcina obronę każdego przeciwnika, ale jest tak lekka i niebezpieczna, że nawet mistrz może mieć problem, aby nią władać. Viromoto wraz z upływem czasu przestał ufać swojej broni i w ostatnim pojedynku dzierżył inną broń – i poległ w walce. Była to jego pierwsza i jedyna porażka.
Obrażenia: 1k10
Krytyczne: 19 - 20 (x2)
Rodzaj obrażeń: Sieczne
Specjalne:
Tylko dla: Mistrz Broni
Ostrość
Pogorszenie KP: - 5
Potężne trafienie krytyczne +5 pkt. obrażeń
Premia za ulepszenie +6
Waga: 10.0
Opinia: Katana raczej średnia. Nie dość, że jest tylko dla Mistrza Broni to jeszcze pogarsza KP o, aż 5 punktów. Promieniująca Śmierć nadrabia Ostrością, Potężnym trafieniem krytycznym dodającym 5 pkt. obrażeń oraz dobrą premią za ulepszenie. Pasuje tylko dla Mistrza Broni z wysoką KP.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.