ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NwN] Granaty (Khelben)



Orish - Pią 01.02.2008, 14:48:35
" />Bomba Kwasowa
Ten mały flakonik zawiera silny kwas. Jeśli rozbijesz naczynie, wydobędzie się z niego chmura kwasowej mgły.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kwasowa bomba Pojedynczego użytku
Komentarz: Jeśli rozbijesz tą butlę, przeciwnicy znajdujący się w zasięgu bomby otrzymają obrażenia od kwasu. Jeśli masz kilka takich bomb na zbyciu możesz używać ich na wrogów zanim do ciebie podejdą.

Bomba Ogniowa
Ten mały, skórzany worek jest wypełniony proszkiem alchemicznym. Znajduje się w nim też kilka kawałków czarnej skały.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Ognista bomba Pojedynczego użytku
Komentarz: Bomba Ogniowa to coś na kształt współczesnego granatu. Gdy rzucisz nią w podłoże wybuchnie zadając przeciwnikom obrażenia od ognia.

Butla Kwasu
Ta szklana butla zawiera silny kwas. Jeśli zostanie rozbita, kwas zada 1k6 obrażeń każdemu, kto zostanie nim trafiony.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Butla Kwasu Pojedynczego użytku
Komentarz: Nieco słabsza wersja Bomby Kwasowej, ale tak jak w przypadku silniejszego odpowiednika, po rzuceniu zada przeciwnikom dodatkowe obrażenia od kwasu.

Duszący Pył
Duszący Pył robi się z kilku ziół, które wywołują niekontrolowane napady kaszlu. Sakiewka Duszącego Pyłu może stworzyć małą, cuchnącą chmurę, która będzie się unosić przez 5 rund. Każdy, kto znajdzie się w takiej chmurze, musi wykonać rzut obronny na Wytrwałość albo zostanie oszołomiony.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Duszący Pył Pojedynczego użytku
Komentarz: Duszący Pył to skuteczna broń na przeciwników o niskich rzutach obronnych na Wytrwałość. Potrafi oszołomić przeciwników znajdujących się na obszarze działania pyłu.

Kamień Gromu
Po uderzeniu w twardą powierzchnię Kamień Gromu wydaje ogłuszający dźwięk. Każdy, kto nie zda rzutu na Wytrwałość, straci słuch na 5 rund.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kamień Gromu Pojedynczego użytku
Komentarz: Ten rodzaj granatu potrafi ogłuszyć przeciwnika (w sensie, że straci słuch). Kamień Gromu może się przydać w walce z magami, bo Głuchota uniemożliwia rzucanie niektórych czarów.

Kolce
Kolce są tak skonstruowane, że po rzuceniu na ziemię jeden ostry kolec jest zawsze skierowany do góry. Można je rzucić na ziemię, pokrywając niewielki obszar. Każda istota, która stoi na kolcach, otrzymuje co rundę 1 punkt obrażeń. Jedna sakiewka kolców może zadać łącznie 25 punktów obrażeń.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kolce Pojedynczego użytku
Komentarz: Kolce są skuteczne tylko przeciwko przeciwnikom z małą ilością pkt wytrzymałości. Mało tego, żeby efekt był dobry trzeba tak wykierować wrogów, żeby cały czas chodzili po obszarze posypanym kolcami.

Ogień Alchemiczny
Ogień Alchemiczny to lepka, łatwopalna substancja, która zapala się przy kontakcie z powietrzem. Każdy, kto zostanie nim trafiony, otrzymuje 1k6 obrażeń od ognia.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Ogień Alchemiczny Pojedynczego użytku
Komentarz: Jest to słabsza wersja Bomby Ogniowej, bo zadaje mniej obrażeń. Tak jak w przypadku innych granatów tego typu warto używać na przeciwników znajdujących się daleko od twojej postaci.

Woda Święcona
Flakonik święconej wody zadaje 2k4 obrażeń każdemu nieumarłemu, który zostanie nią spryskany.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Woda święcona Pojedynczego użytku
Komentarz: Woda Święcona to bardzo dobra broń przeciwko każdemu nieumarłemu. Zadaje max. 8 pkt obrażeń spryskanemu nią nieumarłemu. Przeciwko innym przeciwnikom jest niestety nie skuteczna.

Worek Pętlinogi
Ten mały, okrągły woreczek ze skóry wypełniony jest alchemiczną mazią. Przy kontakcie z powietrzem maź ta utwardza się i może unieruchomić jakąś istotę na dwie rundy.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Worek Pętlinogi Pojedynczego użytku
Komentarz: Uciekając przed przeciwnikiem warto rzucić ten worek na ziemię. Jest szansa, że przeciwnik zostanie unieruchomiony, przez co pozwoli ci uciec w bezpieczne miejsce.




Tae - Pią 01.02.2008, 20:03:33
" /> Cytuj:



Sinthael - Pią 01.02.2008, 21:04:13
" />Bomba Kwasowa
Ten mały flakonik zawiera silny kwas. Jeśli rozbijesz naczynie, wydobędzie się z niego chmura kwasowej mgły.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kwasowa bomba Pojedynczego użytku
Komentarz: Jeśli rozbijesz tą butlę, przeciwnicy znajdujący się w zasięgu bomby otrzymają obrażenia od kwasu. Jeśli masz kilka takich bomb na zbyciu możesz używać ich na wrogów zanim do ciebie podejdą.

Bomba Ogniowa
Ten mały, skórzany worek jest wypełniony proszkiem alchemicznym. Znajduje się w nim też kilka kawałków czarnej skały.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Ognista bomba Pojedynczego użytku
Komentarz: Bomba Ogniowa to coś na kształt współczesnego granatu. Gdy rzucisz nią w podłoże wybuchnie zadając przeciwnikom obrażenia od ognia.

Butla Kwasu
Ta szklana butla zawiera silny kwas. Jeśli zostanie rozbita, kwas zada 1k6 obrażeń każdemu, kto zostanie nim trafiony.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Butla Kwasu Pojedynczego użytku
Komentarz: Nieco słabsza wersja Bomby Kwasowej, ale tak jak w przypadku silniejszego odpowiednika, po rzuceniu zada przeciwnikom dodatkowe obrażenia od kwasu.

Duszący Pył
Duszący Pył robi się z kilku ziół, które wywołują niekontrolowane napady kaszlu. Sakiewka Duszącego Pyłu może stworzyć małą, cuchnącą chmurę, która będzie się unosić przez 5 rund. Każdy, kto znajdzie się w takiej chmurze, musi wykonać rzut obronny na Wytrwałość albo zostanie oszołomiony.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Duszący Pył Pojedynczego użytku
Komentarz: Duszący Pył to skuteczna broń na przeciwników o niskich rzutach obronnych na Wytrwałość. Potrafi oszołomić przeciwników znajdujących się na obszarze działania pyłu.

Kamień Gromu
Po uderzeniu w twardą powierzchnię Kamień Gromu wydaje ogłuszający dźwięk. Każdy, kto nie zda rzutu na Wytrwałość, straci słuch na 5 rund.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kamień Gromu Pojedynczego użytku
Komentarz: Ten rodzaj granatu potrafi ogłuszyć przeciwnika (w sensie, że straci słuch). Kamień Gromu może się przydać w walce z magami, bo Głuchota uniemożliwia rzucanie niektórych czarów.

Kolce
Kolce są tak skonstruowane, że po rzuceniu na ziemię jeden ostry kolec jest zawsze skierowany do góry. Można je rzucić na ziemię, pokrywając niewielki obszar. Każda istota, która stoi na kolcach, otrzymuje co rundę 1 punkt obrażeń. Jedna sakiewka kolców może zadać łącznie 25 punktów obrażeń.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kolce Pojedynczego użytku
Komentarz: Kolce są skuteczne tylko przeciwko przeciwnikom z małą ilością pkt wytrzymałości. Mało tego, żeby efekt był dobry trzeba tak wykierować wrogów, żeby cały czas chodzili po obszarze posypanym kolcami.

Ogień Alchemiczny
Ogień Alchemiczny to lepka, łatwopalna substancja, która zapala się przy kontakcie z powietrzem. Każdy, kto zostanie nim trafiony, otrzymuje 1k6 obrażeń od ognia.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Ogień Alchemiczny Pojedynczego użytku
Komentarz: Jest to słabsza wersja Bomby Ogniowej, bo zadaje mniej obrażeń. Tak jak w przypadku innych granatów tego typu warto używać na przeciwników znajdujących się daleko od twojej postaci.

Woda Święcona
Flakonik święconej wody zadaje 2k4 obrażeń każdemu nieumarłemu, który zostanie nią spryskany.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Woda święcona Pojedynczego użytku
Komentarz: Woda Święcona to bardzo dobra broń przeciwko każdemu nieumarłemu. Zadaje max. 8 pkt obrażeń spryskanemu nią nieumarłemu. Przeciwko innym przeciwnikom jest niestety nieskuteczna.

Worek Pętlinogi
Ten mały, okrągły woreczek ze skóry wypełniony jest alchemiczną mazią. Przy kontakcie z powietrzem maź ta utwardza się i może unieruchomić jakąś istotę na dwie rundy.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Worek Pętlinogi Pojedynczego użytku
Komentarz: Uciekając przed przeciwnikiem warto rzucić ten worek na ziemię. Jest szansa, że przeciwnik zostanie unieruchomiony, przez co pozwoli ci uciec w bezpieczne miejsce.



N. T. van der Hert - Pią 01.02.2008, 21:12:11
" /> Cytuj:




Sinthael - Pią 01.02.2008, 21:39:41
" />Bomba Kwasowa
Ten mały flakonik zawiera silny kwas. Jeśli rozbijesz naczynie, wydobędzie się z niego chmura kwasowej mgły.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kwasowa bomba Pojedynczego użytku
Komentarz: Jeśli rozbijesz tę butlę, przeciwnicy znajdujący się w zasięgu bomby otrzymają obrażenia od kwasu. Jeśli masz kilka takich bomb na zbyciu możesz używać ich na wrogów zanim do ciebie podejdą.

Bomba Ogniowa
Ten mały, skórzany worek jest wypełniony proszkiem alchemicznym. Znajduje się w nim też kilka kawałków czarnej skały.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Ognista bomba Pojedynczego użytku
Komentarz: Bomba Ogniowa to coś na kształt współczesnego granatu. Gdy rzucisz nią w podłoże, wybuchnie zadając przeciwnikom obrażenia od ognia.

Butla Kwasu
Ta szklana butla zawiera silny kwas. Jeśli zostanie rozbita, kwas zada 1k6 obrażeń każdemu, kto zostanie nim trafiony.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Butla Kwasu Pojedynczego użytku
Komentarz: Nieco słabsza wersja Bomby Kwasowej, ale tak jak w przypadku silniejszego odpowiednika, po rzuceniu zada przeciwnikom dodatkowe obrażenia od kwasu.

Duszący Pył
Duszący Pył robi się z kilku ziół, które wywołują niekontrolowane napady kaszlu. Sakiewka Duszącego Pyłu może stworzyć małą, cuchnącą chmurę, która będzie się unosić przez 5 rund. Każdy, kto znajdzie się w takiej chmurze, musi wykonać rzut obronny na Wytrwałość albo zostanie oszołomiony.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Duszący Pył Pojedynczego użytku
Komentarz: Duszący Pył to skuteczna broń na przeciwników o niskich rzutach obronnych na Wytrwałość. Potrafi oszołomić przeciwników znajdujących się na obszarze działania pyłu.

Kamień Gromu
Po uderzeniu w twardą powierzchnię Kamień Gromu wydaje ogłuszający dźwięk. Każdy, kto nie zda rzutu na Wytrwałość, straci słuch na 5 rund.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kamień Gromu Pojedynczego użytku
Komentarz: Ten rodzaj granatu potrafi ogłuszyć przeciwnika (utraci słuch). Kamień Gromu może się przydać w walce z magami, bo Głuchota uniemożliwia rzucanie niektórych czarów.

Kolce
Kolce są tak skonstruowane, że po rzuceniu na ziemię jeden ostry kolec jest zawsze skierowany do góry. Można je rzucić na podłoże, pokrywając niewielki obszar. Każda istota, która stoi na kolcach, otrzymuje co rundę 1 punkt obrażeń. Jedna sakiewka kolców może zadać łącznie 25 punktów obrażeń.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kolce Pojedynczego użytku
Komentarz: Kolce są skuteczne tylko przeciwko przeciwnikom z małą ilością pkt wytrzymałości. Mało tego, żeby efekt był dobry trzeba tak wykierować wrogów, żeby cały czas chodzili po obszarze posypanym kolcami.

Ogień Alchemiczny
Ogień Alchemiczny to lepka, łatwopalna substancja, która zapala się przy kontakcie z powietrzem. Każdy, kto zostanie nim trafiony, otrzymuje 1k6 obrażeń od ognia.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Ogień Alchemiczny Pojedynczego użytku
Komentarz: Jest to słabsza wersja Bomby Ogniowej, bo zadaje mniej obrażeń. Tak jak w przypadku innych granatów tego typu warto używać na przeciwników znajdujących się daleko od twojej postaci.

Woda Święcona
Flakonik święconej wody zadaje 2k4 obrażeń każdemu nieumarłemu, który zostanie nią spryskany.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Woda święcona Pojedynczego użytku
Komentarz: Woda Święcona to bardzo dobra broń przeciwko każdemu nieumarłemu. Zadaje max. 8 pkt obrażeń spryskanemu nią nieumarłemu. Przeciwko innym przeciwnikom jest niestety nieskuteczna.

Worek Pętlinogi
Ten mały, okrągły woreczek ze skóry wypełniony jest alchemiczną mazią. Przy kontakcie z powietrzem maź ta utwardza się i może unieruchomić jakąś istotę na dwie rundy.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Worek Pętlinogi Pojedynczego użytku
Komentarz: Uciekając przed przeciwnikiem warto rzucić ten worek na ziemię. Jest szansa, że zostanie on unieruchomiony, przez co pozwoli ci uciec w bezpieczne miejsce.



wojjoo - Sob 02.02.2008, 00:34:59
" /> Cytuj:



Sinthael - Sob 02.02.2008, 19:08:40
" />Bomba Kwasowa
Ten mały flakonik zawiera silny kwas. Jeśli rozbijesz naczynie, wydobędzie się z niego chmura kwasowej mgły.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kwasowa bomba Pojedynczego użytku
Komentarz: Jeśli rozbijesz tę butlę, przeciwnicy znajdujący się w zasięgu bomby otrzymają obrażenia od kwasu. Jeżeli masz kilka takich bomb na zbyciu możesz używać ich na wrogów zanim do ciebie podejdą.

Bomba Ogniowa
Ten mały, skórzany worek jest wypełniony proszkiem alchemicznym. Znajduje się w nim też kilka kawałków czarnej skały.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Ognista bomba Pojedynczego użytku
Komentarz: Bomba Ogniowa to coś na kształt współczesnego granatu. Gdy rzucisz nią w podłoże, wybuchnie zadając przeciwnikom obrażenia od ognia.

Butla Kwasu
Ta szklana butla zawiera silny kwas. Jeśli zostanie rozbita, kwas zada 1k6 obrażeń każdemu, kto zostanie nim trafiony.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Butla Kwasu Pojedynczego użytku
Komentarz: Nieco słabsza wersja Bomby Kwasowej, ale tak jak w przypadku silniejszego odpowiednika, po rzuceniu zada przeciwnikom dodatkowe obrażenia od kwasu.

Duszący Pył
Duszący Pył robi się z kilku ziół, które wywołują niekontrolowane napady kaszlu. Sakiewka Duszącego Pyłu może stworzyć małą, cuchnącą chmurę, która będzie się unosić przez 5 rund. Każdy, kto znajdzie się w takiej chmurze, musi wykonać rzut obronny na Wytrwałość albo zostanie oszołomiony.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Duszący Pył Pojedynczego użytku
Komentarz: Duszący Pył to skuteczna broń na przeciwników o niskich rzutach obronnych na Wytrwałość. Potrafi oszołomić przeciwników znajdujących się na jego obszarze działania.

Kamień Gromu
Po uderzeniu w twardą powierzchnię Kamień Gromu wydaje ogłuszający dźwięk. Każdy, kto nie zda rzutu na Wytrwałość, straci słuch na 5 rund.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kamień Gromu Pojedynczego użytku
Komentarz: Ten rodzaj granatu potrafi ogłuszyć przeciwnika (utraci słuch). Kamień Gromu może się przydać w walce z magami, bo Głuchota uniemożliwia rzucanie niektórych czarów.

Kolce
Kolce są tak skonstruowane, że po rzuceniu na ziemię jeden ostry kolec jest zawsze skierowany do góry. Można je rzucić na podłoże, pokrywając niewielki obszar. Każda istota, która stoi na kolcach, otrzymuje co rundę 1 punkt obrażeń. Jedna sakiewka kolców może zadać łącznie 25 punktów obrażeń.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Kolce Pojedynczego użytku
Komentarz: Kolce są skuteczne tylko przeciwko przeciwnikom z małą ilością pkt wytrzymałości. Mało tego, żeby efekt był dobry trzeba tak wykierować wrogów, żeby cały czas chodzili po obszarze posypanym kolcami.

Ogień Alchemiczny
Ogień Alchemiczny to lepka, łatwopalna substancja, która zapala się przy kontakcie z powietrzem. Każdy, kto zostanie nim trafiony, otrzymuje 1k6 obrażeń od ognia.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Ogień Alchemiczny Pojedynczego użytku
Komentarz: Jest to słabsza wersja Bomby Ogniowej, bo zadaje mniej obrażeń. Tak jak w przypadku innych granatów tego typu, warto używać na przeciwników znajdujących się daleko od twojej postaci.

Woda Święcona
Flakonik święconej wody zadaje 2k4 obrażeń każdemu nieumarłemu, który zostanie nią spryskany.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Woda święcona Pojedynczego użytku
Komentarz: Woda Święcona to bardzo dobra broń przeciwko każdemu nieumarłemu. Zadaje max. 8 pkt obrażeń spryskanemu nią nieumarłemu. Przeciwko innym przeciwnikom jest niestety nieskuteczna.

Worek Pętlinogi
Ten mały, okrągły woreczek ze skóry wypełniony jest alchemiczną mazią. Przy kontakcie z powietrzem maź ta utwardza się i może unieruchomić jakąś istotę na dwie rundy.

Waga: 0.3
Specjalne:
Rzucanie zaklęcia: Worek Pętlinogi Pojedynczego użytku
Komentarz: Uciekając przed przeciwnikiem warto rzucić ten worek na ziemię. Jest szansa, że zostanie on unieruchomiony, co pozwoli ci uciec w bezpieczne miejsce.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.