ďťż
Wštki |
[NwN 2 Maska Zdrajcy] Towarzysze (Tariel)
Oceansoul - Wto 22.06.2010, 11:24:02 " />Towarzysze Choć sam dodatek kontynuuje dalsze losy bohatera z podstawowej części. Niestety jak się dowiadujemy tylko nasza postać przeżyła ostania walkę. Na szczęście nie będziemy sami podczas podczas pobytu w Rashmen. A towarzyszyć będą nam niezwykłe postacie, których próżno szukać w innych grach cRPG. Safiya Safiya przychodzi uratować nas z kurhanu. Ceni swoja prywatność i szczerość. Jest nieco drażliwa na punkcie uprzedzenia wobec Czerwonych Czarodziejów z Thay. Specjalizuje się w magii przemiany. Jak każda klasa używającą w walce magii nie jest bardzo wytrzymała w zwarciu i można ja wyposażyć w broń dystansową. Safiya posiada Chowańca o imieniu Kaji, który jest jej przyjacielem i jest z niego dumna. Kaji jest łotrzykiem na poziomie 5. Rasa: Człowiek Klasa: Czerwona Czarodziejka10/Czarodziejka 7 Siła: 7 Inteligencja: 19 Zręczność: 15 Mądrość: 11 Kondycja: 14 Charyzma: 14 Golem Imaskari Ten antyczny golem może zostać odnaleziony i uruchomiony podczas wędrówki poprzez kuźnie Imaskari. Jego silę można zwiększyć balsamem wzmacniającym. Ze względu na jego silę jest doskonałym pomocnikiem do walki w zwarciu. Rasa: Konstrukt Klasa: - Siła: 21 Inteligencja: 10 Zręczność: 9 Mądrość: 11 Kondycja: 10 Charyzma: 1 Gann-od-Snów , Gannayev Ganna uwalniasz z więzienia. Jest cyniczny i zamknięty w sobie oraz lubi bawić się słowami. Najlepiej uzbroić go w krótki łuk, choć jego zaklęcia potrafią również być bardzo skuteczne w walce. Gann posiada umiejętność wkraczania do snów. Rasa: Wiedźmi Pomiot Klasa: Szaman Dusz Siła: 10 Inteligencja: 10 Zręczność: 18 Mądrość: 23 Kondycja: 17 Charyzma: 14 Kaelyn Gołebica Dostajemy od jej rodzeństwa zadanie, by ją odnaleźć. Kaelyn znajdziemy w Strefie Cienia. Niechętnie rozmawia o swojej przeszłości. Silnie związana z rodzeństwem. Nie lubi nieumartych i nienaturalnych zjawisk. Może wałczyć w zwarciu, lecz jeśli w drużynie nie ma osoby leczącej warto wykorzystać Kaelyn do tej roli. Rasa: Półniebianka Klasa: Kleryk Ilmattera 17 Siła: 14 Inteligencja: 12 Zręczność: 16 Mądrość: 28 Kondycja: 20 Charyzma: 24 Okku Okku musisz pokonać w walce w pierwszym rozdziale. Jeśli darujesz mu życie, przyłączy się do twojej drużyny. Ceni sobie silę, szczerość. Nie lubi słabości. Jest potężnym sprzymierzeńcem, mimo że używa naturalnej zbroi doskonale sprawdza się w walce w zwarciu. Rasa: Bóg Niedźwiedzi Klasa: Wojownik 20 Siła: 37 Inteligencja: 9 Zręczność: 16 Mądrość: 12 Kondycja: 27 Charyzma: 16 Jeden z Wielu Przy użyciu skorupy ducha można stworzyć tego nieumartego konstrukta z tysięcy potępionych dusz. Jest on nie widzialny dla większości istot. Nie może posiadać żadnych przedmiotów. Jest z natury zły i docenia osoby o podobnym charakterze. Może zmieniać swoją osobowość poprzez pochłanianie dusz. Również jak Gann może Kroczyc w snach. Nieprzychylnie odnosi się do wszelkich prób unicestwienia go. Rasa: Nieumarły konsrukt Klasa: Łotrzyk 20 Siła: 20 Inteligencja: 16 Zręczność: 21 Mądrość: 8 Kondycja: 23 Charyzma: 16 Wpływ na Towarzyszy Safiya Lojalny (Lojalność czerwonej czarodziejki): ⢠Efekt dla Safiya - Koncentracja +4, inteligencja +1, premiowy atut: ulepszone wzmocnione zaklęcie ⢠Efekt dla Gracza: Inteligencja +1, premia +2 ST do wszystkich rzutów obronnych przeciw zaklęciom gracza Oddany (Oddanie Czerwonej Czarodziejki): ⢠Efekt dla Safiya- Koncentracja +6, inteligencja +2, premiowy atut: ulepszone wzmocnione zaklęcie, premia +2 do rzutów obronnych przeciw zaklęciom ⢠Efekt dla Gracza: Inteligencja +2, premia +4 ST do wszystkich rzutów obronnych przeciw zaklęciom gracza Gann Lojalny (Oko śniącego): ⢠Efekt dla Ganna: Charyzma +2 ⢠Efekt dla Gracza: Charyzma +1 , pożarcie ducha 5% Oddany (Głos śniącego): ⢠Efekt dla Ganna: Charyzma +4 ⢠Efekt dla Gracza: Charyzma +2 , pożarcie ducha 10% Kaelyn Lojalna (Błogosławieństwo Menażerii): ⢠Efekt dla Kaelyn: Mądrość +2, rzut obronny na wytrwałość +2 ⢠Efekt dla Gracza: Mądrość +2, rzut obronny na wytrwałość +2 Oddana (Oddanie Menażerii): ⢠Efekt dla Kaelyn: Mądrość +4, rzut obronny na wytrwałość +4 ⢠Efekt dla Gracza: Mądrość +4, rzut obronny na wytrwałość +4 Okku Lojalny (Wytrwały duch niedźwiedziego króla): ⢠Efekt dla Okku: Rzut obronny na silę woli +4, niewrażliwość na strach ⢠Efekt dla Gracza: Rzut obronny na silę woli 2, stłumienie +10% Oddany (Wieczna potęga niedźwiedziego króla): ⢠Efekt dla Okku: Rzut obronny na silę woli +6, niewrażliwość na strach, niewrażliwość na zaklęcia oddziaływujące na umysł, regeneracja +4 ⢠Efekt dla Gracza: Rzut obronny na silę woli 4, stłumienie +20%, niewrażliwość na strach, kondycja +2 Jeden z Wielu Poparcie ⢠Efekt dla Gracza: Gracz zyskuje dostęp do osobowości Dzikusa oprócz osobowości Dziecka. Dzikus jest Barbarzyńcą. Lojalny (Negatywna aura): ⢠Efekt dla Gracza: Siła+1, inteligencja +1, zręczność +1, kondycja+1, przywódca drużyny zyskuje premie +1 do siły i inteligencji, premiowy atut: szybkie leczenie, żer ducha +10%, umiejętność zastraszenie +6, umiejętność dyplomacja -6, zwiększenie łaknienia Oddany (Większa negatywna aura): ⢠Efekt dla Gracza: Siła+1, inteligencja +1, zręczność +1, kondycja+1, żer ducha +20%, umiejętność zastraszenie +9, umiejętność dyplomacja -9, zwiększenie łaknienia, regeneracja 6/ na rundę, Romanse Jeśli postać gracza jest kobietą , to może romansować z Gannayevem. Udany romans owocuje atutem â Serce śniącego. Postać gracza: Niewrażliwość na zaklęcia wpływające na umysł, odporność na zaklęcia +30 Gannayev: Niewrażliwość na zaklęcia wpływające na umysł, odporność na zaklęcia +5 Jeśli postać gracza jest mężczyzną, to może romansować z Safiyą. Udany romans owocuje atutem â Miłość śniącego. Postać gracza: Niewrażliwość na zaklęcia +35, Mądrość +2 Safiya: brak Jaquan - Wto 22.06.2010, 11:45:40 " /> Cytuj: Tariel - Czw 24.06.2010, 11:39:55 " />Towarzysze Dodatek kontynuuje dalsze losy bohatera z podstawowej części w tej opowieści nic nie jest od razu wyjaśnione i dopiero w trakcie naszej rozgrywki dowiemy się paru szczegółów na temat naszej dawnej drużyny. Na szczęście nie będziemy sami podczas podczas pobytu w Rashmen. A towarzyszyć będą nam niezwykłe postacie, których próżno szukać w innych grach cRPG. Safiya Safiya przychodzi uratować nas z kurhanu. Ceni swoja prywatność i szczerość. Jest nieco drażliwa na punkcie uprzedzenia wobec Czerwonych Czarodziejów z Thay. Specjalizuje się w magii przemiany. Jak każda klasa używającą w walce magii nie jest bardzo wytrzymała w zwarciu i można ja wyposażyć w broń dystansową. Safiya posiada Chowańca o imieniu Kaji, który jest jej przyjacielem i jest z niego dumna. Kaji jest łotrzykiem na poziomie 5. Rasa: Człowiek Klasa: Czerwona Czarodziejka10/Czarodziejka 7 Siła: 7 Inteligencja: 19 Zręczność: 15 Mądrość: 11 Kondycja: 14 Charyzma: 14 Golem Imaskari Ten antyczny golem może zostać odnaleziony i uruchomiony podczas wędrówki poprzez kuźnie Imaskari. Jego silę można zwiększyć balsamem wzmacniającym. Ze względu na jego silę jest doskonałym pomocnikiem do walki w zwarciu. Rasa: Konstrukt Klasa: - Siła: 21 Inteligencja: 10 Zręczność: 9 Mądrość: 11 Kondycja: 10 Charyzma: 1 Gann-od-Snów , Gannayev Ganna uwalniasz z więzienia. Jest cyniczny i zamknięty w sobie oraz lubi bawić się słowami. Najlepiej uzbroić go w krótki łuk, choć jego zaklęcia potrafią również być bardzo skuteczne w walce. Gann posiada umiejętność wkraczania do snów. Rasa: Wiedźmi Pomiot Klasa: Szaman Dusz Siła: 10 Inteligencja: 10 Zręczność: 18 Mądrość: 23 Kondycja: 17 Charyzma: 14 Kaelyn Gołebica Dostajemy od jej rodzeństwa zadanie, by ją odnaleźć. Kaelyn znajdziemy w Strefie Cienia. Niechętnie rozmawia o swojej przeszłości. Silnie związana z rodzeństwem. Nie lubi nieumartych i nienaturalnych zjawisk. Może wałczyć w zwarciu, lecz jeśli w drużynie nie ma osoby leczącej warto wykorzystać Kaelyn do tej roli. Rasa: Półniebianka Klasa: Kleryk Ilmattera 17 Siła: 14 Inteligencja: 12 Zręczność: 16 Mądrość: 28 Kondycja: 20 Charyzma: 24 Okku Okku musisz pokonać w walce w pierwszym rozdziale. Jeśli darujesz mu życie, przyłączy się do twojej drużyny. Ceni sobie silę, szczerość. Nie lubi słabości. Jest potężnym sprzymierzeńcem, mimo że używa naturalnej zbroi doskonale sprawdza się w walce w zwarciu. Rasa: Bóg Niedźwiedzi Klasa: Wojownik 20 Siła: 37 Inteligencja: 9 Zręczność: 16 Mądrość: 12 Kondycja: 27 Charyzma: 16 Jeden z Wielu Przy użyciu skorupy ducha można stworzyć tego nieumartego konstrukta z tysięcy potępionych dusz. Jest on nie widzialny dla większości istot. Nie może posiadać żadnych przedmiotów. Jest z natury zły i docenia osoby o podobnym charakterze. Może zmieniać swoją osobowość poprzez pochłanianie dusz. Również jak Gann może Kroczyc w snach. Nieprzychylnie odnosi się do wszelkich prób unicestwienia go. Rasa: Nieumarły konsrukt Klasa: Łotrzyk 20 Siła: 20 Inteligencja: 16 Zręczność: 21 Mądrość: 8 Kondycja: 23 Charyzma: 16 Wpływ na Towarzyszy Safiya Lojalny (Lojalność czerwonej czarodziejki): ⢠Efekt dla Safiya - Koncentracja +4, inteligencja +1, premiowy atut: ulepszone wzmocnione zaklęcie ⢠Efekt dla Gracza: Inteligencja +1, premia +2 ST do wszystkich rzutów obronnych przeciw zaklęciom gracza Oddany (Oddanie Czerwonej Czarodziejki): ⢠Efekt dla Safiya- Koncentracja +6, inteligencja +2, premiowy atut: ulepszone wzmocnione zaklęcie, premia +2 do rzutów obronnych przeciw zaklęciom ⢠Efekt dla Gracza: Inteligencja +2, premia +4 ST do wszystkich rzutów obronnych przeciw zaklęciom gracza Gann Lojalny (Oko śniącego): ⢠Efekt dla Ganna: Charyzma +2 ⢠Efekt dla Gracza: Charyzma +1 , pożarcie ducha 5% Oddany (Głos śniącego): ⢠Efekt dla Ganna: Charyzma +4 ⢠Efekt dla Gracza: Charyzma +2 , pożarcie ducha 10% Kaelyn Lojalna (Błogosławieństwo Menażerii): ⢠Efekt dla Kaelyn: Mądrość +2, rzut obronny na wytrwałość +2 ⢠Efekt dla Gracza: Mądrość +2, rzut obronny na wytrwałość +2 Oddana (Oddanie Menażerii): ⢠Efekt dla Kaelyn: Mądrość +4, rzut obronny na wytrwałość +4 ⢠Efekt dla Gracza: Mądrość +4, rzut obronny na wytrwałość +4 Okku Lojalny (Wytrwały duch niedźwiedziego króla): ⢠Efekt dla Okku: Rzut obronny na silę woli +4, niewrażliwość na strach ⢠Efekt dla Gracza: Rzut obronny na silę woli 2, stłumienie +10% Oddany (Wieczna potęga niedźwiedziego króla): ⢠Efekt dla Okku: Rzut obronny na silę woli +6, niewrażliwość na strach, niewrażliwość na zaklęcia oddziaływujące na umysł, regeneracja +4 ⢠Efekt dla Gracza: Rzut obronny na silę woli 4, stłumienie +20%, niewrażliwość na strach, kondycja +2 Jeden z Wielu Poparcie ⢠Efekt dla Gracza: Gracz zyskuje dostęp do osobowości Dzikusa oprócz osobowości Dziecka. Dzikus jest Barbarzyńcą. Lojalny (Negatywna aura): ⢠Efekt dla Gracza: Siła+1, inteligencja +1, zręczność +1, kondycja+1, przywódca drużyny zyskuje premie +1 do siły i inteligencji, premiowy atut: szybkie leczenie, żer ducha +10%, umiejętność zastraszenie +6, umiejętność dyplomacja -6, zwiększenie łaknienia Oddany (Większa negatywna aura): ⢠Efekt dla Gracza: Siła+1, inteligencja +1, zręczność +1, kondycja+1, żer ducha +20%, umiejętność zastraszenie +9, umiejętność dyplomacja -9, zwiększenie łaknienia, regeneracja 6/ na rundę, Romanse Jeśli postać gracza jest kobietą , to może romansować z Gannayevem. Udany romans owocuje atutem â Serce śniącego. Postać gracza: Niewrażliwość na zaklęcia wpływające na umysł, odporność na zaklęcia +30 Gannayev: Niewrażliwość na zaklęcia wpływające na umysł, odporność na zaklęcia +5 Jeśli postać gracza jest mężczyzną, to może romansować z Safiyą. Udany romans owocuje atutem â Miłość śniącego. Postać gracza: Niewrażliwość na zaklęcia +35, Mądrość +2 Safiya: brak Jaquan - Pią 25.06.2010, 14:50:09 " />Przykro mi ale pomijając kilka zdań, to ten tekst jest niemal kropka w kropkę przepisany z oficjalnego poradnika dodawanego do gry choćby w wydaniu Kolekcji Wszechczasów. Brakuje jakiegokolwiek odautorskiego komentarza. Jeśli nie wiesz o co mi chodzi polecam przeczytać choćby informacje o towarzyszach z podstawowej wersji gry. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |