ďťż
 
 
 
 

Wštki


[NwN 2 Maska Zdrajcy] Towarzysze (Tariel)



Oceansoul - Wto 22.06.2010, 11:24:02
" />Towarzysze
Choć sam dodatek kontynuuje dalsze losy bohatera z podstawowej części. Niestety jak się dowiadujemy tylko nasza postać przeżyła ostania walkę. Na szczęście nie będziemy sami podczas podczas pobytu w Rashmen. A towarzyszyć będą nam niezwykłe postacie, których próżno szukać w innych grach cRPG.
Safiya
Safiya przychodzi uratować nas z kurhanu. Ceni swoja prywatność i szczerość. Jest nieco drażliwa na punkcie uprzedzenia wobec Czerwonych Czarodziejów z Thay. Specjalizuje się w magii przemiany. Jak każda klasa używającą w walce magii nie jest bardzo wytrzymała w zwarciu i można ja wyposażyć w broń dystansową. Safiya posiada Chowańca o imieniu Kaji, który jest jej przyjacielem i jest z niego dumna. Kaji jest łotrzykiem na poziomie 5.
Rasa: Człowiek
Klasa: Czerwona Czarodziejka10/Czarodziejka 7
Siła: 7
Inteligencja: 19
Zręczność: 15
Mądrość: 11
Kondycja: 14
Charyzma: 14
Golem Imaskari
Ten antyczny golem może zostać odnaleziony i uruchomiony podczas wędrówki poprzez kuźnie Imaskari. Jego silę można zwiększyć balsamem wzmacniającym. Ze względu na jego silę jest doskonałym pomocnikiem do walki w zwarciu.
Rasa: Konstrukt
Klasa: -
Siła: 21
Inteligencja: 10
Zręczność: 9
Mądrość: 11
Kondycja: 10
Charyzma: 1
Gann-od-Snów , Gannayev
Ganna uwalniasz z więzienia. Jest cyniczny i zamknięty w sobie oraz lubi bawić się słowami. Najlepiej uzbroić go w krótki łuk, choć jego zaklęcia potrafią również być bardzo skuteczne w walce. Gann posiada umiejętność wkraczania do snów.
Rasa: Wiedźmi Pomiot
Klasa: Szaman Dusz
Siła: 10
Inteligencja: 10
Zręczność: 18
Mądrość: 23
Kondycja: 17
Charyzma: 14
Kaelyn Gołebica
Dostajemy od jej rodzeństwa zadanie, by ją odnaleźć. Kaelyn znajdziemy w Strefie Cienia. Niechętnie rozmawia o swojej przeszłości. Silnie związana z rodzeństwem. Nie lubi nieumartych i nienaturalnych zjawisk. Może wałczyć w zwarciu, lecz jeśli w drużynie nie ma osoby leczącej warto wykorzystać Kaelyn do tej roli.
Rasa: Półniebianka
Klasa: Kleryk Ilmattera 17
Siła: 14
Inteligencja: 12
Zręczność: 16
Mądrość: 28
Kondycja: 20
Charyzma: 24
Okku
Okku musisz pokonać w walce w pierwszym rozdziale. Jeśli darujesz mu życie, przyłączy się do twojej drużyny. Ceni sobie silę, szczerość. Nie lubi słabości. Jest potężnym sprzymierzeńcem, mimo że używa naturalnej zbroi doskonale sprawdza się w walce w zwarciu.
Rasa: Bóg Niedźwiedzi
Klasa: Wojownik 20
Siła: 37
Inteligencja: 9
Zręczność: 16
Mądrość: 12
Kondycja: 27
Charyzma: 16

Jeden z Wielu
Przy użyciu skorupy ducha można stworzyć tego nieumartego konstrukta z tysięcy potępionych dusz.
Jest on nie widzialny dla większości istot. Nie może posiadać żadnych przedmiotów. Jest z natury zły i docenia osoby o podobnym charakterze. Może zmieniać swoją osobowość poprzez pochłanianie dusz. Również jak Gann może Kroczyc w snach. Nieprzychylnie odnosi się do wszelkich prób unicestwienia go.
Rasa: Nieumarły konsrukt
Klasa: Łotrzyk 20
Siła: 20
Inteligencja: 16
Zręczność: 21
Mądrość: 8
Kondycja: 23
Charyzma: 16
Wpływ na Towarzyszy
Safiya
Lojalny (Lojalność czerwonej czarodziejki):
• Efekt dla Safiya - Koncentracja +4, inteligencja +1, premiowy atut: ulepszone wzmocnione zaklęcie
• Efekt dla Gracza: Inteligencja +1, premia +2 ST do wszystkich rzutów obronnych przeciw zaklęciom gracza
Oddany (Oddanie Czerwonej Czarodziejki):
• Efekt dla Safiya- Koncentracja +6, inteligencja +2, premiowy atut: ulepszone wzmocnione zaklęcie, premia +2 do rzutów obronnych przeciw zaklęciom
• Efekt dla Gracza: Inteligencja +2, premia +4 ST do wszystkich rzutów obronnych przeciw zaklęciom gracza
Gann
Lojalny (Oko śniącego):
• Efekt dla Ganna: Charyzma +2
• Efekt dla Gracza: Charyzma +1 , pożarcie ducha 5%
Oddany (Głos śniącego):
• Efekt dla Ganna: Charyzma +4
• Efekt dla Gracza: Charyzma +2 , pożarcie ducha 10%
Kaelyn
Lojalna (Błogosławieństwo Menażerii):
• Efekt dla Kaelyn: Mądrość +2, rzut obronny na wytrwałość +2
• Efekt dla Gracza: Mądrość +2, rzut obronny na wytrwałość +2
Oddana (Oddanie Menażerii):
• Efekt dla Kaelyn: Mądrość +4, rzut obronny na wytrwałość +4
• Efekt dla Gracza: Mądrość +4, rzut obronny na wytrwałość +4
Okku
Lojalny (Wytrwały duch niedźwiedziego króla):
• Efekt dla Okku: Rzut obronny na silę woli +4, niewrażliwość na strach
• Efekt dla Gracza: Rzut obronny na silę woli 2, stłumienie +10%
Oddany (Wieczna potęga niedźwiedziego króla):

• Efekt dla Okku: Rzut obronny na silę woli +6, niewrażliwość na strach, niewrażliwość na zaklęcia oddziaływujące na umysł, regeneracja +4
• Efekt dla Gracza: Rzut obronny na silę woli 4, stłumienie +20%, niewrażliwość na strach, kondycja +2
Jeden z Wielu
Poparcie
• Efekt dla Gracza: Gracz zyskuje dostęp do osobowości Dzikusa oprócz osobowości Dziecka. Dzikus jest Barbarzyńcą.
Lojalny (Negatywna aura):
• Efekt dla Gracza: Siła+1, inteligencja +1, zręczność +1, kondycja+1, przywódca drużyny zyskuje premie +1 do siły i inteligencji, premiowy atut: szybkie leczenie, żer ducha +10%, umiejętność zastraszenie +6, umiejętność dyplomacja -6, zwiększenie łaknienia
Oddany (Większa negatywna aura):
• Efekt dla Gracza: Siła+1, inteligencja +1, zręczność +1, kondycja+1, żer ducha +20%, umiejętność zastraszenie +9, umiejętność dyplomacja -9, zwiększenie łaknienia, regeneracja 6/ na rundę,

Romanse
Jeśli postać gracza jest kobietą , to może romansować z Gannayevem. Udany romans owocuje atutem – Serce śniącego.
Postać gracza: Niewrażliwość na zaklęcia wpływające na umysł, odporność na zaklęcia +30
Gannayev: Niewrażliwość na zaklęcia wpływające na umysł, odporność na zaklęcia +5

Jeśli postać gracza jest mężczyzną, to może romansować z Safiyą. Udany romans owocuje atutem – Miłość śniącego.
Postać gracza: Niewrażliwość na zaklęcia +35, Mądrość +2
Safiya: brak




Jaquan - Wto 22.06.2010, 11:45:40
" /> Cytuj:



Tariel - Czw 24.06.2010, 11:39:55
" />Towarzysze
Dodatek kontynuuje dalsze losy bohatera z podstawowej części w tej opowieści nic nie jest od razu wyjaśnione i dopiero w trakcie naszej rozgrywki dowiemy się paru szczegółów na temat naszej dawnej drużyny. Na szczęście nie będziemy sami podczas podczas pobytu w Rashmen. A towarzyszyć będą nam niezwykłe postacie, których próżno szukać w innych grach cRPG.
Safiya
Safiya przychodzi uratować nas z kurhanu. Ceni swoja prywatność i szczerość. Jest nieco drażliwa na punkcie uprzedzenia wobec Czerwonych Czarodziejów z Thay. Specjalizuje się w magii przemiany. Jak każda klasa używającą w walce magii nie jest bardzo wytrzymała w zwarciu i można ja wyposażyć w broń dystansową. Safiya posiada Chowańca o imieniu Kaji, który jest jej przyjacielem i jest z niego dumna. Kaji jest łotrzykiem na poziomie 5.
Rasa: Człowiek
Klasa: Czerwona Czarodziejka10/Czarodziejka 7
Siła: 7
Inteligencja: 19
Zręczność: 15
Mądrość: 11
Kondycja: 14
Charyzma: 14
Golem Imaskari
Ten antyczny golem może zostać odnaleziony i uruchomiony podczas wędrówki poprzez kuźnie Imaskari. Jego silę można zwiększyć balsamem wzmacniającym. Ze względu na jego silę jest doskonałym pomocnikiem do walki w zwarciu.
Rasa: Konstrukt
Klasa: -
Siła: 21
Inteligencja: 10
Zręczność: 9
Mądrość: 11
Kondycja: 10
Charyzma: 1
Gann-od-Snów , Gannayev
Ganna uwalniasz z więzienia. Jest cyniczny i zamknięty w sobie oraz lubi bawić się słowami. Najlepiej uzbroić go w krótki łuk, choć jego zaklęcia potrafią również być bardzo skuteczne w walce. Gann posiada umiejętność wkraczania do snów.
Rasa: Wiedźmi Pomiot
Klasa: Szaman Dusz
Siła: 10
Inteligencja: 10
Zręczność: 18
Mądrość: 23
Kondycja: 17
Charyzma: 14
Kaelyn Gołebica
Dostajemy od jej rodzeństwa zadanie, by ją odnaleźć. Kaelyn znajdziemy w Strefie Cienia. Niechętnie rozmawia o swojej przeszłości. Silnie związana z rodzeństwem. Nie lubi nieumartych i nienaturalnych zjawisk. Może wałczyć w zwarciu, lecz jeśli w drużynie nie ma osoby leczącej warto wykorzystać Kaelyn do tej roli.
Rasa: Półniebianka
Klasa: Kleryk Ilmattera 17
Siła: 14
Inteligencja: 12
Zręczność: 16
Mądrość: 28
Kondycja: 20
Charyzma: 24
Okku
Okku musisz pokonać w walce w pierwszym rozdziale. Jeśli darujesz mu życie, przyłączy się do twojej drużyny. Ceni sobie silę, szczerość. Nie lubi słabości. Jest potężnym sprzymierzeńcem, mimo że używa naturalnej zbroi doskonale sprawdza się w walce w zwarciu.
Rasa: Bóg Niedźwiedzi
Klasa: Wojownik 20
Siła: 37
Inteligencja: 9
Zręczność: 16
Mądrość: 12
Kondycja: 27
Charyzma: 16

Jeden z Wielu
Przy użyciu skorupy ducha można stworzyć tego nieumartego konstrukta z tysięcy potępionych dusz.
Jest on nie widzialny dla większości istot. Nie może posiadać żadnych przedmiotów. Jest z natury zły i docenia osoby o podobnym charakterze. Może zmieniać swoją osobowość poprzez pochłanianie dusz. Również jak Gann może Kroczyc w snach. Nieprzychylnie odnosi się do wszelkich prób unicestwienia go.
Rasa: Nieumarły konsrukt
Klasa: Łotrzyk 20
Siła: 20
Inteligencja: 16
Zręczność: 21
Mądrość: 8
Kondycja: 23
Charyzma: 16
Wpływ na Towarzyszy
Safiya
Lojalny (Lojalność czerwonej czarodziejki):
• Efekt dla Safiya - Koncentracja +4, inteligencja +1, premiowy atut: ulepszone wzmocnione zaklęcie
• Efekt dla Gracza: Inteligencja +1, premia +2 ST do wszystkich rzutów obronnych przeciw zaklęciom gracza
Oddany (Oddanie Czerwonej Czarodziejki):
• Efekt dla Safiya- Koncentracja +6, inteligencja +2, premiowy atut: ulepszone wzmocnione zaklęcie, premia +2 do rzutów obronnych przeciw zaklęciom
• Efekt dla Gracza: Inteligencja +2, premia +4 ST do wszystkich rzutów obronnych przeciw zaklęciom gracza
Gann
Lojalny (Oko śniącego):
• Efekt dla Ganna: Charyzma +2
• Efekt dla Gracza: Charyzma +1 , pożarcie ducha 5%
Oddany (Głos śniącego):
• Efekt dla Ganna: Charyzma +4
• Efekt dla Gracza: Charyzma +2 , pożarcie ducha 10%
Kaelyn
Lojalna (Błogosławieństwo Menażerii):
• Efekt dla Kaelyn: Mądrość +2, rzut obronny na wytrwałość +2
• Efekt dla Gracza: Mądrość +2, rzut obronny na wytrwałość +2
Oddana (Oddanie Menażerii):
• Efekt dla Kaelyn: Mądrość +4, rzut obronny na wytrwałość +4
• Efekt dla Gracza: Mądrość +4, rzut obronny na wytrwałość +4
Okku
Lojalny (Wytrwały duch niedźwiedziego króla):
• Efekt dla Okku: Rzut obronny na silę woli +4, niewrażliwość na strach
• Efekt dla Gracza: Rzut obronny na silę woli 2, stłumienie +10%
Oddany (Wieczna potęga niedźwiedziego króla):

• Efekt dla Okku: Rzut obronny na silę woli +6, niewrażliwość na strach, niewrażliwość na zaklęcia oddziaływujące na umysł, regeneracja +4
• Efekt dla Gracza: Rzut obronny na silę woli 4, stłumienie +20%, niewrażliwość na strach, kondycja +2
Jeden z Wielu
Poparcie
• Efekt dla Gracza: Gracz zyskuje dostęp do osobowości Dzikusa oprócz osobowości Dziecka. Dzikus jest Barbarzyńcą.
Lojalny (Negatywna aura):
• Efekt dla Gracza: Siła+1, inteligencja +1, zręczność +1, kondycja+1, przywódca drużyny zyskuje premie +1 do siły i inteligencji, premiowy atut: szybkie leczenie, żer ducha +10%, umiejętność zastraszenie +6, umiejętność dyplomacja -6, zwiększenie łaknienia
Oddany (Większa negatywna aura):
• Efekt dla Gracza: Siła+1, inteligencja +1, zręczność +1, kondycja+1, żer ducha +20%, umiejętność zastraszenie +9, umiejętność dyplomacja -9, zwiększenie łaknienia, regeneracja 6/ na rundę,

Romanse
Jeśli postać gracza jest kobietą , to może romansować z Gannayevem. Udany romans owocuje atutem – Serce śniącego.
Postać gracza: Niewrażliwość na zaklęcia wpływające na umysł, odporność na zaklęcia +30
Gannayev: Niewrażliwość na zaklęcia wpływające na umysł, odporność na zaklęcia +5

Jeśli postać gracza jest mężczyzną, to może romansować z Safiyą. Udany romans owocuje atutem – Miłość śniącego.
Postać gracza: Niewrażliwość na zaklęcia +35, Mądrość +2
Safiya: brak



Jaquan - Pią 25.06.2010, 14:50:09
" />Przykro mi ale pomijając kilka zdań, to ten tekst jest niemal kropka w kropkę przepisany z oficjalnego poradnika dodawanego do gry choćby w wydaniu Kolekcji Wszechczasów. Brakuje jakiegokolwiek odautorskiego komentarza. Jeśli nie wiesz o co mi chodzi polecam przeczytać choćby informacje o towarzyszach z podstawowej wersji gry.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.