ďťż
 
 
 
 

Wštki


Najpotężniejsze (i najciekawsze) zaklęcia



coran - Pią 01.01.2010, 20:51:49
" />Jak w temacie- ale niekoniecznie tylko w Zapomnianych Krainach, a również w innych sferach itd.

Nie chodzi mi o zaklęcia typu 9-10 poziom zaklęć jak w bg, a o jakieś zaklęcia epickie, pojedyncze utworzone przez bogów/ potężne istoty, lub takie o których pojawia się jakaś wzmianka w historii tego świata.
Dowolne.

Najlepiej gdyby zaklęcie było *potężne* i ciekawe, ewentualnie słabsze, ale wyjątkowo rozwinięte i pomysłowe (jak np. Siedmioro Oczu lub Topór Udręki, lub jeszcze bardziej )




Skowron - Pią 01.01.2010, 21:12:07
" />Największa kula ognista krain - najpierw rzucona przez Elminstera na jakimś jarmarku (znaczy o tym wzmianka tylko była), a później stworzona przez tego gnoma w książce R.A. Salvatore, który bronił mitrilowej hali przed najazdem orków i lodowych olbrzymów.



coran - Pią 01.01.2010, 21:35:41
" />Hmmmmm, to mi bardziej jakąś 'denki damę' przypomina, czy coś w tym stylu.
Niezbyt pomysłowe, ale zawsze coś.



Alan Wolf - Pią 01.01.2010, 22:24:45
" />W Nwn2 była wzmianka o zaklęciu które zniszczyło zycie na jakimś obszażei przez to powstała pustynia.




coran - Pią 01.01.2010, 22:45:35
" />Zerknąłem w google i znalazłem coś takiego-
Cytuj:



Suiseiseki - Pią 01.01.2010, 23:30:42
" /> Cytuj:



Skowron - Pią 01.01.2010, 23:35:13
" /> Cytuj:



coran - Sob 02.01.2010, 12:48:33
" />Nie do końca mnie zrozumiałeś Skowron.

Tak na wszelki wypadek (i dla wprawy) przetłumaczę fragmenty cytatów.

Jedyne zaklęcie 12 poziomu:

Mystryl zginęła gdy Karsus, chcąc zająć jej miejsce jako boga Magii, stworzył najpotężniejsze zaklęcie w historii Krain i prawie zniszczył *Splot (thx Sui)
Mystryl poświęciła siebie by uratować *Splot zanim było zbyt późno.

Awatar Karsusa to zaklęcie którego pochodzenie jest nieznane. Oryginalne zapiski dotyczące jego powstania nie zostały znalezione.
Wierzy się że Mystra, wskrzeszona forma Mystryl, wykradła jedyną wzmiankę o zaklęciu z ruin enklawy Karsusa i wysłała w eteralną podróż na krańce wszechświata. Zaklęcie to pozwalało rzucającemu zostać dowolnym z bogów, zamieniając się miejscami z tym właśnie bogiem w chwili gdy zaklęcie zostało ukończone.

[Zaklęcie nie miało na celu zmiany rzucającego w bóstwo na stałe. Zaklęcie pozwala rzucającemu tylko na czasową zamianę miejsc z bóstwem i używaniem wszystkich jego mocy na czas trwania zaklęcia.]

Mimo że bogowie potrafili obronić się przed zaklęciem, obawiali się jego rzucenia, inne czynniki są nieznane.
Karsus (niżej krótki opis tej postaci ) spędził grubo ponad 10 lat studiując to zaklęcie. Było ono tak skomplikowane, że trzeba było użyć wypełnionego kamieniem żołądka złotego smoka, oraz część powłoki przysadki mózgowej Tarrasque'a (SIC!- ponoć najpotężniejsza kreatura w Krainach *hmm tyle jest tych edycji że ciężko się połapać ) tylko po to by zaklęć jeden z wielu materiałowych komponentów zaklęcia.

Karsus- uważany za najpotężniejszego arcymaga Netherilu (i jednocześnie najpotężniejszego maga w historii Krain).
Twórca Netherese (nie mam pojęcia co to), spowodował upadek Netherilu (chcąc go uratować).
Pierwsze zaklęcia rzucał w wieku dwóch lat, zaś w wieku dwudziestu dwóch został najmłodszym czarodziejem któremu udało się wyczarować własne latające miasto. ( )

****
W drugim chodzi w skrócie o to, że drużyna chciała zwrócić na siebie uwagę (i sprowokować do walki) "Shaan, the Serpent Queen".
Drużynowy mag dotknął jeden z pomników (fragment dzieła które tworzyła magią), dezintegrując go.
Na co Shaan dotknęła wyspy na której wszyscy stali, dezintegrując ją, wrzucając drużynę w objęcia morskich fal, po czym lewitując z niewzruszoną miną wróciła do swoich zajęć.



Suiseiseki - Sob 02.01.2010, 15:28:27
" /> Cytuj:



Ivelian - Nie 14.02.2010, 18:10:32
" />Z takich ciekawszych zaklęć, to nasuwa mi się tylko mgła losu Harkle Harpela

Nie jakieś zabójcze zaklęcie, ale takie do prowadzenia badań



Jaquan - Nie 14.02.2010, 20:47:53
" />Epickie? Unikatowe? Hmmm... Pstrykające palce Bigby'ego autorstwa Harkle Harpela.
I zaklęcie używane przez półelfią bardkę znaną jako "Granat" to, które wymagało wizyty we wszystkich uczelniach bardowskich a które potrafiło sprowadzić katastrofy naturalne i kontrolować muzyczne bestie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.