ďťż
 
 
 
 

Wštki


Morrowind w 15 minut



Marcus - Czw 05.05.2005, 19:01:39
" />http://speeddemosarchive.com/demo.pl?Morrowind_SS_1426

kliknac na "High quality version"

Jak dal mnie istna profanacja.Kolo w 15 minut przechodzi morka(słyszałem o tym ze fallouta podobnie przechodzili ale morka??).Heh.Najlepsze jest to ze przez zdecydowana wiekszosc robi miksturki.Walczy naprawde niewiele...

Co wy o tym sadzicie??




Feanor - Pią 06.05.2005, 07:24:18
" />Nie profanacja tylko zabawa.

Sam nawet powiedział, że grę (główny wątek) można przejść w czasie poniżej 14 minut, więc jeszcze nie wszystko z niej wyciągnął .



Khalidor - Pią 06.05.2005, 07:42:41
" />Heh, dobry koleś. Fajnie się to ogląda jak lata tak szybko obok skrzekaczy.



Galahad - Pią 06.05.2005, 12:38:24
" />:O no niezle, ale to psuje cala zabawe nie odkryl nawet 5% mozliwosci gry...




Marcus - Pią 06.05.2005, 13:45:46
" /> Galahad napisał(a):



Medivh - Czw 06.10.2005, 18:33:18
" />Nie wiem czy wiecie, ale to już nieaktualne. Teraz rekord wynosi... 0:07:30

Nie wierzycie? http://speeddemosarchive.com/GameList.html
Morek i duużo innych gierek.

Ci kolesie to jacyś nałogowcy...



Cannabis - Czw 06.10.2005, 18:34:51
" />Chyba im sie w domu nudzi...



Medivh - Czw 06.10.2005, 19:55:38
" />Ale to w 7 minut jest jakieś oszukane chyba... Gość wzial zwoje Lotu Ikara i nagle pojawił sie w jakimś mieście... Tak samo jak wychodził z jaskini od ktoregoś z Dagothów...



Galahad - Pią 07.10.2005, 05:12:29
" />Najprawdopodobnie uzywal jakis cheatow ... wielki wyczyn z czitami :C



Medivh - Pią 07.10.2005, 13:05:52
" />Nie używal cheatów, bo nie otwierał konsoli. Ale jakimś cudem się teleportował

EDIT

Hehe. Już wiem. Koleś użył Interwencji Almsivi albo Interwencji Bóstw...



Galahad - Pią 07.10.2005, 16:35:27
" />Nie trzeba otwierac konsoli zeby czitowac, wystarczy znac sie conieco na skryptach i zbindowac sobie jakies czity ;/ wciskasz klawisz i masz...



Orick - Czw 30.03.2006, 09:15:32
" />Hmmm.... Śmierdzi mi to Gram teraz w Morka i jaloś dziwnie szybko się przenosił mędzy lokacjami koleś. Może interwnecja bóstw, ale i tak dziwnie to wyglądało.
A czemu on był ciągle na takim speedzie?



Galahad - Czw 30.03.2006, 13:09:54
" />To chyba jest sprawa jakiejs miksturki, ktora dawala niezlego kopa.



Frost - Pią 31.03.2006, 11:45:27
" />Nom, jakas super miksturka szybkosci. W koncu bral on Alhemie, wiec ja mu sie nie dziwie ... ja tam wole mojeg norda wojownika.



Quarmug - Pią 31.03.2006, 12:28:18
" />Ten 15 minutowy niezły. Tylko mnei ciekawi po co mu była ta inteligencja , miksturki szybkosci kumam.



Joozef - Wto 22.08.2006, 23:05:46
" />Inteligencaj byla mu po to zeby skonstuowac miksturki lewitacji o duzej wysokosci: kolo czerwonej gory jest strasznie wysoko, a punkty miksturek lewitacji sa liczone niestety od poziomu morza...
Co od szybkosci poruszania pomiedzy lokacjami, koles po prostu uzywal tego wszystkiego intuicyjnie i szybko (Interwncje, oznaczenie i przeniesienie o ile je mial...). Moj czas jak dotychczas to troche ponad 9 min...



Ivan - Sob 26.08.2006, 11:35:45
" /> Frost napisał(a):



Ingmar - Sob 26.08.2006, 20:52:21
" />Po obejrzeniu filmiku stwierdzam, że rzecz nie jest nawet taka trudna. Wystarczy tylko odpowienio znać miejsca w których walić Interwencję Almixiai, mieć troszkę Zaznaczenia i Przeniesienia oraz doskonałą znajomość gry. Tylko, ze to nie jest przejście... to wykonanie skryptu, który każe Dragothowi atakować Neberyjczyka, gdy ten się tam pojawi. Tymczasem (fabularnie) bohater o świecie nie wie. Tym niemniej ogląda się przyjemnie. Dobór postaci idealny. Rumak - premia do speeda, ork - szał (niezbędny do trudnych walk) + niepodatność na magie (używanie butów oszałamiającej szybkości).

Cytuj:



Joozef - Pon 11.09.2006, 12:30:53
" />Nadal chcecie ten filmik? To na prawde nie jest takie trudne.
Całkiem nieźle wypada też redgard z adrenaliną. Po obejrzeniu filmiku ze dwa razy, trzeba po prostu zrobić to samo i przy odrobinie szczęścia wyjdzie nawet jakąś sekunde szybciej. Dla mnie nieprawdopodbną prace włożył w to ten koleś z alchemią (15 minut).



Harven - Wto 01.05.2007, 18:10:04
" />To jest urok PRAWDZIWYCH cRPG. Robisz co chcesz, kiedy chcesz i gdzie chcesz. Nikt nie narzuca nam co mamy w danym momencie robić. A zamiast filmiku polecam samemu pokonać Morka w kilkanaście minut. Wrażenia zapewnione



Oress - Wto 01.05.2007, 18:47:28
" /> Cytuj:



Rhey - Wto 01.05.2007, 21:13:02
" /> Cytuj:



Seldon - Wto 01.05.2007, 22:17:13
" /> Omega210 napisał(a):



Rhey - Wto 01.05.2007, 22:51:47
" /> Cytuj:



Seldon - Wto 01.05.2007, 22:59:20
" /> Omega210 napisał(a):



Rubenos - Wto 01.05.2007, 23:13:29
" />Dlatego duchowi RPG w dosłownym znaczeniu najbliżej jest grom mmorpg. Tam przynajmniej, gdy ma się dobrą ekipę do gry, osoby potrafiące wczuć się w odgrywaną postać, może zaniknąć sztuczność dialogów. Czuje się po prostu prawdziwą wolność. W cRPG powinno się skupiać bardziej na fabule niż rozmiarach świata, próbach jego urealnienia, zapewnienia większej swobody, gdyż im większy świat=większa powtarzalność i sztuczność dialogów. A kiepska AI tego z pewnością nie ułatwia.



Seldon - Wto 01.05.2007, 23:24:00
" />Wiesz, twórcy TES mieli dwie możliwośći. Albo standardowe dialogi pisane ręcznie albo system generowania odpowiedzi oparty o obiekty. Ta druga możliwość sprawia, że NPC'a który pochodzi np. z moda możesz zapytać o coś z zupełnie innego moda i otrzymac odpowiedź, ponieważ odpowiedzi są generowane odgórnie przez system,a nie zapisane w skrypcie poszczególnych NPC. Podobny system był przyjęty np. w pierwszym Falloucie, tyle, że raczej jako opcja dodatkowa, oprócz zwykłych dialogów.
Z pewnością jest to droga trudniejsza ale też bardziej przyszłościowa, bo dialogi w TES będą co raz lepsze, podczas gdy konkurencja będzie dreptać w kółeczku 3-4 opcji dialogowych (dobra, neutralna, zła i "do widzenia").

Co do MMORPG to na razie jeszcze nie przyjęło to formy, która by mi odpowiadała, bo póki co jest to tylko drużynowa sieczka z uromaiceniami. To już multi w NWN jest ciekawiej zrobione.



Rhey - Wto 01.05.2007, 23:59:30
" /> Cytuj:



Ingmar - Śro 02.05.2007, 17:00:28
" /> Omega210 napisał(a):



Orish - Śro 02.05.2007, 17:20:03
" />Seldon, to powiedz teraz, jak sobie wyobrażasz tą przyszłość z tym systemem. System dialogów z Morrowinda jest najbardziej sztuczny, z jakim przyszło mi się spotkać, nie dość, że każdy NPC jest praktycznie wszechwiedzący, to jeszcze wszyscy na jeden temat mówią IDENTYCZNIE. W tym aspekcie interakcja jest praktycznie zerowa i zupełnie pozbawiona klimatu. Jakoś cięzko mi się wczuć w grę, kiedy nawet nie wiem, co dokładnie w danej sytuacji moja postać powiedziała.

Cytuj:



Rhey - Śro 02.05.2007, 17:24:56
" /> Cytuj:



Ardeth - Śro 02.05.2007, 17:30:56
" />Strasznie chaotycznie to wyglądało, w sumie i tak nie wiem o co się tam rozchodzi



Seldon - Śro 02.05.2007, 17:33:56
" /> Orish napisał(a):



Orish - Śro 02.05.2007, 17:41:14
" /> Cytuj:



Seldon - Śro 02.05.2007, 17:47:33
" /> Orish napisał(a):



Ingmar - Śro 02.05.2007, 18:01:05
" /> Orish napisał(a):
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.