ďťż
Wštki |
Morrowind w 15 minut
Marcus - Czw 05.05.2005, 19:01:39 " />http://speeddemosarchive.com/demo.pl?Morrowind_SS_1426 kliknac na "High quality version" Jak dal mnie istna profanacja.Kolo w 15 minut przechodzi morka(słyszałem o tym ze fallouta podobnie przechodzili ale morka??).Heh.Najlepsze jest to ze przez zdecydowana wiekszosc robi miksturki.Walczy naprawde niewiele... Co wy o tym sadzicie?? Feanor - Pią 06.05.2005, 07:24:18 " />Nie profanacja tylko zabawa. Sam nawet powiedział, że grę (główny wątek) można przejść w czasie poniżej 14 minut, więc jeszcze nie wszystko z niej wyciągnął . Khalidor - Pią 06.05.2005, 07:42:41 " />Heh, dobry koleś. Fajnie się to ogląda jak lata tak szybko obok skrzekaczy. Galahad - Pią 06.05.2005, 12:38:24 " />:O no niezle, ale to psuje cala zabawe nie odkryl nawet 5% mozliwosci gry... Marcus - Pią 06.05.2005, 13:45:46 " /> Galahad napisał(a): Medivh - Czw 06.10.2005, 18:33:18 " />Nie wiem czy wiecie, ale to już nieaktualne. Teraz rekord wynosi... 0:07:30 Nie wierzycie? http://speeddemosarchive.com/GameList.html Morek i duużo innych gierek. Ci kolesie to jacyś nałogowcy... Cannabis - Czw 06.10.2005, 18:34:51 " />Chyba im sie w domu nudzi... Medivh - Czw 06.10.2005, 19:55:38 " />Ale to w 7 minut jest jakieś oszukane chyba... Gość wzial zwoje Lotu Ikara i nagle pojawił sie w jakimś mieście... Tak samo jak wychodził z jaskini od ktoregoś z Dagothów... Galahad - Pią 07.10.2005, 05:12:29 " />Najprawdopodobnie uzywal jakis cheatow ... wielki wyczyn z czitami :C Medivh - Pią 07.10.2005, 13:05:52 " />Nie używal cheatów, bo nie otwierał konsoli. Ale jakimś cudem się teleportował EDIT Hehe. Już wiem. Koleś użył Interwencji Almsivi albo Interwencji Bóstw... Galahad - Pią 07.10.2005, 16:35:27 " />Nie trzeba otwierac konsoli zeby czitowac, wystarczy znac sie conieco na skryptach i zbindowac sobie jakies czity ;/ wciskasz klawisz i masz... Orick - Czw 30.03.2006, 09:15:32 " />Hmmm.... Śmierdzi mi to Gram teraz w Morka i jaloś dziwnie szybko się przenosił mędzy lokacjami koleś. Może interwnecja bóstw, ale i tak dziwnie to wyglądało. A czemu on był ciągle na takim speedzie? Galahad - Czw 30.03.2006, 13:09:54 " />To chyba jest sprawa jakiejs miksturki, ktora dawala niezlego kopa. Frost - Pią 31.03.2006, 11:45:27 " />Nom, jakas super miksturka szybkosci. W koncu bral on Alhemie, wiec ja mu sie nie dziwie ... ja tam wole mojeg norda wojownika. Quarmug - Pią 31.03.2006, 12:28:18 " />Ten 15 minutowy niezły. Tylko mnei ciekawi po co mu była ta inteligencja , miksturki szybkosci kumam. Joozef - Wto 22.08.2006, 23:05:46 " />Inteligencaj byla mu po to zeby skonstuowac miksturki lewitacji o duzej wysokosci: kolo czerwonej gory jest strasznie wysoko, a punkty miksturek lewitacji sa liczone niestety od poziomu morza... Co od szybkosci poruszania pomiedzy lokacjami, koles po prostu uzywal tego wszystkiego intuicyjnie i szybko (Interwncje, oznaczenie i przeniesienie o ile je mial...). Moj czas jak dotychczas to troche ponad 9 min... Ivan - Sob 26.08.2006, 11:35:45 " /> Frost napisał(a): Ingmar - Sob 26.08.2006, 20:52:21 " />Po obejrzeniu filmiku stwierdzam, że rzecz nie jest nawet taka trudna. Wystarczy tylko odpowienio znać miejsca w których walić Interwencję Almixiai, mieć troszkę Zaznaczenia i Przeniesienia oraz doskonałą znajomość gry. Tylko, ze to nie jest przejście... to wykonanie skryptu, który każe Dragothowi atakować Neberyjczyka, gdy ten się tam pojawi. Tymczasem (fabularnie) bohater o świecie nie wie. Tym niemniej ogląda się przyjemnie. Dobór postaci idealny. Rumak - premia do speeda, ork - szał (niezbędny do trudnych walk) + niepodatność na magie (używanie butów oszałamiającej szybkości). Cytuj: Joozef - Pon 11.09.2006, 12:30:53 " />Nadal chcecie ten filmik? To na prawde nie jest takie trudne. Całkiem nieźle wypada też redgard z adrenaliną. Po obejrzeniu filmiku ze dwa razy, trzeba po prostu zrobić to samo i przy odrobinie szczęścia wyjdzie nawet jakąś sekunde szybciej. Dla mnie nieprawdopodbną prace włożył w to ten koleś z alchemią (15 minut). Harven - Wto 01.05.2007, 18:10:04 " />To jest urok PRAWDZIWYCH cRPG. Robisz co chcesz, kiedy chcesz i gdzie chcesz. Nikt nie narzuca nam co mamy w danym momencie robić. A zamiast filmiku polecam samemu pokonać Morka w kilkanaście minut. Wrażenia zapewnione Oress - Wto 01.05.2007, 18:47:28 " /> Cytuj: Rhey - Wto 01.05.2007, 21:13:02 " /> Cytuj: Seldon - Wto 01.05.2007, 22:17:13 " /> Omega210 napisał(a): Rhey - Wto 01.05.2007, 22:51:47 " /> Cytuj: Seldon - Wto 01.05.2007, 22:59:20 " /> Omega210 napisał(a): Rubenos - Wto 01.05.2007, 23:13:29 " />Dlatego duchowi RPG w dosłownym znaczeniu najbliżej jest grom mmorpg. Tam przynajmniej, gdy ma się dobrą ekipę do gry, osoby potrafiące wczuć się w odgrywaną postać, może zaniknąć sztuczność dialogów. Czuje się po prostu prawdziwą wolność. W cRPG powinno się skupiać bardziej na fabule niż rozmiarach świata, próbach jego urealnienia, zapewnienia większej swobody, gdyż im większy świat=większa powtarzalność i sztuczność dialogów. A kiepska AI tego z pewnością nie ułatwia. Seldon - Wto 01.05.2007, 23:24:00 " />Wiesz, twórcy TES mieli dwie możliwośći. Albo standardowe dialogi pisane ręcznie albo system generowania odpowiedzi oparty o obiekty. Ta druga możliwość sprawia, że NPC'a który pochodzi np. z moda możesz zapytać o coś z zupełnie innego moda i otrzymac odpowiedź, ponieważ odpowiedzi są generowane odgórnie przez system,a nie zapisane w skrypcie poszczególnych NPC. Podobny system był przyjęty np. w pierwszym Falloucie, tyle, że raczej jako opcja dodatkowa, oprócz zwykłych dialogów. Z pewnością jest to droga trudniejsza ale też bardziej przyszłościowa, bo dialogi w TES będą co raz lepsze, podczas gdy konkurencja będzie dreptać w kółeczku 3-4 opcji dialogowych (dobra, neutralna, zła i "do widzenia"). Co do MMORPG to na razie jeszcze nie przyjęło to formy, która by mi odpowiadała, bo póki co jest to tylko drużynowa sieczka z uromaiceniami. To już multi w NWN jest ciekawiej zrobione. Rhey - Wto 01.05.2007, 23:59:30 " /> Cytuj: Ingmar - Śro 02.05.2007, 17:00:28 " /> Omega210 napisał(a): Orish - Śro 02.05.2007, 17:20:03 " />Seldon, to powiedz teraz, jak sobie wyobrażasz tą przyszłość z tym systemem. System dialogów z Morrowinda jest najbardziej sztuczny, z jakim przyszło mi się spotkać, nie dość, że każdy NPC jest praktycznie wszechwiedzący, to jeszcze wszyscy na jeden temat mówią IDENTYCZNIE. W tym aspekcie interakcja jest praktycznie zerowa i zupełnie pozbawiona klimatu. Jakoś cięzko mi się wczuć w grę, kiedy nawet nie wiem, co dokładnie w danej sytuacji moja postać powiedziała. Cytuj: Rhey - Śro 02.05.2007, 17:24:56 " /> Cytuj: Ardeth - Śro 02.05.2007, 17:30:56 " />Strasznie chaotycznie to wyglądało, w sumie i tak nie wiem o co się tam rozchodzi Seldon - Śro 02.05.2007, 17:33:56 " /> Orish napisał(a): Orish - Śro 02.05.2007, 17:41:14 " /> Cytuj: Seldon - Śro 02.05.2007, 17:47:33 " /> Orish napisał(a): Ingmar - Śro 02.05.2007, 18:01:05 " /> Orish napisał(a): |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |