ďťż
Wštki |
[Morrowind] Bestiariusz - Zwierzęta (Erador)
Erador - Pon 15.02.2010, 17:58:31 " />Szczur Poziom: 2 Punkty Zdrowia: 23 Punkty Kondycji: 300 Obrażenia: 1-2 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: mięso szczura Dusza: 10 Komentarz: Jeden z najsłabszych przeciwników w grze. Ma niewiele Punktów Zdrowia i zadaje bardzo słabe obrażenia. Można go spotkać w każdym miejscu. Chory szczur Poziom: 3 Punkty Zdrowia: 23 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 2-6 wręcz Specjalne: Zarażenie Tepicą â obniżenie Zwinności o 10-40 pkt. Pozostawia: mięso szczura Dusza: 10 Komentarz: Jedyne, czym różni się od zwykłego szczura, to większe obrażenia i groźba zarażenia Tepicą. Zarażony szczur Poziom: 4 Punkty Zdrowia: 45 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 4-12 wręcz Specjalne: Zarażenie Czarnym Sercem â obniżenie Siły i Wytrzymałości o 20-40 pkt. Pozostawia: mięso szczura Dusza: 10 Komentarz: Spaczony szczur ma więcej Punktów Zdrowia i potrafi mocniej zranić od zwykłego przedstawiciela swojego gatunku, może także zarazić Czarnym Sercem. Mimo to, nie powinien stanowić problemu. Krab błotny Poziom: 1 Punkty Zdrowia: 15 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: mięso kraba Dusza: 5 Komentarz: Jedne z najsłabszych stworzeń w grze. Są bardzo powolne, mają mało Punktów Zdrowia, a ich ataki są prawie nieodczuwalne. Występują niemalże w każdym regionie Vvardenfell. Chory krab błotny Poziom: 1 Punkty Zdrowia: 15 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1-5 wręcz Specjalne: Zarażenie Bagienną Gorączką â obniżenie Siły i Wytrzymałości o 10-20 pkt. Pozostawia: mięso kraba Dusza: 5 Komentarz: Od zwykłego kraba błotnego różni się jedynie możliwością zarażenia postaci Bagienną Gorączką. Skrzekacz Poziom: 4 Punkty Zdrowia: 45 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 3-8 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: pióro skrzekacza Dusza: 20 Komentarz: Najbardziej znienawidzony przez graczy potwór. Wydaje irytujące dźwięki i atakuje z powietrza. Można go spotkać na terenach górzystych. Nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem. Chory skrzekacz Poziom: 4 Punkty Zdrowia: 45 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 3-8 wręcz Specjalne: Zarażenie Palenicą - obniżenie Siły i Zwinności o 10 pkt. Pozostawia: pióro skrzekacza Dusza: 20 Komentarz: Od zwykłego skrzekacza różni się tylko tym, że dziobiąc, może nas zarazić Palenicą. Zarażony skrzekacz Poziom: 8 Punkty Zdrowia: 90 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 6-18 wręcz Specjalne: Zarażenie Popielicą - obniżenie Osobowości o 20-40 pkt. Pozostawia: pióro skrzekacza Dusza: 20 Komentarz: Silniejsza wersja skrzekacza. Ma dwa razy więcej Punktów Zdrowia i lepszy atak, mimo to postacie na średnich poziomach bez problemy sobie z nim poradzą. Ogar Poziom: 2 Punkty Zdrowia: 23 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1-6 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: mięso ogara Dusza: 10 Komentarz: Ogary to często spotykane czworonogi. Atakują w parach lub trójkach, jednak nawet wtedy łatwo je pokonać. Występują prawie w każdym regionie Vvardenfell. Nierzadko pilnują jaskiń przemytników. Zarażony ogar Poziom: 6 Punkty Zdrowia: 68 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 6-18 wręcz Specjalne: Zarażenie Czarnym Sercem â obniżenie Siły i Wytrzymałości o 20-40 pkt. Pozostawia: mięso ogara Dusza: 10 Komentarz: Dużo silniejszy od zwykłego ogara. Ma niemal trzy razy więcej Punktów Zdrowia i ataku, w dodatku może nas zarazić Czarnym Sercem. Postacie na średnim poziomie nie powinny mieć z nim problemu. Samiec netcha Poziom: 4 Punkty Zdrowia: 45 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 4-12 wręcz Specjalne: Trujące Kwiecie â trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel. Pozostawia: skórę netcha Dusza: 50 Komentarz: Duże latające stworzenia, wyglądające jak oklapła meduza. Netche są łagodne i nie atakują same, jednak gdy je zdenerwujemy, mogą potraktować nas dość silną trucizną. Często występują przy ludzkich osadach lub farmach, gdzie są hodowane. Samica netcha Poziom: 10 Punkty Zdrowia: 113 Punkty Kondycji: 500 Obrażenia: 10-30 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: skórę netcha Dusza: 75 Komentarz: Samice netchy są mniejsze od samców, ale zdecydowanie silniejsze. Mają dość dużo Punktów Zdrowia i zadają nieprzeciętne obrażenia, jednak one także nie atakują jako pierwsze. Nie używają Kuli Trucizny. Zębacz Poziom: 2 Punkty Zdrowia: 23 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1-6 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: łuski Dusza: 10 Komentarz: Niewielka mięsożerna ryba, często atakuje w parach lub trójkach. Jeden okaz nie powinien stanowić problemu, jednak na początku grupa może poważnie zranić postać. Mały zębacz Poziom: 2 Punkty Zdrowia: 15 Punkty Kondycji: 300 Obrażenia: 1-5 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: łuski Dusza: 10 Komentarz: Słabsza wersja zębacza, często atakuje w towarzystwie starszych osobników. Dreugh Poziom: 5 Punkty Zdrowia: 60 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 5-15 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: dreughowy wosk Dusza: 75 Komentarz: Dreughi wyglądają jak połączenie homara z ośmiornicą. Żyją pod wodą. Mają średnią ilość Punktów Zdrowia i zadają niezbyt wysokie obrażenia. Na początku mogą sprawiać kłopoty. Guar Poziom: 3 Punkty Zdrowia: 38 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1-9 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: skórę guara Dusza: 20 Komentarz: Guary z wyglądu przypominają ospałe dinozaury. To łagodne zwierzęta juczne, nigdy nie atakują pierwsze. W walce nie radzą sobie najlepiej â mają mało Punktów Zdrowia i słaby atak. Występują w pobliżu osad ludzkich. Alit Poziom: 3 Punkty Zdrowia: 30 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1-9 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: skórę alita Dusza: 20 Komentarz: Ality to dwunożne stworzenia z wielką szczęką. Z racji na niewielką ilość Punktów Zdrowia i słaby atak, nie powinny stanowić zagrożenia. Można je spotkać na Molag Mar i Popielnych Ziemiach oraz ich okolicach. Chory alit Poziom: 3 Punkty Zdrowia: 30 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1-9 wręcz Specjalne: Ukąszenie alita - trucizna 1-2 pkt. przez 5 s. na dotyk. Zarażenie Ataksją - obniżenie Siły i Zręczności o 10 pkt. Pozostawia: skórę alita Dusza: 25 Komentarz: Niewiele silniejszy od zdrowego alita. Na początku może sprawiać problemy ze względu na truciznę i możliwość zarażenia chorobą. Zarażony alit Poziom: 7 Punkty Zdrowia: 105 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 7-21 wręcz Specjalne: Ukąszenie alita - trucizna 1-2 pkt. przez 5 s. na dotyk. Zarażenie Czarnym Sercem: obniżenie Siły i Wytrzymałości o 20-40 pkt. Pozostawia: skórę alita Dusza: 25 Komentarz: Dużo silniejszy od zwykłego przedstawiciela swego gatunku. Ma sporo Punktów Zdrowia i zadaje większe obrażenia. Na początku lepiej go unikać lub nosić ze sobą mikstury, które wyleczą nas z choroby. Kagouti Poziom: 4 Punkty Zdrowia: 45 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 4-12 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: skórę kagouti Dusza: 20 Komentarz: Kagouti to silniejsi kuzyni alitów. Mają więcej Punktów Zdrowia i ataku, nadal jednak nie stanowią większego zagrożenia. Podobnie jak ich słabszych pobratymców, może je spotkać na Molag Mar, Popielnych Ziemiach oraz Zachodniej Wyrwie i Wyspach Askadyjskich. Chore kagouti Poziom: 4 Punkty Zdrowia: 45 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 4-12 wręcz Specjalne: Zarażenie Żółtym Puchlakiem - obniżenie Siły i Szybkości o 10 pkt. Pozostawia: skórę kagouti Dusza: 20 Komentarz: Nie różni się od zwykłego kagouti niczym, oprócz groźby zarażenia postaci Żółtym Puchlakiem Zarażone kagouti Poziom: 8 Punkty Zdrowia: 90 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 8-24 wręcz Specjalne: Zarażenie Zwąglikiem - obniżenie Zwinności i Szybkości o 20-40 pkt. Pozostawia: skórę kagouti Dusza: 20 Komentarz: Ma dwa razy więcej Punktów Zdrowia i zadaje o tyleż samo większe obrażenia. Istnieje też zagrożenie, że zarazi postać Zwąglikiem. Skarabeusz Poziom: 6 Punkty Zdrowia: 38 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 6-18 wręcz Specjalne: Parzący Skarabeusz â obrażenia od Ognia 3-6 pkt. na 10 stóp na dotyk. Niewrażliwość na Ogień â Odporność na Ogień 100%. Podatność na Mróz â Podatność na Mróz 60%. Pozostawia: żywicę skarabeusza Dusza: 30 Komentarz: Na początku może sprawiać problemy. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia, ale dość duże obrażenia, jak na swój rozmiar. Czasem atakuje ogniem i jest nań niewrażliwy. W walce z nim polecam używać broni/czarów zadających obrażenia od Zimna. Często można go spotkać na Pastwiskach. Chory skarabeusz Poziom: 6 Punkty Zdrowia: 38 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 6-18 wręcz Specjalne: Parzący Skarabeusz â obrażenia od Ognia 3-6 pkt. na 10 stóp na dotyk. Niewrażliwość na Ogień â Odporność na Ogień 100%. Podatność na Mróz â Podatność na Mróz 60%. Zarażenie Trzęsawką â obniżenie Siły, Wytrzymałości i Szybkości o 10 pkt. Pozostawia: żywica skarabeusza Dusza: 30 Komentarz: Od zwykłego skarabeusza różni się jedynie możliwością zarażenia postaci Trzęsawką. Zarażony skarabeusz Poziom: 10 Punkty Zdrowia: 80 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 10-30 wręcz Specjalne: Parzący Skarabeusz â obrażenia od Ognia 3-6 pkt. na 10 stóp na dotyk. Niewrażliwość na Ogień â Odporność na Ogień 100%. Podatność na Mróz â Podatność na Mróz 60%. Zarażenie Spopielcem â obniżenie Inteligencji i Siły Woli o 20-40 pkt. Pozostawia: żywicę skarabeusza Dusza: 30 Komentarz: Ma ponad dwa razy więcej Punktów Zdrowia i zadaje większa obrażenia od zwykłego skarabeusza. Może zarazić postać Popielcem. Na niższych poziomach radzę go unikać. Pędrak Poziom: 1 Punkty Zdrowia: 8 Punkty Kondycji: 300 Obrażenia: 1-2 wręcz Specjalne: Paraliż â Paraliż przez 6 s. na dotyk. Pozostawia: maź pędraka Dusza: 10 Komentarz: Bardzo słaby przeciwnik. Ma malutko Punktów Zdrowia i słaby atak. Nigdy sam nie zaczyna walki, jednak gdy my ją wywołamy, często używa Paraliżu, co może stać się denerwujące. Chory pędrak Poziom: 1 Punkty Zdrowia: 8 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1-3 wręcz Specjalne: Paraliż â Paraliż przez 6 s. na dotyk. Zarażenie Umęczeniem â obniżenie Siły o 10-30 pkt. Pozostawia: maź pędraka Dusza: 10 Komentarz: Od zwykłego pędraka różni się tylko trochę zwiększonymi obrażeniami i możliwością zarażenia postaci Umęczeniem. Zarażony pędrak Poziom: 4 Punkty Zdrowia: 30 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 4-12 wręcz Specjalne: Paraliż â Paraliż przez 6 s. na dotyk. Zarażenie Popielicą â obniżenie Osobowości o 20-40 pkt. Pozostawia: maź pędraka Dusza: 20 Komentarz: Dużo silniejszy od zdrowego pędraka, jednak nadal nie powinien stanowić większego zagrożenia. Zwiadowca kwama Poziom: 2 Punkty Zdrowia: 23 Punkty Kondycji: 300 Obrażenia: 1-3 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: wosk kwama Dusza: 15 Komentarz: Bardzo denerwujący stwór, podobnie jak skrzekacz. Jest mały i słaby, choć jak na swoje wymiary ma dość dużo Punktów Zdrowia. Trudno trafić go z broni strzeleckiej. Występuje właściwie w każdym regionie Vvardenfell, najczęściej w kopalniach jaj kwama. Zarażony zwiadowca kwama Poziom: 6 Punkty Zdrowia: 45 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 6-8 wręcz Specjalne: Zarażenie Popielicą â obniżenie Osobowości o 20-40 pkt. Pozostawia: wosk kwama Dusza: 15 Komentarz: Silniejsza i bardziej denerwująca wersja zwykłego zwiadowcy. Jego atak nadal jest słaby, ma natomiast więcej życia, przez co na niższych poziomach nie wystarczy tylko jeden cios. Dodatkowo może podczas walki zarazić postać Popielicą. Robotnik kwama Poziom: 2 Punkty Zdrowia: 30 Punkty Kondycji: 300 Obrażenia: 1-6 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaja kwama Dusza: 8 Komentarz: Dziwny stwór, który zajmuje się kopaniem tuneli i dbaniem o jaja w koloniach kwama. Nie atakuje niezaczepiany. W walce jest słaby, ma mało Punktów Zdrowia i zadaje niewielkie obrażenia. Spotkać go można tylko w kopalniach jaj lub przed drzwiami do nich. Chory robotnik kwama Poziom: 2 Punkty Zdrowia: 30 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 2-6 wręcz Specjalne: Zarażenie Umęczeniem â obniżenie Siły o 10-30 pkt. Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaj kwama Dusza: 8 Komentarz: Od zwykłego robotnika kwama różni się jedynie większymi obrażeniami i możliwością zarażenia postaci Umęczeniem. Zarażony robotnik kwama Poziom: 6 Punkty Zdrowia: 60 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 6-18 wręcz Specjalne: Zarażenie Popielicą â obniżenie Osobowości o 20-40 pkt. Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaja kwama. Dusza: 8 Komentarz: Ma dwa razy więcej Punktów Zdrowia od zwykłego robotnika kwama i zadaje poważniejsze obrażenia. Atakuje nawet nieprowokowany. Rzadko spotykany. Wojownik kwama Poziom: 3 Punkty Zdrowia: 45 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 3-9 wręcz Specjalne: Jad Kwama â trucizna 1-3 pkt. przez 40 s. na dotyk. Pozostawia: wosk kwama Dusza: 20 Komentarz: Wojownicy kwama zajmują się ochranianiem kopalni i jaj. Jeżeli postać ma niski poziom, lepiej niech omija ich z daleka. Zarażony wojownik kwama Poziom: 7 Punkty Zdrowia: 60 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 7-21 wręcz Specjalne: Iskra â obrażenia od Porażeń 2-20 pkt. na 5 stóp na cel. Zarażenie Popielicą â obniżenie Osobowości o 20-40 pkt. Pozostawia: wosk kwama Dusza: 30 Komentarz: Dość silny przeciwnik. Ma niewiele Punktów Zdrowia, ale ilość zadawanych obrażeń w połączeniu z Iskrą może sprawić niedoświadczonym postaciom spory kłopot. Królowa kwama Poziom: 6 Punkty Zdrowia: 68 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 6-18 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaja kwama Dusza: 30 Komentarz: Wielkie monstra, żyjące jedynie po to, aby składać jaja. Są tak wielkie, że nie mogą się poruszać. Same nie atakują, jednak jeżeli chcesz walki, radzę załatwić sprawę bronią strzelecką. Polinick - Pon 15.02.2010, 18:27:54 " />Podzieliłbym tekst na części i do zwierząt dodał daedry, dwemerowe urządzenia i sługi Dagoth Ura. Brakuje ogrima, postrachu klanów, żarłacza i młokosa (to chyba nie daedry). Cytuj: Erador - Pon 15.02.2010, 18:31:12 " />Tekst będzie podzielony na zwierzęta, Daedry, nieumarłych, humanoidów, dwemerowe konstrukty, potwory z Bloodoon i Tribunal oraz specjalne (np. Vivec). To jest pierwsza część, reszta będzie w najbliższych dniach. Dusza rzeczywiście błędna. Oceansoul - Śro 17.02.2010, 21:21:20 " /> Cytuj: Erador - Czw 18.02.2010, 18:37:59 " />Tekst poprawiony. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |