ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Morrowind] Bestiariusz - Zwierzęta (Erador)



Erador - Pon 15.02.2010, 17:58:31
" />Szczur
Poziom: 2
Punkty Zdrowia: 23
Punkty Kondycji: 300
Obrażenia: 1-2 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: mięso szczura
Dusza: 10
Komentarz: Jeden z najsłabszych przeciwników w grze. Ma niewiele Punktów Zdrowia i zadaje bardzo słabe obrażenia. Można go spotkać w każdym miejscu.

Chory szczur
Poziom: 3
Punkty Zdrowia: 23
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 2-6 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Tepicą – obniżenie Zwinności o 10-40 pkt.
Pozostawia: mięso szczura
Dusza: 10
Komentarz: Jedyne, czym różni się od zwykłego szczura, to większe obrażenia i groźba zarażenia Tepicą.

Zarażony szczur
Poziom: 4
Punkty Zdrowia: 45
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 4-12 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Czarnym Sercem – obniżenie Siły i Wytrzymałości o 20-40 pkt.
Pozostawia: mięso szczura
Dusza: 10
Komentarz: Spaczony szczur ma więcej Punktów Zdrowia i potrafi mocniej zranić od zwykłego przedstawiciela swojego gatunku, może także zarazić Czarnym Sercem. Mimo to, nie powinien stanowić problemu.

Krab błotny
Poziom: 1
Punkty Zdrowia: 15
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 1 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: mięso kraba
Dusza: 5
Komentarz: Jedne z najsłabszych stworzeń w grze. Są bardzo powolne, mają mało Punktów Zdrowia, a ich ataki są prawie nieodczuwalne. Występują niemalże w każdym regionie Vvardenfell.

Chory krab błotny
Poziom: 1
Punkty Zdrowia: 15
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 1-5 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Bagienną Gorączką – obniżenie Siły i Wytrzymałości o 10-20 pkt.
Pozostawia: mięso kraba
Dusza: 5
Komentarz: Od zwykłego kraba błotnego różni się jedynie możliwością zarażenia postaci Bagienną Gorączką.

Skrzekacz
Poziom: 4
Punkty Zdrowia: 45
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 3-8 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: pióro skrzekacza
Dusza: 20
Komentarz: Najbardziej znienawidzony przez graczy potwór. Wydaje irytujące dźwięki i atakuje z powietrza. Można go spotkać na terenach górzystych. Nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem.

Chory skrzekacz
Poziom: 4
Punkty Zdrowia: 45
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 3-8 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Palenicą - obniżenie Siły i Zwinności o 10 pkt.
Pozostawia: pióro skrzekacza
Dusza: 20
Komentarz: Od zwykłego skrzekacza różni się tylko tym, że dziobiąc, może nas zarazić Palenicą.

Zarażony skrzekacz
Poziom: 8
Punkty Zdrowia: 90
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 6-18 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Popielicą - obniżenie Osobowości o 20-40 pkt.
Pozostawia: pióro skrzekacza
Dusza: 20
Komentarz: Silniejsza wersja skrzekacza. Ma dwa razy więcej Punktów Zdrowia i lepszy atak, mimo to postacie na średnich poziomach bez problemy sobie z nim poradzą.

Ogar
Poziom: 2
Punkty Zdrowia: 23
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 1-6 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: mięso ogara
Dusza: 10
Komentarz: Ogary to często spotykane czworonogi. Atakują w parach lub trójkach, jednak nawet wtedy łatwo je pokonać. Występują prawie w każdym regionie Vvardenfell. Nierzadko pilnują jaskiń przemytników.

Zarażony ogar
Poziom: 6
Punkty Zdrowia: 68
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 6-18 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Czarnym Sercem – obniżenie Siły i Wytrzymałości o 20-40 pkt.
Pozostawia: mięso ogara
Dusza: 10
Komentarz: Dużo silniejszy od zwykłego ogara. Ma niemal trzy razy więcej Punktów Zdrowia i ataku, w dodatku może nas zarazić Czarnym Sercem. Postacie na średnim poziomie nie powinny mieć z nim problemu.

Samiec netcha
Poziom: 4
Punkty Zdrowia: 45
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 4-12 wręcz
Specjalne:
Trujące Kwiecie – trucizna 1-20 pkt. na 10 stóp przez 5 s. na cel.
Pozostawia: skórę netcha
Dusza: 50
Komentarz: Duże latające stworzenia, wyglądające jak oklapła meduza. Netche są łagodne i nie atakują same, jednak gdy je zdenerwujemy, mogą potraktować nas dość silną trucizną. Często występują przy ludzkich osadach lub farmach, gdzie są hodowane.

Samica netcha
Poziom: 10
Punkty Zdrowia: 113
Punkty Kondycji: 500
Obrażenia: 10-30 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: skórę netcha
Dusza: 75
Komentarz: Samice netchy są mniejsze od samców, ale zdecydowanie silniejsze. Mają dość dużo Punktów Zdrowia i zadają nieprzeciętne obrażenia, jednak one także nie atakują jako pierwsze. Nie używają Kuli Trucizny.

Zębacz
Poziom: 2
Punkty Zdrowia: 23
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 1-6 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: łuski
Dusza: 10
Komentarz: Niewielka mięsożerna ryba, często atakuje w parach lub trójkach. Jeden okaz nie powinien stanowić problemu, jednak na początku grupa może poważnie zranić postać.

Mały zębacz
Poziom: 2
Punkty Zdrowia: 15
Punkty Kondycji: 300
Obrażenia: 1-5 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: łuski
Dusza: 10
Komentarz: Słabsza wersja zębacza, często atakuje w towarzystwie starszych osobników.

Dreugh
Poziom: 5
Punkty Zdrowia: 60
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 5-15 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: dreughowy wosk
Dusza: 75
Komentarz: Dreughi wyglądają jak połączenie homara z ośmiornicą. Żyją pod wodą. Mają średnią ilość Punktów Zdrowia i zadają niezbyt wysokie obrażenia. Na początku mogą sprawiać kłopoty.

Guar
Poziom: 3
Punkty Zdrowia: 38
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 1-9 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: skórę guara
Dusza: 20
Komentarz: Guary z wyglądu przypominają ospałe dinozaury. To łagodne zwierzęta juczne, nigdy nie atakują pierwsze. W walce nie radzą sobie najlepiej – mają mało Punktów Zdrowia i słaby atak. Występują w pobliżu osad ludzkich.

Alit
Poziom: 3
Punkty Zdrowia: 30
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 1-9 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: skórę alita
Dusza: 20
Komentarz: Ality to dwunożne stworzenia z wielką szczęką. Z racji na niewielką ilość Punktów Zdrowia i słaby atak, nie powinny stanowić zagrożenia. Można je spotkać na Molag Mar i Popielnych Ziemiach oraz ich okolicach.

Chory alit
Poziom: 3
Punkty Zdrowia: 30
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 1-9 wręcz
Specjalne:
Ukąszenie alita - trucizna 1-2 pkt. przez 5 s. na dotyk.
Zarażenie Ataksją - obniżenie Siły i Zręczności o 10 pkt.
Pozostawia: skórę alita
Dusza: 25
Komentarz: Niewiele silniejszy od zdrowego alita. Na początku może sprawiać problemy ze względu na truciznę i możliwość zarażenia chorobą.

Zarażony alit
Poziom: 7
Punkty Zdrowia: 105
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 7-21 wręcz
Specjalne:
Ukąszenie alita - trucizna 1-2 pkt. przez 5 s. na dotyk.
Zarażenie Czarnym Sercem: obniżenie Siły i Wytrzymałości o 20-40 pkt.
Pozostawia: skórę alita
Dusza: 25
Komentarz: Dużo silniejszy od zwykłego przedstawiciela swego gatunku. Ma sporo Punktów Zdrowia i zadaje większe obrażenia. Na początku lepiej go unikać lub nosić ze sobą mikstury, które wyleczą nas z choroby.

Kagouti
Poziom: 4
Punkty Zdrowia: 45
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 4-12 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: skórę kagouti
Dusza: 20
Komentarz: Kagouti to silniejsi kuzyni alitów. Mają więcej Punktów Zdrowia i ataku, nadal jednak nie stanowią większego zagrożenia. Podobnie jak ich słabszych pobratymców, może je spotkać na Molag Mar, Popielnych Ziemiach oraz Zachodniej Wyrwie i Wyspach Askadyjskich.

Chore kagouti
Poziom: 4
Punkty Zdrowia: 45
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 4-12 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Żółtym Puchlakiem - obniżenie Siły i Szybkości o 10 pkt.
Pozostawia: skórę kagouti
Dusza: 20
Komentarz: Nie różni się od zwykłego kagouti niczym, oprócz groźby zarażenia postaci Żółtym Puchlakiem

Zarażone kagouti
Poziom: 8
Punkty Zdrowia: 90
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 8-24 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Zwąglikiem - obniżenie Zwinności i Szybkości o 20-40 pkt.
Pozostawia: skórę kagouti
Dusza: 20
Komentarz: Ma dwa razy więcej Punktów Zdrowia i zadaje o tyleż samo większe obrażenia. Istnieje też zagrożenie, że zarazi postać Zwąglikiem.

Skarabeusz
Poziom: 6
Punkty Zdrowia: 38
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 6-18 wręcz
Specjalne:
Parzący Skarabeusz – obrażenia od Ognia 3-6 pkt. na 10 stóp na dotyk.
Niewrażliwość na Ogień – Odporność na Ogień 100%.
Podatność na Mróz – Podatność na Mróz 60%.
Pozostawia: żywicę skarabeusza
Dusza: 30
Komentarz: Na początku może sprawiać problemy. Ma średnią ilość Punktów Zdrowia, ale dość duże obrażenia, jak na swój rozmiar. Czasem atakuje ogniem i jest nań niewrażliwy. W walce z nim polecam używać broni/czarów zadających obrażenia od Zimna. Często można go spotkać na Pastwiskach.

Chory skarabeusz
Poziom: 6
Punkty Zdrowia: 38
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 6-18 wręcz
Specjalne:
Parzący Skarabeusz – obrażenia od Ognia 3-6 pkt. na 10 stóp na dotyk.
Niewrażliwość na Ogień – Odporność na Ogień 100%.
Podatność na Mróz – Podatność na Mróz 60%.
Zarażenie Trzęsawką – obniżenie Siły, Wytrzymałości i Szybkości o 10 pkt.
Pozostawia: żywica skarabeusza
Dusza: 30
Komentarz: Od zwykłego skarabeusza różni się jedynie możliwością zarażenia postaci Trzęsawką.

Zarażony skarabeusz
Poziom: 10
Punkty Zdrowia: 80
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 10-30 wręcz
Specjalne:
Parzący Skarabeusz – obrażenia od Ognia 3-6 pkt. na 10 stóp na dotyk.
Niewrażliwość na Ogień – Odporność na Ogień 100%.
Podatność na Mróz – Podatność na Mróz 60%.
Zarażenie Spopielcem – obniżenie Inteligencji i Siły Woli o 20-40 pkt.
Pozostawia: żywicę skarabeusza
Dusza: 30
Komentarz: Ma ponad dwa razy więcej Punktów Zdrowia i zadaje większa obrażenia od zwykłego skarabeusza. Może zarazić postać Popielcem. Na niższych poziomach radzę go unikać.

Pędrak
Poziom: 1
Punkty Zdrowia: 8
Punkty Kondycji: 300
Obrażenia: 1-2 wręcz
Specjalne:
Paraliż – Paraliż przez 6 s. na dotyk.
Pozostawia: maź pędraka
Dusza: 10
Komentarz: Bardzo słaby przeciwnik. Ma malutko Punktów Zdrowia i słaby atak. Nigdy sam nie zaczyna walki, jednak gdy my ją wywołamy, często używa Paraliżu, co może stać się denerwujące.

Chory pędrak
Poziom: 1
Punkty Zdrowia: 8
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 1-3 wręcz
Specjalne:
Paraliż – Paraliż przez 6 s. na dotyk.
Zarażenie Umęczeniem – obniżenie Siły o 10-30 pkt.
Pozostawia: maź pędraka
Dusza: 10
Komentarz: Od zwykłego pędraka różni się tylko trochę zwiększonymi obrażeniami i możliwością zarażenia postaci Umęczeniem.

Zarażony pędrak
Poziom: 4
Punkty Zdrowia: 30
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 4-12 wręcz
Specjalne:
Paraliż – Paraliż przez 6 s. na dotyk.
Zarażenie Popielicą – obniżenie Osobowości o 20-40 pkt.
Pozostawia: maź pędraka
Dusza: 20
Komentarz: Dużo silniejszy od zdrowego pędraka, jednak nadal nie powinien stanowić większego zagrożenia.

Zwiadowca kwama
Poziom: 2
Punkty Zdrowia: 23
Punkty Kondycji: 300
Obrażenia: 1-3 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: wosk kwama
Dusza: 15
Komentarz: Bardzo denerwujący stwór, podobnie jak skrzekacz. Jest mały i słaby, choć jak na swoje wymiary ma dość dużo Punktów Zdrowia. Trudno trafić go z broni strzeleckiej. Występuje właściwie w każdym regionie Vvardenfell, najczęściej w kopalniach jaj kwama.

Zarażony zwiadowca kwama
Poziom: 6
Punkty Zdrowia: 45
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 6-8 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Popielicą – obniżenie Osobowości o 20-40 pkt.
Pozostawia: wosk kwama
Dusza: 15
Komentarz: Silniejsza i bardziej denerwująca wersja zwykłego zwiadowcy. Jego atak nadal jest słaby, ma natomiast więcej życia, przez co na niższych poziomach nie wystarczy tylko jeden cios. Dodatkowo może podczas walki zarazić postać Popielicą.

Robotnik kwama
Poziom: 2
Punkty Zdrowia: 30
Punkty Kondycji: 300
Obrażenia: 1-6 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaja kwama
Dusza: 8
Komentarz: Dziwny stwór, który zajmuje się kopaniem tuneli i dbaniem o jaja w koloniach kwama. Nie atakuje niezaczepiany. W walce jest słaby, ma mało Punktów Zdrowia i zadaje niewielkie obrażenia. Spotkać go można tylko w kopalniach jaj lub przed drzwiami do nich.

Chory robotnik kwama
Poziom: 2
Punkty Zdrowia: 30
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 2-6 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Umęczeniem – obniżenie Siły o 10-30 pkt.
Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaj kwama
Dusza: 8
Komentarz: Od zwykłego robotnika kwama różni się jedynie większymi obrażeniami i możliwością zarażenia postaci Umęczeniem.

Zarażony robotnik kwama
Poziom: 6
Punkty Zdrowia: 60
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 6-18 wręcz
Specjalne:
Zarażenie Popielicą – obniżenie Osobowości o 20-40 pkt.
Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaja kwama.
Dusza: 8
Komentarz: Ma dwa razy więcej Punktów Zdrowia od zwykłego robotnika kwama i zadaje poważniejsze obrażenia. Atakuje nawet nieprowokowany. Rzadko spotykany.

Wojownik kwama
Poziom: 3
Punkty Zdrowia: 45
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 3-9 wręcz
Specjalne:
Jad Kwama – trucizna 1-3 pkt. przez 40 s. na dotyk.
Pozostawia: wosk kwama
Dusza: 20
Komentarz: Wojownicy kwama zajmują się ochranianiem kopalni i jaj. Jeżeli postać ma niski poziom, lepiej niech omija ich z daleka.

Zarażony wojownik kwama
Poziom: 7
Punkty Zdrowia: 60
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 7-21 wręcz
Specjalne:
Iskra – obrażenia od Porażeń 2-20 pkt. na 5 stóp na cel.
Zarażenie Popielicą – obniżenie Osobowości o 20-40 pkt.
Pozostawia: wosk kwama
Dusza: 30
Komentarz: Dość silny przeciwnik. Ma niewiele Punktów Zdrowia, ale ilość zadawanych obrażeń w połączeniu z Iskrą może sprawić niedoświadczonym postaciom spory kłopot.

Królowa kwama
Poziom: 6
Punkty Zdrowia: 68
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 6-18 wręcz
Specjalne: brak
Pozostawia: wosk kwama, duże jaja kwama, małe jaja kwama
Dusza: 30
Komentarz: Wielkie monstra, żyjące jedynie po to, aby składać jaja. Są tak wielkie, że nie mogą się poruszać. Same nie atakują, jednak jeżeli chcesz walki, radzę załatwić sprawę bronią strzelecką.




Polinick - Pon 15.02.2010, 18:27:54
" />Podzieliłbym tekst na części i do zwierząt dodał daedry, dwemerowe urządzenia i sługi Dagoth Ura. Brakuje ogrima, postrachu klanów, żarłacza i młokosa (to chyba nie daedry).

Cytuj:



Erador - Pon 15.02.2010, 18:31:12
" />Tekst będzie podzielony na zwierzęta, Daedry, nieumarłych, humanoidów, dwemerowe konstrukty, potwory z Bloodoon i Tribunal oraz specjalne (np. Vivec). To jest pierwsza część, reszta będzie w najbliższych dniach.

Dusza rzeczywiście błędna.



Oceansoul - Śro 17.02.2010, 21:21:20
" /> Cytuj:




Erador - Czw 18.02.2010, 18:37:59
" />Tekst poprawiony.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.