ďťż
Wštki |
[Morrowind] Bestiariusz - Specjalne (Erador)
Erador - Wto 02.03.2010, 19:09:38 " />Wódz dreughów Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 200 Punkty Kondycji: 600 Obrażenia: 1-10 wręcz/1-120 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: dreughowy wosk Dusza: 75 Komentarz: Wodza dreughów można spotkać w Jaskini Koal niedaleko Gnisis. Jest silniejszy od zwykłego przedstawiciela swego gatunku â posiada dużo więcej Punktów Zdrowia i Kondycji. Ma dwa rodzaje ataków: jeden z nich nie powinien być groźny (1-10 obrażeń), ale drugi (1-120!) zadaje bardzo poważne rany. Stary Niebieska Płetwa Poziom: 2 Punkty Zdrowia: 68 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1-25 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: łuski Dusza: 5 Komentarz: Stary Niebieska Płetwa to zębacz żyjący w okolicach doków Ald Velothi (wiąże się z nim zadanie dla Rodu Redoran). Ma więcej Punktów Zdrowia i zadaje wyższe obrażenia od zwykłej ryby, jednak w momencie wykonywania tego zadania nie będzie już groźny. Menta Na Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 350 Punkty Kondycji: 500 Obrażenia: 20-50 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Pozostawia: losową broń daedryczną, magiczny pierścień, skórę Daedry, serce Daedry Dusza: 350 Komentarz: Menta Na to potężny daedroth, leniwy sługa Molag Bala (wiąże się z nim zadanie od tej właśnie Daedry). Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia. Posiada niewrażliwość na bronie niemagiczne, lecz w momencie wykonywania misji powinniśmy mieć już zaklęty oręż. Radzę zwrócić uwagę na jego duszę â jest wyjątkowo silna. Szansa, że wypadnie z niego serce lub skóra Daedry wynosi 60%. Lord Dregas Volar Poziom: 18 Punkty Zdrowia: 300 Punkty Many: 350 Punkty Kondycji: 550 Obrażenia: 12-36 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Odbicie â Odbicie 20%. Zaklęty Sztylet â Zaklęty Sztylet przez 60 s. na siebie. Burza Płomieni â obrażenia od Ognia 1-10 pkt. na 10 stóp przez 10 s. na cel. Czwarta Bariera â Tarcza 40 pkt. przez 30 s. na siebie. Pozostawia: Daedryczne Zakrzywione Ostrze, Amulet Tel Fyr, serce Daedry Dusza: 200 Komentarz: Do tej dremory można dostać się używając amuletu, który znajduje się w Tel Fyr. Sam Dregas Volar jest niewątpliwie potężnym przeciwnikiem; jego siła nie leży jednak w Punktach Zdrowia czy czarach, lecz w broni. Daedryczne Zakrzywione Ostrze nie tylko zadaje wysokie obrażenia, ale także każdy cios tym mieczem sprawia, że ofiara ulega efektowi paraliżu na 10 sekund. W tym czasie może się wydarzyć naprawdę dużo. Podsumowując, Lord Dregan Volar to bardzo silny przeciwnik, niemniej jednak warto stoczyć z nim bój. Staada Poziom: 22 Punkty Zdrowia: 350 Punkty Many: 755 Punkty Kondycji: 700 Obrażenia: 25-65 wręcz plus broń Specjalne: Odporność na Ogień â Odporność na Ogień 50%. Odporność na Zimno â Odporność na Zimno 50%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Odbicie â Odbicie 20%. Rozproszenie â Rozproszenie 100 pkt. na siebie. Tarcza Porażania â Tarcza Błyskawic 3 pkt. przez 20 s. na siebie. Pozostawia: losowa broń typu szklanego, ebonowego lub daedrycznego (w ostatnim przypadku tylko sztylet i katana), tarczę szklaną, dwemerową, ebonową, dreughową, orkową, daedryczną lub ze smoczych łusek, Sygnet Sheogoratha, serce Daedry Dusza: 400 Komentarz: Staada jest potężną służką Sheogoratha (wiąże się z nią zadanie otrzymywane od Azury). Znaleźć ją można na jednej z wysp na północ od Vvardenfell. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia, Many oraz Kondycji i zadaje ogromne obrażenia. Jest odporna na większość żywiołów i niemagiczne bronie. Warto zainteresować się jej duszą (jedną z najsilniejszych w grze), lecz podczas łapania trzeba uważać â Staada potrafi rzucać rozproszenie. Vivek Poziom: 100 Punkty Zdrowia: 3000 Punkty Many: 10000 Punkty Kondycji: 2000 Obrażenia: 100-400 wręcz Specjalne: Dłoń Viveka â Obniżenie Zdrowia (0 50 pkt.) oraz Obrażenia od Ognia, Mrozu i Porażeń 50 pkt. (każde) przez 3 s. na dotyk. Gniew Viveka - Obniżenie Zdrowia (0 50 pkt.) oraz Obrażenia od Ognia, Mrozu i Porażeń 50 pkt. (każde) przez 1 s. na dotyk. Boskie Zdolności â Premia do Siły 100 pkt. oraz Premia do Ataku 50 pkt. Pozostawia: niezwykły artefakt Dwemerów Dusza: 1000 Komentarz: Vivek jest jednym z trzech dunmerowych bóstw. Nie trzeba go zabijać, lecz jeśli koniecznie chcesz to zrobić, radzę zaczekać do ukończenia wątku głównego â bez tej postaci daleko nie zajdziesz. Walka z nim jest bardzo trudna; Vivek to najsilniejszy przeciwnik w podstawowej wersji gry. Ma aż 3000 Punktów Zdrowia, 2000 Kondycji (nie ma sensu atakować go pięściami) i 10000 Many! Zadaje przeogromne obrażenia, zdolne do zabicia bohatera jednym tylko uderzeniem. Jakby tego było mało, posiada także potężne zaklęcia ofensywne. Krótko mówiąc, walka z nim jest tym, czego brakuje w Morrowind â prawdziwym wyzwaniem. A co będziemy mieli w zamian za jego zabicie? Oprócz satysfakcji z pokonania boga, zdobędziemy "niezwykły artefakt Dwemerów", który jest niczym innym, jak nieumagicznioną wersją Upiornej Opoki! Aby go zaklnąć należy udać się do Yagruma Bagarna w Tel Fyr i dać mu rękawicę, Dziennik oraz Plany Kagrenaka. Podczas walki z Vivekiem warto rzucić na niego czar łapania dusz â posiada on najpotężniejszą duszę w grze, która mieści się tylko w Gwieździe Azury. Dagoth Ur Poziom: 35 Punkty Zdrowia: 300/1000 (komnata Akula-Chana)/200 (po zniszczeniu Serca Lorkhana) Punkty Many: nieskończoność/0 (po zniszczeniu Serca Lorkhana) Punkty Kondycji: 500/1000 (komnata Akula-Chana) Obrażenia: 50-75/25-100/60-60/75-75 wręcz Specjalne: Odporność na Ogień â Odporność na Ogień 50%. Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 50% (zastępuje Odporność na Ogień po uderzeniu w Serce Czerpakiem). Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50% (zastępuje Odporność na Mróz po uderzeniu w Serce Brzytwą). Odporność na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 50% (zastępuje Odporność na Mróz po drugim uderzenie w Serce Brzytwą). Gniew Dagotha â Obniżenie Zdrowia o 5-50 pkt. przez 3 s. oraz obniżenie wszystkich współczynników oprócz Inteligencji o 1-3 pkt. na cel. Boskie Zdolności - Premia do Siły 100 pkt. oraz Premia do Ataku 50 pkt. Pozostawia: nic Dusza: 0 Komentarz: Dagoth Ur jest rozczarowująco słabym głównym przeciwnikiem. Walkę z nim musimy stoczyć dwa razy â podczas drugiego starcia zwiększają mu się statystyki. W grocie Akula-Chana nie warto go ranić, jego życie się regeneruje. Z początku posiada Odporność na Ogień, po uderzeniu Czerpakiem w Serce Lorkhana ją traci, lecz staje się odporny na Mróz. Po kolejnych ciosach jego ochrona zmienia się z elektrycznej w przeciwmagiczną. Ataki Dagoth Ura zadają różne obrażenia, które zmieniają się nieznacznie po przejściu do komnaty Akula-Chana. Kolejny zawód spotka nas po wygranej walce â z głównego bossa nie wypada żaden przedmiot, zaś on sam nie posiada duszy. W poszukiwaniu wrażeń pozostaje nam tylko stoczyć pojedynek z Vivekiem⌠Suiseiseki - Wto 02.03.2010, 19:39:11 " /> Cytuj: Erador - Wto 02.03.2010, 19:48:35 " />Dlaczego? Po skończeniu głównego wątku też można go zabić. Suiseiseki - Wto 02.03.2010, 20:01:58 " />Mam na myśli, to co piszesz. "Bez Viveka nie przejdziesz wątku głównego, ale możesz go zabić i wziąć zapasową Opokę i przejść resztę wątku głównego." Polinick - Wto 02.03.2010, 20:13:11 " /> Cytuj: Erador - Czw 04.03.2010, 18:10:48 " /> Cytuj: Polinick - Czw 04.03.2010, 18:13:11 " />Dalej nieczytelnie, szczególnie obrażenia. Przy zdrowiu itp po prostu dopisz w nawiasach do jakiego Dagoth Ura się odnoszą te wartości. Erador - Sob 06.03.2010, 15:51:59 " />Dagoth Ur (jaskinia użytkowa) Poziom: 35 Punkty Zdrowia: 300 Punkty Many: 300 Punkty Kondycji: 500 Obrażenia: Atak 1: 50-75 wręcz Atak 2: 25-100 wręcz Atak 3: 60-60 wręcz Specjalne: Gniew Dagotha â Obniżenie Zdrowia o 5-50 pkt. przez 3 s. oraz obniżenie wszystkich współczynników oprócz Inteligencji o 1-3 pkt. na cel. Boskie Zdolności - Premia do Siły 100 pkt. oraz Premia do Ataku 50 pkt. Pozostawia: nic Dusza: 0 Komentarz: Dagoth Ur jest rozczarowująco słabym głównym przeciwnikiem. Walkę z nim musimy stoczyć dwa razy â podczas drugiego starcia zwiększają mu się statystyki. Ataki Dagoth Ura zadają różne obrażenia, które zmieniają się nieznacznie po przejściu do komnaty Akula-Chana. W jaskini użytkowej nie posiada żadnych odporności; zadaje bardzo groźne rany, jednak ma mało Punktów Zdrowia - powinien paść dość szybko. Dagoth Ur (komnata Akula-Chana) Poziom: 35 Punkty Zdrowia: 1000/200 (po zniszczeniu Serca Lorkhana) Punkty Many: 1000/0 (po zniszczeniu Serca Lorkhana) Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: Atak 1: 50-75 wręcz Atak 2: 25-100 wręcz Atak 3: 75-75 wręcz Specjalne: Odporność na Ogień â Odporność na Ogień 50%. Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 50% (zastępuje Odporność na Ogień po uderzeniu w Serce Czerpakiem). Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50% (zastępuje Odporność na Mróz po uderzeniu w Serce Brzytwą). Odporność na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 50% (zastępuje Odporność na Mróz po drugim uderzenie w Serce Brzytwą). Gniew Dagotha â Obniżenie Zdrowia o 5-50 pkt. przez 3 s. oraz obniżenie wszystkich współczynników oprócz Inteligencji o 1-3 pkt. na cel. Boskie Zdolności - Premia do Siły 100 pkt. oraz Premia do Ataku 50 pkt. Pozostawia: nic Dusza: 0 Komentarz: Druga walka z Dagoth Urem jest trochę trudniejsza od poprzedniej. Przed zniszczeniem Serca Lorkhana nie warto go ranić, jego życie się regeneruje. Z początku posiada Odporność na Ogień, po uderzeniu Czerpakiem w organ ją traci, lecz staje się odporny na Mróz. Po kolejnych ciosach jego ochrona zmienia się z elektrycznej w przeciwmagiczną. Gdy zniszczysz artefakt zasilający Akula-Chana, ilość Punktów Zdrowia Dagoth Ura spada do 200 i traci on całą swoją Manę. Jeżeli szybko uporasz się z Sercem, Twój przeciwnik nie zada Ci zbyt wielu ran. Niestety, nie wypada zeń żaden przedmiot, zaś on sam nie posiada duszy. W poszukiwaniu wrażeń pozostaje nam tylko stoczyć pojedynek z Vivekiem⌠Teraz dobrze? Zastanawiam się, czy z drugiego Dagotha nie usunąć "zastępuje Odporność na X po uderzeniu (...)" - jest to jasno wyjaśnione w komentarzu, a bardzo wydłuża każdą linijkę "Specjalnych". Oceansoul - Nie 07.03.2010, 11:46:43 " /> Cytuj: Erador - Nie 07.03.2010, 16:23:46 " />Wódz dreughów Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 200 Punkty Kondycji: 600 Obrażenia: 1-10 wręcz/1-120 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: dreughowy wosk Dusza: 75 Komentarz: Wodza dreughów można spotkać w Jaskini Koal niedaleko Gnisis. Jest silniejszy od zwykłego przedstawiciela swego gatunku â posiada dużo więcej Punktów Zdrowia i Kondycji. Ma dwa rodzaje ataków: jeden z nich nie powinien być groźny (1-10 obrażeń), ale drugi (1-120!) zadaje bardzo poważne rany. Stary Niebieska Płetwa Poziom: 2 Punkty Zdrowia: 68 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1-25 wręcz Specjalne: brak Pozostawia: łuski Dusza: 5 Komentarz: Stary Niebieska Płetwa to zębacz żyjący w okolicach doków Ald Velothi (wiąże się z nim misja dla Rodu Redoran). Ma więcej Punktów Zdrowia i zadaje wyższe obrażenia od zwykłej ryby, jednak w momencie wykonywania tego zlecenia nie będzie już groźny. Menta Na Poziom: 20 Punkty Zdrowia: 350 Punkty Kondycji: 500 Obrażenia: 20-50 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Pozostawia: losową broń daedryczną, magiczny pierścień, skórę Daedry, serce Daedry Dusza: 350 Komentarz: Menta Na to potężny daedroth, leniwy sługa Molag Bala (wiąże się z nim zadanie od tej właśnie Daedry). Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia. Posiada niewrażliwość na bronie niemagiczne, lecz w momencie wykonywania misji powinniśmy mieć już zaklęty oręż. Radzę zwrócić uwagę na jego duszę â jest wyjątkowo silna. Szansa, że wypadnie z niego serce lub skóra Daedry wynosi 60%. Lord Dregas Volar Poziom: 18 Punkty Zdrowia: 300 Punkty Many: 350 Punkty Kondycji: 550 Obrażenia: 12-36 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Odbicie â Odbicie 20%. Zaklęty Sztylet â Zaklęty Sztylet przez 60 s. na siebie. Burza Płomieni â obrażenia od Ognia 1-10 pkt. na 10 stóp przez 10 s. na cel. Czwarta Bariera â Tarcza 40 pkt. przez 30 s. na siebie. Pozostawia: Daedryczne Zakrzywione Ostrze, Amulet Tel Fyr, serce Daedry Dusza: 200 Komentarz: Do tej dremory można dostać się używając amuletu, który znajduje się w Tel Fyr. Sam Dregas Volar jest niewątpliwie potężnym przeciwnikiem; jego siła nie leży jednak w Punktach Zdrowia czy czarach, lecz w broni. Daedryczne Zakrzywione Ostrze nie tylko zadaje wysokie obrażenia, ale także każdy cios tym mieczem sprawia, że ofiara ulega efektowi paraliżu na 10 sekund. W tym czasie może się wydarzyć naprawdę dużo. Podsumowując, Lord Dregan Volar to bardzo silny przeciwnik, niemniej jednak warto stoczyć z nim bój. Staada Poziom: 22 Punkty Zdrowia: 350 Punkty Many: 755 Punkty Kondycji: 700 Obrażenia: 25-65 wręcz plus broń Specjalne: Odporność na Ogień â Odporność na Ogień 50%. Odporność na Zimno â Odporność na Zimno 50%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Odbicie â Odbicie 20%. Rozproszenie â Rozproszenie 100 pkt. na siebie. Tarcza Porażania â Tarcza Błyskawic 3 pkt. przez 20 s. na siebie. Pozostawia: losowa broń typu szklanego, ebonowego lub daedrycznego (w ostatnim przypadku tylko sztylet i katana), tarczę szklaną, dwemerową, ebonową, dreughową, orkową, daedryczną lub ze smoczych łusek, Sygnet Sheogoratha, serce Daedry Dusza: 400 Komentarz: Staada jest potężną służką Sheogoratha (wiąże się z nią zadanie otrzymywane od Azury). Znaleźć ją można na jednej z wysp na północ od Vvardenfell. Ma bardzo dużo Punktów Zdrowia, Many oraz Kondycji i zadaje ogromne obrażenia. Jest odporna na większość żywiołów i niemagiczne bronie. Warto zainteresować się jej duszą (jedną z najsilniejszych w grze), lecz podczas łapania trzeba uważać â Staada potrafi rzucać rozproszenie. Vivek Poziom: 100 Punkty Zdrowia: 3000 Punkty Many: 10000 Punkty Kondycji: 2000 Obrażenia: 100-400 wręcz Specjalne: Dłoń Viveka â Obniżenie Zdrowia (0-50 pkt.) oraz Obrażenia od Ognia, Mrozu i Porażeń 50 pkt. (każde) przez 3 s. na dotyk. Gniew Viveka - Obniżenie Zdrowia (0-50 pkt.) oraz Obrażenia od Ognia, Mrozu i Porażeń 50 pkt. (każde) przez 1 s. na dotyk. Boskie Zdolności â Premia do Siły 100 pkt. oraz Premia do Ataku 50 pkt. Pozostawia: niezwykły artefakt Dwemerów Dusza: 1000 Komentarz: Vivek jest jednym z trzech dunmerowych bóstw. Jeżeli zabijesz go przed zakończeniem głównego wątku, nie będziesz mógł go kontynuować - to postać bardzo ważna dla fabuły. Jednak gdy już doprowadzisz do końca swe przygody i zapragniesz stoczyć z nim pojedynek, przygotuj się na bardzo trudną walkę - Vivek to najsilniejszy przeciwnik w podstawowej wersji gry. Ma aż 3000 Punktów Zdrowia, 2000 Kondycji (nie ma sensu atakować go pięściami) i 10000 Many! Zadaje przeogromne obrażenia, zdolne do zabicia bohatera jednym tylko uderzeniem. Jakby tego było mało, posiada także potężne zaklęcia ofensywne. Krótko mówiąc, walka z nim jest tym, czego brakuje w Morrowind â prawdziwym wyzwaniem. A co będziemy mieli w zamian za jego zabicie? Oprócz satysfakcji z pokonania boga, zdobędziemy "niezwykły artefakt Dwemerów", który jest niczym innym, jak nieumagicznioną wersją Upiornej Opoki! Aby go zaklnąć należy udać się do Yagruma Bagarna w Tel Fyr i dać mu rękawicę, Dziennik oraz Plany Kagrenaka. Podczas walki z Vivekiem warto rzucić na niego czar łapania dusz â posiada on najpotężniejszą duszę w grze, która mieści się tylko w Gwieździe Azury. Dagoth Ur (jaskinia użytkowa) Poziom: 35 Punkty Zdrowia: 300 Punkty Many: 300 Punkty Kondycji: 500 Obrażenia: Atak 1: 50-75 wręcz Atak 2: 25-100 wręcz Atak 3: 60-60 wręcz Specjalne: Gniew Dagotha â Obniżenie Zdrowia o 5-50 pkt. przez 3 s. oraz obniżenie wszystkich współczynników oprócz Inteligencji o 1-3 pkt. na cel. Boskie Zdolności - Premia do Siły 100 pkt. oraz Premia do Ataku 50 pkt. Pozostawia: nic Dusza: 0 Komentarz: Dagoth Ur jest rozczarowująco słabym głównym przeciwnikiem. Walkę z nim musimy stoczyć dwa razy â podczas drugiego starcia zwiększają mu się statystyki. Ataki Dagoth Ura zadają różne obrażenia, które zmieniają się nieznacznie po przejściu do komnaty Akula-Chana. W jaskini użytkowej nie posiada żadnych odporności; jego ciosy są bardzo silne, jednak ma mało Punktów Zdrowia - powinien paść dość szybko. Dagoth Ur (komnata Akula-Chana) Poziom: 35 Punkty Zdrowia: 1000/200 (po zniszczeniu Serca Lorkhana) Punkty Many: 1000/0 (po zniszczeniu Serca Lorkhana) Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: Atak 1: 50-75 wręcz Atak 2: 25-100 wręcz Atak 3: 75-75 wręcz Specjalne: Odporność na Ogień â Odporność na Ogień 50%. Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 50% (zastępuje Odporność na Ogień po uderzeniu w Serce Czerpakiem). Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50% (zastępuje Odporność na Mróz po uderzeniu w Serce Brzytwą). Odporność na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 50% (zastępuje Odporność na Mróz po drugim uderzenie w Serce Brzytwą). Gniew Dagotha â Obniżenie Zdrowia o 5-50 pkt. przez 3 s. oraz obniżenie wszystkich współczynników oprócz Inteligencji o 1-3 pkt. na cel. Boskie Zdolności - Premia do Siły 100 pkt. oraz Premia do Ataku 50 pkt. Pozostawia: nic Dusza: 0 Komentarz: Druga walka z Dagoth Urem jest trochę trudniejsza od poprzedniej. Przed zniszczeniem Serca Lorkhana nie warto go ranić, jego życie się regeneruje. Z początku posiada Odporność na Ogień, po uderzeniu Czerpakiem w organ ją traci, lecz staje się odporny na Mróz. Po kolejnych ciosach jego ochrona zmienia się z elektrycznej w przeciwmagiczną. Gdy zniszczysz artefakt zasilający Akula-Chana, ilość Punktów Zdrowia Dagoth Ura spada do 200 i traci on całą swoją Manę. Jeżeli szybko uporasz się z Sercem, Twój przeciwnik nie zada Ci zbyt wielu ran. Niestety, nie wypada zeń żaden przedmiot, zaś on sam nie posiada duszy. W poszukiwaniu wrażeń pozostaje nam tylko stoczyć pojedynek z Vivekiem⌠k-siorzysko - Nie 07.03.2010, 20:15:11 " /> Cytuj: Erador - Pon 08.03.2010, 19:22:40 " />Zmienione, poprawione. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |