ďťż
Wštki |
[Morrowind] Bestiariusz - Nieumarli (Erador)
Erador - Sob 27.02.2010, 12:42:24 " />Szkielet Poziom: 3 Punkty Zdrowia: 38 Punkty Many: 30 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 1-9 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Pozostawia: mączkę kostną, losową żelazną broń, żelazną tarczę Dusza: 30 Komentarz: Jeden z najsłabszych nieumarłych. Ma niewiele Punktów Zdrowia i zadaje niskie obrażenia, do tego używa słabej broni. Nie opłaca się walczyć z nim na pięści â jego Kondycja wynosi aż 1000! Jest niewrażliwy na Mróz i Truciznę oraz odporny na Porażenia. Najczęściej spotykany w grobowcach. Szkielet-łucznik Poziom: 3 Punkty Zdrowia: 38 Punkty Many: 30 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 3-9 wręcz plus broń (na odległość) Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Pozostawia: mączkę kostną, długi łuk, 60 żelaznych strzał, 50 magicznych strzał Dusza: 30 Komentarz: Ma takie same współczynniki jak zwykły szkielet, zadaje jednak nieznacznie wyższe obrażenia i walczy na dystans. Szkielet-wojownik Poziom: 7 Punkty Zdrowia: 80 Punkty Many: 30 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 7-21 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Pozostawia: mączkę kostną, losową stalową broń, żelazną tarczę Dusza: 30 Komentarz: Jest to silniejsza wersja szkieleta. Ma więcej Punktów Zdrowia i zadaje wyższe obrażenia, używa także lepszej broni. Nie występuje zbyt często. Szkielet-bohater Poziom: 10 Punkty Zdrowia: 150 Punkty Many: 30 Punkty Kondycji: 1000 Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 50%. Pozostawia: mączkę kostną, losową srebrną broń, żelazną tarczę Dusza: 200 Komentarz: Jak sama nazwa wskazuje, jest to bardzo silny szkielet. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia; używa srebrnej broni. Rzadko spotykany, zwykle w grobowcach związanych z zadaniami lub w wieżach Telvanni. Zjawa przodka Poziom: 1 Punkty Zdrowia: 23 Punkty Many: 400 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 1-5 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Mróz â Odporność na Mróz 100%. Niewrażliwość na Truciznę â Odporność na Truciznę 100%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Upiorna Klątwa â obniżenie Wytrzymałości o 5 pkt. przez 30 s., Kondycji o 10 pkt. przez 30 s., i Zdrowia o 1-10 pkt. przez 1 s. na dotyk. Pozostawia: ektoplazmę Dusza: 100 Komentarz: Ma najmniej Punktów Zdrowia i zadaje najniższe obrażenia ze wszystkich nieumarłych. Nie powinna sprawiać żadnych problemów, trzeba jednak pamiętać, że jest niewrażliwa na niemagiczne bronie. Bardzo często można ją spotkać w grobowcach. Krasnoludzkie widmo Poziom: 5 Punkty Zdrowia: 60 Punkty Many: 75 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 5-15 wręcz Specjalne: Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Odbicie â Odbicie 20%. Ponura Klątwa: Szczęście â obniżenie Szczęścia o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel. Ponura Klątwa: Siła Woli â obniżenie Siły Woli o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel. Pozostawia: 1-3 ektoplazmy Dusza: 200 Komentarz: Krasnoludzkie widma to duchy spotykane w dwemerowych ruinach. Jak na nieumarłych mają średnią ilość Punktów Zdrowia i zadają niezbyt wysokie obrażenia. Trzeba pamiętać, że są niewrażliwe na niemagiczne bronie. Posiadają dość silną duszę. Kościej Poziom: 8 Punkty Zdrowia: 90 Punkty Many: 400 Punkty Kondycji: 500 Obrażenia: 8-24 wręcz Specjalne: Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 75%. Odporność na Truciznę â Odporność na Truciznę 75%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 75%. Niewrażliwość na Zwykłe Bronie â Odporność na Zwykłe Bronie 100%. Ponura Klątwa; Szybkość â obniżenie Szybkości o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel. Druga Bariera â Tarcza 20 pkt. przez 30 s. na siebie. Pozostawia: 1-10 mączek kostnych, mały lub zwykły klejnot duszy. Dusza: 100 Komentarz: Kościej jest dość silnym nieumarłym. Ma całkiem sporo Punktów Zdrowia i zadaje ponadprzeciętne obrażenia. Posiada odporność na Mróz, Truciznę i Porażenia oraz niewrażliwość na bronie niemagiczne, co może skutecznie utrudnić walkę. Zazwyczaj porusza się po terenie grobowców i wież Telvanni. Truposz Poziom: 4 Punkty Zdrowia: 60 Punkty Many: 80 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 4-12 wręcz Specjalne: Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 75%. Odporność na Truciznę â Odporność na Truciznę 75%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 75%. Ponura Klątwa: Siła â obniżenie Siły o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel. Ponura Klątwa: Wytrzymałość â obniżenie Wytrzymałości o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel. Zarażenie Zgnilcem â obniżenie Siły i Wytrzymałości o 1-10 pkt. Pozostawia: 1-3 mączki kostne, nędzny lub mały klejnot duszy Dusza: 75 Komentarz: Truposze to strażnicy krypt w Morrowind. Mają średnią ilość życia i zadają przeciętne obrażenia, są jednak odporni na Mróz, Truciznę i Porażenia. Zwykle spotkać ich można w grobowcach lub wieżach magów. Potężniejszy truposz Poziom: 7 Punkty Zdrowia: 100 Punkty Many: 75 Punkty Kondycji: 400 Obrażenia: 5-15 Specjalne: Odporność na Mróz â Odporność na Mróz 75%. Odporność na Truciznę â Odporność na Truciznę 75%. Odporność na Porażenia â Odporność na Porażenia 75%. Okrutna Klątwa: Siła â obniżenie Siły o 5-12 pkt. na dotyk. Okrutna Klątwa: Wytrzymałość â obniżenie Wytrzymałości o 5-12 pkt. na dotyk. Zarażenie Zgnilcem â obniżenie Siły i Wytrzymałości o 1-10 pkt. Pozostawia: 1-5 mączek kostnych, mały lub zwykły klejnot duszy Dusza: 75 Komentarz: Jeden z najsilniejszych nieumarłych. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje średnie obrażenia. Podobnie do zwykłego truposza, jest odporny na Mróz, Porażenia i Truciznę, jednak jego klątwy nie znikają wraz z zabiciem go. Zazwyczaj występuje w grobowcach. Oceansoul - Sob 27.02.2010, 13:25:40 " /> Cytuj: Erador - Sob 27.02.2010, 13:46:08 " />Poprawione. Nareszcie w każdym komentarzu jest ta sama liczba. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |