ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Morrowind] Bestiariusz - Nieumarli (Erador)



Erador - Sob 27.02.2010, 12:42:24
" />Szkielet
Poziom: 3
Punkty Zdrowia: 38
Punkty Many: 30
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 1-9 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Pozostawia: mączkę kostną, losową żelazną broń, żelazną tarczę
Dusza: 30
Komentarz: Jeden z najsłabszych nieumarłych. Ma niewiele Punktów Zdrowia i zadaje niskie obrażenia, do tego używa słabej broni. Nie opłaca się walczyć z nim na pięści – jego Kondycja wynosi aż 1000! Jest niewrażliwy na Mróz i Truciznę oraz odporny na Porażenia. Najczęściej spotykany w grobowcach.

Szkielet-łucznik
Poziom: 3
Punkty Zdrowia: 38
Punkty Many: 30
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 3-9 wręcz plus broń (na odległość)
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Pozostawia: mączkę kostną, długi łuk, 60 żelaznych strzał, 50 magicznych strzał
Dusza: 30
Komentarz: Ma takie same współczynniki jak zwykły szkielet, zadaje jednak nieznacznie wyższe obrażenia i walczy na dystans.

Szkielet-wojownik
Poziom: 7
Punkty Zdrowia: 80
Punkty Many: 30
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 7-21 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Pozostawia: mączkę kostną, losową stalową broń, żelazną tarczę
Dusza: 30
Komentarz: Jest to silniejsza wersja szkieleta. Ma więcej Punktów Zdrowia i zadaje wyższe obrażenia, używa także lepszej broni. Nie występuje zbyt często.

Szkielet-bohater
Poziom: 10
Punkty Zdrowia: 150
Punkty Many: 30
Punkty Kondycji: 1000
Obrażenia: 10-30 wręcz plus broń
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 50%.
Pozostawia: mączkę kostną, losową srebrną broń, żelazną tarczę
Dusza: 200
Komentarz: Jak sama nazwa wskazuje, jest to bardzo silny szkielet. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje wysokie obrażenia; używa srebrnej broni. Rzadko spotykany, zwykle w grobowcach związanych z zadaniami lub w wieżach Telvanni.

Zjawa przodka
Poziom: 1
Punkty Zdrowia: 23
Punkty Many: 400
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 1-5 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Mróz – Odporność na Mróz 100%.
Niewrażliwość na Truciznę – Odporność na Truciznę 100%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Upiorna Klątwa – obniżenie Wytrzymałości o 5 pkt. przez 30 s., Kondycji o 10 pkt. przez 30 s., i Zdrowia o 1-10 pkt. przez 1 s. na dotyk.
Pozostawia: ektoplazmę
Dusza: 100
Komentarz: Ma najmniej Punktów Zdrowia i zadaje najniższe obrażenia ze wszystkich nieumarłych. Nie powinna sprawiać żadnych problemów, trzeba jednak pamiętać, że jest niewrażliwa na niemagiczne bronie. Bardzo często można ją spotkać w grobowcach.

Krasnoludzkie widmo
Poziom: 5
Punkty Zdrowia: 60
Punkty Many: 75
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 5-15 wręcz
Specjalne:
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Odbicie – Odbicie 20%.
Ponura Klątwa: Szczęście – obniżenie Szczęścia o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
Ponura Klątwa: Siła Woli – obniżenie Siły Woli o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
Pozostawia: 1-3 ektoplazmy
Dusza: 200
Komentarz: Krasnoludzkie widma to duchy spotykane w dwemerowych ruinach. Jak na nieumarłych mają średnią ilość Punktów Zdrowia i zadają niezbyt wysokie obrażenia. Trzeba pamiętać, że są niewrażliwe na niemagiczne bronie. Posiadają dość silną duszę.

Kościej
Poziom: 8
Punkty Zdrowia: 90
Punkty Many: 400
Punkty Kondycji: 500
Obrażenia: 8-24 wręcz
Specjalne:
Odporność na Mróz – Odporność na Mróz 75%.
Odporność na Truciznę – Odporność na Truciznę 75%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 75%.
Niewrażliwość na Zwykłe Bronie – Odporność na Zwykłe Bronie 100%.
Ponura Klątwa; Szybkość – obniżenie Szybkości o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
Druga Bariera – Tarcza 20 pkt. przez 30 s. na siebie.
Pozostawia: 1-10 mączek kostnych, mały lub zwykły klejnot duszy.
Dusza: 100
Komentarz: Kościej jest dość silnym nieumarłym. Ma całkiem sporo Punktów Zdrowia i zadaje ponadprzeciętne obrażenia. Posiada odporność na Mróz, Truciznę i Porażenia oraz niewrażliwość na bronie niemagiczne, co może skutecznie utrudnić walkę. Zazwyczaj porusza się po terenie grobowców i wież Telvanni.

Truposz
Poziom: 4
Punkty Zdrowia: 60
Punkty Many: 80
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 4-12 wręcz
Specjalne:
Odporność na Mróz – Odporność na Mróz 75%.
Odporność na Truciznę – Odporność na Truciznę 75%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 75%.
Ponura Klątwa: Siła – obniżenie Siły o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
Ponura Klątwa: Wytrzymałość – obniżenie Wytrzymałości o 2-4 pkt. przez 60 s. na cel.
Zarażenie Zgnilcem – obniżenie Siły i Wytrzymałości o 1-10 pkt.
Pozostawia: 1-3 mączki kostne, nędzny lub mały klejnot duszy
Dusza: 75
Komentarz: Truposze to strażnicy krypt w Morrowind. Mają średnią ilość życia i zadają przeciętne obrażenia, są jednak odporni na Mróz, Truciznę i Porażenia. Zwykle spotkać ich można w grobowcach lub wieżach magów.

Potężniejszy truposz
Poziom: 7
Punkty Zdrowia: 100
Punkty Many: 75
Punkty Kondycji: 400
Obrażenia: 5-15
Specjalne:
Odporność na Mróz – Odporność na Mróz 75%.
Odporność na Truciznę – Odporność na Truciznę 75%.
Odporność na Porażenia – Odporność na Porażenia 75%.
Okrutna Klątwa: Siła – obniżenie Siły o 5-12 pkt. na dotyk.
Okrutna Klątwa: Wytrzymałość – obniżenie Wytrzymałości o 5-12 pkt. na dotyk.
Zarażenie Zgnilcem – obniżenie Siły i Wytrzymałości o 1-10 pkt.
Pozostawia: 1-5 mączek kostnych, mały lub zwykły klejnot duszy
Dusza: 75
Komentarz: Jeden z najsilniejszych nieumarłych. Ma dużo Punktów Zdrowia i zadaje średnie obrażenia. Podobnie do zwykłego truposza, jest odporny na Mróz, Porażenia i Truciznę, jednak jego klątwy nie znikają wraz z zabiciem go. Zazwyczaj występuje w grobowcach.




Oceansoul - Sob 27.02.2010, 13:25:40
" /> Cytuj:



Erador - Sob 27.02.2010, 13:46:08
" />Poprawione.
Nareszcie w każdym komentarzu jest ta sama liczba.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.