ďťż
Wštki |
[ME] Solucja - cz.1 Eden Prime (nixnicky)
Nicky - Wto 04.11.2008, 22:42:36 " />Solucja - cz.1 Eden Prime Po zejściu na ląd nic nas nie powinno niepokoić. Dopiero w (1) zginie jeden z naszych towarzyszów. Jest tam kilka latających przeciwników. Nie powinny sprawić większych problemów. Będzie ich sporo po drodze do (2), gdzie odegrana zostanie scena, jak pewna kobieta chowa się przed dziwnymi robotami. Wyjdzie na jaw, że ów roboty zwą się Gethami, a urocza pani Williams chętnie będzie wykonywała nasze rozkazy. Dowiemy się również, że przybysze zaatakowali teren wykopalisk, gdzie jest pewien nadajnik. Jak można się domyśleć, jeszcze przed zaatakowanym miejscem (3) kilku Gethów postara się pozbawić nas życia. Po dotarciu do celu zauważymy, że brakuje znaleziska. Nowy towarzysz zaproponuje odwiedzenie obozu (3). To tutaj pierwszy raz potrzebna będzie deszyfracja. Na miejscu zaatakuje nas kilku przeciwników. Nie są oni wymagający, chyba że pozwolimy im podejść za blisko i "eksplodować" energią. Po rozprawieniu się z wrogiem, rozszyfrowaniu zamka i rozmowie z chowającymi się tam ludźmi zrozumiemy, że musimy się udać do stacji kolejki (4). Po odlocie statku znowu zaatakuje nas kilku zombi. Następnie należy spotkać się z kolejnymi schowanymi ludźmi (5). Po rozmowie udajemy się do zwłok Nihlusa (6). Dowiemy się o pewnym Sarenie, który zabił naszego sprzymierzeńca i uciekł kolejką. W tym momencie od przejażdżki (7) dzieli nas kilku przeciwników, w tym mocni Niszczyciele Gethów. Mapa jest na FTP: [httpdocs/crpg/mass_effect/solucja/1_eden_prime.JPG] wojjoo - Śro 05.11.2008, 06:03:31 " /> Cytuj: Oceansoul - Śro 05.11.2008, 09:39:50 " /> wojjoo napisał(a): caGe - Śro 05.11.2008, 14:23:16 " /> Cytuj: wojjoo - Śro 05.11.2008, 17:50:17 " />przyznaję, że towarzyszy nie zupełnie byłem pewien (sprawdziłem tylko guglami), a ta forma lepiej dla mnie brzmi. Zak - Śro 05.11.2008, 18:34:56 " /> Cytuj: Nicky - Czw 06.11.2008, 07:58:08 " />Solucja - cz.1 Eden Prime Po zejściu na ląd nic nas nie powinno niepokoić. Dopiero w (1) zginie jeden z naszych towarzyszów. Jest tam kilku latających przeciwników. Raczej nie sprawią większych problemów. Będzie ich sporo po drodze do (2), gdzie odegrana zostanie scena, jak pewna kobieta chowa się przed dziwnymi robotami. Wyjdzie na jaw, że owe roboty zwą się Gethami, a urocza pani Williams chętnie będzie wykonywała nasze rozkazy. Dowiemy się również, że przybysze zaatakowali teren wykopalisk, gdzie znajduje się pewien nadajnik. Jak można się domyślić, jeszcze przed tym miejscem (3) kilku Gethów postara się pozbawić nas życia. Po dotarciu do celu zauważymy, że brakuje znaleziska. Nowy towarzysz zaproponuje odwiedzenie obozu (3). To tutaj pierwszy raz potrzebna będzie deszyfracja. Na miejscu zaatakuje nas kilku przeciwników. Nie są oni wymagający, chyba że pozwolimy im podejść za blisko i "eksplodować" energią. Po rozprawieniu się z wrogiem, rozszyfrowaniu zamka i rozmowie z chowającymi się tam ludźmi (4) zrozumiemy, że musimy się udać do stacji kolejki. Po odlocie statku znowu rozprawimy się z kilkoma zombi. Następnie należy spotkać się z kolejnymi schowanymi ludźmi (5). Po rozmowie udajemy się do zwłok Nihlusa (6). Dowiemy się o pewnym Sarenie, który zabił naszego sprzymierzeńca i uciekł kolejką. W tym momencie od przejażdżki (7) dzieli nas kilku przeciwników, w tym mocni Niszczyciele Gethów. Mapa jest na FTP: [httpdocs/crpg/mass_effect/solucja/1_eden_prime.JPG] Oceansoul - Pią 07.11.2008, 10:48:08 " /> Cytuj: Nicky - Pią 07.11.2008, 14:02:44 " />Solucja - cz.1 Eden Prime Po zejściu na ląd nic nas nie powinno niepokoić. Dopiero po dojściu na odkryty obszar (1) zginie jeden z naszych towarzyszów. Jest tam kilku latających przeciwników. Raczej nie sprawią większych problemów. Będzie ich sporo po drodze do następnego otwartego terenu (2), gdzie pomożemy nieznajomej kobiecie w walce z robotami. Wyjdzie na jaw, że owe roboty zwą się Gethami, a urocza pani Williams chętnie będzie wykonywała nasze rozkazy. Dowiemy się również, że przybysze zaatakowali teren wykopalisk, gdzie znajduje się pewien nadajnik. Jak można się domyślić, jeszcze przed tym miejscem (3) kilku Gethów postara się pozbawić nas życia. Po dotarciu do celu zauważymy, że brakuje znaleziska. Nowy towarzysz zaproponuje odwiedzenie obozu (4). To tutaj pierwszy raz potrzebna będzie deszyfracja. W tym przypadku do otwarcia drzwi kryjówki. Na miejscu zaatakuje nas kilku przeciwników. Nie są oni wymagający, chyba że pozwolimy im podejść za blisko i "eksplodować" energią. Po rozprawieniu się z wrogiem, rozszyfrowaniu zamka i rozmowie z ukrytymi tam rolnikami (4) zrozumiemy, że musimy się udać do stacji kolejki. Podczas tej konwersacji możemy użyć umiejętności uroku lub zastraszania (może doprowadzić do rękoczynu), co odpowiednio zmodyfikuje wskaźniki naszej reputacji. Dowiemy się o przemytnikach i ich wtyczce w porcie. Później znowu rozprawimy się z kilkoma zombi. Następnie należy spotkać się z kolejnymi ukrytymi ludźmi (5). Po rozmowie udajemy się do zwłok Nihlusa (6). Podczas oględzin zwłok zagada do nas Powell. Dowiemy się o innym turianinie - Sarenie, który zabił naszego sprzymierzeńca i uciekł kolejką. Jeżeli wcześniej dowiedzieliśmy się o powiązaniu Powella z przemytem (od Cole'a), możemy ponownie skorzystać z umiejętności uroku/zastraszania, za co otrzymamy PD oraz odpowiednie PM (punkty doświadczenia i moralności). W tym momencie pozostało tylko kilku przeciwników po drodze do panelu sterowania na wagonie kolejki (7). Mapa jest na FTP: [httpdocs/crpg/mass_effect/solucja/1_eden_prime.JPG] Oceansoul - Sob 08.11.2008, 11:24:32 " /> Cytuj: Nicky - Sob 08.11.2008, 12:02:27 " />Solucja - cz.1 Eden Prime Po wylądowaniu nic nas nie powinno niepokoić. Dopiero po dojściu na odkryty obszar (1) zginie jeden z naszych towarzyszów. Jest tam kilku latających przeciwników. Raczej nie sprawią większych problemów. Będzie ich sporo po drodze do następnego otwartego terenu (2), gdzie pomożemy nieznajomej kobiecie w walce z robotami. Wyjdzie na jaw, że owe roboty zwą się Gethami, a urocza pani Williams chętnie będzie wykonywała nasze rozkazy. Dowiemy się również, że przybysze zaatakowali teren wykopalisk, gdzie znajduje się pewien nadajnik. Jak można się domyślić, jeszcze przed tym miejscem (3) kilku Gethów postara się pozbawić nas życia. Po dotarciu do celu zauważymy, że brakuje znaleziska. Nowa towarzyszka zaproponuje odwiedzenie obozu (4). To tutaj pierwszy raz potrzebna będzie deszyfracja, w tym przypadku do otwarcia drzwi kryjówki. Na miejscu zaatakuje nas kilku przeciwników. Nie są oni wymagający, chyba że pozwolimy im podejść za blisko i "eksplodować" energią. Po rozprawieniu się z wrogiem, rozszyfrowaniu zamka i rozmowie z ukrywającymi się tam rolnikami (4) zrozumiemy, że musimy się udać do stacji kolejki. Podczas tej konwersacji możemy użyć umiejętności uroku lub zastraszania (ta druga doprowadza do rękoczynu), co odpowiednio zmodyfikuje wskaźniki naszej reputacji. Dowiemy się o przemytnikach i ich wtyczce w porcie. Później znowu rozprawimy się z kilkoma zombi. Następnie należy spotkać się z kolejnymi ukrywającymi się ludźmi (5). Po rozmowie udajemy się do martwego Nihlusa (6). Podczas oględzin zwłok zagada do nas Powell. Dowiemy się o innym turianinie - Sarenie, który zabił naszego sprzymierzeńca i uciekł kolejką. Jeżeli wcześniej usłyszeliśmy o powiązaniu Powella z przemytem (od Cole'a), możemy ponownie skorzystać z umiejętności uroku/zastraszania, za co otrzymamy PD oraz odpowiednie PM (punkty doświadczenia i moralności). W tym momencie pozostało tylko kilku przeciwników po drodze do panelu sterowania na wagonie kolejki (7). Mapa jest na FTP: [httpdocs/crpg/mass_effect/solucja/1_eden_prime.JPG] Oceansoul - Sob 08.11.2008, 13:04:16 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |