ďťż
 
 
 
 

Wštki


[ME] Pochodzenie (Nicky)



Orish - Pon 29.06.2009, 12:20:39
" />Skrócona historia życia przed wstąpieniem do szeregów Przymierza:

Ziemia

Wychowałeś się jako sierota na ulicach jednego z wielkich mega polis na Ziemi. W wieku 18 lat uciekłeś od życia w półświatku gangów i drobnych przestępstw, zapisując się do wojsk Przymierza.

Kolonia

Urodziłeś się na Mindoir, na rubieżach Trawersu Attykańskiego. Gdy miałaś 16 lat, Mindoir została napadnięta przez łowców niewolników, a twoja rodzina i przyjaciele zostali wymordowani. Uratował cię patrol Przymierza, a ty kilka lat później zaciągnąłeś się do wojska.

Przestrzeń

Twoi rodzice służyli w wojskach Przymierza. Swoje dzieciństwo spędziłeś na pokładach statków, w stacjach kosmicznych lub w wahadłowcach, przenosząc się z miejsca na miejsce i nie pozostając w żadnym dłużej niż kilka lat. Idąc w ślady rodziców, w wieku osiemnastu lat zgłosiłeś się do wojsk Przymieza.

Misje związane z pochodzeniem (na Cytadeli, po wykonaniu pierwszej misji jako Widmo):

Ziemia

W Dolnym Kręgu usłyszymy wołanie o naszą postać. Okaże się, że to Finch zwraca naszą uwagę, aby nas zaszantażować. Chce on uratować swojego kumpla, który podobno ma drobne kłopoty z SOC. W Norze Chory rozmawiamy ze znajomym szantażysty, a od niego dowiadujemy się, że chodzi o morderstwo. Podczas rozmowy ze strażnikiem możemy skorzystać z perswazji, co zaprowadzi do uwolnienia zbrodniarza, a my zostaniemy nagrodzeni punktami renegata. Kontynuując rozmowę w normalny sposób do baru wpadnie zdenerwowany Finch i zacznie nam grozić. Możemy użyć perswazji, aby go uspokoić (otrzymamy punkty moralności) lub zwyczajnie rozmawiać, co zaprowadzi do tego, że będziemy zmuszeni zapłacić mu za milczenie (spora suma), użyć uroku/zastraszania lub zastrzelić go.

Kolonia

Podczas jazdy windą usłyszymy komunikat porucznika Girarda, który poinformuje nas o potrzebie pomocy oraz o miejscu spotkania (przed Normandią). Gdy tam dotrzemy, opowie nam o pewnej kobiecie z naszej planety, która została niedawno uwolniona z rąk porywaczy. Naszym zadaniem jest psychologiczna rozmowa oraz podanie środków uspokajających, czyli musimy zapobiec samobójstwu. Podczas rozmowy używamy perswazji zawsze, gdy jesteśmy sposobni, a w pewnym momencie będziemy mogli dać jej środek lub polecić, by sama go użyła. Po konwersacji wracamy do Girarda.

Przestrzeń

W dostępie do okręgów zaczepi nas Zabaleta, który okaże się być emerytowanym wojskowym z oddziałów, w których służyła nasza matka. Wracamy na Normandię, gdzie ustalamy połączenie z nią, a poprosi nas, żeby przekonać go, aby przestał żebrać i namówić go do skorzystania z opieki społecznej. Rozmowa ta pozwala na skorzystanie z perswazji. Jeśli damy mu po prostu pieniądze, nie otrzymamy profitów, jeśli jednak zastrzeżemy, że są ona na jedzenie, nasz wskaźnik idealisty wzrośnie. Nie pomagając mu w żaden sposób, postąpimy jak prawdziwy renegat.

Profil psychologiczny:

Przetrwanie

Podczas służby wojskowej, jedna z misji, które wykonywałeś, nie powiodła się. Uwięziony w potrzasku, w skrajnie wyczerpującej sytuacji, musiałeś opanować fizyczne zmęczenie i stres, które złamałyby większość ludzi. Ty przeżyłeś, wytrzymując w sytuacji, gdy wszyscy wokół ciebie stracili życie, i teraz pozostałeś tylko ty, aby móc opowiedzieć o tym, co się tak naprawdę zdarzyło.

Bohaterstwo

Już na początku swojej kariery znalazłeś się w obliczu przeważających sił nieprzyjaciela. Ryzykując własnym życiem, uratowałeś swoich towarzyszy broni i pokonałeś wroga, mimo iż szanse wydawały się marne. Twoja odwaga i heroizm pozwoliły ci zdobyć wiele medali oraz uznanie floty Przymierza.

Bezwzględność

W trakcie kariery wojskowej kierowałeś się jedną zasadą: trzeba wykonać zadanie. Mówi się, że jesteś zimny, wyrachowany i brutalny. Twoja reputacja osoby bezlitosnej jest dobrze znana wśród żołnierzy, przez co są wobec ciebie nieufni. Ale w sytuacjach, kiedy nie może być mowy o porażce, wojsko zgłasza się zawsze najpierw do ciebie.




Yeslick - Pon 29.06.2009, 13:59:56
" /> Cytuj:



Nicky - Pon 29.06.2009, 14:55:23
" />Skrócona historia życia przed wstąpieniem do szeregów Przymierza:

Ziemia

Wychowałeś się jako sierota na ulicach jednego z wielkich mega polis na Ziemi. W wieku 18 lat uciekłeś od życia w półświatku gangów i drobnych przestępstw, zapisując się do wojsk Przymierza.

Kolonia

Urodziłeś się na Mindoir, na rubieżach Trawersu Attykańskiego. Gdy miałeś 16 lat, Mindoir została napadnięta przez łowców niewolników, a twoja rodzina i przyjaciele zostali wymordowani. Uratował cię patrol Przymierza, a ty kilka lat później zaciągnąłeś się do wojska.

Przestrzeń

Twoi rodzice służyli w wojskach Przymierza. Swoje dzieciństwo spędziłeś na pokładach statków, w stacjach kosmicznych lub w wahadłowcach, przenosząc się z miejsca na miejsce i nie pozostając w żadnym dłużej niż kilka lat. Idąc w ślady rodziców, w wieku osiemnastu lat zgłosiłeś się do wojsk Przymierza.

Misje związane z pochodzeniem (na Cytadeli, po wykonaniu pierwszej misji jako Widmo):

Ziemia

W Dolnym Kręgu usłyszymy wołanie o naszą postać. Okaże się, że to Finch zwraca naszą uwagę, aby nas zaszantażować. Chce on uratować swojego kumpla, który podobno ma drobne kłopoty z SOC. W Norze Chory rozmawiamy ze znajomym szantażysty, a od niego dowiadujemy się, że chodzi o morderstwo. Podczas rozmowy ze strażnikiem możemy skorzystać z perswazji, co doprowadzi do uwolnienia zbrodniarza, a my zostaniemy nagrodzeni punktami renegata. Kontynuując rozmowę w normalny sposób do baru wpadnie zdenerwowany Finch i zacznie nam grozić. Możemy użyć perswazji, aby go uspokoić (otrzymamy punkty moralności) lub zwyczajnie rozmawiać, co zaprowadzi do tego, że będziemy zmuszeni zapłacić mu za milczenie (spora suma), użyć uroku/zastraszania lub zastrzelić go.

Kolonia

Podczas jazdy windą usłyszymy komunikat porucznika Girarda, który poinformuje nas o potrzebie pomocy oraz o miejscu spotkania (przed Normandią). Gdy tam dotrzemy, opowie nam o pewnej kobiecie z naszej planety, która została niedawno uwolniona z rąk porywaczy. Naszym zadaniem jest psychologiczna rozmowa oraz podanie środków uspokajających, czyli musimy zapobiec samobójstwu. Podczas rozmowy używamy perswazji zawsze, gdy jesteśmy sposobni, a w pewnym momencie będziemy mogli dać jej środek lub polecić, by sama go użyła. Po konwersacji wracamy do Girarda.

Przestrzeń

W dostępie do okręgów zaczepi nas Zabaleta, który okaże się być emerytowanym wojskowym z oddziałów, w których służyła nasza matka. Wracamy na Normandię, gdzie ustalamy połączenie z nią, a poprosi nas, żeby przekonać go, aby przestał żebrać i namówić go do skorzystania z opieki społecznej. Rozmowa ta pozwala na skorzystanie z perswazji. Jeśli damy mu po prostu pieniądze, nie otrzymamy profitów, jeśli jednak zastrzeżemy, że są one na jedzenie, nasz wskaźnik idealisty wzrośnie. Nie pomagając mu w żaden sposób, postąpimy jak prawdziwy renegat.

Profil psychologiczny:

Przetrwanie

Podczas służby wojskowej, jedna z misji, które wykonywałeś, nie powiodła się. Uwięziony w potrzasku, w skrajnie wyczerpującej sytuacji, musiałeś opanować fizyczne zmęczenie i stres, które złamałyby większość ludzi. Ty przeżyłeś, wytrzymując w sytuacji, gdy wszyscy wokół ciebie stracili życie, i teraz pozostałeś tylko ty, aby móc opowiedzieć o tym, co się tak naprawdę zdarzyło.

Bohaterstwo

Już na początku swojej kariery znalazłeś się w obliczu przeważających sił nieprzyjaciela. Ryzykując własnym życiem, uratowałeś swoich towarzyszy broni i pokonałeś wroga, mimo iż szanse wydawały się marne. Twoja odwaga i heroizm pozwoliły ci zdobyć wiele medali oraz uznanie floty Przymierza.

Bezwzględność

W trakcie kariery wojskowej kierowałeś się jedną zasadą: trzeba wykonać zadanie. Mówi się, że jesteś zimny, wyrachowany i brutalny. Twoja reputacja osoby bezlitosnej jest dobrze znana wśród żołnierzy, przez co są wobec ciebie nieufni. Ale w sytuacjach, kiedy nie może być mowy o porażce, wojsko zgłasza się zawsze najpierw do ciebie.



Mith - Pon 29.06.2009, 15:51:31
" /> Cytuj:




Nicky - Pon 29.06.2009, 16:14:00
" />Oprócz misji, tekst jest kopiowany z gry (historie i profile psychologiczne), także nie wiem, czy go zmieniać.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Skrócona historia życia przed wstąpieniem do szeregów Przymierza:

Ziemia

Wychowałeś się jako sierota na ulicach jednego z wielkich mega polis na Ziemi. W wieku 18 lat uciekłeś od życia w półświatku gangów i drobnych przestępstw, zapisując się do wojsk Przymierza.

Kolonia

Urodziłeś się na Mindoir, na rubieżach Trawersu Attykańskiego. Gdy miałeś 16 lat, Mindoir została napadnięta przez łowców niewolników, a twoja rodzina i przyjaciele zostali wymordowani. Uratował cię patrol Przymierza, a ty kilka lat później zaciągnąłeś się do wojska.

Przestrzeń

Twoi rodzice służyli w wojskach Przymierza. Swoje dzieciństwo spędziłeś na pokładach statków, w stacjach kosmicznych lub w wahadłowcach, przenosząc się z miejsca na miejsce i nie pozostając w żadnym dłużej niż kilka lat. Idąc w ślady rodziców, w wieku osiemnastu lat zgłosiłeś się do wojsk Przymierza.

Misje związane z pochodzeniem (na Cytadeli, po wykonaniu pierwszej misji jako Widmo):

Ziemia

W Dolnym Kręgu usłyszymy wołanie. Okaże się, że to Finch zwraca naszą uwagę, aby nas zaszantażować. Chce on uratować swojego kumpla, który podobno ma drobne kłopoty z SOC. W Norze Chory rozmawiamy ze znajomym szantażysty i dowiadujemy się, że chodzi o morderstwo. Podczas rozmowy ze strażnikiem możemy skorzystać z perswazji, co doprowadzi do uwolnienia zbrodniarza, a my zostaniemy nagrodzeni punktami renegata. Jeśli kontynuujemy rozmowę w normalny sposób, do baru wpadnie zdenerwowany Finch i zacznie nam grozić. Można wtedy użyć perswazji, aby go uspokoić (otrzymamy punkty moralności) lub zwyczajnie porozmawiać (co zaprowadzi do tego, że będziemy zmuszeni zapłacić mu sporą sumę za milczenie), użyć uroku/zastraszania lub zastrzelić go.

Kolonia

Podczas jazdy windą usłyszymy komunikat porucznika Girarda, który poinformuje nas o potrzebie pomocy oraz o miejscu spotkania (przed Normandią). Gdy tam dotrzemy, opowie nam o pewnej kobiecie z naszej planety, która została niedawno uwolniona z rąk porywaczy. Naszym zadaniem jest psychologiczna rozmowa oraz podanie środków uspokajających, czyli musimy zapobiec samobójstwu. Podczas rozmowy używamy perswazji zawsze, gdy jesteśmy sposobni, a w pewnym momencie będziemy mogli dać jej środek lub polecić, by sama go użyła. Po konwersacji wracamy do Girarda.

Przestrzeń

W dostępie do okręgów zaczepi nas Zabaleta, który okaże się być emerytowanym wojskowym z oddziałów, w których służyła nasza matka. Wracamy na Normandię, gdzie ustalamy połączenie z nią. Poprosi nas, byśmy spróbowali przekonać mężczyznę do zaprzestania żebractwa i namówili Zabaletę do skorzystania z opieki społecznej. Rozmowa ta pozwala na skorzystanie z perswazji. Jeśli damy mu po prostu pieniądze, nie otrzymamy profitów, jeśli jednak zastrzeżemy, że są one na jedzenie, nasz wskaźnik idealisty wzrośnie. Nie pomagając mu w żaden sposób, postąpimy jak prawdziwy renegat.

Profil psychologiczny:

Przetrwanie

Podczas służby wojskowej, jedna z misji, które wykonywałeś, nie powiodła się. Uwięziony w potrzasku, w skrajnie wyczerpującej sytuacji, musiałeś opanować fizyczne zmęczenie i stres, które złamałyby większość ludzi. Ty przeżyłeś, wytrzymując w sytuacji, gdy wszyscy wokół ciebie stracili życie, i teraz pozostałeś tylko ty, aby móc opowiedzieć o tym, co się tak naprawdę zdarzyło.

Bohaterstwo

Już na początku swojej kariery znalazłeś się w obliczu przeważających sił nieprzyjaciela. Ryzykując własnym życiem, uratowałeś swoich towarzyszy broni i pokonałeś wroga, mimo iż szanse wydawały się marne. Twoja odwaga i heroizm pozwoliły ci zdobyć wiele medali oraz uznanie floty Przymierza.

Bezwzględność

W trakcie kariery wojskowej kierowałeś się jedną zasadą: trzeba wykonać zadanie. Mówi się, że jesteś zimny, wyrachowany i brutalny. Twoja reputacja osoby bezlitosnej jest dobrze znana wśród żołnierzy, przez co są wobec ciebie nieufni. Ale w sytuacjach, kiedy nie może być mowy o porażce, wojsko zgłasza się zawsze najpierw do ciebie.



Mith - Pon 29.06.2009, 17:22:56
" /> Cytuj:



wojjoo - Pon 29.06.2009, 21:40:37
" /> Cytuj:



Nicky - Pon 29.06.2009, 22:34:32
" />Skrócona historia życia przed wstąpieniem do szeregów Przymierza:

Ziemia

Wychowałeś się jako sierota na ulicach jednego z wielkich mega polis na Ziemi. W wieku 18 lat uciekłeś od życia w półświatku gangów i drobnych przestępstw, zapisując się do wojsk Przymierza.

Kolonia

Urodziłeś się na Mindoir, na rubieżach Trawersu Attykańskiego. Gdy miałeś 16 lat, Mindoir została napadnięta przez łowców niewolników, a twoja rodzina i przyjaciele zostali wymordowani. Uratował cię patrol Przymierza, a ty kilka lat później zaciągnąłeś się do wojska.

Przestrzeń

Twoi rodzice służyli w wojskach Przymierza. Swoje dzieciństwo spędziłeś na pokładach statków, w stacjach kosmicznych lub w wahadłowcach, przenosząc się z miejsca na miejsce i nie pozostając w żadnym dłużej niż kilka lat. Idąc w ślady rodziców, w wieku osiemnastu lat zgłosiłeś się do wojsk Przymierza.

Misje związane z pochodzeniem (na Cytadeli, po wykonaniu pierwszej misji jako Widmo):

Ziemia

W Dolnym Kręgu usłyszymy wołanie. Okaże się, że to Finch zwraca naszą uwagę, aby nas zaszantażować. Chce on uratować swojego kumpla, który podobno ma drobne kłopoty z SOC. W Norze Chory rozmawiamy ze znajomym szantażysty i dowiadujemy się, że chodzi o morderstwo. Podczas rozmowy ze strażnikiem możemy skorzystać z perswazji, co doprowadzi do uwolnienia zbrodniarza, a my zostaniemy nagrodzeni punktami renegata. Jeśli kontynuujemy rozmowę w normalny sposób, do baru wpadnie zdenerwowany Finch i zacznie nam grozić. Można wtedy użyć perswazji, aby go uspokoić (otrzymamy punkty moralności), zwyczajnie porozmawiać (co zaprowadzi do tego, że będziemy zmuszeni zapłacić mu sporą sumę za milczenie). Jeśli nie chcemy tracić pieniędzy po wyborze tradycyjnej konwersacji, trzeba użyć uroku/zastraszania lub zastrzelić go.

Kolonia

Podczas jazdy windą usłyszymy komunikat porucznika Girarda, który poinformuje nas o potrzebie pomocy oraz o miejscu spotkania (przed Normandią). Gdy tam dotrzemy, opowie nam o pewnej kobiecie z naszej planety, która została niedawno uwolniona z rąk porywaczy. Naszym zadaniem będzie zapobieżenie samobójstwu, poprzez odpowiednio poprowadzoną rozmowę oraz podanie środków uspokajających. Podczas dialogu używamy perswazji zawsze, gdy jesteśmy sposobni, a w pewnym momencie będziemy mogli dać kobiecie środek lub polecić, by sama go użyła. Po konwersacji wracamy do Girarda.

Przestrzeń

W dostępie do okręgów zaczepi nas Zabaleta, który okaże się być emerytowanym wojskowym z oddziałów, w których służyła nasza matka. Wracamy na Normandię, gdzie ustanawiamy połączenie z nią. Poprosi nas, byśmy spróbowali przekonać mężczyznę do zaprzestania żebractwa i namówili go do skorzystania z opieki społecznej. Rozmowa ta pozwala na skorzystanie z perswazji. Jeśli damy mu po prostu pieniądze, nie otrzymamy profitów, jeśli jednak zastrzeżemy, że są one na jedzenie, nasz wskaźnik idealisty wzrośnie. Nie pomagając mu w żaden sposób, postąpimy jak prawdziwy renegat.

Profil psychologiczny:

Przetrwanie

Podczas służby wojskowej, jedna z misji, które wykonywałeś, nie powiodła się. Uwięziony w potrzasku, w skrajnie wyczerpującej sytuacji, musiałeś opanować fizyczne zmęczenie i stres, które złamałyby większość ludzi. Ty przeżyłeś, wytrzymując w sytuacji, gdy wszyscy wokół ciebie stracili życie, i teraz pozostałeś tylko ty, aby móc opowiedzieć o tym, co się tak naprawdę zdarzyło.

Bohaterstwo

Już na początku swojej kariery znalazłeś się w obliczu przeważających sił nieprzyjaciela. Ryzykując własnym życiem, uratowałeś swoich towarzyszy broni i pokonałeś wroga, mimo iż szanse wydawały się marne. Twoja odwaga i heroizm pozwoliły ci zdobyć wiele medali oraz uznanie floty Przymierza.

Bezwzględność

W trakcie kariery wojskowej kierowałeś się jedną zasadą: trzeba wykonać zadanie. Mówi się, że jesteś zimny, wyrachowany i brutalny. Twoja reputacja osoby bezlitosnej jest dobrze znana wśród żołnierzy, przez co są wobec ciebie nieufni. Ale w sytuacjach, kiedy nie może być mowy o porażce, wojsko zgłasza się zawsze najpierw do ciebie.



Mith - Śro 01.07.2009, 13:42:37
" /> Cytuj:



Nicky - Śro 01.07.2009, 21:32:00
" />zmienione



Mith - Czw 02.07.2009, 00:30:04
" /> Cytuj:



Nicky - Czw 02.07.2009, 07:34:08
" />Nie, to są czynności, które stają się dostępne po zwyczajnej rozmowie. Urok/zastraszanie oraz perswazja to jest to samo, a tutaj specjalnie użyłem to zamiennie, ponieważ nie chciałem, żeby się powtarzało. Chwila użycia tej zdolności da różny skutek.



Mith - Pią 03.07.2009, 18:28:49
" />A, znaczy...
- najpierw używamy perswazji
- najpierw normalnie rozmawiamy z czego wynika, że musimy mu płacić -> żeby nie płacić, musimy użyć uroku zastraszania
- od razu zabijamy? ;)
Przy trzecim mam wątpliwości, czy nie do drugiego, bo tak brzmi raczej...



Nicky - Pią 03.07.2009, 22:20:24
" />Można wtedy użyć perswazji, aby go uspokoić (otrzymamy punkty moralności), zwyczajnie porozmawiać (co zaprowadzi do tego, że będziemy zmuszeni zapłacić mu sporą sumę za milczenie), a następnie użyć uroku/zastraszania lub zastrzelić go.

Zmieniłem na:

Można wtedy użyć perswazji, aby go uspokoić (otrzymamy punkty moralności), zwyczajnie porozmawiać (co zaprowadzi do tego, że będziemy zmuszeni zapłacić mu sporą sumę za milczenie). Jeśli nie chcemy tracić pieniędzy po wyborze tradycyjnej konwersacji, trzeba użyć uroku/zastraszania lub zastrzelić go.

Mam nadzieję, że już jest jasne

PS. dodam schemat:
1. perswazja lub zwykła rozmowa (ze strażnikiem)
jeśli to drugie, to:
2. perswazja lub zwykła rozmowa (z Finchem)
jeśli to drugie, to:
3. zapłata, perswazja lub morderstwo.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.