ďťż
 
 
 
 

Wštki


[ME] Inżynier (Nicky)



Orish - Czw 23.07.2009, 22:30:28
" />Opis:

Inżynier jest niezastąpionym specjalistą w technologii. Z talentów bojowych posiada tylko Pancerz podstawowy oraz Pistolety. Postacie z tej klasy stanowią niezastąpioną pomoc zarówno na polu bitwy, jak i poza nim. Potrafią z łatwością naprawiać pojazdy, łamać przeróżne zabezpieczenia i blokady, na otwieraniu zakodowanych pojemników kończąc. Dobry inżynier udzieli pierwszej pomocy w krytycznych sytuacjach oraz zlikwiduje zagrożenie ze strony syntetycznych przeciwników. Pozostawiony sam sobie jednak może nie poradzić sobie nawet z pozornie niegroźnymi stworzeniami organicznymi.

Proponowany dobór talentów:

Od początku warto rozwinąć Deszyfrację i Elektronikę, ponieważ ułatwi to grę, przez umożliwienie dostępu do wielu zakodowanych drzwi, skrytek czy terminali (między innymi niektóre misje poboczne są bez tego niewykonalne). Zapewni to również sposobność użycia Sabotażu oraz Przeładowania. Oba oddziaływają na broń/tarcze przeciwników, co może wyeliminować ich z walki na kilka chwil (zdolności obszarowe). Nie warto raczej inwestować punktów rozwoju w talenty bojowe (Pistolety i Pancerz), co najwyżej do momentu uzyskania odpowiednich zdolności. Inżynier staje się najlepszym medykiem, po wykształceniu się w Pierwszej pomocy oraz Medycynie. Ilość leczonych punktów życia może wielokrotnie wzrosnąć, porównując efekt z tradycyjnym użyciem. Rozwinięcie Deszyfracji i Elektroniki pozwoli również na odblokowanie dwóch potężnych technicznych talentów, którymi są Hakowanie i Redukcja. Dzięki nim niemal żaden syntetyk nie będzie stanowił wyzwania dla drużyny z Inżynierem. Również istotny jest rozwój talentu Inżyniera, ponieważ pozwoli na częstsze używanie zdolności.

Taktyki:

Użycie kolejno: Hakowania SI, Sabotażu, Przeładowania i Redukcji będzie doskonałym zlikwidowaniem zagrożenia nawet sporych grup wrogów. Oczywiście trzeba dobrze wybrać miejsca użycia owych zdolności, ponieważ po skutecznym Hakowaniu SI, nie ma sensu korzystać z kolejnych umiejętności na opanowanych jednostkach. Odpowiednio rozwinięty talent Inżyniera pozwoli na w miarę częste atakowanie przeciwników techniką.

Zalecana drużyna:

Ashley oraz Liara

Dlaczego Ashley:
Będzie szybko eliminować wrogów, których jej wystawimy dzięki zdolnościom technicznym.
Dlaczego Liara:
Jej doskonała biotyka świetnie uzupełni braki techniki i zapewni wszechstronność drużynie.




Tallos - Pią 24.07.2009, 07:59:18
" />Mam taką małą sugestię dotyczącą wszystkich opisów klas, mianowicie, proponuje coś napisać o dostępnych im prestiżówkach.



Nicky - Pią 24.07.2009, 08:07:35
" />Może wystarczy napisać w jednym temacie? Myślę, że zakumałbym ;]

Poza tym o takie sprawy lepiej pisać w temacie o organizacji działu.

Pomyślę o tym i pewnie coś jeszcze bąknę o prestiżowych.



wojjoo - Pią 24.07.2009, 08:09:28
" /> Cytuj:




Nicky - Pią 24.07.2009, 08:11:19
" />Opis:

Inżynier jest niezastąpionym specjalistą od technologii. Z talentów bojowych posiada tylko Pancerz podstawowy oraz Pistolety. Postacie z tej klasy stanowią niezastąpioną pomoc zarówno na polu bitwy, jak i poza nim. Potrafią z łatwością naprawiać pojazdy, łamać przeróżne zabezpieczenia i blokady, na otwieraniu zakodowanych pojemników kończąc. Dobry inżynier udzieli pierwszej pomocy w krytycznych sytuacjach oraz zlikwiduje zagrożenie ze strony syntetycznych przeciwników. Pozostawiony sam sobie może jednak nie poradzić sobie nawet z pozornie niegroźnymi stworzeniami organicznymi.

Proponowany dobór talentów:

Od początku warto rozwinąć Deszyfrację i Elektronikę, ponieważ ułatwi to grę, przez umożliwienie dostępu do wielu zakodowanych drzwi, skrytek czy terminali (między innymi niektóre misje poboczne są bez tego niewykonalne). Zapewni to również sposobność użycia Sabotażu oraz Przeładowania. Oba oddziaływają na broń/tarcze przeciwników, co może wyeliminować ich z walki na kilka chwil (zdolności obszarowe). Nie warto raczej inwestować punktów rozwoju w talenty bojowe (Pistolety i Pancerz), co najwyżej do momentu uzyskania odpowiednich zdolności. Inżynier staje się najlepszym medykiem po wykształceniu się w Pierwszej pomocy oraz Medycynie. Ilość leczonych punktów życia może wielokrotnie wzrosnąć, porównując efekt z tradycyjnym użyciem. Rozwinięcie Deszyfracji i Elektroniki pozwoli również na odblokowanie dwóch potężnych technicznych talentów, którymi są Hakowanie i Redukcja. Dzięki nim niemal żaden syntetyk nie będzie stanowił wyzwania dla drużyny z Inżynierem. Również istotny jest rozwój talentu Inżyniera, ponieważ pozwoli na częstsze używanie zdolności.

Taktyki:

Użycie kolejno: Hakowania SI, Sabotażu, Przeładowania i Redukcji będzie doskonałym zlikwidowaniem zagrożenia nawet sporych grup wrogów. Oczywiście trzeba dobrze wybrać miejsca użycia owych zdolności, ponieważ po skutecznym Hakowaniu SI, nie ma sensu korzystać z kolejnych umiejętności na opanowanych jednostkach. Odpowiednio rozwinięty talent Inżyniera pozwoli na w miarę częste atakowanie przeciwników techniką.

Zalecana drużyna:

Ashley oraz Liara

Dlaczego Ashley:
Będzie szybko eliminować wrogów, których jej wystawimy dzięki zdolnościom technicznym.
Dlaczego Liara:
Jej doskonała biotyka świetnie uzupełni braki techniki i zapewni wszechstronność drużynie.



Oceansoul - Pią 24.07.2009, 22:35:08
" /> Cytuj:



Nicky - Pią 24.07.2009, 22:42:33
" />Poprawione.
Nad tym przecinkiem się zastanawiałem podczas pisania, ale jednak błędną decyzję podjąłem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.