ďťż
 
 
 
 

Wštki


[M&M8] Solucja - zadania poboczne (Tallos)



Tallos - Sob 27.03.2010, 07:41:04
" />Zadania zlecane na Wyspach Krwawego Sztyletu

Zadanie: Dostarcz zwoje z zaklęciem leczenie choroby do sześciu chat zagrożonych epidemią żółtej gorączki
Zleceniodawca: Aislen
Rozwiązanie: Od zleceniodawcy dostaniemy trzy zwoje, resztę będziemy musieli zdobyć sami. Leżą one w skrzyniach znajdujących się w dwóch miejscach: albo na południowym cyplu głównej wyspy (strzeżone przez piratów), albo na jednej z mniejszych, do których prowadzi teleporter (żeby go użyć, trzeba mieć kamień portalu od Brekisha/Fredericka). Owe chatki natomiast znajdują się na wyżej wspomnianych małych wysepkach (po trzy na każdą).

Zadanie: Znajdź Proroctwa Węża
Zleceniodawca: Tisk
Rozwiązanie: Proroctwa Węża znajdziemy w Opuszczonej Świątyni – leżą one w skrzyni w jednych z dwóch tajnych pomieszczeń w korytarzu wyjściowym z komnaty z wsuwającymi się w podłogę podestami (drzwi świecą się na czerwono).

Zadanie: Znajdź Posążek Węża
Zleceniodawca: Hiss
Rozwiązanie: Posążek Węża również znajdziemy w Opuszczonej Świątyni. Leży on w tajnej skrytce w pomieszczeniu, w którym podłoga jest pełna zaznaczonych na czerwono pułapek. Kiedy staniemy na tej na lewo od kolumny z głowami bestii na środku komnaty, w jednej ze ścian otworzy się skrytka z artefaktem.

Zadanie: Znajdź Isthrica, brata Rohtnaxa
Zleceniodawca: Rohtnax
Rozwiązanie: Isthrica znajdziemy w jednej z chat na mniejszych wysepkach.

Zadanie: Zdobądź Błogosławiony olejek od przemytników z Ravenshore
Zleceniodawca: Languid
Rozwiązanie: To jedyny quest z Wysp Krwawego Sztyletu, który zrobimy w innej krainie. Jaskinie przemytników odwiedzimy przy okazji wypełniania jednego z głównych zadań. Żeby dojść do pomieszczenia, w którym się on znajduje, trzeba z komnaty z wieloma beczkami udać się na południe, a potem na wschód. Olejek znajdziemy w skrzyni, trzeba jednak uważać na pułapki – ominiesz je, poruszając się przy ścianie.

Zadania zlecane w Ravenshore

Zadanie: Odzyskaj tarczę Zaćmienie z rąk Gildii Nekromantów
Zleceniodawca: Lathius
Rozwiązanie: Tarcza jest przechowywana w budynku Gildii Nekromantów w Shadowspire, a konkretniej w pierwszym pokoju na zachodzie. Otworzenie pomieszczenia zaowocuje jednak wrogością rezydentów, warto więc wykonać go razem z zadaniem Oskara Tyre (wątek główny), o ile w ogóle mamy taki zamiar. A, i jeszcze jedno – lepiej przed wejściem do twierdzy zapisać grę, gdyż czasem w programie występuje błąd, który usuwa ten przedmiot.

Zadanie: Wygraj w Arcomage we wszystkich 11 tawernach w Jadame
Zleceniodawca: Tonk Blueswan
Rozwiązanie: Tawerny znajdują się po jednej na każdym głównym obszarze w grze, z wyjątkiem Revenshore i Alvar, gdzie są dwie. To zadanie wykonamy więc niejako przy okazji. W każdej tawernie warunki zwycięstwa są inne – najłatwiej wygrać budując wieże, a najtrudniej niszcząc przeciwnika.

Zadanie: Zabij wszystkie wilki w Ravenshore
Zleceniodawca: Maddigan Tropiciel
Rozwiązanie: Wilki można spotkać w północno-zachodniej części obszaru (tj. pomiędzy rzeką a morzem). Po zabiciu tych biegających samopas trzeba jeszcze oczyścić wilczą jamę, na którą na pewno natrafisz podczas wyrzynania zwierzaków poza nią. Aha – Maddigan kupuje także skóry (250 zł za sztukę).

Zadanie: Uwolnij córkę Ariona z fortecy ogrów w Alvar
Zleceniodawca: Arion Łowca (jaskinia przemytników)
Rozwiązanie: Forteca ogrów wznosi się w zachodniej części Alvar, a w środku spotkamy oczywiście ogry wszelkiej maści. Cela Irabelle mieści się w podziemiach twierdzy, żeby się do nich dostać, należy użyć przełącznika znajdującego się na piętrze. W lochach zabijamy wszystkich lokatorów – jeden z nich ma klucz do więzienia (a w sumie dwa, ale jedna z klatek jest pusta).

Zadanie: Dostarcz fałszywy raport piratowi Stanleyowi na wyspie Regna
Zleceniodawca: Arion Łowca (jaskinia przemytników)
Rozwiązanie: Żeby dostać się na Regnę, należy wykonać wiele zadań z głównego wątku. Gdy już tam będziemy, idziemy do tawerny i wręczamy raport komu trzeba.

Zadania zlecane w Alvar

Zadanie: Zdobądź trzy rzadkie gatunki sera, które składują wyznawcy Eepa
Zleceniodawca: Asael Fromago
Rozwiązanie: To zadanie wymaga odwiedzenia trzech kościołów wyznawców Eepa i przyniesienie stamtąd serów – jak można się domyślić, przyjdzie nam wtedy pokonać mnóstwo likantropów, ale większe zagrożenie stanowią pułapki. Te przybytki to:
a) Kaplica Eepa (Splądrowane Pustkowia; na wschód od Jamy Balthazara) – najmniejszy, ale i najbardziej ‼zapułapkowany” kościółek, praktycznie non stop będzie trzeba coś przeskoczyć. W pierwszej komnacie, jeśli staniesz na płytki przed drzwiami, zamkną się one – trzeba więc je przeskoczyć. W drugim pokoju stanięcie gdziekolwiek na podłodze spowoduje zamknięcie drzwi, należy więc wcisnąć przełącznik na ścianie, wejść na skrzynkę i z niej skakać w stronę przejścia dalej. Potem mamy windę (podobnie jak w pierwszym pokoju), która zwiezie nas do komnaty z serem. Aby jednak dojść do kufra, w którym się on znajduje, trzeba ominąć teleportery na podłodze – najlepiej poruszać się przy południowej ścianie.
b) Kościół Eepa (Ravenshore; wystarczy kierować się drogą od miasta, najpierw na zachód, a potem na południe) – tutaj najłatwiej dojść do sera. Najpierw kierujemy się na północ i skręcamy w prawo. Ukryte drzwi znajdujące się w północno-wschodniej części korytarza (otwierają się do ‼wewnątrz”) zaprowadzą nas do skrzyni z naszym znaleziskiem.
c) Wielka świątynia Eepa (Wąwóz Garroty; na północny wschód od miasta) – oczywiście największy ze wszystkich przybytków. Najpierw kierujemy się na południe, a gdy dojdziemy do kaplicy (pomieszczenie z ławkami), skręcamy na wschód. W ostatnim pomieszczeniu znajdziemy biurko, w którym ukryty jest przycisk – otworzy nam on przejście za ołtarzem, ser leży w skrzyni na południowym wschodzie.
Teraz wystarczy odnieść wszystkie sery zleceniodawcy.

Zadanie: Zabij wszystkie ogry w Alvar, także te znajdujące się w ich fortecy
Zleceniodawca: Keldon
Rozwiązanie: Ogry dominują na obszarze znajdującym się na południowy zachód od miasta. Po zabiciu tych na nizinach trzeba oczyścić także fortecę będącą w ich posiadaniu (zejście do podziemi otwiera przełącznik na piętrze) oraz góry na północ od niej – tutaj chyba konieczny jest czar lotu, wspinaczki sobie nie wyobrażam.

Zadania zlecane na Pustyni Ironsand

Zadanie: Zanieś eliksir ochrony przed ogniem do sześciu chat najbardziej zagrożonych przez jezioro ognia
Zleceniodawca: Pole
Rozwiązanie: Od zleceniodawcy otrzymamy tylko trzy eliksiry, pozostałe trzeba zdobyć we słanym zakresie. Natrafić na nie w losowej skrzyni lub w sklepie jest bardzo trudne, dlatego najlepiej zrobić je samemu – wymaga to alchemii na poziomie mistrza. Przepis jest następujący: ((czerwony + żółty) + czerwony) + ((niebieski + żółty) + żółty). Gdy będziesz już posiadał wymaganą ilość mikstur, zanieś je do chatek na południowym skraju wioski.

Zadania zlecane w Wąwozie Garroty

Zadanie: Znajdź smocze ziele
Zleceniodawca: Calindril lub Balion (jaskinia smoków)
Rozwiązanie: Wbrew pozorom nie trzeba wybierać jednego ze zleceniodawców – w Wąwozie można znaleźć nawet trzy takie kwiaty. Rosną one nad rzeką na północy – idź drogą w tym kierunku, po czym skręć na wschód, po krótkiej wędrówce znajdziesz jedno, a kawałek dalej drugie ziele.

Zadanie: Zabij wszystkie smoki w Wąwozie Garroty
Zleceniodawca: Avalon
Rozwiązanie: Zasadniczo nigdy nie wykonywałem tego zadania – po prostu smoki były moimi sprzymierzeńcami, a to nieetyczne. Z doświadczeń z innych smoczych jaskiń wnoszę jednak, że nie jest to aż takie trudne – jednakże jama w Wąwozie Garroty jest mniejsza, co utrudnia uniki i czar paraliżu może być niezbędny. Bardziej wyczerpujący opis tej misji podaje w swoim poradniku Arry.

Zadanie: Odzyskaj Bęben Zwycięstwa z krypty nag
Zleceniodawca: Zelim
Rozwiązanie: Krypta nag znajduje się na północny zachód od miasta i już samo dojście do niej może sprawić problemy, na tym obszarze występuje bowiem wiele tych potworów. W środku idziemy prosto aż do cokołu z pięcioma przyciskami, wciskamy ten po prawej u góry (pozostałe prowadzą do małych pokoików z jednym przeciwnikiem) i kontynuujemy wędrówkę. Gdy dojdziemy do rozstaja, skręcamy w prawo. W następnej komnacie jest kolejny przycisk – jego wciśnięcie uruchomi pułapkę, najlepiej stanąć dość daleko na skos od niego, obrażenia będą wtedy najmniejsze, lub użyć telekinezy, co pozwoli w ogóle ich uniknąć. Gdy naciśniemy przełącznik, wracamy do poprzedniego pomieszczenia, w którym znajduje się teraz skrzynia z bębnem.

Zadanie: Zabij wszystkich łowców smoków w Wąwozie Garroty
Zleceniodawca: Jerin (jaskinia smoków)
Rozwiązanie: To opisałem już w sekcji dotyczącej misji promocyjnych, pokrywa się ono bowiem z questem umożliwiającym awans drużynowym smokom. Rozwiązanie jest banalnie łatwe – po prostu wybić w Wąwozie wszystko, co się rusza i ma miecz oraz zbroję (nie zapomnij o zamku i dwóch zgrupowaniach na zachód od miasta).

Zadania zlecane w Shadowspire

Zadanie: Przynieś fiolkę ziemi cmentarnej z krypty wampirów
Zleceniodawca: Hallion
Rozwiązanie: Krypta znajduje się na północ od miasta, niedaleko drogi i jest zamieszkana przez, nie zgadniesz, wampiry. Droga do fiolki wiedzie przez zachodnią komnatę – po przesunięciu grobowca otworzy się przejście do podziemi. Tam kierujemy się na północ, w ostatnim pomieszczeniu znajdziemy to, po co przyszliśmy. Uważaj jednak – w korytarzyku doń prowadzącym jest pułapka otwierająca dwie komnaty z nowymi grupami wampirów.

Zadanie: Znajdź zagadkowe pudełko Iseldira
Zleceniodawca: Benefice
Rozwiązanie: Pudełko znajdziemy w wspomnianym już laboratorium szalonego nekromanty w północno-zachodniej części obszaru. Znajduje się ono w tym samym pomieszczeniu, co włócznia Ebonest, czyli na północy labiryntu w podziemiach (pamiętaj, ze w korytarzyku doń prowadzącym jest bardzo silna pułapka).

Zadanie: Znajdź zaginioną Kość Zagłady
Zleceniodawca: Tantilion
Rozwiązanie: Kość znajdziemy w jamie wilków w Ravenshore – leży ona w skrzyni w pieczarze na południu.

Zadania zlecane na wyspie Regna

Zadanie: Znajdź skarb Strasznego Pirata Stanleya
Zleceniodawca: Jednooki
Rozwiązanie: Skarb znajduje się w południowej części Splądrowanych Pustkowi, mniej więcej na środku mapy – jest strzeżony przez gorgony. Uwaga – tego zadania w sumie nie można nazwać misją, nie trzeba nawet wracać do Jednookiego.




Arry - Sob 27.03.2010, 16:35:11
" /> Cytuj:



k-siorzysko - Sob 27.03.2010, 19:42:01
" /> Cytuj:



Arry - Sob 27.03.2010, 20:18:16
" /> k-siorzysko napisał(a):




k-siorzysko - Sob 27.03.2010, 20:26:08
" />W takim razie Wysp Krwawego Sztyletu, nie "sztylety".



Tallos - Nie 28.03.2010, 14:11:50
" />Poprawione

@Arry, w związku z tym jest zadanie dla Ciebie - opisz to zadanie z wybiciem smoków i wkleimy je tu z Twoim własnym nickiem. Co Ty na to?

A propos zadań z eliksirami, to będzie jeszcze jedna część solucji, w której je opiszę (tak samo obeliski).

A propos nagród - nie każ mi przechodzić gry jeszcze raz . W znakomitej większości przypadków jest to kasa, więc niezbyt ma to sens.



Oceansoul - Nie 28.03.2010, 20:04:55
" /> Cytuj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.