ďťż
Wštki |
[M&M8] Solucja - pozostałe (Tallos)
Tallos - Pon 29.03.2010, 06:22:24 " />Zadanie niestandardowe Zadanie: Zdobądź składniki wymagane do sporządzenia czarnego eliksiru Zleceniodawca: Różni: a) czysta moc â brak; b) czysty intelekt â Kelvin (Shadowspire); c) czysta osobowość â Castagir (Murmurwoods); d) czysta wytrzymałość â Talion (Pustynia Ironsand); e) czysta celność â Galvin (Splądrowane Pustkowia); f) czysta szybkość â Thistle (Wyspy Krwawego Sztyletu); g) czyste szczęście â Rihansi (Alvar). Rozwiązanie: Do każdego eliksiru wymagana jest różna ilość podstawowych składników. Ja zawsze nosiłem przy sobie po cztery z każdego rodzaju, co spokojnie wystarczało do przygotowania wywarów. Mikstury najlepiej dawać do wypicia głównej postaci, chyba że nie potrzebuje ona intelektu i/lub osobowości (bo nie czaruje). Zadanie: Rozwiąż zagadkę obelisków Zleceniodawca: Brak Rozwiązanie: Osobiście nigdy całego tego zadania nie rozwiązałem, bowiem wymaga ono pilnowania czasu, a na to jakoś nie miałem ochoty. Jednakże wiem, o co w nim chodzi. Po pierwsze, trzeba (lub raczej można) znaleźć wszystkie obeliski. Oto, gdzie one się znajdują: a) Wyspy Krwawego Sztyletu â we wnętrzu wulkanu na wyspie na południowym wschodzie; b) Ravenshore â obok siedziby Wyroczni (na północ od głównej części miasta); c) Alvar â na górze na południu od miasta; d) Pustynia Ironsand â na jednej z wysp na jeziorze ognia; e) Wąwóz Garroty â w północno-zachodnim rogu mapy; f) Shadowspire â na wschód od krypty wampirów (na północ od miasta); g) Murmurwoods â w północno-zachodnim rogu mapy; h) Splądrowane Pustkowia â na zachód od Jamy Balthazara; i) Regna â na wysepce na północnym zachodzie. Po skompletowaniu wszystkich części zagadki dowiemy się o pojawiającym się w środku lata królu jednorożcu. Znajdziemy go na północ od miasteczka w Murmurwoods (przy zatrutej studzience), ale tylko 24 czerwca w godzinach 11:30 â 18:00. Przy jego zwłokach będzie klucz do krypty czasu w Ravenshore. Uwaga â udać się do krainy kleryków, co by spokojnie zdążyć, i dodatkowo zapisać grę, aby uniknąć bugu powodującego ginięcie owego klucza. Uwaga - niektóre źródła donoszą, że zakończenie tego zadania wymaga posiadania korony znalezionej w kamiennym kręgu (patrz niżej). Lokacje nieobowiązkowe Lokacja: Krypta Lorda Brinne Kraina: Ravenshore, na północ od głównej części miasta Opis: Wejście do krypty jest strzeżone przez centaury, sam zaś Lord Brinne był człowiekiem niezwykle zasłużonym dla gier cRPG (m. in. stworzył Ultimę). W środku znajdziemy jego grobowiec, a w nim flet. Go zaś można użyć w Wymiarze Między Wymiarami, aby dostać się do pomieszczenia z postaciami twórców gry â trzeba kliknąć na mieczu na wschód od siedziby Niszczyciela. Lokacja: Gniazdo os Kraina: Alvar, na południe od miasta (idź wzdłuż rzeki, a potem na wschód i przez kanion na północ) Opis: To jedyny obszar, którego nie zaliczyłem â po prostu nie potrafię się po nim poruszać. Teoretycznie jest to łatwe â wystarczy użyć zwojów z czarem skok (do znalezienia w namiotach niedaleko wejścia do wyżej wspomnianego kanionu), co pozwoli nam wskakiwać w dziury w suficie i przejść na poziom wyżej. W praktyce jednak musi być na to pewien tzw. âźknifâ, którego nie potrafię zaskoczyć (choć na trzy przejścia w jednym mi się to udało). Jeśli tobie się to jednak powiedzie, pamiętaj, by przed skokiem wywabiać z piętra wyżej jego lokatorów paczkami, bo inaczej sobie z nimi nie poradzisz. Lokacja: Kamienny krąg Kraina: Murmurwoods (na wschodzie, niedaleko na północ od drogi) Opis: Podobno ten obszar miał być niegdyś bardzo ważny (został nawet przedmiot questowy, według niektórych źródeł wymagany do zadania z obeliskami), ale twórcy nie wyrobili się z terminami. W środku spotkamy krasnoludów, głazy i kolosów â walki nie będą więc przyjemne. Co innego eksploracja â korytarzy jest kilka na krzyż. Trzeba tylko uważać na pułapki w komnacie, do której zwiezie nas winda â najlepiej lewitować lub szybko biegać. Miejsce: Jaskinie smoków Kraina: Shadowspire (na północnym wschodzie), Pustynia Ironsand (na północnym zachodzie), Regna (na północnym wschodzie) Opis: Te jaskinie opisuję razem, gdyż są to po prostu jedna lub dwie pieczary połączone prostymi tunelami. W środku walczyć będziemy ze smokami, ale potyczki ułatwia fakt, że z powodu ich rozmiarów spokojnie można biegać wokół lokatorów i elegancko ich wystrzelać. Jest to warte trudu, bowiem nagrodą jest mnóstwo skarbów i kolejne smoki do przyłączenia. Miejsce: Obóz wojenny Kraina: Wymiar ognia (na południowy wschód od wejścia) Opis: Podłogę obozu pokrywa swoista szachownica â stanięcie na którejś z płytek otwiera jedne z drzwi po bokach. Z większości wybiegną nowi przeciwnicy (związani z ogniem oczywiście), ale część zawiera także skarby. Naszym celem jest dojście na północ, do pokoju z teleportem na górę â tam również znajdziemy przydatne przedmioty. Tajne skrzynie W grze znajdują się dwie ukryte skrzynie, które warto splądrować, gdyż znajdziemy w nich artefakty. Oto, jak się do nich dobrać: 1. Pierwsza skrytka jest w Ravenshore. Z mniejszej części miasta kierujemy się wzdłuż rzeki na północ â znajduje się ona w jednym z drzew (takie połączenie wierzby płaczącej i brzozy), stojącym tuż za mostem (nie przechodzimy jednak przezeń, tylko go mijamy). 2. Druga skrytka jest w Alvar, w forcie ogrów, tyle, że na zewnątrz. Stajemy przed wejściem doń i używamy czaru skok, by dostać się na jedną z belek. Przesuwamy się po niej w stronę muru i wskakujemy nań przy użyciu tego samego zaklęcia. Teraz po blankach przechodzimy na tyły i zeskakujemy do wewnątrz â artefakt znajdziemy w ścianie cytadeli. Oceansoul - Pon 29.03.2010, 09:51:53 " /> Cytuj: Tallos - Pon 29.03.2010, 14:48:09 " />Poprawione wojjoo - Pon 29.03.2010, 22:26:52 " /> Cytuj: Tallos - Wto 30.03.2010, 14:35:42 " />Poprawione |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |