ďťż
 
 
 
 

Wštki


[M&M8] Solucja - pozostałe (Tallos)



Tallos - Pon 29.03.2010, 06:22:24
" />Zadanie niestandardowe

Zadanie: Zdobądź składniki wymagane do sporządzenia czarnego eliksiru
Zleceniodawca: Różni:
a) czysta moc – brak;
b) czysty intelekt – Kelvin (Shadowspire);
c) czysta osobowość – Castagir (Murmurwoods);
d) czysta wytrzymałość – Talion (Pustynia Ironsand);
e) czysta celność – Galvin (Splądrowane Pustkowia);
f) czysta szybkość – Thistle (Wyspy Krwawego Sztyletu);
g) czyste szczęście – Rihansi (Alvar).
Rozwiązanie: Do każdego eliksiru wymagana jest różna ilość podstawowych składników. Ja zawsze nosiłem przy sobie po cztery z każdego rodzaju, co spokojnie wystarczało do przygotowania wywarów. Mikstury najlepiej dawać do wypicia głównej postaci, chyba że nie potrzebuje ona intelektu i/lub osobowości (bo nie czaruje).

Zadanie: Rozwiąż zagadkę obelisków
Zleceniodawca: Brak
Rozwiązanie: Osobiście nigdy całego tego zadania nie rozwiązałem, bowiem wymaga ono pilnowania czasu, a na to jakoś nie miałem ochoty. Jednakże wiem, o co w nim chodzi. Po pierwsze, trzeba (lub raczej można) znaleźć wszystkie obeliski. Oto, gdzie one się znajdują:
a) Wyspy Krwawego Sztyletu – we wnętrzu wulkanu na wyspie na południowym wschodzie;
b) Ravenshore – obok siedziby Wyroczni (na północ od głównej części miasta);
c) Alvar – na górze na południu od miasta;
d) Pustynia Ironsand – na jednej z wysp na jeziorze ognia;
e) Wąwóz Garroty – w północno-zachodnim rogu mapy;
f) Shadowspire – na wschód od krypty wampirów (na północ od miasta);
g) Murmurwoods – w północno-zachodnim rogu mapy;
h) Splądrowane Pustkowia – na zachód od Jamy Balthazara;
i) Regna – na wysepce na północnym zachodzie.
Po skompletowaniu wszystkich części zagadki dowiemy się o pojawiającym się w środku lata królu jednorożcu. Znajdziemy go na północ od miasteczka w Murmurwoods (przy zatrutej studzience), ale tylko 24 czerwca w godzinach 11:30 – 18:00. Przy jego zwłokach będzie klucz do krypty czasu w Ravenshore. Uwaga – udać się do krainy kleryków, co by spokojnie zdążyć, i dodatkowo zapisać grę, aby uniknąć bugu powodującego ginięcie owego klucza. Uwaga - niektóre źródła donoszą, że zakończenie tego zadania wymaga posiadania korony znalezionej w kamiennym kręgu (patrz niżej).

Lokacje nieobowiązkowe

Lokacja: Krypta Lorda Brinne
Kraina: Ravenshore, na północ od głównej części miasta
Opis: Wejście do krypty jest strzeżone przez centaury, sam zaś Lord Brinne był człowiekiem niezwykle zasłużonym dla gier cRPG (m. in. stworzył Ultimę). W środku znajdziemy jego grobowiec, a w nim flet. Go zaś można użyć w Wymiarze Między Wymiarami, aby dostać się do pomieszczenia z postaciami twórców gry – trzeba kliknąć na mieczu na wschód od siedziby Niszczyciela.

Lokacja: Gniazdo os
Kraina: Alvar, na południe od miasta (idź wzdłuż rzeki, a potem na wschód i przez kanion na północ)
Opis: To jedyny obszar, którego nie zaliczyłem – po prostu nie potrafię się po nim poruszać. Teoretycznie jest to łatwe – wystarczy użyć zwojów z czarem skok (do znalezienia w namiotach niedaleko wejścia do wyżej wspomnianego kanionu), co pozwoli nam wskakiwać w dziury w suficie i przejść na poziom wyżej. W praktyce jednak musi być na to pewien tzw. ‼knif”, którego nie potrafię zaskoczyć (choć na trzy przejścia w jednym mi się to udało). Jeśli tobie się to jednak powiedzie, pamiętaj, by przed skokiem wywabiać z piętra wyżej jego lokatorów paczkami, bo inaczej sobie z nimi nie poradzisz.

Lokacja: Kamienny krąg
Kraina: Murmurwoods (na wschodzie, niedaleko na północ od drogi)
Opis: Podobno ten obszar miał być niegdyś bardzo ważny (został nawet przedmiot questowy, według niektórych źródeł wymagany do zadania z obeliskami), ale twórcy nie wyrobili się z terminami. W środku spotkamy krasnoludów, głazy i kolosów – walki nie będą więc przyjemne. Co innego eksploracja – korytarzy jest kilka na krzyż. Trzeba tylko uważać na pułapki w komnacie, do której zwiezie nas winda – najlepiej lewitować lub szybko biegać.

Miejsce: Jaskinie smoków
Kraina: Shadowspire (na północnym wschodzie), Pustynia Ironsand (na północnym zachodzie), Regna (na północnym wschodzie)
Opis: Te jaskinie opisuję razem, gdyż są to po prostu jedna lub dwie pieczary połączone prostymi tunelami. W środku walczyć będziemy ze smokami, ale potyczki ułatwia fakt, że z powodu ich rozmiarów spokojnie można biegać wokół lokatorów i elegancko ich wystrzelać. Jest to warte trudu, bowiem nagrodą jest mnóstwo skarbów i kolejne smoki do przyłączenia.

Miejsce: Obóz wojenny
Kraina: Wymiar ognia (na południowy wschód od wejścia)
Opis: Podłogę obozu pokrywa swoista szachownica – stanięcie na którejś z płytek otwiera jedne z drzwi po bokach. Z większości wybiegną nowi przeciwnicy (związani z ogniem oczywiście), ale część zawiera także skarby. Naszym celem jest dojście na północ, do pokoju z teleportem na górę – tam również znajdziemy przydatne przedmioty.

Tajne skrzynie

W grze znajdują się dwie ukryte skrzynie, które warto splądrować, gdyż znajdziemy w nich artefakty. Oto, jak się do nich dobrać:
1. Pierwsza skrytka jest w Ravenshore. Z mniejszej części miasta kierujemy się wzdłuż rzeki na północ – znajduje się ona w jednym z drzew (takie połączenie wierzby płaczącej i brzozy), stojącym tuż za mostem (nie przechodzimy jednak przezeń, tylko go mijamy).
2. Druga skrytka jest w Alvar, w forcie ogrów, tyle, że na zewnątrz. Stajemy przed wejściem doń i używamy czaru skok, by dostać się na jedną z belek. Przesuwamy się po niej w stronę muru i wskakujemy nań przy użyciu tego samego zaklęcia. Teraz po blankach przechodzimy na tyły i zeskakujemy do wewnątrz – artefakt znajdziemy w ścianie cytadeli.




Oceansoul - Pon 29.03.2010, 09:51:53
" /> Cytuj:



Tallos - Pon 29.03.2010, 14:48:09
" />Poprawione



wojjoo - Pon 29.03.2010, 22:26:52
" /> Cytuj:




Tallos - Wto 30.03.2010, 14:35:42
" />Poprawione
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.