ďťż
 
 
 
 

Wštki


[M&M8] Przewodnik Obieżyświata (Darth Angel)



Oceansoul - Pon 13.09.2010, 20:50:42
" />Wędrowcze!
Przystańże na moment i racz choć okiem rzucić na niniejszy Przewodnik Obieżyświata po Jadame, który zapewni Tobie niezbędne lokalne informacje, takie jak:
- rozkład jazdy środków transportu w poszczególnych krainach,
- kierunki do pieszych wędrówek,
- lokalizacje handlarzy specyficznych dóbr,
- rozmieszczenie piedestałów Wyzwań, wraz z ich wymaganiami.
A więc nie krępuj się, weź ten egzemplarz dla siebie, niechaj Ci służy. Dzięki niemu nigdy nie zabłądzisz i wszędzie dotrzesz na czas!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ALVAR

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie
Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni
Wtorek || Shadowspire: 3 dni
Środa || nie kursuje
Czwartek || Wąwóz Garoty: 3 dni
Piątek || Ravenshore: 2 dni
Sobota || nie kursuje
Niedziela || Wąwóz Garoty: 3 dni
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Pustynia Ironsand: 10 dni
Południe – Ravenshore: 5 dni
Wschód – Pustynia Ironsand: 5 dni
Zachód – Murmurwoods: 5 dni

Handlarze:
Domek Veldona:
sprzedaj: żądła os
Domek Keldona:
sprzedaj: Ucho ogra
Dom Brandy (południowy kraniec mapy):
kup brandy z toberska za 500 sz
sprzedaj pulpę z toberska

Wyzwania:
lokalizacja: centrum mapy
wartość atrybutu: 100
zyskane punkty umiejętności: 7

MURMURWOODS

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Murmurwoods: 5 dni
Południe – Splądrowane pustkowia: 5 dni
Wschód – Ravenshore: 5 dni
Zachód – Splądrowane pustkowia: 10 dni

Handlarze:
Rezydencja Treasurestone:
kup rdzeń drzewny z Jadame za 1000 sz
sprzedaj suszone samogłowy

Wyzwania:
lokalizacja: północny-wschód mapy
wartość atrybutu: 50
zyskane punkty umiejętności: 5

PUSTYNIA IRONSAND

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie
Poniedziałek || Alvar: 2 dni
Wtorek || nie kursuje
Środa || Shadowspire: 2 dni
Czwartek || Ravenshore: 3 dni
Piątek || nie kursuje
Sobota || Ravenshore: 3 dni
Niedziela || Shadowspire: 2 dni
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Alvar: 10 dni
Południe – Shadowspire: 5 dni
Wschód – Shadowspire: 10 dni
Zachód – Alvar: 5 dni

Handlarze:
Chata Schmeckera (wioska):
sprzedaj wosk królewskiej osy

Wyzwania:
lokalizacja: na północ od wioski
wartość atrybutu: 100
zyskane punkty umiejętności: 7

RAVENSHORE

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie || Statek #1 || Statek #2
Poniedziałek || Alvar: 2 dni || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni *
Wtorek || nie kursuje || Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni || nie kursuje
Środa || nie kursuje || nie kursuje || Shadowspire: 6 dni
Czwartek || Shadowspire: 2 dni || Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni || nie kursuje
Piątek || nie kursuje || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni *
Sobota || Stajnie: Alvar: 2 dni || nie kursuje || nie kursuje
Niedziela || Arena: 5 dni, Wąwóz Garoty: 2 dni || Regna: 8 dni * || nie kursuje
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Alvar: 5 dni
Południe – Shadowspire: 10 dni
Wschód – Shadowspire: 5 dni
Zachód – Wąwóz Garoty: 5 dni

Handlarze:
Dom Treblinda (cypel na wschodnim krańcu zachodniego lądu):
kup pulpę z toberska za 300 sz
sprzedaj owoc toberska
Dom Neblicka (nieopodal świątyni):
kup sfałszowane kwity za 6500 sz
sprzedaj srebrny pył morza
Domostwo Reavera (na wschód od kryształowej wieży):
sprzedaj skóry nag.
Dom Flisaka (nieopodal drugiej karczmy):
sprzedaj futra dzikich wilków.

Wyzwania:
1. lokalizacja: miasto
wartość atrybutu: 200
zyskane punkty umiejętności: 10
2. lokalizacja: zachodnia krawędź mapy, nieopodal kaplicy Eepa
wartość atrybutu: 50
zyskane punkty umiejętności: 5

REGNA

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Statek
Poniedziałek || Ravenshore: 4 dni
Wtorek || Ravenshore: 4 dni, Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni
Środa || Ravenshore: 4 dni
Czwartek || Ravenshore: 4 dni, Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni
Piątek || Ravenshore: 4 dni
Sobota || Ravenshore: 4 dni
Niedziela || Ravenshore: 4 dni
[/tabela]

Handlarze:
Siedziba Pawła:
kup suszone samogłowy za 2000
sprzedaj amulety piratów

Wyzwania:
lokalizacja: południowo-zachodnia część wyspy półksiężyca
wartość atrybutu: 200
zyskane punkty umiejętności: 7

SHADOWSPIRE

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie || Statek
Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni || Splądrowane Pustkowia: 4 dni *
Wtorek || Pustynia Ironsand: 2 dni || Ravenshore: 4 dni
Środa || Ravenshore: 2 dni || nie kursuje
Czwartek || nie kursuje || Ravenshore: 4 dni
Piątek || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni *
Sobota || Pustynia Ironsand: 2 dni || Ravenshore: 4 dni
Niedziela || Wąwóz Garoty: 3 dni || nie kursuje
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Pustynia Ironsand: 5 dni
Południe – Ravenshore: 10 dni
Wschód – Pustynia Ironsand: 10 dni
Zachód – Ravenshore: 5 dni

Handlarze:
Rezydencja Szeptu (miasto):
kup amulety piratów za 1500 sz
sprzedaj rdzeń drzewny z Jadame
Dom podróży (miasto):
kup srebrny pył morza za 5000 sz
sprzedaj róg ziemnej wiwerny

Wyzwania:
lokalizacja: północno-zachodnia krawędź mapy
wartość atrybutu: 200
zyskane punkty umiejętności: 10

SPLĄDROWANE PUSTKOWIA

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie
Poniedziałek || nie kursuje
Wtorek || Ravenshore – 4 dni
Środa || Shadowspire – 6 dni
Czwartek || Ravenshore – 4 dni
Piątek || nie kursuje
Sobota || Ravenshore – 4 dni
Niedziela || nie kursuje
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Wąwóz Garoty: 5 dni
Południe – Wąwóz Garoty: 15 dni
Wschód – Wąwóz Garoty: 10 dni
Zachód – Wąwóz Garoty: 10 dni

Handlarze:
Sklep Cagnora (osada przy porcie):
kup róg ziemnej wiwerny za 7500 zł
sprzedaj sfałszowane kwity
Rezydencja Xeviusa (osada przy porcie):
sprzedaj rogi ziemnej wiwerny

Wyzwania:
lokalizacja: na południe od Twierdzy barbarzyńców
wartość atrybutu: 100
zyskane punkty umiejętności: 7

WĄWÓZ GAROTY

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie
Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni
Wtorek || Shadowspire: 3 dni
Środa || Alvar 3 dni
Czwartek || nie kursuje
Piątek || Ravenshore: 2 dni
Sobota || nie kursuje
Niedziela || Arena: 5 dni
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Murmurwoods: 5 dni
Południe – Splądrowane pustkowia: 5 dni
Wschód – Ravenshore: 5 dni
Zachód – Splądrowane pustkowia: 10 dni

WYSPY KRWAWEGO SZTYLETU

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie
Codziennie || Ravenshore: 4 dni
[/tabela]

Handlarze:
Dom Długiego Ogona (wioska):
kup owoc toberska za 200 sz
sprzedaj brandy toberska

Wyzwania:
lokalizacja: przy opuszczonej świątyni
wartość atrybutu: 25
zyskane punkty umiejętności: 3

* dostępne dopiero po osiągnięciu odpowiedniego postępu w wątku głównym
|| obramowanie wewnętrzne tabeli, przyp. dotyczący wyłącznie wersji do korekty




Oceansoul - Czw 23.09.2010, 11:00:53
" /> Cytuj:



Darth Angel - Śro 29.09.2010, 12:33:26
" />Ok, poprawione, link do spakowanego doc'a (wygląd docelowy):
http://www.sendspace.pl/file/8a849ae36d2b9aae19f718a
Poniżej wersja do korekty.
---

Wędrowcze!
Przystańże na moment i racz choć okiem rzucić na niniejszy Przewodnik Obieżyświata po Jadame, który zapewni Ci niezbędne lokalne informacje, takie jak:
- rozkład jazdy środków transportu w poszczególnych krainach,
- kierunki do pieszych wędrówek,
- lokalizacje handlarzy specyficznych dóbr,
- rozmieszczenie piedestałów Wyzwań, wraz z ich wymaganiami.
A więc nie krępuj się, weź ten egzemplarz dla siebie, niechaj Ci służy. Dzięki niemu nigdy nie zabłądzisz i wszędzie dotrzesz na czas!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ALVAR

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie
Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni
Wtorek || Shadowspire: 3 dni
Środa || nie kursuje
Czwartek || Wąwóz Garoty: 3 dni
Piątek || Ravenshore: 2 dni
Sobota || nie kursuje
Niedziela || Wąwóz Garoty: 3 dni
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Pustynia Ironsand: 10 dni
Południe – Ravenshore: 5 dni
Wschód – Pustynia Ironsand: 5 dni
Zachód – Murmurwoods: 5 dni

Handlarze:
Domek Veldona:
sprzedaj: żądła os
Domek Keldona:
sprzedaj: Ucho ogra
Dom Brandy (południowy kraniec mapy):
kup brandy z toberska za 500 sz
sprzedaj pulpę z toberska

Wyzwania:
lokalizacja: centrum mapy
wartość atrybutu: 100
zyskane punkty umiejętności: 7

MURMURWOODS

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Murmurwoods: 5 dni
Południe – Splądrowane pustkowia: 5 dni
Wschód – Ravenshore: 5 dni
Zachód – Splądrowane pustkowia: 10 dni

Handlarze:
Rezydencja Treasurestone:
kup rdzeń drzewny z Jadame za 1000 sz
sprzedaj suszone samogłowy

Wyzwania:
lokalizacja: północny-wschód mapy
wartość atrybutu: 50
zyskane punkty umiejętności: 5

PUSTYNIA IRONSAND

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie
Poniedziałek || Alvar: 2 dni
Wtorek || nie kursuje
Środa || Shadowspire: 2 dni
Czwartek || Ravenshore: 3 dni
Piątek || nie kursuje
Sobota || Ravenshore: 3 dni
Niedziela || Shadowspire: 2 dni
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Alvar: 10 dni
Południe – Shadowspire: 5 dni
Wschód – Shadowspire: 10 dni
Zachód – Alvar: 5 dni

Handlarze:
Chata Schmeckera (wioska):
sprzedaj wosk królewskiej osy

Wyzwania:
lokalizacja: na północ od wioski
wartość atrybutu: 100
zyskane punkty umiejętności: 7

RAVENSHORE

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie || Statek #1 || Statek #2
Poniedziałek || Alvar: 2 dni || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni *
Wtorek || nie kursuje || Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni || nie kursuje
Środa || nie kursuje || nie kursuje || Shadowspire: 6 dni
Czwartek || Shadowspire: 2 dni || Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni || nie kursuje
Piątek || nie kursuje || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni *
Sobota || Stajnie: Alvar: 2 dni || nie kursuje || nie kursuje
Niedziela || Arena: 5 dni, Wąwóz Garoty: 2 dni || Regna: 8 dni * || nie kursuje
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Alvar: 5 dni
Południe – Shadowspire: 10 dni
Wschód – Shadowspire: 5 dni
Zachód – Wąwóz Garoty: 5 dni

Handlarze:
Dom Treblinda (cypel na wschodnim krańcu zachodniego lądu):
kup pulpę z toberska za 300 sz
sprzedaj owoc toberska
Dom Neblicka (nieopodal świątyni):
kup sfałszowane kwity za 6500 sz
sprzedaj srebrny pył morza
Domostwo Reavera (na wschód od kryształowej wieży):
sprzedaj skóry nag.
Dom Flisaka (nieopodal drugiej karczmy):
sprzedaj futra dzikich wilków.

Wyzwania:
1. lokalizacja: miasto
wartość atrybutu: 200
zyskane punkty umiejętności: 10
2. lokalizacja: zachodnia krawędź mapy, nieopodal kaplicy Eepa
wartość atrybutu: 50
zyskane punkty umiejętności: 5

REGNA

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Statek
Poniedziałek || Ravenshore: 4 dni
Wtorek || Ravenshore: 4 dni, Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni
Środa || Ravenshore: 4 dni
Czwartek || Ravenshore: 4 dni, Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni
Piątek || Ravenshore: 4 dni
Sobota || Ravenshore: 4 dni
Niedziela || Ravenshore: 4 dni
[/tabela]

Handlarze:
Siedziba Pawła:
kup suszone samogłowy za 2000
sprzedaj amulety piratów

Wyzwania:
lokalizacja: południowo-zachodnia część wyspy półksiężyca
wartość atrybutu: 200
zyskane punkty umiejętności: 7

SHADOWSPIRE

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie || Statek
Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni || Splądrowane Pustkowia: 4 dni *
Wtorek || Pustynia Ironsand: 2 dni || Ravenshore: 4 dni
Środa || Ravenshore: 2 dni || nie kursuje
Czwartek || nie kursuje || Ravenshore: 4 dni
Piątek || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni *
Sobota || Pustynia Ironsand: 2 dni || Ravenshore: 4 dni
Niedziela || Wąwóz Garoty: 3 dni || nie kursuje
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Pustynia Ironsand: 5 dni
Południe – Ravenshore: 10 dni
Wschód – Pustynia Ironsand: 10 dni
Zachód – Ravenshore: 5 dni

Handlarze:
Rezydencja Szeptu (miasto):
kup amulety piratów za 1500 sz
sprzedaj rdzeń drzewny z Jadame
Dom podróży (miasto):
kup srebrny pył morza za 5000 sz
sprzedaj róg ziemnej wiwerny

Wyzwania:
lokalizacja: północno-zachodnia krawędź mapy
wartość atrybutu: 200
zyskane punkty umiejętności: 10

SPLĄDROWANE PUSTKOWIA

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie
Poniedziałek || nie kursuje
Wtorek || Ravenshore – 4 dni
Środa || Shadowspire – 6 dni
Czwartek || Ravenshore – 4 dni
Piątek || nie kursuje
Sobota || Ravenshore – 4 dni
Niedziela || nie kursuje
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Wąwóz Garoty: 5 dni
Południe – Wąwóz Garoty: 15 dni
Wschód – Wąwóz Garoty: 10 dni
Zachód – Wąwóz Garoty: 10 dni

Handlarze:
Sklep Cagnora (osada przy porcie):
kup róg ziemnej wiwerny za 7500 zł
sprzedaj sfałszowane kwity
Rezydencja Xeviusa (osada przy porcie):
sprzedaj rogi ziemnej wiwerny

Wyzwania:
lokalizacja: na południe od Twierdzy barbarzyńców
wartość atrybutu: 100
zyskane punkty umiejętności: 7

WĄWÓZ GAROTY

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie
Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni
Wtorek || Shadowspire: 3 dni
Środa || Alvar 3 dni
Czwartek || nie kursuje
Piątek || Ravenshore: 2 dni
Sobota || nie kursuje
Niedziela || Arena: 5 dni
[/tabela]

Kierunki do podróży piechotą:
Północ – Murmurwoods: 5 dni
Południe – Splądrowane pustkowia: 5 dni
Wschód – Ravenshore: 5 dni
Zachód – Splądrowane pustkowia: 10 dni

WYSPY KRWAWEGO SZTYLETU

Rozkład jazdy:
[tabela]
Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży
|| Stajnie
Codziennie || Ravenshore: 4 dni
[/tabela]

Handlarze:
Dom Długiego Ogona (wioska):
kup owoc toberska za 200 sz
sprzedaj brandy toberska

Wyzwania:
lokalizacja: przy opuszczonej świątyni
wartość atrybutu: 25
zyskane punkty umiejętności: 3

* dostępne dopiero po osiągnięciu odpowiedniego postępu w wątku głównym
|| obramowanie wewnętrzne tabeli, przyp. dotyczący wyłącznie wersji do korekty
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.