ďťż
Wštki |
[M&M8] Przewodnik Obieżyświata (Darth Angel)
Oceansoul - Pon 13.09.2010, 20:50:42 " />Wędrowcze! Przystańże na moment i racz choć okiem rzucić na niniejszy Przewodnik Obieżyświata po Jadame, który zapewni Tobie niezbędne lokalne informacje, takie jak: - rozkład jazdy środków transportu w poszczególnych krainach, - kierunki do pieszych wędrówek, - lokalizacje handlarzy specyficznych dóbr, - rozmieszczenie piedestałów Wyzwań, wraz z ich wymaganiami. A więc nie krępuj się, weź ten egzemplarz dla siebie, niechaj Ci służy. Dzięki niemu nigdy nie zabłądzisz i wszędzie dotrzesz na czas! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ALVAR Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni Wtorek || Shadowspire: 3 dni Środa || nie kursuje Czwartek || Wąwóz Garoty: 3 dni Piątek || Ravenshore: 2 dni Sobota || nie kursuje Niedziela || Wąwóz Garoty: 3 dni [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Pustynia Ironsand: 10 dni Południe â Ravenshore: 5 dni Wschód â Pustynia Ironsand: 5 dni Zachód â Murmurwoods: 5 dni Handlarze: Domek Veldona: sprzedaj: żądła os Domek Keldona: sprzedaj: Ucho ogra Dom Brandy (południowy kraniec mapy): kup brandy z toberska za 500 sz sprzedaj pulpę z toberska Wyzwania: lokalizacja: centrum mapy wartość atrybutu: 100 zyskane punkty umiejętności: 7 MURMURWOODS Kierunki do podróży piechotą: Północ â Murmurwoods: 5 dni Południe â Splądrowane pustkowia: 5 dni Wschód â Ravenshore: 5 dni Zachód â Splądrowane pustkowia: 10 dni Handlarze: Rezydencja Treasurestone: kup rdzeń drzewny z Jadame za 1000 sz sprzedaj suszone samogłowy Wyzwania: lokalizacja: północny-wschód mapy wartość atrybutu: 50 zyskane punkty umiejętności: 5 PUSTYNIA IRONSAND Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie Poniedziałek || Alvar: 2 dni Wtorek || nie kursuje Środa || Shadowspire: 2 dni Czwartek || Ravenshore: 3 dni Piątek || nie kursuje Sobota || Ravenshore: 3 dni Niedziela || Shadowspire: 2 dni [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Alvar: 10 dni Południe â Shadowspire: 5 dni Wschód â Shadowspire: 10 dni Zachód â Alvar: 5 dni Handlarze: Chata Schmeckera (wioska): sprzedaj wosk królewskiej osy Wyzwania: lokalizacja: na północ od wioski wartość atrybutu: 100 zyskane punkty umiejętności: 7 RAVENSHORE Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie || Statek #1 || Statek #2 Poniedziałek || Alvar: 2 dni || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni * Wtorek || nie kursuje || Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni || nie kursuje Środa || nie kursuje || nie kursuje || Shadowspire: 6 dni Czwartek || Shadowspire: 2 dni || Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni || nie kursuje Piątek || nie kursuje || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni * Sobota || Stajnie: Alvar: 2 dni || nie kursuje || nie kursuje Niedziela || Arena: 5 dni, Wąwóz Garoty: 2 dni || Regna: 8 dni * || nie kursuje [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Alvar: 5 dni Południe â Shadowspire: 10 dni Wschód â Shadowspire: 5 dni Zachód â Wąwóz Garoty: 5 dni Handlarze: Dom Treblinda (cypel na wschodnim krańcu zachodniego lądu): kup pulpę z toberska za 300 sz sprzedaj owoc toberska Dom Neblicka (nieopodal świątyni): kup sfałszowane kwity za 6500 sz sprzedaj srebrny pył morza Domostwo Reavera (na wschód od kryształowej wieży): sprzedaj skóry nag. Dom Flisaka (nieopodal drugiej karczmy): sprzedaj futra dzikich wilków. Wyzwania: 1. lokalizacja: miasto wartość atrybutu: 200 zyskane punkty umiejętności: 10 2. lokalizacja: zachodnia krawędź mapy, nieopodal kaplicy Eepa wartość atrybutu: 50 zyskane punkty umiejętności: 5 REGNA Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Statek Poniedziałek || Ravenshore: 4 dni Wtorek || Ravenshore: 4 dni, Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni Środa || Ravenshore: 4 dni Czwartek || Ravenshore: 4 dni, Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni Piątek || Ravenshore: 4 dni Sobota || Ravenshore: 4 dni Niedziela || Ravenshore: 4 dni [/tabela] Handlarze: Siedziba Pawła: kup suszone samogłowy za 2000 sprzedaj amulety piratów Wyzwania: lokalizacja: południowo-zachodnia część wyspy półksiężyca wartość atrybutu: 200 zyskane punkty umiejętności: 7 SHADOWSPIRE Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie || Statek Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni || Splądrowane Pustkowia: 4 dni * Wtorek || Pustynia Ironsand: 2 dni || Ravenshore: 4 dni Środa || Ravenshore: 2 dni || nie kursuje Czwartek || nie kursuje || Ravenshore: 4 dni Piątek || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni * Sobota || Pustynia Ironsand: 2 dni || Ravenshore: 4 dni Niedziela || Wąwóz Garoty: 3 dni || nie kursuje [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Pustynia Ironsand: 5 dni Południe â Ravenshore: 10 dni Wschód â Pustynia Ironsand: 10 dni Zachód â Ravenshore: 5 dni Handlarze: Rezydencja Szeptu (miasto): kup amulety piratów za 1500 sz sprzedaj rdzeń drzewny z Jadame Dom podróży (miasto): kup srebrny pył morza za 5000 sz sprzedaj róg ziemnej wiwerny Wyzwania: lokalizacja: północno-zachodnia krawędź mapy wartość atrybutu: 200 zyskane punkty umiejętności: 10 SPLĄDROWANE PUSTKOWIA Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie Poniedziałek || nie kursuje Wtorek || Ravenshore â 4 dni Środa || Shadowspire â 6 dni Czwartek || Ravenshore â 4 dni Piątek || nie kursuje Sobota || Ravenshore â 4 dni Niedziela || nie kursuje [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Wąwóz Garoty: 5 dni Południe â Wąwóz Garoty: 15 dni Wschód â Wąwóz Garoty: 10 dni Zachód â Wąwóz Garoty: 10 dni Handlarze: Sklep Cagnora (osada przy porcie): kup róg ziemnej wiwerny za 7500 zł sprzedaj sfałszowane kwity Rezydencja Xeviusa (osada przy porcie): sprzedaj rogi ziemnej wiwerny Wyzwania: lokalizacja: na południe od Twierdzy barbarzyńców wartość atrybutu: 100 zyskane punkty umiejętności: 7 WĄWÓZ GAROTY Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni Wtorek || Shadowspire: 3 dni Środa || Alvar 3 dni Czwartek || nie kursuje Piątek || Ravenshore: 2 dni Sobota || nie kursuje Niedziela || Arena: 5 dni [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Murmurwoods: 5 dni Południe â Splądrowane pustkowia: 5 dni Wschód â Ravenshore: 5 dni Zachód â Splądrowane pustkowia: 10 dni WYSPY KRWAWEGO SZTYLETU Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie Codziennie || Ravenshore: 4 dni [/tabela] Handlarze: Dom Długiego Ogona (wioska): kup owoc toberska za 200 sz sprzedaj brandy toberska Wyzwania: lokalizacja: przy opuszczonej świątyni wartość atrybutu: 25 zyskane punkty umiejętności: 3 * dostępne dopiero po osiągnięciu odpowiedniego postępu w wątku głównym || obramowanie wewnętrzne tabeli, przyp. dotyczący wyłącznie wersji do korekty Oceansoul - Czw 23.09.2010, 11:00:53 " /> Cytuj: Darth Angel - Śro 29.09.2010, 12:33:26 " />Ok, poprawione, link do spakowanego doc'a (wygląd docelowy): http://www.sendspace.pl/file/8a849ae36d2b9aae19f718a Poniżej wersja do korekty. --- Wędrowcze! Przystańże na moment i racz choć okiem rzucić na niniejszy Przewodnik Obieżyświata po Jadame, który zapewni Ci niezbędne lokalne informacje, takie jak: - rozkład jazdy środków transportu w poszczególnych krainach, - kierunki do pieszych wędrówek, - lokalizacje handlarzy specyficznych dóbr, - rozmieszczenie piedestałów Wyzwań, wraz z ich wymaganiami. A więc nie krępuj się, weź ten egzemplarz dla siebie, niechaj Ci służy. Dzięki niemu nigdy nie zabłądzisz i wszędzie dotrzesz na czas! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ALVAR Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni Wtorek || Shadowspire: 3 dni Środa || nie kursuje Czwartek || Wąwóz Garoty: 3 dni Piątek || Ravenshore: 2 dni Sobota || nie kursuje Niedziela || Wąwóz Garoty: 3 dni [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Pustynia Ironsand: 10 dni Południe â Ravenshore: 5 dni Wschód â Pustynia Ironsand: 5 dni Zachód â Murmurwoods: 5 dni Handlarze: Domek Veldona: sprzedaj: żądła os Domek Keldona: sprzedaj: Ucho ogra Dom Brandy (południowy kraniec mapy): kup brandy z toberska za 500 sz sprzedaj pulpę z toberska Wyzwania: lokalizacja: centrum mapy wartość atrybutu: 100 zyskane punkty umiejętności: 7 MURMURWOODS Kierunki do podróży piechotą: Północ â Murmurwoods: 5 dni Południe â Splądrowane pustkowia: 5 dni Wschód â Ravenshore: 5 dni Zachód â Splądrowane pustkowia: 10 dni Handlarze: Rezydencja Treasurestone: kup rdzeń drzewny z Jadame za 1000 sz sprzedaj suszone samogłowy Wyzwania: lokalizacja: północny-wschód mapy wartość atrybutu: 50 zyskane punkty umiejętności: 5 PUSTYNIA IRONSAND Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie Poniedziałek || Alvar: 2 dni Wtorek || nie kursuje Środa || Shadowspire: 2 dni Czwartek || Ravenshore: 3 dni Piątek || nie kursuje Sobota || Ravenshore: 3 dni Niedziela || Shadowspire: 2 dni [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Alvar: 10 dni Południe â Shadowspire: 5 dni Wschód â Shadowspire: 10 dni Zachód â Alvar: 5 dni Handlarze: Chata Schmeckera (wioska): sprzedaj wosk królewskiej osy Wyzwania: lokalizacja: na północ od wioski wartość atrybutu: 100 zyskane punkty umiejętności: 7 RAVENSHORE Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie || Statek #1 || Statek #2 Poniedziałek || Alvar: 2 dni || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni * Wtorek || nie kursuje || Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni || nie kursuje Środa || nie kursuje || nie kursuje || Shadowspire: 6 dni Czwartek || Shadowspire: 2 dni || Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni || nie kursuje Piątek || nie kursuje || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni * Sobota || Stajnie: Alvar: 2 dni || nie kursuje || nie kursuje Niedziela || Arena: 5 dni, Wąwóz Garoty: 2 dni || Regna: 8 dni * || nie kursuje [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Alvar: 5 dni Południe â Shadowspire: 10 dni Wschód â Shadowspire: 5 dni Zachód â Wąwóz Garoty: 5 dni Handlarze: Dom Treblinda (cypel na wschodnim krańcu zachodniego lądu): kup pulpę z toberska za 300 sz sprzedaj owoc toberska Dom Neblicka (nieopodal świątyni): kup sfałszowane kwity za 6500 sz sprzedaj srebrny pył morza Domostwo Reavera (na wschód od kryształowej wieży): sprzedaj skóry nag. Dom Flisaka (nieopodal drugiej karczmy): sprzedaj futra dzikich wilków. Wyzwania: 1. lokalizacja: miasto wartość atrybutu: 200 zyskane punkty umiejętności: 10 2. lokalizacja: zachodnia krawędź mapy, nieopodal kaplicy Eepa wartość atrybutu: 50 zyskane punkty umiejętności: 5 REGNA Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Statek Poniedziałek || Ravenshore: 4 dni Wtorek || Ravenshore: 4 dni, Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni Środa || Ravenshore: 4 dni Czwartek || Ravenshore: 4 dni, Wyspa Krwawego Sztyletu: 5 dni Piątek || Ravenshore: 4 dni Sobota || Ravenshore: 4 dni Niedziela || Ravenshore: 4 dni [/tabela] Handlarze: Siedziba Pawła: kup suszone samogłowy za 2000 sprzedaj amulety piratów Wyzwania: lokalizacja: południowo-zachodnia część wyspy półksiężyca wartość atrybutu: 200 zyskane punkty umiejętności: 7 SHADOWSPIRE Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie || Statek Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni || Splądrowane Pustkowia: 4 dni * Wtorek || Pustynia Ironsand: 2 dni || Ravenshore: 4 dni Środa || Ravenshore: 2 dni || nie kursuje Czwartek || nie kursuje || Ravenshore: 4 dni Piątek || nie kursuje || Splądrowane Pustkowia: 4 dni * Sobota || Pustynia Ironsand: 2 dni || Ravenshore: 4 dni Niedziela || Wąwóz Garoty: 3 dni || nie kursuje [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Pustynia Ironsand: 5 dni Południe â Ravenshore: 10 dni Wschód â Pustynia Ironsand: 10 dni Zachód â Ravenshore: 5 dni Handlarze: Rezydencja Szeptu (miasto): kup amulety piratów za 1500 sz sprzedaj rdzeń drzewny z Jadame Dom podróży (miasto): kup srebrny pył morza za 5000 sz sprzedaj róg ziemnej wiwerny Wyzwania: lokalizacja: północno-zachodnia krawędź mapy wartość atrybutu: 200 zyskane punkty umiejętności: 10 SPLĄDROWANE PUSTKOWIA Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie Poniedziałek || nie kursuje Wtorek || Ravenshore â 4 dni Środa || Shadowspire â 6 dni Czwartek || Ravenshore â 4 dni Piątek || nie kursuje Sobota || Ravenshore â 4 dni Niedziela || nie kursuje [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Wąwóz Garoty: 5 dni Południe â Wąwóz Garoty: 15 dni Wschód â Wąwóz Garoty: 10 dni Zachód â Wąwóz Garoty: 10 dni Handlarze: Sklep Cagnora (osada przy porcie): kup róg ziemnej wiwerny za 7500 zł sprzedaj sfałszowane kwity Rezydencja Xeviusa (osada przy porcie): sprzedaj rogi ziemnej wiwerny Wyzwania: lokalizacja: na południe od Twierdzy barbarzyńców wartość atrybutu: 100 zyskane punkty umiejętności: 7 WĄWÓZ GAROTY Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie Poniedziałek || Ravenshore: 2 dni Wtorek || Shadowspire: 3 dni Środa || Alvar 3 dni Czwartek || nie kursuje Piątek || Ravenshore: 2 dni Sobota || nie kursuje Niedziela || Arena: 5 dni [/tabela] Kierunki do podróży piechotą: Północ â Murmurwoods: 5 dni Południe â Splądrowane pustkowia: 5 dni Wschód â Ravenshore: 5 dni Zachód â Splądrowane pustkowia: 10 dni WYSPY KRWAWEGO SZTYLETU Rozkład jazdy: [tabela] Dzień tygodnia || Miejsce docelowe / czas podróży || Stajnie Codziennie || Ravenshore: 4 dni [/tabela] Handlarze: Dom Długiego Ogona (wioska): kup owoc toberska za 200 sz sprzedaj brandy toberska Wyzwania: lokalizacja: przy opuszczonej świątyni wartość atrybutu: 25 zyskane punkty umiejętności: 3 * dostępne dopiero po osiągnięciu odpowiedniego postępu w wątku głównym || obramowanie wewnętrzne tabeli, przyp. dotyczący wyłącznie wersji do korekty |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |