ďťż
Wštki |
[M&M7] Informacje i opis (Darth Angel)
Oceansoul - Nie 25.07.2010, 12:05:50 " />(wstępniaka na razie nie wrzucam, bo do działu jeszcze daleka droga, ale bez obaw, nie zginie ) --- Might and Magic VII Pełna nazwa: Might and Magic VII: For Blood and Honor Might and Magic VII: Za Krew i Honor Data wydania (świat): 31 maja 1999 Data wydania (Polska): 19 listopada 1999 Producent: New World Computing Wydawca: 3DO Dystrybutor (Polska): CD Projekt Wersja językowa: pełna polska Wymagania minimalne: System operacyjny: Windows 95 lub nowszy Procesor: Pentium 133 MHz Pamięć: 32 MB RAM DirectX 6.0 âźSłuchajcie, słuchajcie... Rozpoczynają się zawody w poszukiwaniu skarbów na Szmaragdowej Wyspie. Wszyscy uczestnicy otrzymali listę przedmiotów, które mają zostać znalezione. Jak wiecie, zwycięzcy turnieju otrzymają tytuł własności do zamku Harmondale i okolicznej ziemi. Bądźcie ostrożni, Szmaragdowa Wyspa może być niebezpieczna. Ostatniej nocy zniknęło trzech uczestników, obawiamy się o ich bezpieczeństwo. W czasie trwania turnieju rozglądajcie się za zaginionymi zawodnikami. Jeśli znajdziecie jakieś części ich ekwipunku, natychmiast wracajcie do miasta. Ten ślad może uratować im życie. Ostatnio pojawiły się pogłoski o jakimś potworze ukrywającym się na wyspie. Możliwe, że ukrywa się w jednej z jaskiń. Jeśli natkniecie się na nieznaną Wam grotę, nie wchodźcie do środka. Wyślijcie kogoś z wiadomością do miasta, a straże rozpoczną poszukiwania. Nie chcemy, by komukolwiek jeszcze stała się krzywda. I jeszcze jedno... ekhm, ekhm... doszły do nas... ekhm, ekhm... przepraszam... doszły do nas słuchy, że ten potwór może okazać się smokiem, więc jeśli go zauważycie, to uciekajcie ile sił w nogach!â Niniejszymi słowami wita nas wydana w 1999 roku â niezmiennie za sprawą Jona Van Caneghema i jego studia New World Computing â siódma odsłona jednej z najbardziej rozpoznawalnych serii komputerowych RPG, czyli Might and Magic, nosząca poddtytuł: Za Krew i Honor. Akcja niniejszego dzieła tym razem dzieje się na Antagarich, kontynencie sąsiadującym ze znanym z poprzedniej części Enroth. Historia, w której przyjdzie graczom brać udział, rozgrywa się po wydarzeniach z innej znanej gry, a mianowicie turowej strategii Heroes of Might and Magic III. Gdy po kryzysie, który nawiedził krainy Antagarich, zapanował w końcu spokój, pewien możnowładca postanowił zorganizować turniej. W którym to gracz â mając do dyspozycji czterech śmiałków, wybieranych spośród czterech różnych ras: ludzi, elfów, krasnoludów bądź goblinów â bierze udział. Każdy z bohaterów wciela się w jedną z dziewięciu dowolnie wybranych klas: Rycerz, Złodziej, Mnich, Paladyn, Łucznik, Łowca, Kleryk, Druid i Mag, w których mogą się z czasem dodatkowo specjalizować. Dysponują oni dostępem do łącznie dziewięciu szkół magii â w każdej po jedenaście zaklęć â oraz nieprzeliczonych ilości ekwipunku. Przed nimi stoi zaś otworem dwanaście krain, wyczekujących, aż ktoś odkryje pogrzebane w nich tajemnice. Tradycyjnie już, twórcy oddali możliwość praktycznie nieskrępowanej eksploracji przedstawionego świata, oglądanego niezmiennie z perspektywy pierwszej osoby, tym razem w ulepszonej oprawie graficznej, korzystającej ze sprzętowej akceleracji 3D. Rozwikłaj intrygi, którymi naszpikowana jest wielowątkowa fabuła, podejmij się wykonania dziesiątek zadań pobocznych, opowiedz po jednej ze stron konfliktu, wspomóż sojuszników i zetrzyj w proch swych wrogów. Weź udział we wspaniałej przygodzie, która zaprowadzi Cię w miejsca, których istnienia nawet byś się nie spodziewał... ...Przenieś się w świat smoków, czarnoksiężników i mrocznych tajemnic. okładka: http://images.iml.pl/crpg/box/mm7.jpg wojjoo - Nie 25.07.2010, 14:07:06 " />nie mam uwag ^^ Arry - Nie 25.07.2010, 18:49:36 " /> Cytuj: Darth Angel - Pon 26.07.2010, 09:23:37 " />Might and Magic VII Pełna nazwa: Might and Magic VII: For Blood and Honor Might and Magic VII: Za Krew i Honor Data wydania (świat): 31 maja 1999 Data wydania (Polska): 19 listopada 1999 Producent: New World Computing Wydawca: 3DO Dystrybutor (Polska): CD Projekt Wersja językowa: pełna polska Wymagania minimalne: System operacyjny: Windows 95 lub nowszy Procesor: Pentium 133 MHz Pamięć: 32 MB RAM DirectX 6.0 âźSłuchajcie, słuchajcie... Rozpoczynają się zawody w poszukiwaniu skarbów na Szmaragdowej Wyspie. Wszyscy uczestnicy otrzymali listę przedmiotów, które mają zostać znalezione. Jak wiecie, zwycięzcy turnieju otrzymają tytuł własności do zamku Harmondale i okolicznej ziemi. Bądźcie ostrożni, Szmaragdowa Wyspa może być niebezpieczna. Ostatniej nocy zniknęło trzech uczestników, obawiamy się o ich bezpieczeństwo. W czasie trwania turnieju rozglądajcie się za zaginionymi zawodnikami. Jeśli znajdziecie jakieś części ich ekwipunku, natychmiast wracajcie do miasta. Ten ślad może uratować im życie. Ostatnio pojawiły się pogłoski o jakimś potworze ukrywającym się na wyspie. Możliwe, że ukrywa się w jednej z jaskiń. Jeśli natkniecie się na nieznaną Wam grotę, nie wchodźcie do środka. Wyślijcie kogoś z wiadomością do miasta, a straże rozpoczną poszukiwania. Nie chcemy, by komukolwiek jeszcze stała się krzywda. I jeszcze jedno... ekhm, ekhm... doszły do nas... ekhm, ekhm... przepraszam... doszły do nas słuchy, że ten potwór może okazać się smokiem, więc jeśli go zauważycie, to uciekajcie ile sił w nogach!â Niniejszymi słowami wita nas wydana w 1999 roku â niezmiennie za sprawą Jona Van Caneghema i jego studia New World Computing â siódma odsłona jednej z najbardziej rozpoznawalnych serii komputerowych RPG, czyli Might and Magic, nosząca poddtytuł: Za Krew i Honor. Akcja omawianego dzieła tym razem dzieje się na Antagarichu, kontynencie sąsiadującym ze znanym z poprzedniej części Enroth. Historia, w której przyjdzie graczom brać udział, rozgrywa się bezpośrednio po zakończeniu wydarzeń z innej znanej gry, a mianowicie turowej strategii Heroes of Might and Magic III. Gdy po kryzysie, który nawiedził krainy Antagarichu, zapanował w końcu spokój, pewien możnowładca postanowił zorganizować turniej. W którym to gracz â mając do dyspozycji czterech śmiałków, wytypowanych spośród czterech różnych ras: ludzi, elfów, krasnoludów bądź goblinów â uczestniczy. Każdy z bohaterów dobiera jedną z dziewięciu klas: Rycerz, Złodziej, Mnich, Paladyn, Łucznik, Łowca, Kleryk, Druid i Mag, w których mogą się z czasem dodatkowo specjalizować. Posługiwać się będą oni potężnymi artefaktami, reliktami i pozostałą, nieprzeliczoną ilością ekwipunku, a część z nich będzie władać czarami, przynależnymi do dziewięciu różnych szkół magii - w każdej po jedenaście zaklęć. Przed nimi stoi zaś otworem dwanaście krain, wyczekujących, aż ktoś odkryje pogrzebane w nich tajemnice. Tradycyjnie już, twórcy oddali możliwość praktycznie nieskrępowanej eksploracji przedstawionego świata, oglądanego niezmiennie z perspektywy pierwszej osoby, tym razem w ulepszonej oprawie graficznej, korzystającej ze sprzętowej akceleracji 3D. Rozwikłaj intrygi, którymi naszpikowana jest wielowątkowa fabuła, podejmij się wykonania dziesiątek zadań pobocznych, opowiedz po jednej ze stron konfliktu, wspomóż sojuszników i zetrzyj w proch swych wrogów. Weź udział we wspaniałej przygodzie, która zaprowadzi Cię w miejsca, których istnienia nawet byś się nie spodziewał... ...Przenieś się w świat smoków, czarnoksiężników i mrocznych tajemnic. --- Cytuj: Oceansoul - Pon 26.07.2010, 12:35:09 " /> Cytuj: Darth Angel - Czw 29.07.2010, 10:21:36 " />Might and Magic VII Pełna nazwa: Might and Magic VII: For Blood and Honor Might and Magic VII: Za Krew i Honor Data wydania (świat): 31 maja 1999 Data wydania (Polska): 19 listopada 1999 Producent: New World Computing Wydawca: 3DO Dystrybutor (Polska): CD Projekt Wersja językowa: pełna polska Wymagania minimalne: System operacyjny: Windows 95 lub nowszy Procesor: Pentium 133 MHz Pamięć: 32 MB RAM DirectX 6.0 âźSłuchajcie, słuchajcie... Rozpoczynają się zawody w poszukiwaniu skarbów na Szmaragdowej Wyspie. Wszyscy uczestnicy otrzymali listę przedmiotów, które mają zostać znalezione. Jak wiecie, zwycięzcy turnieju otrzymają tytuł własności do zamku Harmondale i okolicznej ziemi. Bądźcie ostrożni, Szmaragdowa Wyspa może być niebezpieczna. Ostatniej nocy zniknęło trzech uczestników, obawiamy się o ich bezpieczeństwo. W czasie trwania turnieju rozglądajcie się za zaginionymi zawodnikami. Jeśli znajdziecie jakieś części ich ekwipunku, natychmiast wracajcie do miasta. Ten ślad może uratować im życie. Ostatnio pojawiły się pogłoski o jakimś potworze ukrywającym się na wyspie. Możliwe, że ukrywa się w jednej z jaskiń. Jeśli natkniecie się na nieznaną Wam grotę, nie wchodźcie do środka. Wyślijcie kogoś z wiadomością do miasta, a straże rozpoczną poszukiwania. Nie chcemy, by komukolwiek jeszcze stała się krzywda. I jeszcze jedno... ekhm, ekhm... doszły do nas... ekhm, ekhm... przepraszam... doszły do nas słuchy, że ten potwór może okazać się smokiem, więc jeśli go zauważycie, to uciekajcie ile sił w nogach!â Niniejszymi słowami wita nas wydana w 1999 roku â niezmiennie za sprawą Jona Van Caneghema i jego studia New World Computing â siódma odsłona jednej z najbardziej rozpoznawalnych serii komputerowych RPG, czyli Might and Magic, nosząca poddtytuł Za Krew i Honor. Akcja omawianego dzieła tym razem dzieje się na Antagarichu, kontynencie sąsiadującym ze znanym z poprzedniej części Enroth. Historia, w której przyjdzie graczom brać udział, rozgrywa się bezpośrednio po zakończeniu wydarzeń z innej znanej gry, a mianowicie turowej strategii Heroes of Might and Magic III. Gdy po kryzysie, jaki nawiedził krainy Antagarichu, zapanował w końcu spokój, pewien możnowładca postanowił zorganizować turniej. W którym to gracz â mając do dyspozycji czterech śmiałków, wytypowanych spośród czterech różnych ras: ludzi, elfów, krasnoludów bądź goblinów â uczestniczy. Każdy z bohaterów dobiera jedną z dziewięciu klas: Rycerz, Złodziej, Mnich, Paladyn, Łucznik, Łowca, Kleryk, Druid i Mag, w których mogą się z czasem dodatkowo specjalizować. Posługiwać się będą oni potężnymi artefaktami, reliktami i pozostałą, nieprzeliczoną ilością ekwipunku, a część z nich posiądzie zdolność władania czarami, przynależnymi do dziewięciu różnych szkół magii - w każdej po jedenaście zaklęć. Przed nimi stoi zaś otworem dwanaście krain, wyczekujących, aż ktoś odkryje pogrzebane w nich tajemnice. Tradycyjnie już, twórcy oddali możliwość praktycznie nieskrępowanej eksploracji przedstawionego świata, oglądanego niezmiennie z perspektywy pierwszej osoby, tym razem w ulepszonej oprawie graficznej, korzystającej ze sprzętowej akceleracji 3D. Rozwikłaj intrygi, którymi naszpikowana jest wielowątkowa fabuła, podejmij się wykonania dziesiątek zadań pobocznych, opowiedz po jednej ze stron konfliktu, wspomóż sojuszników i zetrzyj w proch swych wrogów. Weź udział we wspaniałej przygodzie, niechaj poprowadzi Cię w miejsca, o jakich istnieniu nawet byś nie pomyślał... ...Przenieś się w świat smoków, czarnoksiężników i mrocznych tajemnic. --- Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |