ďťż
Wštki |
[Lion] Towarzysze (Cannabis)
Cannabis - Pon 27.08.2007, 19:34:35 " />NPC Imię: Kieł Płeć: Samiec Rasa: Zwierzę (Niedźwiedź) Frakcja: Brak Zadanie: Brak Lokacja: Rozdroża Historia: O przeszłości Kła wiemy jedynie tyle, że podczas wędrówki z matką po lesie został zaatakowany przez łowcę. Łowca zabił jego matkę, po czym chciał dobrać się do jego skóry, lecz w tym niewłaściwym dla napastnika momencie na scenie pojawiamy się my i nasz miecz. Zalety: -można go przyłączyć na początku gry -odrzut przy ataku -nie odłącza się do końca gry Wady: -niska KP -w walce sprawdza się jedynie z osami i wilkami -mało HP -mało PA Ocena: 3+ Imię: Miguel Cervantes Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Frakcja: Brak Zadanie: Poszukiwanie La Bestii Lokacja: Dzielnica Świątynna w Barcelonie Historia: Miguel jest barcelońskim artystą, a konkretnie pisarzem. Jednak od pewnego czasu popadł w „szaleństwo” i za jego wybryki nie będą mu już pobłażać. Poznajemy go w dosyć dziwnych okolicznościach, mianowicie przy pierwszym spotkaniu Cervantes atakuje drzewa, pomniki, a także pochodnie. Podczas rozmowy zgadzamy się u pomóc w poszukiwaniach „La Bestii”, jednak sprawa się komplikuje, kiedy Miguel zacznie atakować przedmioty w okolicach katedry. Jeśli nie wykażemy się tutaj zdolnościami dyplomatycznymi nasz przyjaciel zostanie wtrącony do lochów Inkwizycji. Zalety: -można go przyłączyć na początku gry -dużo PA -zadanie -„Rękawice z La Manczy” Wada: -niska KP -mało HP -odłącza się po wykonaniu zadania Ocena: 4+ Imię: Hernan Cortez Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Frakcja: Brak Zadanie: Daj Cortezowi jego rękę, Wraz z Cortezem odzyskaj ukryty skarb Lokacja: Tawerna w Dzielnicy Portowej Historia: Cortez wypłynął w wyprawę wodną w nadziei, że znajdzie Nowy Świat. Pierwsza ekspedycja zakończyła się niepowodzeniem, a on sam zdążył uciec przed rozwścieczonymi Aztekami z zaledwie jednym statkiem i brakiem jednej ręki. Spotykamy go w tawernie, gdzie prosi Shylocka o złoto na następną wyprawę. Możemy stanąć po stronie Corteza, lub Shylocka. Zalety: -można go przyłączyć na początku gry -dużo PA -zadanie Wada: -niska KP -mało HP -jeśli mu pomożemy Shylock będzie do nas wrogo nastawiony -odłącza się po wykonaniu zadania Ocena: 5 Imię: Zagubiony Templariusz Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Frakcja: Zakon Templariuszy Zadanie: Odszukaj zagubionego rycerza w kanałach Lokacja: Zgromadzenie Złodziei Historia: O historii tej postaci wiemy jedynie tyle, że został zesłany do kanałów by odszukać zagubione dziecko, a także zniszczyć ugrupowanie złodziei, które obrało sobie podziemię za siedzibę. Zalety: -można go przyłączyć na początku gry -dużo HP -wysoka KP -zadanie -zadaje duże obrażenia Wady: -mało PA -odłącza się po wykonaniu zadania, lub wyjściu na powierzchnię -jeśli jesteśmy sprzymierzeni ze złodziejami będzie nas atakował Ocena: 6+ Imię: Darsh Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Frakcja: Inkwizycja Zadanie: Uratuj inkwizytora Darsha Lokacja: Obóz goblinów Historia: Darsh został wezwany do wielkiego mistrza Torquemady, który zlecił mu zadanie wyeliminowania władcy goblinów. Jak się okazuje to gobliny omal nie wyelimnowały jego. Przed naszym bohaterem wyrastwa nowa alternatywa: Darsh, czy gobliny? Zalety: -zadanie -zadaje duże obrażenia -włada magią boską -dużo PA -atak z dystansu Wady: -mało PA -odłącza się po wykonaniu zadania, lub wejściu do Barcelony -jego przyłączenie powoduje atak ze strony goblinów -niska KP -mało HP -możemy go przyłączyć dopiero w obozie goblinów Ocena: 7 Imię: Ernesto Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Frakcja: Straż Barcelońska Zadanie: Brak Lokacja: Lago Del Rio Ebro Historia: Nie wiadomo w jaki sposób Ernesto trafił w niewolę goblinów. Po tym zdarzeniu postradał zmysły i usilnie wierzy w to, iż jest gladiatorem walczącym na arenie z krwiożerczymi goblinami. Zalety: -dużo PA -zadaje znośne obrażenia -bardzo wysoka KP na tym etapie gry -zostaje do końca gry -dużo HP Wady: -kolejny świr -atakuje każdego wroga, nawet jeśli użyjemy opcji stój -aby go przyłączyć trzeba przebrnąć przez parę zastępów wrogich goblinów Ocena: 6+ Imię: Diego Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Frakcja: Inkwizycja Zadanie: Zabij Mrocznych Wyznawców Lokacja: Równiny Duero Historia: O historii tej postaci nie wiemy zupełnie nic. Podbiega do nas zadyszany zaraz po wejściu na Rowniny Duero i prosi o pomoc w walce z jego „mrocznymi braćmi”. Możemy, a raczej musimy opowiedzieć się po którejś ze stron. Zalety: -zadanie -zadaje duże obrażenia -włada magią boską -dużo PA -atak z dystansu Wady: -mało PA -odłącza się po wykonaniu zadania -niska KP -mało HP -możemy go przyłączyć dopiero w połowie gry -jeśli staniemy po stronie Mrocznych Inkwizytorów, Diego nas zaatakuje Ocena: 6+ Imię: Elektryczny golem bojowy Płeć: Brak Rasa: Golem Frakcja: Brak Zadanie: Brak Lokacja: Montaillou Historia: Nikt nie wie od jak dawna leżał w jaskini na wzgórzu francuskiej wioski Montaillou. Kluczy do jego miejsca spoczynku strzegła okrutna deva Nanghaithya. Wewnątrz jaskini lezał jeszcze golem, jednakże nie był dokończony. Nie wiadomo kto je stworzył i kiedy, ale na myśl nasuwa się tylko geniusz Da Vinci. Zalety: -dużo HP -największe obrażenia ze wszystkich towarzyszy -100% na błyskawice -wysoka KP -daleki zasięg -dodatkowe obrażenia od błyskawic Wady: -mało PA -nie może zranić innych elektrycznych golemów -do przyłączenia doiero za Pirenejami Ocena: 9 Imię: Sir Rouer Templeton Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Frakcja: Zakon Templariuszy Zadanie: Brak Lokacja: Świątynia Wtajemniczonych Historia: Sir Roger został wysłany z misją obrony świątyni, jednak jego zadanie się nie powiodło. Próbując naprawić swój błąd zgłasza się na twoje usługi i przyrzeka ci wierność. Zalety: -wysoka KP -zadaje duże obrażenia -zostaje w drużynie do końca gry -dużo HP Wady: -mało PA -do przyłączenia w świątyni druidów Ocena: 7+ Imię: Joanna D'Arc Płeć: Kobieta Rasa: Człowiek Frakcja: Zakon Templariuszy Zadanie: Zabicie Ifrita Lokacja: Krypty Historia: Joanna została przeklęta, a raczej skazana na nieśmiertelność. Jej pośmiertnym zadaniem jest ochrona świętego artefaktu – Krwawej Włóczni. Jest to jedyna kobieta w historii Zakonu Templariuszy, która została do niego przyjęta. Co więcej jest jednym z najepszych wojowników zakonu, a także generałem przeklętych Templariuszy. Joanna ma nad sobąjednego przełożonego, a raczej przełóżonych – Radę Duchów. Zalety: -jedyna kobieta dołączająca się w grze -wysokie KP -duże PA -dużo HP -zadaje duże obrażenia -jest po części odporna na ciosy jako istota eteryczna -może zostać do końca gry -zadanie Wady: -przyłącza się w kryptach Ocena: 8+ Imię: Rycerz Saladyna Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Frakcja: Zakon Saladyna Zadanie: Brak Lokacja: Ruchome wydmy Historia: Został wysłany na pustynie w celu ukazania swych umiejętności, a także by trzewić wszechrozprzestrzeniające się zło. Zalety: -wysokie KP -duże PA -dużo HP -zadaje duże obrażenia -może zostać do końca gry Wady: -przyłącza się na końcu gry Ocena: 8 Carly - Pon 27.08.2007, 21:07:28 " />Przy Miguelu Cervantesie warto wspomnieć, że to pobyt w niewoli był przyczyną jego utraty zmysłów. Jako jego wadę dodałbym, że trzeba stale mieć na niego oko. Dodatkowym plusem Corteza jest możliwość zdobycia księgi (co wiąże się oczywiście z jego zadaniem, ale o samej księdze warto wspomnieć). Największą wadą Ernesto jest to, że ściąga przeciwników jak magnez (całe zastępy goblinów!). Do minusów Joanny D'arc można dodać, że stosunkowo trudno ją przekonać do towarzyszenia nam. Poza tym tekst bardzo dobry, w pełni zgadzam się z przyznanymi ocenami. Stylistykę, literówki i resztę uroków nieznacznie poprawimy jak już wszyscy się wypowiedzą (a nuż się ktoś znajdzie). Bardzo się cieszę Cannabis z powrotu, teraz z rozpędu machnij chociaż część solucji |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |