ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Lion] Towarzysze (Cannabis)



Cannabis - Pon 27.08.2007, 19:34:35
" />NPC

Imię: Kieł
Płeć: Samiec
Rasa: Zwierzę (Niedźwiedź)
Frakcja: Brak
Zadanie: Brak
Lokacja: Rozdroża
Historia: O przeszłości Kła wiemy jedynie tyle, że podczas wędrówki z matką po lesie został zaatakowany przez łowcę. Łowca zabił jego matkę, po czym chciał dobrać się do jego skóry, lecz w tym niewłaściwym dla napastnika momencie na scenie pojawiamy się my i nasz miecz.

Zalety:
-można go przyłączyć na początku gry
-odrzut przy ataku
-nie odłącza się do końca gry

Wady:
-niska KP
-w walce sprawdza się jedynie z osami i wilkami
-mało HP
-mało PA

Ocena: 3+

Imię: Miguel Cervantes
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Frakcja: Brak
Zadanie: Poszukiwanie La Bestii
Lokacja: Dzielnica Świątynna w Barcelonie
Historia: Miguel jest barcelońskim artystą, a konkretnie pisarzem. Jednak od pewnego czasu popadł w „szaleństwo” i za jego wybryki nie będą mu już pobłażać. Poznajemy go w dosyć dziwnych okolicznościach, mianowicie przy pierwszym spotkaniu Cervantes atakuje drzewa, pomniki, a także pochodnie. Podczas rozmowy zgadzamy się u pomóc w poszukiwaniach „La Bestii”, jednak sprawa się komplikuje, kiedy Miguel zacznie atakować przedmioty w okolicach katedry. Jeśli nie wykażemy się tutaj zdolnościami dyplomatycznymi nasz przyjaciel zostanie wtrącony do lochów Inkwizycji.

Zalety:
-można go przyłączyć na początku gry
-dużo PA
-zadanie
-„Rękawice z La Manczy”

Wada:
-niska KP
-mało HP
-odłącza się po wykonaniu zadania

Ocena: 4+

Imię: Hernan Cortez
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Frakcja: Brak
Zadanie: Daj Cortezowi jego rękę, Wraz z Cortezem odzyskaj ukryty skarb
Lokacja: Tawerna w Dzielnicy Portowej
Historia: Cortez wypłynął w wyprawę wodną w nadziei, że znajdzie Nowy Świat. Pierwsza ekspedycja zakończyła się niepowodzeniem, a on sam zdążył uciec przed rozwścieczonymi Aztekami z zaledwie jednym statkiem i brakiem jednej ręki. Spotykamy go w tawernie, gdzie prosi Shylocka o złoto na następną wyprawę. Możemy stanąć po stronie Corteza, lub Shylocka.

Zalety:
-można go przyłączyć na początku gry
-dużo PA
-zadanie

Wada:
-niska KP
-mało HP
-jeśli mu pomożemy Shylock będzie do nas wrogo nastawiony
-odłącza się po wykonaniu zadania

Ocena: 5

Imię: Zagubiony Templariusz
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Frakcja: Zakon Templariuszy
Zadanie: Odszukaj zagubionego rycerza w kanałach
Lokacja: Zgromadzenie Złodziei
Historia: O historii tej postaci wiemy jedynie tyle, że został zesłany do kanałów by odszukać zagubione dziecko, a także zniszczyć ugrupowanie złodziei, które obrało sobie podziemię za siedzibę.

Zalety:
-można go przyłączyć na początku gry
-dużo HP
-wysoka KP
-zadanie
-zadaje duże obrażenia

Wady:
-mało PA
-odłącza się po wykonaniu zadania, lub wyjściu na powierzchnię
-jeśli jesteśmy sprzymierzeni ze złodziejami będzie nas atakował

Ocena: 6+

Imię: Darsh
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Frakcja: Inkwizycja
Zadanie: Uratuj inkwizytora Darsha
Lokacja: Obóz goblinów
Historia: Darsh został wezwany do wielkiego mistrza Torquemady, który zlecił mu zadanie wyeliminowania władcy goblinów. Jak się okazuje to gobliny omal nie wyelimnowały jego. Przed naszym bohaterem wyrastwa nowa alternatywa: Darsh, czy gobliny?

Zalety:
-zadanie
-zadaje duże obrażenia
-włada magią boską
-dużo PA
-atak z dystansu

Wady:
-mało PA
-odłącza się po wykonaniu zadania, lub wejściu do Barcelony
-jego przyłączenie powoduje atak ze strony goblinów
-niska KP
-mało HP
-możemy go przyłączyć dopiero w obozie goblinów

Ocena: 7

Imię: Ernesto
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Frakcja: Straż Barcelońska
Zadanie: Brak
Lokacja: Lago Del Rio Ebro
Historia: Nie wiadomo w jaki sposób Ernesto trafił w niewolę goblinów. Po tym zdarzeniu postradał zmysły i usilnie wierzy w to, iż jest gladiatorem walczącym na arenie z krwiożerczymi goblinami.

Zalety:
-dużo PA
-zadaje znośne obrażenia
-bardzo wysoka KP na tym etapie gry
-zostaje do końca gry
-dużo HP

Wady:
-kolejny świr
-atakuje każdego wroga, nawet jeśli użyjemy opcji stój
-aby go przyłączyć trzeba przebrnąć przez parę zastępów wrogich goblinów

Ocena: 6+

Imię: Diego
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Frakcja: Inkwizycja
Zadanie: Zabij Mrocznych Wyznawców
Lokacja: Równiny Duero
Historia: O historii tej postaci nie wiemy zupełnie nic. Podbiega do nas zadyszany zaraz po wejściu na Rowniny Duero i prosi o pomoc w walce z jego „mrocznymi braćmi”. Możemy, a raczej musimy opowiedzieć się po którejś ze stron.

Zalety:
-zadanie
-zadaje duże obrażenia
-włada magią boską
-dużo PA
-atak z dystansu

Wady:
-mało PA
-odłącza się po wykonaniu zadania
-niska KP
-mało HP
-możemy go przyłączyć dopiero w połowie gry
-jeśli staniemy po stronie Mrocznych Inkwizytorów, Diego nas zaatakuje

Ocena: 6+

Imię: Elektryczny golem bojowy
Płeć: Brak
Rasa: Golem
Frakcja: Brak
Zadanie: Brak
Lokacja: Montaillou
Historia: Nikt nie wie od jak dawna leżał w jaskini na wzgórzu francuskiej wioski Montaillou. Kluczy do jego miejsca spoczynku strzegła okrutna deva Nanghaithya. Wewnątrz jaskini lezał jeszcze golem, jednakże nie był dokończony. Nie wiadomo kto je stworzył i kiedy, ale na myśl nasuwa się tylko geniusz Da Vinci.

Zalety:
-dużo HP
-największe obrażenia ze wszystkich towarzyszy
-100% na błyskawice
-wysoka KP
-daleki zasięg
-dodatkowe obrażenia od błyskawic

Wady:
-mało PA
-nie może zranić innych elektrycznych golemów
-do przyłączenia doiero za Pirenejami

Ocena: 9

Imię: Sir Rouer Templeton
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Frakcja: Zakon Templariuszy
Zadanie: Brak
Lokacja: Świątynia Wtajemniczonych
Historia: Sir Roger został wysłany z misją obrony świątyni, jednak jego zadanie się nie powiodło. Próbując naprawić swój błąd zgłasza się na twoje usługi i przyrzeka ci wierność.

Zalety:
-wysoka KP
-zadaje duże obrażenia
-zostaje w drużynie do końca gry
-dużo HP

Wady:
-mało PA
-do przyłączenia w świątyni druidów

Ocena: 7+

Imię: Joanna D'Arc
Płeć: Kobieta
Rasa: Człowiek
Frakcja: Zakon Templariuszy
Zadanie: Zabicie Ifrita
Lokacja: Krypty
Historia: Joanna została przeklęta, a raczej skazana na nieśmiertelność. Jej pośmiertnym zadaniem jest ochrona świętego artefaktu – Krwawej Włóczni. Jest to jedyna kobieta w historii Zakonu Templariuszy, która została do niego przyjęta. Co więcej jest jednym z najepszych wojowników zakonu, a także generałem przeklętych Templariuszy. Joanna ma nad sobąjednego przełożonego, a raczej przełóżonych – Radę Duchów.

Zalety:
-jedyna kobieta dołączająca się w grze
-wysokie KP
-duże PA
-dużo HP
-zadaje duże obrażenia
-jest po części odporna na ciosy jako istota eteryczna
-może zostać do końca gry
-zadanie

Wady:
-przyłącza się w kryptach

Ocena: 8+

Imię: Rycerz Saladyna
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Człowiek
Frakcja: Zakon Saladyna
Zadanie: Brak
Lokacja: Ruchome wydmy
Historia: Został wysłany na pustynie w celu ukazania swych umiejętności, a także by trzewić wszechrozprzestrzeniające się zło.

Zalety:
-wysokie KP
-duże PA
-dużo HP
-zadaje duże obrażenia
-może zostać do końca gry

Wady:
-przyłącza się na końcu gry

Ocena: 8




Carly - Pon 27.08.2007, 21:07:28
" />Przy Miguelu Cervantesie warto wspomnieć, że to pobyt w niewoli był przyczyną jego utraty zmysłów. Jako jego wadę dodałbym, że trzeba stale mieć na niego oko. Dodatkowym plusem Corteza jest możliwość zdobycia księgi (co wiąże się oczywiście z jego zadaniem, ale o samej księdze warto wspomnieć). Największą wadą Ernesto jest to, że ściąga przeciwników jak magnez (całe zastępy goblinów!). Do minusów Joanny D'arc można dodać, że stosunkowo trudno ją przekonać do towarzyszenia nam.
Poza tym tekst bardzo dobry, w pełni zgadzam się z przyznanymi ocenami. Stylistykę, literówki i resztę uroków nieznacznie poprawimy jak już wszyscy się wypowiedzą (a nuż się ktoś znajdzie).

Bardzo się cieszę Cannabis z powrotu, teraz z rozpędu machnij chociaż część solucji
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.