ďťż
Wštki |
[Lion] Solucja - Świątynia druidów (Cannabis)
Vrenth - Wto 29.04.2008, 15:45:42 " />Świątynia Druidów Przenosząc się przez portal na Rozdrożach i sferze eterycznej, zbliżasz się coraz bardziej do źródła problemu - Anglii. Pojawisz się przed kompleksem druidzkich świątyń, wejdź do środka. [mapa - swiatynia] Rozpoczynasz w [1]. U podnóża schodów stoi Sir Roger Templeton [2], który poprosi cię o pomoc w zwalczaniu zła. Jeśli się zgodzisz, zyskasz nowego towarzysza podróży i 400 PD. Idź do komnaty wschód, jednocześnie eliminując angielskie siły zbrojne wspierane magią druidów. Miejsca oznaczone cyframi [3] i [4] to sekretne pokoje. W [5] jest kolejna trefna ściana odsłaniająca schody do Komnat Medytacji [6] - w środku nie znajdziesz nic, prócz grupy przeciwników. W [7] jest tajne przejście prowadzące do pokoju ze skrzynią. Idąc dalej napotkasz drzwi otwierane mechanizmem na ścianie [9] i zejście do Kamiennej Komnaty Żmijów [10]. Pokój oznaczony [8] na razie omijamy, ponieważ nie możemy się do niego dostać w tej chwili. [mapa - zmijow] Musisz przedostać się z miejsca startu [1] do [10], jednak możesz wybrać dłuższą trasę w celu zdobycia kilku PD. Otwórz drzwi w [2] mechanizmem na ścianie, od razu po otwarciu zaatakuje cię trzech anglików. W [3] są schody do Komnaty Medytacji (w środku spotkasz jedynie druidów). Cyfrą [4] oznaczona jest ukryta ściana, która prowadzi do pokoju z dwoma skrzyniami. Otwórz drzwi w [5], a następnie te w [6] by dojść do ukrytego pokoju w [7]. Drzwi oznaczone [8] prowadzące do głównej sali, w której zaczynaliśmy. W [9] znajduje się kolejna Komnata Medytacji (w środku golemy bojowe i druidzi). Po oczyszczeniu lokacji z wrogów idź do Przedsionka Wiedzy [10]. [mapa - przedsionek] Zaczynasz w [1]. W [2] jest ukryty pokój z dwoma skrzyniami, których strzegą anglicy i pułapki. Warto odwiedzić Komnatę Kryształu [3], gdzie znajduje się 4 z Kryształów Dróg, a także ukryta ściana w zachodniej części sali. Idąc dalej natkniesz się na kolejne tajne przejści [4]. W [5] są schody prowadzące do Sanktuarium Medytacji. W środku znajdziesz trzy mechanizmy opuszczające dwie ściany, za którymi czają się przeciwnicy. Po wygranej walce opuści się kolejna ściana dopuszczając cię do jej skarbów (2 skrzynie). W [6] odkryjesz kolejną ścianę, natomiast schody w [7] prowadzą do Komnat Wyniosłości. [mapa - komnaty] Pojawiasz się na schodach w [1]. Pamiętasz niedostępny pokój w Świątyni Wtajemniczonych? Teraz możesz się do niego dostać schodami w [2]. Zanim pójdziesz do punktu oznaczonego cyfrą [3], użyj czarów/zwoi chroniących przed żywiołami, ponieważ będziesz musiał stoczyć walkę z czterema golemami bojowymi przyzwanymi przez angielskiego druida. Sam druid nie jest trudnym przeciwnikiem. Za jego pokonanie dostaniesz 1100 PD. Idąc dalej natkniesz się na posąg swojego przodka. W posągu jest ukryta skrytka, w której znajduje się Pierścień krwi Ryszarda Lwie Serce. Użyj portalu w [5], by przesnieść się na pustynię. Tae - Wto 29.04.2008, 18:23:02 " /> Cytuj: Cannabis - Wto 29.04.2008, 20:29:27 " />Świątynia Druidów Przenosząc się przez portal na Rozdrożach i sferze eterycznej, zbliżasz się coraz bardziej do źródła problemu - Anglii. Pojawisz się przed kompleksem druidzkich świątyń, wejdź do środka. [mapa - swiatynia] Rozpoczynasz w [1]. U podnóża schodów stoi Sir Roger Templeton [2], który poprosi cię o pomoc w zwalczaniu zła. Jeśli się zgodzisz, zyskasz nowego towarzysza podróży i 400 PD. Idź do komnaty wschód, jednocześnie eliminując angielskie siły zbrojne wspierane magią druidów. Miejsca oznaczone cyframi [3] i [4] to sekretne pokoje. W [5] jest kolejna trefna ściana odsłaniająca schody do Komnat Medytacji [6] - w środku nie znajdziesz nic, prócz grupy przeciwników. W [7] jest tajne przejście prowadzące do pokoju ze skrzynią. Idąc dalej, napotkasz drzwi otwierane mechanizmem na ścianie [9] i zejście do Kamiennej Komnaty Żmijów [10]. Pokój oznaczony [8] na razie omijamy, ponieważ nie możemy się do niego dostać w tej chwili. [mapa - zmijow] Musisz przedostać się z miejsca startu [1] do [10], jednak możesz wybrać dłuższą trasę w celu zdobycia kilku PD. Otwórz drzwi w [2] mechanizmem na ścianie, od razu po otwarciu zaatakuje cię trzech Anglików. W [3] są schody do Komnaty Medytacji (w środku spotkasz jedynie druidów). Cyfrą [4] oznaczona jest ukryta ściana, która prowadzi do pokoju z dwoma skrzyniami. Otwórz drzwi w [5], a następnie te w [6] by dojść do ukrytego pokoju w [7]. Drzwi oznaczone [8] prowadzące do głównej sali, w której zaczynaliśmy. W [9] znajduje się kolejna Komnata Medytacji (w środku golemy bojowe i druidzi). Po oczyszczeniu lokacji z wrogów idź do Przedsionka Wiedzy [10]. [mapa - przedsionek] Zaczynasz w [1]. W [2] jest ukryty pokój z dwoma skrzyniami, których strzegą Anglicy i pułapki. Warto odwiedzić Komnatę Kryształu [3], gdzie znajduje się czwarty z Kryształów Dróg, a także ukryta ściana w zachodniej części sali. Idąc dalej, natkniesz się na kolejne tajne przejście [4]. W [5] są schody prowadzące do Sanktuarium Medytacji. W środku znajdziesz trzy mechanizmy opuszczające dwie ściany, za którymi czają się przeciwnicy. Po wygranej walce opuści się kolejna ściana dopuszczając cię do jej skarbów (2 skrzynie). W [6] odkryjesz kolejną ścianę, natomiast schody w [7] prowadzą do Komnat Wyniosłości. [mapa - komnaty] Pojawiasz się na schodach w [1]. Pamiętasz niedostępny pokój w Świątyni Wtajemniczonych? Teraz możesz się do niego dostać schodami w [2]. Zanim pójdziesz do punktu oznaczonego cyfrą [3], użyj czarów/zwoi chroniących przed żywiołami, ponieważ będziesz musiał stoczyć walkę z czterema golemami bojowymi przyzwanymi przez angielskiego druida. Sam druid nie jest trudnym przeciwnikiem. Za jego pokonanie dostaniesz 1100 PD. Idąc dalej natkniesz się na posąg swojego przodka. W posągu jest ukryta skrytka, w której znajduje się Pierścień krwi Ryszarda Lwie Serce. Użyj portalu w [5], by przesnieść się na pustynię. N. T. van der Hert - Sob 17.05.2008, 15:18:12 " /> Cytuj: Cannabis - Pią 23.05.2008, 05:39:06 " />Świątynia Druidów Przenosząc się przez portal na Rozdrożach i sferze eterycznej, zbliżasz się coraz bardziej do źródła problemu - Anglii. Pojawisz się przed kompleksem druidzkich świątyń, wejdź do środka. [mapa - swiatynia] Rozpoczynasz w [1]. U podnóża schodów stoi Sir Roger Templeton [2], który poprosi cię o pomoc w zwalczaniu zła. Jeśli się zgodzisz, zyskasz nowego towarzysza podróży i 400 PD. Idź do komnaty wschód, jednocześnie eliminując angielskie siły zbrojne wspierane magią druidów. Miejsca oznaczone cyframi [3] i [4] to sekretne pokoje. W [5] jest kolejna trefna ściana odsłaniająca schody do Komnat Medytacji [6] - w środku nie znajdziesz nic, prócz grupy przeciwników. W [7] jest tajne przejście prowadzące do pokoju ze skrzynią. Idąc dalej, napotkasz drzwi otwierane mechanizmem na ścianie [9] i zejście do Kamiennej Komnaty Żmijów [10]. Pokój oznaczony [8] na razie omijamy, ponieważ nie możemy się do niego dostać w tej chwili. [mapa - zmijow] Musisz przedostać się z miejsca startu [1] do [10], jednak możesz wybrać dłuższą trasę w celu zdobycia kilku PD. Otwórz drzwi w [2] mechanizmem na ścianie, od razu po otwarciu zaatakuje cię trzech Anglików. W [3] są schody do Komnaty Medytacji (w środku spotkasz jedynie druidów). Cyfrą [4] oznaczona jest ukryta ściana, która prowadzi do pokoju z dwoma skrzyniami. Otwórz drzwi w [5], a następnie te w [6] by dojść do ukrytego pokoju w [7]. Drzwi oznaczone [8] prowadzące do głównej sali, w której zaczynaliśmy. W [9] znajduje się kolejna Komnata Medytacji (w środku golemy bojowe i druidzi). Po oczyszczeniu lokacji z wrogów idź do Przedsionka Wiedzy [10]. [mapa - przedsionek] Zaczynasz w [1]. W [2] jest ukryty pokój z dwoma skrzyniami, których strzegą Anglicy i pułapki. Warto odwiedzić Komnatę Kryształu [3], gdzie znajduje się czwarty z Kryształów Dróg, a także ukryta ściana w zachodniej części sali. Idąc dalej, natkniesz się na kolejne tajne przejście [4]. W [5] są schody prowadzące do Sanktuarium Medytacji. W środku znajdziesz trzy mechanizmy opuszczające dwie ściany, za którymi czają się przeciwnicy. Po wygranej walce opuści się kolejna ściana dopuszczając cię do jej skarbów (2 skrzynie). W [6] odkryjesz kolejną ścianę, natomiast schody w [7] prowadzą do Komnat Wyniosłości. [mapa - komnaty] Pojawiasz się na schodach w [1]. Pamiętasz niedostępny pokój w Świątyni Wtajemniczonych? Teraz możesz się do niego dostać schodami w [2]. Zanim pójdziesz do punktu oznaczonego cyfrą [3], użyj czarów/zwoi chroniących przed żywiołami, ponieważ będziesz musiał stoczyć walkę z czterema golemami bojowymi przyzwanymi przez angielskiego druida. Sam druid nie jest trudnym przeciwnikiem. Za jego pokonanie dostaniesz 1100 PD. Idąc dalej natkniesz się na posąg swojego przodka. W posągu jest skrytka, w której znajduje się Pierścień krwi Ryszarda Lwie Serce. Użyj portalu w [5], by przesnieść się na pustynię. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |