ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Lion] Solucja - Świątynia druidów (Cannabis)



Vrenth - Wto 29.04.2008, 15:45:42
" />Świątynia Druidów
Przenosząc się przez portal na Rozdrożach i sferze eterycznej, zbliżasz się coraz bardziej do źródła problemu - Anglii. Pojawisz się przed kompleksem druidzkich świątyń, wejdź do środka.

[mapa - swiatynia]
Rozpoczynasz w [1]. U podnóża schodów stoi Sir Roger Templeton [2], który poprosi cię o pomoc w zwalczaniu zła. Jeśli się zgodzisz, zyskasz nowego towarzysza podróży i 400 PD. Idź do komnaty wschód, jednocześnie eliminując angielskie siły zbrojne wspierane magią druidów. Miejsca oznaczone cyframi [3] i [4] to sekretne pokoje. W [5] jest kolejna trefna ściana odsłaniająca schody do Komnat Medytacji [6] - w środku nie znajdziesz nic, prócz grupy przeciwników. W [7] jest tajne przejście prowadzące do pokoju ze skrzynią. Idąc dalej napotkasz drzwi otwierane mechanizmem na ścianie [9] i zejście do Kamiennej Komnaty Żmijów [10]. Pokój oznaczony [8] na razie omijamy, ponieważ nie możemy się do niego dostać w tej chwili.

[mapa - zmijow]
Musisz przedostać się z miejsca startu [1] do [10], jednak możesz wybrać dłuższą trasę w celu zdobycia kilku PD. Otwórz drzwi w [2] mechanizmem na ścianie, od razu po otwarciu zaatakuje cię trzech anglików. W [3] są schody do Komnaty Medytacji (w środku spotkasz jedynie druidów). Cyfrą [4] oznaczona jest ukryta ściana, która prowadzi do pokoju z dwoma skrzyniami. Otwórz drzwi w [5], a następnie te w [6] by dojść do ukrytego pokoju w [7]. Drzwi oznaczone [8] prowadzące do głównej sali, w której zaczynaliśmy. W [9] znajduje się kolejna Komnata Medytacji (w środku golemy bojowe i druidzi). Po oczyszczeniu lokacji z wrogów idź do Przedsionka Wiedzy [10].

[mapa - przedsionek]
Zaczynasz w [1]. W [2] jest ukryty pokój z dwoma skrzyniami, których strzegą anglicy i pułapki. Warto odwiedzić Komnatę Kryształu [3], gdzie znajduje się 4 z Kryształów Dróg, a także ukryta ściana w zachodniej części sali. Idąc dalej natkniesz się na kolejne tajne przejści [4]. W [5] są schody prowadzące do Sanktuarium Medytacji. W środku znajdziesz trzy mechanizmy opuszczające dwie ściany, za którymi czają się przeciwnicy. Po wygranej walce opuści się kolejna ściana dopuszczając cię do jej skarbów (2 skrzynie). W [6] odkryjesz kolejną ścianę, natomiast schody w [7] prowadzą do Komnat Wyniosłości.

[mapa - komnaty]
Pojawiasz się na schodach w [1]. Pamiętasz niedostępny pokój w Świątyni Wtajemniczonych? Teraz możesz się do niego dostać schodami w [2]. Zanim pójdziesz do punktu oznaczonego cyfrą [3], użyj czarów/zwoi chroniących przed żywiołami, ponieważ będziesz musiał stoczyć walkę z czterema golemami bojowymi przyzwanymi przez angielskiego druida. Sam druid nie jest trudnym przeciwnikiem. Za jego pokonanie dostaniesz 1100 PD. Idąc dalej natkniesz się na posąg swojego przodka. W posągu jest ukryta skrytka, w której znajduje się Pierścień krwi Ryszarda Lwie Serce. Użyj portalu w [5], by przesnieść się na pustynię.




Tae - Wto 29.04.2008, 18:23:02
" /> Cytuj:



Cannabis - Wto 29.04.2008, 20:29:27
" />Świątynia Druidów
Przenosząc się przez portal na Rozdrożach i sferze eterycznej, zbliżasz się coraz bardziej do źródła problemu - Anglii. Pojawisz się przed kompleksem druidzkich świątyń, wejdź do środka.

[mapa - swiatynia]
Rozpoczynasz w [1]. U podnóża schodów stoi Sir Roger Templeton [2], który poprosi cię o pomoc w zwalczaniu zła. Jeśli się zgodzisz, zyskasz nowego towarzysza podróży i 400 PD. Idź do komnaty wschód, jednocześnie eliminując angielskie siły zbrojne wspierane magią druidów. Miejsca oznaczone cyframi [3] i [4] to sekretne pokoje. W [5] jest kolejna trefna ściana odsłaniająca schody do Komnat Medytacji [6] - w środku nie znajdziesz nic, prócz grupy przeciwników. W [7] jest tajne przejście prowadzące do pokoju ze skrzynią. Idąc dalej, napotkasz drzwi otwierane mechanizmem na ścianie [9] i zejście do Kamiennej Komnaty Żmijów [10]. Pokój oznaczony [8] na razie omijamy, ponieważ nie możemy się do niego dostać w tej chwili.

[mapa - zmijow]
Musisz przedostać się z miejsca startu [1] do [10], jednak możesz wybrać dłuższą trasę w celu zdobycia kilku PD. Otwórz drzwi w [2] mechanizmem na ścianie, od razu po otwarciu zaatakuje cię trzech Anglików. W [3] są schody do Komnaty Medytacji (w środku spotkasz jedynie druidów). Cyfrą [4] oznaczona jest ukryta ściana, która prowadzi do pokoju z dwoma skrzyniami. Otwórz drzwi w [5], a następnie te w [6] by dojść do ukrytego pokoju w [7]. Drzwi oznaczone [8] prowadzące do głównej sali, w której zaczynaliśmy. W [9] znajduje się kolejna Komnata Medytacji (w środku golemy bojowe i druidzi). Po oczyszczeniu lokacji z wrogów idź do Przedsionka Wiedzy [10].

[mapa - przedsionek]
Zaczynasz w [1]. W [2] jest ukryty pokój z dwoma skrzyniami, których strzegą Anglicy i pułapki. Warto odwiedzić Komnatę Kryształu [3], gdzie znajduje się czwarty z Kryształów Dróg, a także ukryta ściana w zachodniej części sali. Idąc dalej, natkniesz się na kolejne tajne przejście [4]. W [5] są schody prowadzące do Sanktuarium Medytacji. W środku znajdziesz trzy mechanizmy opuszczające dwie ściany, za którymi czają się przeciwnicy. Po wygranej walce opuści się kolejna ściana dopuszczając cię do jej skarbów (2 skrzynie). W [6] odkryjesz kolejną ścianę, natomiast schody w [7] prowadzą do Komnat Wyniosłości.

[mapa - komnaty]
Pojawiasz się na schodach w [1]. Pamiętasz niedostępny pokój w Świątyni Wtajemniczonych? Teraz możesz się do niego dostać schodami w [2]. Zanim pójdziesz do punktu oznaczonego cyfrą [3], użyj czarów/zwoi chroniących przed żywiołami, ponieważ będziesz musiał stoczyć walkę z czterema golemami bojowymi przyzwanymi przez angielskiego druida. Sam druid nie jest trudnym przeciwnikiem. Za jego pokonanie dostaniesz 1100 PD. Idąc dalej natkniesz się na posąg swojego przodka. W posągu jest ukryta skrytka, w której znajduje się Pierścień krwi Ryszarda Lwie Serce. Użyj portalu w [5], by przesnieść się na pustynię.



N. T. van der Hert - Sob 17.05.2008, 15:18:12
" /> Cytuj:




Cannabis - Pią 23.05.2008, 05:39:06
" />Świątynia Druidów
Przenosząc się przez portal na Rozdrożach i sferze eterycznej, zbliżasz się coraz bardziej do źródła problemu - Anglii. Pojawisz się przed kompleksem druidzkich świątyń, wejdź do środka.

[mapa - swiatynia]
Rozpoczynasz w [1]. U podnóża schodów stoi Sir Roger Templeton [2], który poprosi cię o pomoc w zwalczaniu zła. Jeśli się zgodzisz, zyskasz nowego towarzysza podróży i 400 PD. Idź do komnaty wschód, jednocześnie eliminując angielskie siły zbrojne wspierane magią druidów. Miejsca oznaczone cyframi [3] i [4] to sekretne pokoje. W [5] jest kolejna trefna ściana odsłaniająca schody do Komnat Medytacji [6] - w środku nie znajdziesz nic, prócz grupy przeciwników. W [7] jest tajne przejście prowadzące do pokoju ze skrzynią. Idąc dalej, napotkasz drzwi otwierane mechanizmem na ścianie [9] i zejście do Kamiennej Komnaty Żmijów [10]. Pokój oznaczony [8] na razie omijamy, ponieważ nie możemy się do niego dostać w tej chwili.

[mapa - zmijow]
Musisz przedostać się z miejsca startu [1] do [10], jednak możesz wybrać dłuższą trasę w celu zdobycia kilku PD. Otwórz drzwi w [2] mechanizmem na ścianie, od razu po otwarciu zaatakuje cię trzech Anglików. W [3] są schody do Komnaty Medytacji (w środku spotkasz jedynie druidów). Cyfrą [4] oznaczona jest ukryta ściana, która prowadzi do pokoju z dwoma skrzyniami. Otwórz drzwi w [5], a następnie te w [6] by dojść do ukrytego pokoju w [7]. Drzwi oznaczone [8] prowadzące do głównej sali, w której zaczynaliśmy. W [9] znajduje się kolejna Komnata Medytacji (w środku golemy bojowe i druidzi). Po oczyszczeniu lokacji z wrogów idź do Przedsionka Wiedzy [10].

[mapa - przedsionek]
Zaczynasz w [1]. W [2] jest ukryty pokój z dwoma skrzyniami, których strzegą Anglicy i pułapki. Warto odwiedzić Komnatę Kryształu [3], gdzie znajduje się czwarty z Kryształów Dróg, a także ukryta ściana w zachodniej części sali. Idąc dalej, natkniesz się na kolejne tajne przejście [4]. W [5] są schody prowadzące do Sanktuarium Medytacji. W środku znajdziesz trzy mechanizmy opuszczające dwie ściany, za którymi czają się przeciwnicy. Po wygranej walce opuści się kolejna ściana dopuszczając cię do jej skarbów (2 skrzynie). W [6] odkryjesz kolejną ścianę, natomiast schody w [7] prowadzą do Komnat Wyniosłości.

[mapa - komnaty]
Pojawiasz się na schodach w [1]. Pamiętasz niedostępny pokój w Świątyni Wtajemniczonych? Teraz możesz się do niego dostać schodami w [2]. Zanim pójdziesz do punktu oznaczonego cyfrą [3], użyj czarów/zwoi chroniących przed żywiołami, ponieważ będziesz musiał stoczyć walkę z czterema golemami bojowymi przyzwanymi przez angielskiego druida. Sam druid nie jest trudnym przeciwnikiem. Za jego pokonanie dostaniesz 1100 PD. Idąc dalej natkniesz się na posąg swojego przodka. W posągu jest skrytka, w której znajduje się Pierścień krwi Ryszarda Lwie Serce. Użyj portalu w [5], by przesnieść się na pustynię.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.