ďťż
Wštki |
[Lion] Solucja - Główny wątek - Pireneje
Cannabis - Pon 07.01.2008, 20:38:30 " />Pireneje [mapa - pireneje] Tę lokację można określić mianem jednej wielkiej bitwy. Swój rajd o przetrwanie rozpoczynasz w [1] i jest to jedyne miejsce, gdzie możesz czuć się bezpiecznie. Jaskinia oznaczona numerem [2] to legowisko szarych wilków i prócz tych stworzeń nie znajdziesz tam nic innego. Musisz dostać się na drugą stronę muru [4] w tym celu udaj się do jaskiń w [3]. Po drodze spotkasz grupę skalnych tytanów wspieranych przez ogry. [mapa - jaskinie_ogrow] Pojawiasz się w [1] i zawsze możesz wycofać się z jaskiń dzięki temu wyjściu, gdy zrobi się za gorąco. W tej jaskini nie ma nic ciekawego prócz ogra w [2], który powie ci o głosach wzywających jego plemię do posłuszeństwa i walki - to wyjaśnia dlaczego Cię atakują. Ogr przeciwstawi się urokom i odejdzie po rozmowie (jeśli chcesz możesz go zabić). Zanim pójdziesz dalej otwórz skrzynię, która jest na lewo od wyjścia [3]. [mapa - rozprzestrzenianie] Standardowo zaczynasz z miejsca oznaczonego numerem [1]. Dojdź do rozgałęzienia dróg i otwórz skrzynię, następnie idź do [2]. Przyszło ci się zmierzyć z devą - po ich opis odsyłam tu. Jeśli twoja retoryka wynosi 70, lub więcej to możesz przekonać Aka Manah by odeszła, gdyż jest zbyt potężna by komuś służyć (2500 PD). W innym wypadku musisz zacisnąć zęby i pokonać ją w walce (2500 PD). Polecam rzucić na siebie czary ochronne i wspomagające np. Tarcza many, Święty ogień, Boska potęga. Deva będzie tworzyć trzykrotnie po dwa klony. Najpierw zajmij się klonami, a potem ich właścicielem. Jeśli sytuacja będzie się wymykać spod kontroli to wycofaj się do wyjścia i użyj czarów leczniczych/mikstur. Po zabiciu devy otwórz skrzynie i wyjdź z jej leża. Blokada w [3] została zdjęta po zabiciu devy, więc mozesz wyjść z podziemi [4]. Pojawisz się na znanej już lokacji w [5]. Musisz dojść do niebieskiego kryształu w [6], aby przenieść się do Montaillou. N. T. van der Hert - Czw 10.01.2008, 13:27:22 " /> Cytuj: Cannabis - Sob 09.02.2008, 18:05:35 " />Pireneje [mapa - pireneje] Tę lokację można określić mianem jednej wielkiej bitwy. Swój rajd o przetrwanie rozpoczynasz w [1] i jest to jedyne miejsce, w którym możesz czuć się bezpiecznie. Jaskinia oznaczona numerem [2] to legowisko szarych wilków i prócz tych stworzeń nie znajdziesz tam nic innego. Musisz dostać się na drugą stronę muru [4] w tym celu udaj się do jaskiń w [3]. Po drodze spotkasz grupę skalnych tytanów wspieranych przez ogry. [mapa - jaskinie_ogrow] Pojawiasz się w [1] i zawsze możesz wycofać się z jaskiń dzięki temu wyjściu, gdy zrobi się za gorąco. W tej jaskini nie ma nic ciekawego prócz ogra w [2], który powie ci o głosach wzywających jego plemię do posłuszeństwa i walki - to wyjaśnia dlaczego Cię atakują. Ogr przeciwstawi się urokom i odejdzie po rozmowie (jeśli chcesz możesz go zabić). Zanim pójdziesz dalej otwórz skrzynię, która jest na lewo od wyjścia [3]. [mapa - rozprzestrzenianie] Standardowo zaczynasz z miejsca oznaczonego numerem [1]. Dojdź do rozgałęzienia dróg i otwórz skrzynię, następnie idź do [2]. Przyszło ci się zmierzyć z devą - po ich opis odsyłam tu. Jeśli twoja retoryka wynosi 70, lub więcej to możesz przekonać Aka Manah by odeszła, gdyż jest zbyt potężna, by komuś służyć (2500 PD). W innym wypadku musisz zacisnąć zęby i pokonać ją w walce (2500 PD). Polecam rzucić na siebie czary ochronne i wspomagające np. Tarcza many, Święty ogień, Boska potęga. Deva będzie tworzyć trzykrotnie po dwa klony. Najpierw zajmij się klonami, a potem ich właścicielem. Jeśli sytuacja będzie się wymykać spod kontroli - wycofaj się do wyjścia i użyj czarów leczniczych/mikstur. Po zabiciu devy otwórz skrzynie i wyjdź z jej leża. Blokada w [3] została zdjęta po zabiciu devy, więc możesz wyjść z podziemi [4]. Pojawisz się na znanej już lokacji w [5]. Musisz dojść do niebieskiego kryształu w [6], aby przenieść się do Montaillou. Cytuj: Tae - Sob 09.02.2008, 18:12:53 " />Jego pedantyczny zachwyt nad tą poprawną formą w bierniku ^^' wojjoo - Pon 12.05.2008, 15:51:49 " />Musisz dostać się na drugą stronę muru [4] w tym celu udaj się do jaskiń w [3]. przecinek po [4]. albo: Musisz dostać się na drugą stronę muru [4]. W tym celu udaj się do jaskiń w [3]. Zanim pójdziesz dalej otwórz skrzynię, która jest na lewo od wyjścia [3]. przecinek po dalej Jeśli twoja retoryka wynosi 70, lub więcej to możesz bez przecinka po 70, za to z przecinkiem po więcej. Cannabis - Pią 23.05.2008, 06:09:47 " />Pireneje [mapa - pireneje] Tę lokację można określić mianem jednej wielkiej bitwy. Swój rajd o przetrwanie rozpoczynasz w [1] i jest to jedyne miejsce, w którym możesz czuć się bezpiecznie. Jaskinia oznaczona numerem [2] to legowisko szarych wilków i prócz tych stworzeń nie znajdziesz tam nic innego. Musisz dostać się na drugą stronę muru [4]. W tym celu udaj się do jaskiń w [3]. Po drodze spotkasz grupę skalnych tytanów wspieranych przez ogry. [mapa - jaskinie_ogrow] Pojawiasz się w [1] i zawsze możesz wycofać się z jaskiń dzięki temu wyjściu, gdy zrobi się za gorąco. W tej jaskini nie ma nic ciekawego prócz ogra w [2], który powie ci o głosach wzywających jego plemię do posłuszeństwa i walki - to wyjaśnia dlaczego Cię atakują. Ogr przeciwstawi się urokom i odejdzie po rozmowie (jeśli chcesz możesz go zabić). Zanim pójdziesz dalej, otwórz skrzynię, która jest na lewo od wyjścia [3]. [mapa - rozprzestrzenianie] Standardowo zaczynasz z miejsca oznaczonego numerem [1]. Dojdź do rozgałęzienia dróg i otwórz skrzynię, następnie idź do [2]. Przyszło ci się zmierzyć z devą - po ich opis odsyłam tu. Jeśli twoja retoryka wynosi 70 lub więcej, to możesz przekonać Aka Manah by odeszła, gdyż jest zbyt potężna, by komuś służyć (2500 PD). W innym wypadku musisz zacisnąć zęby i pokonać ją w walce (2500 PD). Polecam rzucić na siebie czary ochronne i wspomagające np. Tarcza many, Święty ogień, Boska potęga. Deva będzie tworzyć trzykrotnie po dwa klony. Najpierw zajmij się klonami, a potem ich właścicielem. Jeśli sytuacja będzie się wymykać spod kontroli - wycofaj się do wyjścia i użyj czarów leczniczych/mikstur. Po zabiciu devy otwórz skrzynie i wyjdź z jej leża. Blokada w [3] została zdjęta po zabiciu devy, więc możesz wyjść z podziemi [4]. Pojawisz się na znanej już lokacji w [5]. Musisz dojść do niebieskiego kryształu w [6], aby przenieść się do Montaillou. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |