ďťż
 
 
 
 

Wštki


[Lion] Solucja - Główny wątek - Jaskinie Nostradamusa



Cannabis - Pon 07.01.2008, 20:39:23
" />Jaskinie Nostradamusa

Wejście Ognistego Serca
[mapa - wejscie_ognistego]

Kolejny etap podróży rozpoczynasz w [1]. Gdy pójdziesz trochę naprzód podbiegnie do ciebie dzierżyciel [2] i opowie o obecnej sytuacji. Dowiadujesz się, że Hudżarkowie oblegają siedzibę proroka i wszędzie trwa walka. Jeśli spotkasz jakiekolwiek ogry, lub dzierżycieli nie zabijaj ich! Tym razem stoją po twojej stronie. W [3] jest jeden z kryształów dróg (opis kryształów). Musisz dostać się do wejścia w [4].

Klan Ręki
[mapa - klan_reki]

Ta lokacja to jedna wielka batalia. Wszędzie aż roi się od Hudżarków walczących z nieliczną już grupą obrońców proroka. Swą wojnę zaczynasz w [1]. Jeśli chcesz to możesz zwiedzić całe jaskinie w celu zdobycia doświadczenia, lub od razu skierować się do wyjścia w [8]. Jeśli wybrałeś pierwszą opcję to poniżej znajdziesz trochę wskazówek. Wejście oznaczone [2] prowadzi do Małej Komnaty, w której dzierżyciel walczy z oddziałem Hudżarków. Jeśli mu pomożesz to w [3] pojawi się kolejny oddział do zabicia. Kolejne wejście [4] prowadzi do Siedliska Ogrów, jeśli wszystkich tam zabijesz to przy wyjściu pojawi się wrogi oddział (Hudżark i 3 Wężowce Miażdżyciele). Wejścia [6] prowadzi do Schronienia Klanów, a po oczyszczeniu komnaty w [5] pojawi się kolejny wrogi oddział. W miejscu oznaczonym [7] możesz wchłonąć wiele kulek many, jednak bronią ich ghule. Ostatecznie skieruj się do Ucisku Bólu [8].

Ucisk Bólu
[mapa - ucisk]

Ta mała lokacja może okazać się śmiertelna ze względu na katapulty, które ją ostrzeliwują. Musisz przedostać się z [1] do [5]. Wystrzeliwane głazy spadają na środek lokacji w miejsca oznaczone [2], [3] i [4].

Klan Czaszki
[mapa - klan_czaszki]

Kolejna mapa, na której przyjdzie nam jedynie siekać wrogów. Musisz dostać się do Posiadłości Nostradamusa w [4], jednak po drodze możesz odwiedzić kilka nic nie wnoszących komnat. Wejścia oznaczone [2] i [3] prowadzą odpowiednio do Gaju Stalagmitów i Alkowy. W oby dwóch nie ma nic prócz kilku wrogów do zabicia. Przed wejściem do [4] zapisz grę i przygotuj się do ciężkiej walki (wszelakie czary ochronne mile widziane). Po wejściu do środka zobaczysz Hudżarków i Asasyna, którzy rozmawiają z Nostradamusem, który jest zamknięty w czymś co przypomina kokon. Przerwij im rozmowę i zniszcz szamana, potem Hudżarka, a na deser zostaw sobie Asasyna. Porozmawiaj z Nostradamusem i wejdź w portal prowadzący do Montaillou, a stąd teleportuj się do krypt.




N. T. van der Hert - Śro 09.01.2008, 17:42:47
" /> Cytuj:



Cannabis - Sob 01.03.2008, 11:16:11
" />Jaskinie Nostradamusa

Wejście Ognistego Serca
[mapa - wejscie_ognistego]

Kolejny etap podróży rozpoczynasz w [1]. Gdy pójdziesz trochę naprzód, podbiegnie do ciebie dzierżyciel [2] i opowie o obecnej sytuacji. Dowiadujesz się, że Hudżarkowie oblegają siedzibę proroka i wszędzie trwa walka. Jeśli spotkasz jakiekolwiek ogry, lub dzierżycieli nie zabijaj ich! Tym razem stoją po twojej stronie. W [3] jest jeden z kryształów dróg (opis kryształów). Musisz dostać się do wejścia w [4].

Klan Ręki
[mapa - klan_reki]

Ta lokacja to jedna wielka batalia. Wszędzie aż roi się od Hudżarków walczących z nieliczną już grupą obrońców proroka. Swą wojnę zaczynasz w [1]. Jeśli chcesz to, możesz zwiedzić całe jaskinie w celu zdobycia doświadczenia, lub od razu skierować się do wyjścia w [8]. Jeśli wybrałeś pierwszą opcję, to poniżej znajdziesz trochę wskazówek. Wejście oznaczone [2] prowadzi do Małej Komnaty, w której dzierżyciel walczy z oddziałem Hudżarków. Jeśli mu pomożesz to w [3] pojawi się kolejny oddział do zabicia. Kolejne wejście [4] prowadzi do Siedliska Ogrów, jeśli wszystkich tam zabijesz, to przy wyjściu pojawi się grupa przeciwników (Hudżark i 3 Wężowce Miażdżyciele). Wejścia [6] prowadzi do Schronienia Klanów, a po oczyszczeniu komnaty w [5] pojawi się kolejny wrogi oddział. W miejscu oznaczonym [7] możesz wchłonąć wiele kulek many, jednak bronią ich ghule. Ostatecznie skieruj się do Ucisku Bólu [8].

Ucisk Bólu
[mapa - ucisk]

Ta mała lokacja może okazać się śmiertelnie niebezpieczna ze względu na katapulty, które ją ostrzeliwują. Musisz przedostać się z [1] do [5]. Wystrzeliwane głazy spadają na środek obszaru w miejsca oznaczone [2], [3] i [4].

Klan Czaszki
[mapa - klan_czaszki]

Kolejna mapa, na której przyjdzie nam jedynie siekać wrogów. Musisz dostać się do Posiadłości Nostradamusa w [4], jednak po drodze możesz odwiedzić kilka nic niewnoszących komnat. Wejścia oznaczone [2] i [3] prowadzą odpowiednio do Gaju Stalagmitów i Alkowy. W obydwóch nie ma nic, prócz kilku wrogów do zabicia. Przed wejściem do [4] zapisz grę i przygotuj się do ciężkiej walki (wszelakie czary ochronne mile widziane). Po wejściu do środka zobaczysz Asasyna i Hudżarków rozmawiających z Nostradamusem, który jest zamknięty w czymś co przypomina kokon. Przerwij im rozmowę i zniszcz szamana, potem Hudżarka, a na deser zostaw sobie Asasyna. Porozmawiaj z Nostradamusem i wejdź w portal prowadzący do Montaillou, a stąd teleportuj się do krypt.



matiz123 - Wto 11.03.2008, 19:04:12
" /> Cannabis napisał(a):




Cannabis - Pią 21.03.2008, 09:35:56
" />Jaskinie Nostradamusa

Wejście Ognistego Serca
[mapa - wejscie_ognistego]

Kolejny etap podróży rozpoczynasz w [1]. Gdy pójdziesz trochę naprzód, podbiegnie do ciebie dzierżyciel [2] i opowie o obecnej sytuacji. Dowiadujesz się, że Hudżarkowie oblegają siedzibę proroka i wszędzie trwa walka. Jeśli spotkasz jakiekolwiek ogry, lub dzierżycieli, nie zabijaj ich! Tym razem stoją po twojej stronie. W [3] jest jeden z kryształów dróg (opis kryształów). Musisz dostać się do wejścia w [4].

Klan Ręki
[mapa - klan_reki]

Ta lokacja to jedna wielka batalia. Wszędzie aż roi się od Hudżarków walczących z nieliczną już grupą obrońców proroka. Swą wojnę zaczynasz w [1]. Jeśli chcesz, to możesz zwiedzić całe jaskinie w celu zdobycia doświadczenia, lub od razu skierować się do wyjścia w [8]. Jeśli wybrałeś pierwszą opcję, to poniżej znajdziesz trochę wskazówek. Wejście oznaczone [2] prowadzi do Małej Komnaty, w której dzierżyciel walczy z oddziałem Hudżarków. Jeśli mu pomożesz, to w [3] pojawi się kolejny oddział do zabicia. Kolejne wejście [4] prowadzi do Siedliska Ogrów, jeśli wszystkich tam zabijesz, to przy wyjściu pojawi się grupa przeciwników (Hudżark i 3 Wężowce Miażdżyciele). Wejście [6] prowadzi do Schronienia Klanów, a po oczyszczeniu komnaty w [5] pojawi się kolejny wrogi oddział. W miejscu oznaczonym [7] możesz wchłonąć wiele kulek many, jednak bronią ich ghule. Ostatecznie skieruj się do Ucisku Bólu [8].

Ucisk Bólu
[mapa - ucisk]

Ta mała lokacja może okazać się śmiertelnie niebezpieczna ze względu na katapulty, które ją ostrzeliwują. Musisz przedostać się z [1] do [5]. Wystrzeliwane głazy spadają na środek obszaru w miejsca oznaczone [2], [3] i [4].

Klan Czaszki
[mapa - klan_czaszki]

Kolejna mapa, na której przyjdzie nam jedynie siekać wrogów. Musisz dostać się do Posiadłości Nostradamusa w [4], jednak po drodze możesz odwiedzić kilka komnat, w których nie ma niczego przydatnego. Wejścia oznaczone [2] i [3] prowadzą odpowiednio do Gaju Stalagmitów i Alkowy. W obydwóch nie ma nic, prócz kilku wrogów do zabicia. Przed wejściem do [4] zapisz grę i przygotuj się do ciężkiej walki (wszelakie czary ochronne mile widziane). Po wejściu do środka zobaczysz Asasyna i Hudżarków rozmawiających z Nostradamusem, który jest zamknięty w czymś, co przypomina kokon. Przerwij im rozmowę i zniszcz szamana, potem Hudżarka, a na deser zostaw sobie Asasyna. Porozmawiaj z Nostradamusem i wejdź w portal prowadzący do Montaillou, a stąd teleportuj się do krypt.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.