ďťż
Wštki |
[Lion] Interfejs (Kazik)
Orish - Nie 06.04.2008, 20:48:53 " />AUTOMAPA Automapa pokazuje nam naszą aktualną pozycję na danej mapie. Jesteśmy zaznaczeni jako "niebieska kropeczka". Pokazuje miejsca, które gracz już odkrył. Kliknięcie dwukrotne na automapie przesunie widok w głównym ekranie w wybrane miejsce. DZIENNIK ZADAŃ Dziennik zadań pokazuje nam misje, które przyjęła nasza postać. Dziennik zadań dzieli się na trzy części: AKTYWNE ZADANIA: W tej części znajdują się zadania, które aktualnie wykonuje nasza postać. Kiedy wykonamy różne części zadania, to w naszym dzienniku mogą pojawić się nowe zapiski. UKOŃCZONE ZADANIA: Zadania, które nasza postać ukończyła, możemy je przeglądać w porządku chronologicznym. NIEUDANE ZADANIA: W ostatniej, trzeciej części widnieją zadania, których zakończenie jest niemożliwe z powodu na przykład śmierci jakiejś postaci, lub z decyzji gracza. EKWIPUNEK W ekwipunku możemy przeglądać przedmioty, które zdobyliśmy, możemy wyposażyć w nie swoją postać, lub po prostu je wyrzucić. Przesuwając kursor na przedmiot widzimy jego właściwości w okienku dialogowym. Tutaj również możemy wyposażyć naszą postać. Wystarczy nacisnąć na przedmiot, który chcemy, aby został "włożony" na naszą postać. Taka część ekwipunku podświetli się jak na wyżej załączonym obrazku (kusza, strzała i bełt) Z ekwipunku też możemy przesuwać przedmioty do podręcznych przedmiotów, klikamy na przedmiot i przytrzymujemy przycisk myszy, następnie przesuwamy do podręcznych przedmiotów w głównym interfejsie. Natomiast, aby obejrzeć wyposażenie postaci wystarczy spojrzeć na dolną część okna ekwipunku, znajdują się tam wszystkie przedmioty, w które "ubrana" jest postać. GŁÓWNY INTERFEJS Główny interfejs pokazuje nam wszystkie dostępne opcje dla gracza. 1 - w tych siedmiu okienkach znajdują się przedmioty podręczne. Dzięki temu możemy szybko wybierać pomiędzy czarami, miksturami, lub bronią. 2 - otwiera okno Umiejętności. 3 - otwiera okno Profitów. 4 - otwiera okno Współczynników. 5 - otwiera Automapę. 6 - otwiera Dziennik Zadań. 7 - otwiera Pomoc. 8 - Atak (wymuszony) 9 - Ekwipunek 10 - Pauza 11 - Celowanie 12 - Skradanie się 13 - Wyśrodkuj na graczu 14 - Szukanie pułapek/ukrytych przejść/skarbów 15 - Za mną, towarzysze 16 - Otwieranie zamków 17 - Status 18 - Magiczna energia (mana, potrzebna do rzucania czarów) 19 - Punkty wytrzymałości UMIEJĘTNOŚCI Okno umiejętności pokazuje nam wszystkie umiejętności, oraz poziom wyszkolenia w nich postaci. Na samej górze widocznych jest pięć głównych dyscyplin: Walka, Złodziejstwo, Magia Boska, Magia Umysłu i Magia Plemienna. Klikając na nie ukaże się lista poszczególnych umiejętności oraz ich poziom. 1 - pokazuje aktualny Poziom postaci. 2 - Punkty Doświadczenia. 3 - ilość Punktów Umiejętności, które otrzymamy przy kolejnym poziomie. 4 - Punkty Umiejętności, które możemy wykorzystać w danej chwili. 5 - łączna wartość danej dyscypliny. 6 - wartość danej umiejętności. 7 - "Plus" określa główną umiejętność. PROFITY Okno Profitów pokazuje nam profity, które posiada nasza postać, oraz te, które są potencjalnie dostępne. U góry znajdują się "Posiadane profity", czyli te, które nasza postać już posiada. Na dole natomiast ukazane są profity, które możemy pozyskać. Jeżeli są zaciemnione, oznacza to, że nie możemy ich pozyskać w danej chwili. Aby wybrać profit, należy kliknąć na nim dwukrotnie, lub zaznaczyć, których z nich i kliknąć "POZYSKAJ" WSPÓŁCZYNNIKI W oknie Współczynników dostępne są informacje na temat naszej postaci, takie jak: Siła (SI) Percepcja (PE) Wytrzymałość (WY) Charyzma (CH) Inteligencja (IN) Zwinność (ZW) Szczęście (SZ) Punkty Akcji (PA) Szybkość Leczenia (SL) Punkty Wytrzymałości (PW) Klasa Pancerza (KP) Zasoby Many (ZM) Trafienie krytyczne Wielkość Obrażeń w Ataku, Prób Obronny, Odporność w Obronie (tabela, od lewej) na: Obrażenia miażdżone, obrażenia sieczne, obrażenia kłute, lód, ogień, elektryczność, kwas, choroby, trucizna. HANDEL Jak sama nazwa wskazuje w tym oknie dokonujemy zakupu lub sprzedaży ekwipunku. Klikamy dwukrotnie na przedmiocie, który chcemy sprzedać, natomiast jeżeli przy zakupie np. mikstur leczenia, jest ich więcej niż jedna, dwukrotne kliknięcie sprawi, że kupimy wszystkie za jednym razem, jeżeli jednak chcemy kupić określoną ilość miksturek jednokrotnie naciskamy na nie i niżej pokazuje się nam ich dostępna ilość, wybieramy interesującą nas ilość i następnie dajemy przycisk "Kup". Cannabis - Nie 06.04.2008, 21:01:08 " />Tekst sam w sobie ok, zawiera wszystko co powinien. Nie będę poprawiał językowo, bo po mnie i tak trzeba będzie gruntownie przejrzeć i poprawić na nowo wojjoo - Nie 06.04.2008, 21:10:37 " /> Cytuj: Luena - Pon 07.04.2008, 17:59:07 " /> Cytuj: Kazik - Pon 07.04.2008, 18:13:53 " />Tak, niektóre błędy to niedopatrzenia, lub zwykłe literówki. Próg, tak ... Geniuszem ortografii nie jestem, ale tekst jest Pozdrawiam i mam nadzieję, że znajdzie się na stronie głównej -Kazik Luena - Pon 07.04.2008, 18:20:11 " />Ej, wiesz, ty masz to poprawić jeszcze. D: Kazik - Śro 09.04.2008, 07:41:23 " />Wiem, wiem Czy to już wszystkie błędy jakie zauważyliście ? Pozdrawiam -Kazik N. T. van der Hert - Pią 16.05.2008, 20:48:15 " />proponuję wstawić poprawioną wersję, to zabierzemy się za jej maglowanie dalej - tak jest naprawdę trudno sprawdzać bez powtarzania niektórych uwag po przedmówcach. Cannabis - Nie 08.06.2008, 15:36:45 " />AUTOMAPA Automapa pokazuje nam naszą aktualną pozycję na danej mapie. Jesteśmy zaznaczeni jako "niebieska kropeczka". Ukazuje miejsca, które gracz już odkrył. Dwukrotne kliknięcie na automapie przesunie widok na głównym ekranie w wybrane miejsce. DZIENNIK ZADAŃ Dziennik zadań pokazuje nam misje, które przyjęła nasza postać. Dziennik zadań dzieli się na trzy części: AKTYWNE ZADANIA: W tej części znajdują się zadania, które aktualnie wykonuje nasza postać. Kiedy wykonamy różne części zadania, to w naszym dzienniku mogą pojawić się nowe zapiski. UKOŃCZONE ZADANIA: Zadania, które nasza postać ukończyła, możemy je przeglądać w porządku chronologicznym. NIEUDANE ZADANIA: W ostatniej, trzeciej części, widnieją zadania, których zakończenie jest niemożliwe z powodu na przykład śmierci jakiejś postaci, lub z decyzji gracza. EKWIPUNEK W ekwipunku możemy przeglądać przedmioty, które zdobyliśmy, możemy wyposażyć w nie swoją postać, lub po prostu je wyrzucić. Przesuwając kursor na przedmiot widzimy jego właściwości w okienku dialogowym. Tutaj również możemy wyposażyć naszą postać. Wystarczy nacisnąć na przedmiot, który chcemy, aby został "włożony" na naszą postać. Taka część ekwipunku podświetli się jak na wyżej załączonym obrazku (kusza, strzała i bełt) Z ekwipunku też możemy przesuwać nasze zdobycze do okienka podręcznych przedmiotów, klikamy na przedmiot i przytrzymujemy przycisk myszy, następnie przeciągamy do okna podręcznego przedmiotu w głównym interfejsie. Natomiast, aby obejrzeć wyposażenie postaci wystarczy spojrzeć na dolną część okna ekwipunku, znajdują się tam wszystkie przedmioty, w które "ubrana" jest postać. GŁÓWNY INTERFEJS Główny interfejs pokazuje nam wszystkie dostępne opcje dla gracza. 1 - w tych siedmiu okienkach znajdują się przedmioty podręczne. Dzięki temu możemy szybko wybierać pomiędzy czarami, miksturami, lub bronią. 2 - otwiera okno Umiejętności. 3 - otwiera okno Profitów. 4 - otwiera okno Współczynników. 5 - otwiera Automapę. 6 - otwiera Dziennik Zadań. 7 - otwiera Pomoc. 8 - Atak (wymuszony) 9 - Ekwipunek 10 - Pauza 11 - Celowanie 12 - Skradanie się 13 - Wyśrodkuj na graczu 14 - Szukanie pułapek/ukrytych przejść/skarbów 15 - Za mną, towarzysze 16 - Otwieranie zamków 17 - Status 18 - Magiczna energia (mana, potrzebna do rzucania czarów) 19 - Punkty wytrzymałości UMIEJĘTNOŚCI Okno umiejętności pokazuje nam wszystkie umiejętności, oraz poziom wyszkolenia w nich postaci. Na samej górze widocznych jest pięć głównych dyscyplin: Walka, Złodziejstwo, Magia Boska, Magia Umysłu i Magia Plemienna. Po kliknięciu na nie ukaże się lista poszczególnych umiejętności oraz ich poziom. 1 - pokazuje aktualny Poziom postaci. 2 - Punkty Doświadczenia. 3 - ilość Punktów Umiejętności, które otrzymamy przy kolejnym poziomie. 4 - Punkty Umiejętności, które możemy wykorzystać w danej chwili. 5 - łączna wartość danej dyscypliny. 6 - wartość danej umiejętności. 7 - "Plus" określa główną umiejętność. PROFITY Okno Profitów pokazuje nam profity, które zdobyła nasza postać, oraz te, które są potencjalnie dostępne. U góry znajdują się "Posiadane profity", czyli te, które nasza postać już posiada. Na dole natomiast ukazane są profity, które możemy pozyskać. Jeżeli są zaciemnione, oznacza to, że nie możemy ich pozyskać w danej chwili. Aby wybrać profit, należy kliknąć na nim dwukrotnie, lub zaznaczyć, któryś z nich i kliknąć "POZYSKAJ". WSPÓŁCZYNNIKI W oknie Współczynników dostępne są informacje na temat naszej postaci, takie jak: Siła (SI) Percepcja (PE) Wytrzymałość (WY) Charyzma (CH) Inteligencja (IN) Zwinność (ZW) Szczęście (SZ) Punkty Akcji (PA) Szybkość Leczenia (SL) Punkty Wytrzymałości (PW) Klasa Pancerza (KP) Zasoby Many (ZM) Trafienie krytyczne Wielkość Obrażeń w Ataku, Próg Obronny, Odporność w Obronie (tabela, od lewej) na: Obrażenia miażdżone, obrażenia sieczne, obrażenia kłute, lód, ogień, elektryczność, kwas, choroby, trucizna. HANDEL Jak sama nazwa wskazuje, w tym oknie dokonujemy zakupu lub sprzedaży ekwipunku. Klikamy dwukrotnie na przedmiocie, który chcemy sprzedać - jeżeli przy zakupie np. mikstur leczenia, jest ich więcej niż jedna, dwukrotne kliknięcie sprawi, że kupimy wszystkie za jednym razem. Jeżeli jednak chcemy kupić określoną ilość miksturek jednokrotnie naciskamy na nie i niżej pokazuje się nam ich dostępna ilość, wybieramy interesującą nas ilość i następnie klikamy przycisk "Kup". -------------------------------------------------------------- Poprawiłem tekst, żeby wreszcie przeszedł dalej. Bo autor chyba zrezygnował, albo o nim zapomniał. Oceansoul - Czw 10.07.2008, 23:01:51 " /> Cytuj: Orish - Czw 10.07.2008, 23:03:13 " />O nie, na to mnie już nie namówisz ^^ Może autor się odezwie... ;] Oceansoul - Czw 10.07.2008, 23:14:20 " />Ehh, za te dobre słowa pod moim adresem, niech stracę, sama poprawię . Jestem przodownikiem pracy . (Powtórzenia poprawiłam wedle własnego uznania, a co, samowolka!) ---- AUTOMAPA Automapa pokazuje nam naszą aktualną pozycję na danej mapie. Jesteśmy zaznaczeni jako "niebieska kropeczka". Ukazuje miejsca, które gracz już odkrył. Dwukrotne kliknięcie na automapie przesunie widok na głównym ekranie w wybrane miejsce. DZIENNIK ZADAŃ Dziennik zadań pokazuje nam misje, które przyjęła nasza postać. Dziennik zadań dzieli się na trzy części: AKTYWNE ZADANIA: W tej części znajdują się zadania, które aktualnie wykonuje nasza postać. Kiedy wykonamy różne części zadania, to w naszym dzienniku mogą pojawić się nowe zapiski. UKOŃCZONE ZADANIA: Zadania, które nasza postać ukończyła, możemy je przeglądać w porządku chronologicznym. NIEUDANE ZADANIA: W ostatniej, trzeciej części, widnieją zadania, których zakończenie jest niemożliwe z powodu na przykład śmierci jakiejś postaci lub na skutek decyzji gracza. EKWIPUNEK W ekwipunku możemy przeglądać przedmioty, które zdobyliśmy, możemy wyposażyć w nie swoją postać lub po prostu je wyrzucić. Przesuwając kursor na przedmiot widzimy jego właściwości w okienku dialogowym. Tutaj również możemy wyposażyć naszą postać. Wystarczy nacisnąć na przedmiot, który chcemy, aby został "włożony" na naszą postać. Taka część ekwipunku podświetli się jak na wyżej załączonym obrazku (kusza, strzała i bełt) Z ekwipunku też możemy przesuwać nasze zdobycze do okienka podręcznych przedmiotów, klikamy na przedmiot i przytrzymujemy przycisk myszy, następnie przeciągamy do okna podręcznego przedmiotu w głównym interfejsie. Natomiast, aby obejrzeć wyposażenie postaci wystarczy spojrzeć na dolną część okna ekwipunku, znajdują się tam wszystkie przedmioty, w które "ubrana" jest postać. GŁÓWNY INTERFEJS Główny interfejs pokazuje nam wszystkie dostępne opcje dla gracza. 1 - w tych siedmiu okienkach znajdują się przedmioty podręczne. Dzięki temu możemy szybko wybierać pomiędzy czarami, miksturami lub bronią. 2 - otwiera okno Umiejętności. 3 - otwiera okno Profitów. 4 - otwiera okno Współczynników. 5 - otwiera Automapę. 6 - otwiera Dziennik Zadań. 7 - otwiera Pomoc. 8 - Atak (wymuszony) 9 - Ekwipunek 10 - Pauza 11 - Celowanie 12 - Skradanie się 13 - Wyśrodkuj na graczu 14 - Szukanie pułapek/ukrytych przejść/skarbów 15 - Za mną, towarzysze 16 - Otwieranie zamków 17 - Status 18 - Magiczna energia (mana, potrzebna do rzucania czarów) 19 - Punkty wytrzymałości UMIEJĘTNOŚCI Okno umiejętności pokazuje nam wszystkie umiejętności oraz poziom wyszkolenia w nich postaci. Na samej górze widocznych jest pięć głównych dyscyplin: Walka, Złodziejstwo, Magia Boska, Magia Umysłu i Magia Plemienna. Po kliknięciu na nie ukaże się lista poszczególnych umiejętności oraz ich poziom. 1 - pokazuje aktualny Poziom postaci. 2 - Punkty Doświadczenia. 3 - ilość Punktów Umiejętności, które otrzymamy przy kolejnym poziomie. 4 - Punkty Umiejętności, które możemy wykorzystać w danej chwili. 5 - łączna wartość danej dyscypliny. 6 - wartość danej umiejętności. 7 - "Plus" określa główną umiejętność. PROFITY Okno Profitów pokazuje nam profity, które zdobyła nasza postać, oraz te, które są potencjalnie dostępne. U góry znajdują się "Posiadane profity", czyli te, które nasza postać już posiada. Na dole natomiast ukazane są profity, które możemy pozyskać. Jeżeli są zaciemnione, oznacza to, że nie możemy ich pozyskać w danej chwili. Aby wybrać profit, należy kliknąć na nim dwukrotnie lub zaznaczyć któryś z nich i kliknąć "POZYSKAJ". WSPÓŁCZYNNIKI W oknie Współczynników dostępne są informacje na temat naszej postaci, takie jak: Siła (SI) Percepcja (PE) Wytrzymałość (WY) Charyzma (CH) Inteligencja (IN) Zwinność (ZW) Szczęście (SZ) Punkty Akcji (PA) Szybkość Leczenia (SL) Punkty Wytrzymałości (PW) Klasa Pancerza (KP) Zasoby Many (ZM) Trafienie krytyczne Wielkość Obrażeń w Ataku, Próg Obronny, Odporność w Obronie (tabela, od lewej) na: Obrażenia miażdżone, obrażenia sieczne, obrażenia kłute, lód, ogień, elektryczność, kwas, choroby, trucizna. HANDEL Jak sama nazwa wskazuje, w tym oknie dokonujemy zakupu lub sprzedaży ekwipunku. Klikamy dwukrotnie na przedmiocie, który chcemy sprzedać - jeżeli przy zakupie np. mikstur leczenia jest ich więcej niż jedna, dwukrotne kliknięcie sprawi, że kupimy wszystkie za jednym razem. Jeżeli jednak chcemy kupić określoną liczbę miksturek, jednokrotnie naciskamy na nie i niżej pokazuje się nam ich dostępna ilość. Wówczas wybieramy tę interesującą nas i następnie klikamy przycisk "Kup". |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |