ďťż
Wštki |
[KotOR2] Zbrojownia - ulepszenia pancerzy (Tallos)
Tallos - Pią 16.04.2010, 10:41:06 " />Powłoki Ciężka powłoka wielowarstwowa Przedmiot: pancerz (ciężki) Typ: I, II, III Atrybuty: zręczność (-2, -3, -0) Współczynniki: obrona (+2, +3, +4); trafienie (-0, -0, -4) Odporność na obrażenia: energia (0%, 0%, 15%) Powłoka tylko dla najcięższych rodzajów pancerza, na dodatek nakładająca spore kary. W związku z tym â nie polecam. Nakładka dźwiękochłonna Przedmiot: pancerz Typ: I, II, III, IV Odporność na obrażenia: dźwięk (10%, 15%, 20%, 50%) Redukcja obrażeń: dźwięk (0/-, 0/-, 5/-, 5/-) Dźwięk jest rzadko używany przez naszych wrogów, jedynie Gandowie na Nar Shaddaa często korzystają z takich broni. W związku z tym nie polecam. Poszycie uelastyczniające Przedmiot: pancerz Typ: I, II, III, IV Atrybuty: zręczność (+0, +0, +1, +2) Rzuty obronne: refleks (+0, +1, +1, +1) Umiejętności: ukrywanie się (+2, +4, +6, +8) Bardzo dobre ulepszenie dla łajdaka czy strażnika Jedi â jeśli lubisz się skradać, stwórz sobie taką podpinkę. Powłoka ablacyjna Przedmiot: pancerz (średni lub ciężki) Typ: I, II, III, IV Atrybuty: zręczność (-1, -1, -1, -1) Współczynniki: obrona (+1, +1, +1, +1) Odporność na obrażenia: energia (10%, 25%, 30%, 30%) Redukcja obrażeń: energia (0/-, 0/-, 0/-, 5/-) Jedna z lepszych powłok dla walczących wręcz. Obniżenie zręczności to niezbyt wysoka cena, a dodatkowa ochrona zawsze się przyda. Szkoda, ze Jedi raczej sobie jej nie poużywają. Powłoka balistyczna Przedmiot: pancerz Typ: I, II, III Odporność na obrażenia: fizyczne (10%, 15%, 20%) Kolejna dobra powłoka. Od broni białej skuteczniejsze są jedynie miecze świetlne, tak więc warto móc się przed nimi chronić. Powłoka elektroodporna Przedmiot: pancerz Typ: I, II, III, IV Odporność na obrażenia: energia (10%, 15%, 20%, 30%) Najprzydatniejsza z powłok dających odporność na obrażenia. Mimo to, wolę inne ich typy. Powłoka wielowarstwowa Przedmiot: pancerz (średni lub ciężki) Typ: I, II, III Współczynniki: obrona (+1, +2, +3) Alternatywa dla powłoki ablacyjnej. Premia do obrony jest większa, ale nie chroni przed mieczem świetlnym. Powłoka wielowarstwowa typu IV Przedmiot: pancerz (średni lub ciężki) Typ: IV Współczynniki: obrona (+1) Redukcja obrażeń: fizyczne (5/-) Opisuję ją w oderwaniu od wcześniejszych typów, gdyż znacznie się od nich różni. Przypomina ich skrzyżowanie z powłoką balistyczną, ale bardziej sobie cenię typy od I do III. Powłoka żaroodporna Przedmiot: pancerz Typ: I, II, III, IV Odporność na obrażenia: ogień (10%, 15%, 15%, 20%) Redukcja obrażeń: ogień (0/-, 0/-, 5/-, 10/-) Ostatnia już powłoka chroniąca przed obrażeniami od âźżywiołówâ. Tak jak pozostałe â nieprzydatna. Podpinki Podpinka bioregenerująca Przedmiot: pancerz lub szata Typ: I, II, III, IV, V Atrybuty: kondycja (+0, +0, +0, +1, +3) Regeneracja: zdrowie (1, 2, 3, 3, 3) Moja ulubiona podpinka. Warto ją posiadać, chociażby dla pewności, że nasze postaci szybko nie zginą. Podpinka durastalowa Przedmiot: pancerz Typ: I, II, III, IV, V Atrybuty: zręczność (-0, -1, -2, -2, -3) Współczynniki: obrona przeciwko obrażeniom fizycznym (+1, +2, +3, +4, +5) Najgorsze ulepszenie pancerza. Może zwiększenie obrony przeciwko broniom białym byłoby przydatne, ale na tak duże obniżenie zręczności nie potrafię się zgodzić. Podpinka osłaniająca Przedmiot: pancerz lub szata Typ: I, II, III, IV, V Odporność na obrażenia: ogień (15%, 20%, 25%, 30%, 30%); zimno (15%, 20%, 25%, 30%, 30%) Redukcja obrażeń: ogień (5/-, 5/-, 5/-, 5/-, 10/-); zimno (5/-, 5/-, 5/-, 5/-, 10/-) W przeciwieństwie do wielu nakładek chroni przed dwiema energiami. Mimo to, ten przedmiot (tak jak pozostałe tego typu) nie jest przydatny. Podpinka uelastyczniająca Przedmiot: pancerz (ciężki) Typ: I, II, III, IV, V Atrybuty: zręczność (+0, +1, +1, +2, +3); max premia ze zręczności (+1, +1, +2, +2, +3) Bardzo dobra podpinka dla ciężkich zbroi. Zwiększenie zręczności i możliwej premii od tegoż atrybutu do obrony znakomicie się uzupełniają. Podpinka utwardzająca Przedmiot: pancerz Typ: I, II, III, IV, V Niewrażliwość: obrażenia do atrybutów (â, +, +, +, +) Odporność na obrażenia: energia (10%, 10%, 15%, 20%, 30%) Odporność na energię chroni np. przed ciosami miecza świetlnego. Można poużywać, ale ja wolę coś innego. Podpinka wzmacniająca Przedmiot: pancerz Typ: I, II, III, IV, V Atrybuty: siła (+1, +1, +2, +2, +3); kondycja (+0, +1, +1, +2, +3) Oto sposób na zrobienie ze słabeusza mocarza. Przydatna dla Jedi, którzy rozwijają bardziej swoje umiejętności władania Mocą niż walki mieczem. wojjoo - Pią 16.04.2010, 11:15:38 " /> Cytuj: Oceansoul - Nie 18.04.2010, 18:01:18 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |