ďťż
Wštki |
[KotOR] Zbrojownia - 04 Wyposażenie robotów - 01 Ekwipunek r. (Tallos)
Oceansoul - Sob 15.08.2009, 17:32:14 " />Ekwipunek robotów, jak sama nazwa wskazuje, jest przeznaczony tylko dla nich i nie może być używany przez innych członków drużyny. Do ich użycia wymagany jest atut Modyfikacje robotów na odpowiednim poziomie. Wyposażenie droidów dzieli się na trzy kategorie: 1. Pancerze â używane w zastępstwie zbroi, na raz może być noszony tylko jeden przedmiot tego typu; w spisie oznaczone są one symbolem (P) 2. Sondy â używane w zastępstwie hełmu, na raz może być noszona tylko jeden przedmiot tego typu; w spisie oznaczone są one symbolem (S) 3. Łącza â używane w zastępstwie rękawic i wszczepów, na raz mogą być noszone dwa przedmioty tego typu; w spisie oznaczone są one symbolem (L) Klasa 1 Lekki pancerz typ 1 (P) Premia do obrony: 3 Średni pancerz typ 1 (P) Premia do obrony: 4 Ciężki pancerz typ 1 (P) Premia do obrony: 9 Sonda komputerowa (L) Umiejętności: programowanie +2 Sonda czujnikowa (S) Umiejętności: materiały wybuchowe +2 Czujnik ruchu typ 1 (S) Umiejętności: spostrzegawczość +2 Łącze zabezpieczeń (L) Umiejętności: zabezpieczenia +2 Prosty komputer celowniczy (S) Dodatkowy atut: skupienie na broni (pistolet blasterowy) Klasa 2 Lekki pancerz typ 2 (P) Premia do obrony: 4 Średni pancerz typ 2 (P) Premia do obrony: 5 Ciężki pancerz typ 2 (P) Premia do obrony: 10 Zaawansowane narzędzie komputerowe (L) Umiejętności: programowanie +4 Verpińska sonda saperska (S) Umiejętności: materiały wybuchowe +4 Czujnik ruchu typ 2 (S) Umiejętności: spostrzegawczość +4 Łącze rozkodowujące (L) Umiejętności: zabezpieczenia +4 Zaawansowany komputer celowniczy (S) Dodatkowy atut: skupienie na broni (pistolet blasterowy) Dodatkowy atut: skupienie na broni (karabin blasterowy) Klasa 3 Lekki pancerz typ 3 (P) Premia do obrony: 5 Średni pancerz typ 3 (P) Premia do obrony: 6 Ciężki pancerz typ 3 (P) Premia do obrony: 11 Ciężkie pokrycie kompozytowe (P) Premia do obrony: 13 Uniwersalny interfejs komputerowy (L) Umiejętności: programowanie +6 Czujnik ruchu typ 3 (S) Umiejętności: spostrzegawczość +6 Łącze niszczenia zabezpieczeń (L) Umiejętności: zabezpieczenia +6 Tallos - Nie 16.08.2009, 18:14:49 " />Ekwipunek robotów, jak sama nazwa wskazuje, jest przeznaczony tylko dla nich i nie może być wykorzystywany przez innych członków drużyny. Do ich użycia wymagany jest atut Modyfikacje robotów na odpowiednim poziomie. Wyposażenie droidów dzieli się na trzy kategorie: 1. Pancerze â używane w zastępstwie zbroi, na raz może być noszony tylko jeden przedmiot tego typu; w spisie oznaczone są one symbolem (P) 2. Sondy â używane w zastępstwie hełmu, na raz może być noszona tylko jeden przedmiot tego typu; w spisie oznaczone są one symbolem (S) 3. Łącza â używane w zastępstwie rękawic i wszczepów, na raz mogą być noszone dwa przedmioty tego typu; w spisie oznaczone są one symbolem (L) Klasa 1 Lekki pancerz typ 1 (P) Premia do obrony: 3 Najsłabszy dostępny rodzaj pancerza. Najlepiej od razu kupić co najmniej średni pancerz tej klasy. Średni pancerz typ 1 (P) Premia do obrony: 4 Tylko minimalnie lepszy od powyższego. Jednak na początek musi wystarczyć. Ciężki pancerz typ 1 (P) Premia do obrony: 9 Dużo potężniejszy od lżejszych pancerzy tej klasy, niestety także dużo później dostępny. Sonda komputerowa (L) Umiejętności: programowanie +2 To chyba najlepszy przedmiot tej klasy zwiększający umiejętność. Programowanie z całą pewnością jest najprzydatniejszą biegłością z nich. Łącze zabezpieczeń (L) Umiejętności: zabezpieczenia +2 Otwieranie zamków jest bardzo łatwe, więc ten przedmiot raczej jest zbędny. Na początku jednak mało jest alternatyw. Sonda czujnikowa (S) Umiejętności: materiały wybuchowe +2 Dobra sonda, jeśli nasza umiejętność pirotechniki ma niską wartość. Czujnik ruchu typ 1 (S) Umiejętności: spostrzegawczość +2 Wykrywanie min to nie jest duże wyzwanie, jednak raczej nie będziemy mieli alternatywy. Prosty komputer celowniczy (S) Dodatkowy atut: skupienie na broni (pistolet blasterowy) Bardzo dobra sonda dla T3-M4, zwłaszcza dla tych, którzy wolą mu rozwijać atuty umiejętności niż atuty bojowe. Klasa 2 Lekki pancerz typ 2 (P) Premia do obrony: 4 Kolejny zwykły pancerz. Lepiej sprzedać go niż średni pancerz typu 1, bo osiąga lepsze ceny. Średni pancerz typ 2 (P) Premia do obrony: 5 Tylko lekko ulepszony średni pancerz. Znacznie lepiej skorzystać z ich ciężkich wersji. Ciężki pancerz typ 2 (P) Premia do obrony: 10 Ta zbroja daje już przyzwoitą premię do obrony. Warto ją kupić, jak tylko będzie na stanie w którymś ze sklepów. Zaawansowane narzędzie komputerowe (L) Umiejętności: programowanie +4 To chyba najlepszy przedmiot tej klasy zwiększający umiejętność. Dzięki niemu do każdego zadania zużyjemy jeden próbnik mniej. Łącze rozkodowujące (L) Umiejętności: zabezpieczenia +4 Otwieranie zamków jest bardzo łatwe, więc ten przedmiot raczej jest zbędny. Już lepiej dołożyć sondę komputerową pierwszej klasy. Verpińska sonda saperska (S) Umiejętności: materiały wybuchowe +4 Spore wzmocnienie zdolności rozbrajania. Najlepsza sonda tego poziomu. Czujnik ruchu typ 2 (S) Umiejętności: spostrzegawczość +4 Jeśli wolisz łatwiej dostrzegać miny niż je rozbrajać, to jest to sonda dla ciebie. Zaawansowany komputer celowniczy (S) Dodatkowy atut: skupienie na broni (pistolet blasterowy) Dodatkowy atut: skupienie na broni (karabin blasterowy) Nieprzydatny przedmiot. T3-M4 nie może używać karabinów, a HK-47 ma już skupienie ich dotyczące, a z racji braku atut dwuręczność w walce blastery są dlań nieprzydatne. Klasa 3 Lekki pancerz typ 3 (P) Premia do obrony: 5 Słabiutki pancerz. Ciężka zbroja klasy 2. jest dwa razy lepsza od niego. Średni pancerz typ 3 (P) Premia do obrony: 6 Zapewnia ochronę tylko minimalnie lepszą od poprzedniego. Ciężki pancerz typ 3 (P) Premia do obrony: 11 Prawie najlepsza zbroja dla robota. Ten, który nie używa następnej, powinien być w nią wyposażony. Ciężkie pokrycie kompozytowe (P) Premia do obrony: 13 Najlepszy pancerz dla droidów. Jednak w grze występuje tylko jeden â z tego powodu oba nasze roboty nie mogą go nosić. Uniwersalny interfejs komputerowy (L) Umiejętności: programowanie +6 Świetne łącze, najlepsze ze wszystkich. Łącze niszczenia zabezpieczeń (L) Umiejętności: zabezpieczenia +6 To samo, co przy poprzednich wersjach tego. Zabezpieczenia to przydatna umiejętność, jednak nawet bez tego spokojnie można ich użyć. Czujnik ruchu typ 3 (S) Umiejętności: spostrzegawczość +6 Jedyna sonda tej klasy, przynajmniej jedyna, na jaką się natknąłem. Zamiast niej wolę użyć verpińskiej sondy saperskiej. Oceansoul - Nie 23.08.2009, 19:21:41 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |