ďťż
Wštki |
[KotOR] Zbrojownia - 03 Pozostały ekwipunek - 04 Wszczepy (Tallos)
Oceansoul - Sob 15.08.2009, 17:30:56 " />Wszczepy są przedmiotami pełniącymi rolę implantów. Na ogół zwiększają atrybuty fizyczne i ulepszają inne współczynniki związane z budową fizyczną. Do ich użycia wymagany jest atut Wszczepy na odpowiednim poziomie. Poziom 1 Dopalacz refleksu Atrybuty: zręczność +1 Kardiopakiet Atrybuty: budowa +1 Poziom 2 Optyczny szczep bojowy Niewrażliwość: trafienia krytyczne Umiejętności: spostrzegawczość +1 Pakiet szczepionek Niewrażliwość: trucizna Pakiet rozszerzeń neuronowych Niewrażliwość: ograniczenia woli Poziom 3 Navardański regenerator Regeneracja zdrowia: 2 Regenerator Sithów Regeneracja zdrowia: 2 System cyberâreakcji Atrybuty: zręczność +3 Gordulański akcerelator Atrybuty: zręczność +4 Zaawansowany wszczep koordynacyjny Atrybuty: zręczność +5 Pakiet beemoński Atrybuty: budowa +3 Kadiowzmacniacz Atrybuty: budowa +4 Zaawansowany wszczep sensoryczny Atrybuty: zręczność +2 Umiejętności: spostrzegawczość +10 Zaawansowany biostabilizator Niewrażliwość: trucizna, ograniczenia woli Zaawansowany wszczep bojowy Dodatkowy atut: specjalizacja w broni (broń ręczna) Dodatkowy atut: specjalizacja w broni (pistolet blasterowy) Dodatkowy atut: specjalizacja w broni (karabin blasterowy) Dodatkowy atut: specjalizacja w broni (broń ciężka) Tallos - Nie 16.08.2009, 18:14:19 " />Wszczepy są przedmiotami pełniącymi rolę implantów. Na ogół zwiększają atrybuty fizyczne i ulepszają inne współczynniki związane z budową ciała. Do ich użycia wymagany jest atut Wszczepy na odpowiednim poziomie. Poziom 1 Dopalacz refleksu Atrybuty: zręczność +1 Wbrew pozorom, to bardzo przyzwoity sprzęt. Wiele rękawic bowiem przydziela nieparzystą premię do tego atrybutu i ten punkcik ją wyrówna. Kardiopakiet Atrybuty: budowa +1 Słaby przedmiot. Żaden inny nie przyznaje nieparzystej premii do budowy, więc nie da się uzyskać premii parzystej. Poziom 2 Optyczny szczep bojowy Niewrażliwość: trafienia krytyczne Umiejętności: spostrzegawczość +1 Dobry wszczep dla postaci walczących wręcz â niewrażliwość na krytyki jest warta użycia tego przedmiotu, choć premia do spostrzegawczości jest minimalna. Pakiet szczepionek Niewrażliwość: trucizna Trucizna nie jest jakimś szczególnym zagrożeniem. Jednak w niektórych obszarach (np. w Podmieście Taris) często możemy zostać zatruci i wtedy pakiet szczepionek może być przydatny. Pakiet rozszerzeń neuronowych Niewrażliwość: ograniczenia woli Lepszy niż poprzedni, ograniczenia woli to większe zagrożenie dla naszego bohatera. Poziom 3 Navardański regenerator Regeneracja zdrowia: 2 Świetny na Gwiezdnej Kuźni, kiedy nie mamy szansy odpocząć i zregenerować punktów żywotności. Na innych obszarach mniej przydatny, niż można podejrzewać. Regenerator Sithów Regeneracja zdrowia: 2 To samo, co wyżej. System cyberâreakcji Atrybuty: zręczność +3 Dodatkowe 3 punkty zręczności to całkiem przyzwoita ilość, zwłaszcza w połączeniu z odpowiednimi rękawicami. Gordulański akcerelator Atrybuty: zręczność +4 Jeden z nielicznych przedmiotów wzmacniających, podnoszących zręczność o parzystą wartość. To wystarczy, by go polecić. Zaawansowany wszczep koordynacyjny Atrybuty: zręczność +5 Bez rękawic podnoszących zręczność jeszcze o co najmniej jeden punkt, ten wszczep nie jest lepszy od poprzedniego, chyba że masz nieparzystą wartość tego atrybutu. Pakiet beemoński Atrybuty: budowa +3 Dobry przedmiot, podwyższa nasze punkty życia o znaczną ilość. Kadiowzmacniacz Atrybuty: budowa +4 Kapitalny wszczep, jak dla mnie najlepszy w grze. Z nim nasze punkty życia wzrosną do bardzo wysokiej wartości. Zaawansowany wszczep sensoryczny Atrybuty: zręczność +2 Umiejętności: spostrzegawczość +10 Wszczep ten daje dwa niepowiązane z sobą bonusy. Chyba lepiej wybrać taki, który dodaje +4 do zręczności. Zaawansowany biostabilizator Niewrażliwość: trucizna, ograniczenia woli Połączenie pakietu szczepionek z pakietem rozszerzeń neuronowych. Niewrażliwość na dwa statusy jest całkiem fajna, ale są lepsze implanty na tym poziomie. Zaawansowany wszczep bojowy Dodatkowy atut: biegłość, skupienie i specjalizacja w broni (broń ręczna) Dodatkowy atut: biegłość, skupienie i specjalizacja w broni (pistolet blasterowy) Dodatkowy atut: biegłość, skupienie i specjalizacja w broni (karabin blasterowy) Dodatkowy atut: biegłość, skupienie i specjalizacja w broni (broń ciężka) Ten wszczep uczyni z naszej postaci maszynę do obsługi broni konwencjonalnych. Jednak jest to trochę bezsensowne, bo i tak na raz można używać tylko jednego jej typu. wojjoo - Nie 16.08.2009, 20:12:37 " /> Cytuj: Tallos - Pon 17.08.2009, 06:38:29 " />Poprawione Oceansoul - Nie 23.08.2009, 18:41:44 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |