ďťż
 
 
 
 

Wštki


[KotOR] Zbrojownia - 03 Pozostały ekwipunek - 04 Wszczepy (Tallos)



Oceansoul - Sob 15.08.2009, 17:30:56
" />Wszczepy są przedmiotami pełniącymi rolę implantów. Na ogół zwiększają atrybuty fizyczne i ulepszają inne współczynniki związane z budową fizyczną. Do ich użycia wymagany jest atut Wszczepy na odpowiednim poziomie.

Poziom 1

Dopalacz refleksu
Atrybuty: zręczność +1

Kardiopakiet
Atrybuty: budowa +1

Poziom 2

Optyczny szczep bojowy
Niewrażliwość: trafienia krytyczne
Umiejętności: spostrzegawczość +1

Pakiet szczepionek
Niewrażliwość: trucizna

Pakiet rozszerzeń neuronowych
Niewrażliwość: ograniczenia woli

Poziom 3

Navardański regenerator
Regeneracja zdrowia: 2

Regenerator Sithów
Regeneracja zdrowia: 2

System cyber–reakcji
Atrybuty: zręczność +3

Gordulański akcerelator
Atrybuty: zręczność +4

Zaawansowany wszczep koordynacyjny
Atrybuty: zręczność +5

Pakiet beemoński
Atrybuty: budowa +3

Kadiowzmacniacz
Atrybuty: budowa +4

Zaawansowany wszczep sensoryczny
Atrybuty: zręczność +2
Umiejętności: spostrzegawczość +10

Zaawansowany biostabilizator
Niewrażliwość: trucizna, ograniczenia woli

Zaawansowany wszczep bojowy
Dodatkowy atut: specjalizacja w broni (broń ręczna)
Dodatkowy atut: specjalizacja w broni (pistolet blasterowy)
Dodatkowy atut: specjalizacja w broni (karabin blasterowy)
Dodatkowy atut: specjalizacja w broni (broń ciężka)




Tallos - Nie 16.08.2009, 18:14:19
" />Wszczepy są przedmiotami pełniącymi rolę implantów. Na ogół zwiększają atrybuty fizyczne i ulepszają inne współczynniki związane z budową ciała. Do ich użycia wymagany jest atut Wszczepy na odpowiednim poziomie.

Poziom 1

Dopalacz refleksu
Atrybuty: zręczność +1
Wbrew pozorom, to bardzo przyzwoity sprzęt. Wiele rękawic bowiem przydziela nieparzystą premię do tego atrybutu i ten punkcik ją wyrówna.

Kardiopakiet
Atrybuty: budowa +1
Słaby przedmiot. Żaden inny nie przyznaje nieparzystej premii do budowy, więc nie da się uzyskać premii parzystej.

Poziom 2

Optyczny szczep bojowy
Niewrażliwość: trafienia krytyczne
Umiejętności: spostrzegawczość +1
Dobry wszczep dla postaci walczących wręcz – niewrażliwość na krytyki jest warta użycia tego przedmiotu, choć premia do spostrzegawczości jest minimalna.

Pakiet szczepionek
Niewrażliwość: trucizna
Trucizna nie jest jakimś szczególnym zagrożeniem. Jednak w niektórych obszarach (np. w Podmieście Taris) często możemy zostać zatruci i wtedy pakiet szczepionek może być przydatny.

Pakiet rozszerzeń neuronowych
Niewrażliwość: ograniczenia woli
Lepszy niż poprzedni, ograniczenia woli to większe zagrożenie dla naszego bohatera.

Poziom 3

Navardański regenerator
Regeneracja zdrowia: 2
Świetny na Gwiezdnej Kuźni, kiedy nie mamy szansy odpocząć i zregenerować punktów żywotności. Na innych obszarach mniej przydatny, niż można podejrzewać.

Regenerator Sithów
Regeneracja zdrowia: 2
To samo, co wyżej.

System cyber–reakcji
Atrybuty: zręczność +3
Dodatkowe 3 punkty zręczności to całkiem przyzwoita ilość, zwłaszcza w połączeniu z odpowiednimi rękawicami.

Gordulański akcerelator
Atrybuty: zręczność +4
Jeden z nielicznych przedmiotów wzmacniających, podnoszących zręczność o parzystą wartość. To wystarczy, by go polecić.

Zaawansowany wszczep koordynacyjny
Atrybuty: zręczność +5
Bez rękawic podnoszących zręczność jeszcze o co najmniej jeden punkt, ten wszczep nie jest lepszy od poprzedniego, chyba że masz nieparzystą wartość tego atrybutu.

Pakiet beemoński
Atrybuty: budowa +3
Dobry przedmiot, podwyższa nasze punkty życia o znaczną ilość.

Kadiowzmacniacz
Atrybuty: budowa +4
Kapitalny wszczep, jak dla mnie najlepszy w grze. Z nim nasze punkty życia wzrosną do bardzo wysokiej wartości.

Zaawansowany wszczep sensoryczny
Atrybuty: zręczność +2
Umiejętności: spostrzegawczość +10
Wszczep ten daje dwa niepowiązane z sobą bonusy. Chyba lepiej wybrać taki, który dodaje +4 do zręczności.

Zaawansowany biostabilizator
Niewrażliwość: trucizna, ograniczenia woli
Połączenie pakietu szczepionek z pakietem rozszerzeń neuronowych. Niewrażliwość na dwa statusy jest całkiem fajna, ale są lepsze implanty na tym poziomie.

Zaawansowany wszczep bojowy
Dodatkowy atut: biegłość, skupienie i specjalizacja w broni (broń ręczna)
Dodatkowy atut: biegłość, skupienie i specjalizacja w broni (pistolet blasterowy)
Dodatkowy atut: biegłość, skupienie i specjalizacja w broni (karabin blasterowy)
Dodatkowy atut: biegłość, skupienie i specjalizacja w broni (broń ciężka)
Ten wszczep uczyni z naszej postaci maszynę do obsługi broni konwencjonalnych. Jednak jest to trochę bezsensowne, bo i tak na raz można używać tylko jednego jej typu.



wojjoo - Nie 16.08.2009, 20:12:37
" /> Cytuj:



Tallos - Pon 17.08.2009, 06:38:29
" />Poprawione




Oceansoul - Nie 23.08.2009, 18:41:44
" /> Cytuj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.