ďťż
Wštki |
[KotOR] Zbrojownia - 03 Pozostały ekwipunek - 02 Hełmy (Tallos)
Oceansoul - Sob 15.08.2009, 17:30:11 " />Hełmy to zbiorcza nazwa dla wszelkiego rodzaju obręczy, czujników itp. Są noszone na głowie i zwykle ulepszają określone umiejętności lub dają atuty pomocne w walce na dystans. Wiele z nich wymaga do założenia biegłości w określonej kategorii pancerza. Wookie z racji swojej wielkości nie mogą nosić hełmów. Niewymagające biegłości w pancerzu Obręcz neuronowa Rzuty obronne: wola +2 Obręcz verpińska Rzuty obronne: wola +3 Umiejętności: spostrzegawczość +2 Wzmacniacz słuchu Umiejętności: spostrzegawczość +2 Zaawansowany wzmacniacz słuchu Umiejętności: spostrzegawczość +4 Noktowizor Umiejętności: spostrzegawczość +4 Czujnik saperski Umiejętności: spostrzegawczość +8, materiały wybuchowe +4 Opaska interfejsowa Redukcja obrażeń: 5 kontra dźwiękowe Umiejętności: programowanie +2, materiały wybuchowe +2, zabezpieczenia +2 Gogle Davika Dodatkowy atut: poprawiony potężny strzał Optyka celownicza Dodatkowy atut: skupienie na broni (pistolet blasterowy) Zaawansowana optyka celownicza Dodatkowy atut: skupienie na broni (pistolet blasterowy) Dodatkowy atut: skupienie na broni (karabin blasterowy) Czujnik bojowy Atrybuty: zręczność +2 Dodatkowy atut: skupienie na broni (pistolet blasterowy) Dodatkowy atut: skupienie na broni (karabin blasterowy) Diadem Saresha Atrybuty: mądrość +5 Ograniczenia: tylko Jasna Strona Mocy Maska Tulaka Horda Redukcja obrażeń: 10 kontra cieplne Umiejętności: skradanie się +2 Ograniczenia: tylko Ciemna Strona Mocy Wymagające biegłości w lekkim pancerzu Verpiński wzmacniacz optyczny Atrybuty: zręczność +1 Redukcja obrażeń: 5 kontra dźwiękowe Pochłaniacz dźwięku Redukcja obrażeń: 10 kontra dźwiękowe Zaawansowana biomaska Rzuty obronne: wszystkie +1 Niewrażliwość: ograniczenia woli, trucizna Optyczny detektor ruchu Umiejętności: spostrzegawczość +2, materiały wybuchowe +1, zabezpieczenia +1 Bothański skaner optyczny Umiejętności: spostrzegawczość +3, materiały wybuchowe +2, zabezpieczenia +2 Bothański skaner pasmowy Umiejętności: spostrzegawczość +4, materiały wybuchowe +4, zabezpieczenia +4 Zaawansowany interfejs komputerowy Umiejętności: spostrzegawczość +7, programowanie +7, materiały wybuchowe +7, naprawa +7, zabezpieczenia +7 Stabilizator pola maskującego Umiejętności: skradanie się +8 Medyczny skaner optyczny Umiejętności: leczenie ran +10 Wymagające biegłości w średnim pancerzu Maska tlenowa Niewrażliwość: trucizna Maska stabilizacyjna Niewrażliwość: ograniczenia woli, trucizna Rzuty obronne: wszystkie +2 Wymagające biegłości w ciężkim pancerzu Maska sithów Regeneracja Mocy: 1 Niewrażliwość: ograniczenia woli Dodatkowy atut: skupienie na broni (miecz świetlny) Tallos - Nie 16.08.2009, 18:13:43 " />Hełmy to zbiorcza nazwa dla wszelkiego rodzaju obręczy, czujników itp. Są noszone na głowie i zwykle ulepszają określone umiejętności lub dają atuty pomocne w walce na dystans. Wiele z nich wymaga do założenia biegłości w określonej kategorii pancerza. Wookie, z racji swojej wielkości, nie mogą nosić hełmów. Niewymagające biegłości w pancerzu Obręcz neuronowa Rzuty obronne: wola +2 Dobry dla klas postaci, których rzut obronny na wolę nie jest za wysoki, a więc dla Żołnierzy, Łajdaków, Obrońców i Strażników Jedi. Obręcz verpińska Rzuty obronne: wola +3 Umiejętności: spostrzegawczość +2 Najlepszy hełm ze znajdowanych masowo. Łączy w sobie cechy obręczy neuronowej i wzmacniacza słuchu. Wzmacniacz słuchu Umiejętności: spostrzegawczość +2 Słaby przedmiot. Lepiej już poczekać na jego ulepszone wersje. Zaawansowany wzmacniacz słuchu Umiejętności: spostrzegawczość +4 Taka premia jest już całkiem porządna i znacznie ułatwia znajdowanie min. Noktowizor Umiejętności: spostrzegawczość +4 To samo, co wyżej. Czujnik saperski Umiejętności: spostrzegawczość +8, materiały wybuchowe +4 Świetny hełm dla naszego drużynowego sapera. Ułatwia zarówno dostrzeganie, jak i rozbrajanie min. Opaska interfejsowa Redukcja obrażeń: 5 kontra dźwiękowe Umiejętności: programowanie +2, materiały wybuchowe +2, zabezpieczenia +2 Kapitalny sprzęt dla Mission, wzmocni wiele z jej umiejętności. Gogle Davika Dodatkowy atut: poprawiony potężny strzał Jeśli jakaś twoja postać walczy na dystans i zadaje mierne obrażenia, załóż jej te gogle, a odczujesz znaczącą poprawą. Optyka celownicza Dodatkowy atut: skupienie na broni (pistolet blasterowy) Raczej nieprzydatny hełm. Twój główny âźblasterowiecâ, Carth, posiada już przyznawany przezeń atut, a T3-M4 oczywiście nie może go założyć. Zaawansowana optyka celownicza Dodatkowy atut: skupienie na broni (pistolet blasterowy) Dodatkowy atut: skupienie na broni (karabin blasterowy) Lepszy przedmiot niż powyższy. Jego użytkownik zyska wysoką biegłość w walce dystansowej. Czujnik bojowy Atrybuty: zręczność +2 Dodatkowy atut: skupienie na broni (pistolet blasterowy) Dodatkowy atut: skupienie na broni (karabin blasterowy) Najlepszy hełm z gatunków bojowych. Znacznie zwiększa zdolność do walki dystansowej. Diadem Saresha Atrybuty: mądrość +5 Ograniczenia: tylko Jasna Strona Mocy Kapitalny sprzęt dla Jedi mających mało punktów Mocy (np. dla Obrońcy). Z kolei innym umożliwi ciągły atak w ten sposób. Maska Tulaka Horda Redukcja obrażeń: 10 kontra cieplne Umiejętności: skradanie się +2 Ograniczenia: tylko Ciemna Strona Mocy Słaby hełm, o ile sam nie jesteś byłym Łajdakiem oddanym złu â wtedy może się przydać. Wymagające biegłości w lekkim pancerzu Verpiński wzmacniacz optyczny Atrybuty: zręczność +1 Redukcja obrażeń: 5 kontra dźwiękowe Raczej nieprzydatny, chyba że któryś z twoich ludzi ma nieparzystą zręczność. Pochłaniacz dźwięku Redukcja obrażeń: 10 kontra dźwiękowe Wróg rzadko atakuje cię bronią dźwiękową. W sumie przyda się jedynie na Manaan. Zaawansowana biomaska Rzuty obronne: wszystkie +1 Niewrażliwość: ograniczenia woli, trucizna Świetny przedmiot, łączący ze sobą właściwości maski gazowej i neurostymulatora. Optyczny detektor ruchu Umiejętności: spostrzegawczość +2, materiały wybuchowe +1, zabezpieczenia +1 Dobry przedmiot dla Łajdaka, ulepsza wiele z jego umiejętności. Bothański skaner optyczny Umiejętności: spostrzegawczość +3, materiały wybuchowe +2, zabezpieczenia +2 Ulepszona wersja powyższego, oczywiście jeszcze przydatniejsza. Bothański skaner pasmowy Umiejętności: spostrzegawczość +4, materiały wybuchowe +4, zabezpieczenia +4 Korona ewolucji przedmiotów tego typu. Po jej założeniu testy tych umiejętności nie będą dla ciebie wyzwaniem. Zaawansowany interfejs komputerowy Umiejętności: spostrzegawczość +7, programowanie +7, materiały wybuchowe +7, naprawa +7, zabezpieczenia +7 Kapitalny przedmiot, zwłaszcza dla Zwiadowcy! Miny, komputery i naprawy nie będą już stanowiły większego wyzwania. Stabilizator pola maskującego Umiejętności: skradanie się +8 Świetnie działa w duecie z jakimś lepszym generatorem pola maskującego i baragwińską zbroją cienia. Twoja postać będzie wtedy nie do zauważenia. Medyczny skaner optyczny Umiejętności: leczenie ran +10 Późno kupowany (u Suvama pod koniec gry), ale znakomity przy wszystkich ciężkich potyczkach, kiedy raz za razem tracimy sporo żywotności. Wymagające biegłości w średnim pancerzu Maska tlenowa Niewrażliwość: trucizna Trucizna nie stanowi w grze większego wyzwania. Jeśli jednak ją masz, to przynajmniej tym nie musisz się zupełnie martwić. Maska stabilizacyjna Rzuty obronne: wszystkie +2 Niewrażliwość: ograniczenia woli, trucizna Ulepszona wersja zaawansowanej biomaski. Niestety, wymaga lepszej biegłości w pancerzu, ale na szczęście owe ulepszenie jest minimalne. Wymagające biegłości w ciężkim pancerzu Maska sithów Regeneracja Mocy: 1 Niewrażliwość: ograniczenia woli Dodatkowy atut: skupienie na broni (miecz świetlny) Świetny przedmiot dla Jedi, zwłaszcza Ciemnych. Niestety, musisz być byłym Żołnierzem, by ją ubrać. wojjoo - Nie 16.08.2009, 20:27:02 " /> Cytuj: Tallos - Pon 17.08.2009, 06:33:44 " />Poprawione Oceansoul - Nie 23.08.2009, 18:55:05 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |