Wątki


[KotOR] Zbrojownia - 01 Broń - 05 Miecze ¶wietlne (Tallos)



Oceansoul - Sob 15.08.2009, 17:27:02
" />Miecze ¶wietlne to broń dostępna jedynie postaciom posiadaj±cym klasę Jedi. To zdecydowanie najlepszy rodzaj oręża dostępnego w grze. Poza atakiem można ich również używać do odbijania pocisków z broni blasterowych. Każdy miecz ¶wietlny posiada miejsce na jeden kryształ główny i dwa dodatkowe, które można wymieniać korzystaj±c z warsztatu.

Miecze ¶wietlne

Miecz ¶wietlny
Obrażenia: 2–16 energetycznych
Trafienie krytyczne: 19–20, x2

Krótki miecz ¶wietlny
Obrażenia: 2–12 energetycznych
Trafienie krytyczne: 19–20, x2
Specjalne: wyważona

Podwójny miecz ¶wietlny
Obrażenia: 2–20 energetycznych
Trafienie krytyczne: 20–20, x2
Specjalne: podwójna

Kryształy główne

Kryształ, niebieski
Kryształ, zielony
Kryształ, żółty
Kryształ, czerwony
Kryształ, fioletowy
Decyduje o kolorze ostrza

Opończa Mocy
Serce Obrońcy
Decyduje o kolorze ostrza
Ulepsza wła¶ciwo¶ci kryształów dodatkowych zamontowanych w mieczu

Kryształy dodatkowe

Rubat
Premia do obrażeń: +1 energetycznych
Premia do trafienia: +1

Sapith
Premia do obrażeń: +3 energetycznych
Premia do trafienia: +2

Perła smoka krayta
Premia do obrażeń: +2 energetycznych
Premia do trafienia: +3

Sigil
Premia do obrażeń: +1–6 energetycznych
Premia do trafienia: +1

Upari
Premia do obrażeń: +1–8 energetycznych
Premia do trafienia: +1

Luxum
Premia do obrażeń: +2–6 energetycznych przeciwko robotom
Premia do trafienia: +1

Firkrann
Premia do obrażeń: +2–6 energetycznych przeciwko robotom
Premia do trafienia: +2

Damind
Premia do trafienia: +3

Nextor
Trafienie krytyczne: 17–20 (pojedynczy miecz ¶wietlny) / 19–20 (podwójny miecz ¶wietlny)
Premia do trafienia: +1

Opila
Premia do obrażeń: +3
Trafienie krytyczne: +2–6 obrażeń energetycznych

Jenruax
Premia do obrażeń: +2 energetycznych
Specjalne: odbicie strzałów z blastera +5

Bondar
Efekty: szansa 25% na ogłuszenie na 12 s, wola ST 10 neguje

Solari
Premia do obrażeń: +3 fizycznych plus +1–8 od Jasnej Strony przeciwko Ciemnej Stronie
Premia do trafienia: +3
Ograniczenia: tylko Jasna Strona Mocy




Tallos - Nie 16.08.2009, 18:11:12
" />Miecze ¶wietlne to broń dostępna jedynie postaciom posiadaj±cym klasę Jedi. Poza atakiem można jej również używać do odbijania pocisków z broni blasterowych. Każdy miecz ¶wietlny posiada miejsce na jeden kryształ główny i dwa dodatkowe, które można wymieniać korzystaj±c z warsztatu.

Miecze ¶wietlne

Miecz ¶wietlny
Obrażenia: 2–16 energetycznych
Trafienie krytyczne: 19–20, x2
Podstawowy rodzaj tego oręża, dostaniesz go podczas treningu na Jedi. Je¶li szkolisz się w walce jednor±cz, zostanie z tob± już na zawsze.

Krótki miecz ¶wietlny
Obrażenia: 2–12 energetycznych
Trafienie krytyczne: 19–20, x2
Specjalne: wyważona
Broń do drugiej ręki, używana w duecie z powyższym. Moim zdaniem, mniej opłacalna od podwójnego miecza, chyba że chcesz w niej zamontować kryształ ulepszaj±cy krytyki.

Podwójny miecz ¶wietlny
Obrażenia: 2–20 energetycznych
Trafienie krytyczne: 20–20, x2
Specjalne: podwójna
Broń dla Jedi szkol±cych się w walce oburęcznej. Z odpowiednimi kryształami zadaje najlepsze obrażenia w grze, aczkolwiek trudno trafić ni± krytycznie.

Kryształy główne

Kryształ, niebieski
Kryształ, zielony
Kryształ, żółty
Kryształ, czerwony
Kryształ, fioletowy
Decyduje o kolorze ostrza
Kryształy te po prostu nadaj± ostrzu kolor. Co ciekawe, ich warto¶ć nie jest jednakowa i zależy od barwy klejnotu (fioletowe s± najdroższe).

Opończa Mocy (seledynowy)
Serce Obrońcy (pomarańczowy)
Decyduje o kolorze ostrza
Ulepsza wła¶ciwo¶ci kryształów dodatkowych zamontowanych w mieczu
Dwa kapitalne kryształy, które można kupić u Suvama pod koniec gry. Je¶li szkolisz się w dwóch broniach, to włóż jeden do jednej, drugi do drugiej, i jeste¶ niepokonany. Warto zaznaczyć, że ich efekty różni± się od siebie i to ty musisz zdecydować, które ulepszenia bardziej ci pasuj±.

Kryształy dodatkowe

Rubat
Premia do obrażeń: +1 energetycznych
Premia do trafienia: +1
Na pocz±tku jest to najczę¶ciej znajdowany kryształ. Jego działanie jest jednak minimalne.

Sapith
Premia do obrażeń: +3 energetycznych
Premia do trafienia: +2
Ulepszona wersja powyższego. Premia do obrażeń jest już znaczna.

Perła smoka krayta
Premia do obrażeń: +2 energetycznych
Premia do trafienia: +3
W grze występuje tylko jeden kryształ tego typu. Nie jest najlepszy, więc spokojnie można go podarować Tuskenom w zamian za do¶wiadczenie.

Sigil
Premia do obrażeń: +1–6 energetycznych
Premia do trafienia: +1
Kolejny z podstawowych kryształów. Dzięki jego obrażeniom zaczniesz zadawać poważne rany.

Upari
Premia do obrażeń: +1–8 energetycznych
Premia do trafienia: +1
Ten kryształ znajduje się przy końcu gry. Warto go użyć, w duecie z powyższym stworzy miecz o najwyższych obrażeniach.

Luxum
Premia do obrażeń: +2–6 energetycznych przeciwko robotom
Premia do trafienia: +1
Użyj tego kryształu, je¶li masz jakie¶ większe problemy z robotami (a raczej nie masz). W przeciwnym wypadku, o wiele lepiej się zdecydować na Sigil.

Firkrann
Premia do obrażeń: +2–6 energetycznych przeciwko robotom
Premia do trafienia: +2
Ulepszona wersja powyższego, można j± znaleĽć np. na Korribanie. Wzmacnia miecz przeciw robotom, a z nimi zwykle nie ma problemów.

Damind
Premia do trafienia: +3
Je¶li martwi cię celno¶ć ciosów, to jest to kamień dla ciebie. Znakomity, je¶li chcesz walczyć oburęcznie, a nie masz dobrze rozwiniętego atutu Dwuręczno¶ć w walce.

Nextor
Trafienie krytyczne: 17–20 (pojedynczy miecz ¶wietlny) / 19–20 (podwójny miecz ¶wietlny)
Premia do trafienia: +1
Pierwszy z kryształów ulepszaj±cych trafienie krytyczne. Je¶li jest powód, dla którego wolisz duet miecz zwykły i krótki, to jest to wła¶nie on.

Opila
Premia do obrażeń: +3
Trafienie krytyczne: +2–6 obrażeń energetycznych
Znakomicie uzupełnia powyższy kryształ. Razem dadz± niezwykle celne ostrze, znakomite do zadawania krytyków.

Jenruax
Premia do obrażeń: +2 energetycznych
Specjalne: odbicie strzałów z blastera +5
¦wietny kryształ w ¶rodkowej fazie gry, gdy naszej postaci słabo idzie odbijanie pocisków. Przy końcu gry można po prostu stać i patrzeć, jak wróg sam się zabija.

Bondar
Efekty: szansa 25% na ogłuszenie na 12 s, wola ST 10 neguje
Kryształ często znajdowany na pocz±tku. Najlepszy w mieczu podwójnym, więcej ciosów to więcej ogłuszeń, aczkolwiek niski ST rzutu obronnego eliminuje go w póĽniejszej fazie gry.

Solari
Premia do obrażeń: +3 fizycznych plus +1–8 od Jasnej Strony przeciwko Ciemnej Stronie
Premia do trafienia: +3
Ograniczenia: tylko Jasna Strona Mocy
Unikatowy kryształ, znajdowany na Korribanie. Najlepszy na Gwiezdn± KuĽnię, gdy walczymy z Mrocznymi Jedi, a i wcze¶niej dobrze się sprawdzi. Szkoda, że nie ma odpowiednika dla miło¶ników Ciemnej Strony.



wojjoo - Nie 16.08.2009, 20:06:28
" /> Cytuj:



Tallos - Pon 17.08.2009, 06:40:29
" />Poprawione




Oceansoul - Nie 23.08.2009, 18:39:03
" /> Cytuj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.