Wątki |
[KotOR] Zbrojownia - 01 Broń - 05 Miecze ¶wietlne (Tallos)
Oceansoul - Sob 15.08.2009, 17:27:02 " />Miecze ¶wietlne to broń dostępna jedynie postaciom posiadaj±cym klasę Jedi. To zdecydowanie najlepszy rodzaj oręża dostępnego w grze. Poza atakiem można ich również używać do odbijania pocisków z broni blasterowych. Każdy miecz ¶wietlny posiada miejsce na jeden kryształ główny i dwa dodatkowe, które można wymieniać korzystaj±c z warsztatu. Miecze ¶wietlne Miecz ¶wietlny Obrażenia: 2–16 energetycznych Trafienie krytyczne: 19–20, x2 Krótki miecz ¶wietlny Obrażenia: 2–12 energetycznych Trafienie krytyczne: 19–20, x2 Specjalne: wyważona Podwójny miecz ¶wietlny Obrażenia: 2–20 energetycznych Trafienie krytyczne: 20–20, x2 Specjalne: podwójna Kryształy główne Kryształ, niebieski Kryształ, zielony Kryształ, żółty Kryształ, czerwony Kryształ, fioletowy Decyduje o kolorze ostrza Opończa Mocy Serce Obrońcy Decyduje o kolorze ostrza Ulepsza wła¶ciwo¶ci kryształów dodatkowych zamontowanych w mieczu Kryształy dodatkowe Rubat Premia do obrażeń: +1 energetycznych Premia do trafienia: +1 Sapith Premia do obrażeń: +3 energetycznych Premia do trafienia: +2 Perła smoka krayta Premia do obrażeń: +2 energetycznych Premia do trafienia: +3 Sigil Premia do obrażeń: +1–6 energetycznych Premia do trafienia: +1 Upari Premia do obrażeń: +1–8 energetycznych Premia do trafienia: +1 Luxum Premia do obrażeń: +2–6 energetycznych przeciwko robotom Premia do trafienia: +1 Firkrann Premia do obrażeń: +2–6 energetycznych przeciwko robotom Premia do trafienia: +2 Damind Premia do trafienia: +3 Nextor Trafienie krytyczne: 17–20 (pojedynczy miecz ¶wietlny) / 19–20 (podwójny miecz ¶wietlny) Premia do trafienia: +1 Opila Premia do obrażeń: +3 Trafienie krytyczne: +2–6 obrażeń energetycznych Jenruax Premia do obrażeń: +2 energetycznych Specjalne: odbicie strzałów z blastera +5 Bondar Efekty: szansa 25% na ogłuszenie na 12 s, wola ST 10 neguje Solari Premia do obrażeń: +3 fizycznych plus +1–8 od Jasnej Strony przeciwko Ciemnej Stronie Premia do trafienia: +3 Ograniczenia: tylko Jasna Strona Mocy Tallos - Nie 16.08.2009, 18:11:12 " />Miecze ¶wietlne to broń dostępna jedynie postaciom posiadaj±cym klasę Jedi. Poza atakiem można jej również używać do odbijania pocisków z broni blasterowych. Każdy miecz ¶wietlny posiada miejsce na jeden kryształ główny i dwa dodatkowe, które można wymieniać korzystaj±c z warsztatu. Miecze ¶wietlne Miecz ¶wietlny Obrażenia: 2–16 energetycznych Trafienie krytyczne: 19–20, x2 Podstawowy rodzaj tego oręża, dostaniesz go podczas treningu na Jedi. Je¶li szkolisz się w walce jednor±cz, zostanie z tob± już na zawsze. Krótki miecz ¶wietlny Obrażenia: 2–12 energetycznych Trafienie krytyczne: 19–20, x2 Specjalne: wyważona Broń do drugiej ręki, używana w duecie z powyższym. Moim zdaniem, mniej opłacalna od podwójnego miecza, chyba że chcesz w niej zamontować kryształ ulepszaj±cy krytyki. Podwójny miecz ¶wietlny Obrażenia: 2–20 energetycznych Trafienie krytyczne: 20–20, x2 Specjalne: podwójna Broń dla Jedi szkol±cych się w walce oburęcznej. Z odpowiednimi kryształami zadaje najlepsze obrażenia w grze, aczkolwiek trudno trafić ni± krytycznie. Kryształy główne Kryształ, niebieski Kryształ, zielony Kryształ, żółty Kryształ, czerwony Kryształ, fioletowy Decyduje o kolorze ostrza Kryształy te po prostu nadaj± ostrzu kolor. Co ciekawe, ich warto¶ć nie jest jednakowa i zależy od barwy klejnotu (fioletowe s± najdroższe). Opończa Mocy (seledynowy) Serce Obrońcy (pomarańczowy) Decyduje o kolorze ostrza Ulepsza wła¶ciwo¶ci kryształów dodatkowych zamontowanych w mieczu Dwa kapitalne kryształy, które można kupić u Suvama pod koniec gry. Je¶li szkolisz się w dwóch broniach, to włóż jeden do jednej, drugi do drugiej, i jeste¶ niepokonany. Warto zaznaczyć, że ich efekty różni± się od siebie i to ty musisz zdecydować, które ulepszenia bardziej ci pasuj±. Kryształy dodatkowe Rubat Premia do obrażeń: +1 energetycznych Premia do trafienia: +1 Na pocz±tku jest to najczę¶ciej znajdowany kryształ. Jego działanie jest jednak minimalne. Sapith Premia do obrażeń: +3 energetycznych Premia do trafienia: +2 Ulepszona wersja powyższego. Premia do obrażeń jest już znaczna. Perła smoka krayta Premia do obrażeń: +2 energetycznych Premia do trafienia: +3 W grze występuje tylko jeden kryształ tego typu. Nie jest najlepszy, więc spokojnie można go podarować Tuskenom w zamian za do¶wiadczenie. Sigil Premia do obrażeń: +1–6 energetycznych Premia do trafienia: +1 Kolejny z podstawowych kryształów. Dzięki jego obrażeniom zaczniesz zadawać poważne rany. Upari Premia do obrażeń: +1–8 energetycznych Premia do trafienia: +1 Ten kryształ znajduje się przy końcu gry. Warto go użyć, w duecie z powyższym stworzy miecz o najwyższych obrażeniach. Luxum Premia do obrażeń: +2–6 energetycznych przeciwko robotom Premia do trafienia: +1 Użyj tego kryształu, je¶li masz jakie¶ większe problemy z robotami (a raczej nie masz). W przeciwnym wypadku, o wiele lepiej się zdecydować na Sigil. Firkrann Premia do obrażeń: +2–6 energetycznych przeciwko robotom Premia do trafienia: +2 Ulepszona wersja powyższego, można j± znaleĽć np. na Korribanie. Wzmacnia miecz przeciw robotom, a z nimi zwykle nie ma problemów. Damind Premia do trafienia: +3 Je¶li martwi cię celno¶ć ciosów, to jest to kamień dla ciebie. Znakomity, je¶li chcesz walczyć oburęcznie, a nie masz dobrze rozwiniętego atutu Dwuręczno¶ć w walce. Nextor Trafienie krytyczne: 17–20 (pojedynczy miecz ¶wietlny) / 19–20 (podwójny miecz ¶wietlny) Premia do trafienia: +1 Pierwszy z kryształów ulepszaj±cych trafienie krytyczne. Je¶li jest powód, dla którego wolisz duet miecz zwykły i krótki, to jest to wła¶nie on. Opila Premia do obrażeń: +3 Trafienie krytyczne: +2–6 obrażeń energetycznych Znakomicie uzupełnia powyższy kryształ. Razem dadz± niezwykle celne ostrze, znakomite do zadawania krytyków. Jenruax Premia do obrażeń: +2 energetycznych Specjalne: odbicie strzałów z blastera +5 ¦wietny kryształ w ¶rodkowej fazie gry, gdy naszej postaci słabo idzie odbijanie pocisków. Przy końcu gry można po prostu stać i patrzeć, jak wróg sam się zabija. Bondar Efekty: szansa 25% na ogłuszenie na 12 s, wola ST 10 neguje Kryształ często znajdowany na pocz±tku. Najlepszy w mieczu podwójnym, więcej ciosów to więcej ogłuszeń, aczkolwiek niski ST rzutu obronnego eliminuje go w póĽniejszej fazie gry. Solari Premia do obrażeń: +3 fizycznych plus +1–8 od Jasnej Strony przeciwko Ciemnej Stronie Premia do trafienia: +3 Ograniczenia: tylko Jasna Strona Mocy Unikatowy kryształ, znajdowany na Korribanie. Najlepszy na Gwiezdn± KuĽnię, gdy walczymy z Mrocznymi Jedi, a i wcze¶niej dobrze się sprawdzi. Szkoda, że nie ma odpowiednika dla miło¶ników Ciemnej Strony. wojjoo - Nie 16.08.2009, 20:06:28 " /> Cytuj: Tallos - Pon 17.08.2009, 06:40:29 " />Poprawione Oceansoul - Nie 23.08.2009, 18:39:03 " /> Cytuj: |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |