ďťż
 
 
 
 

Wštki


[KotOR] Bestiariusz - cz. 1, Endire Spire i Taris (Verdungo)



Oceansoul - Pią 09.07.2010, 14:30:51
" />Star Wars: Knights of the Old Republic
Bestiariusz

Vol.I
Endire Spire, Taris

Sithowie

Nazwa: Żołnierz Sithów
HP: 15-30
XP: 50-75
Uzbrojenie: Pistolet blasterowy, Wibroostrze, Pancerz Sithów
Występowanie: Endire Spire, Taris
Opis: Podstawowa jednostka oddziałów Sithów, ubrani w czarne kombinezony pokryte pozłacanymi płytkami ochronnymi. Nie korzystają z tarcz energetycznych oraz stymulantów, dzięki czemu są bardzo łatwymi do pokonania przeciwnikami. W większych grupach jeden granat odłamkowy załatwia całą sprawę. Są pierwszymi przeciwnikami jakich przyjdzie nam pokonać zaczynając swoją przygodę na Endire Spire.

Nazwa: Technik
HP: 30
XP: 100
Uzbrojenie: Blaster
Występowanie: Taris – Baza Sithów
Opis: Ubrani w szare mundury, ludzkie jednostki reprezentujące klasę robotnicza przez co nie stanowią dla nas żadnego wyzwania w walca, a jedynie spowalniają naszą podróż.

Nazwa: Kapitan Sithów
HP: 100
XP: 500
Uzbrojenie: Blaster
Występowanie: Taris – Baza Sithów
Opis: Wyglądem przypominający techników, przez swój szary mundur, różniący się głównie swoją wytrzymałością o wyszkoleniem bojowym.

Nazwa: Gubernator Sithów (mini boss)
HP: ok.150
XP: 850
Uzbrojenie: Podwójne ostrze
Występowanie: Taris – Baza Sithów
Opis: Pierwszy użytkownik mocy z jakim przyjdzie nam się zmierzyć. Przyodziany w charakterystyczne dla Sithów czarne szaty oraz podwójne ostrze. Na swym wyposażeniu posiada rękawice siły, obręcz neuronową. Korzysta z tarcz energetycznych, silnych ataków z wyskoku oraz mocy ciemnej strony (zranienie – ogłusza i zadaje obrażenia przeciwnikowi). Do tej walki warto zabrać ze sobą Bastilie, gdyż posiada ona wysoką odporność na ataki mocą oraz umiejętność leczenia grupowego co może się okazać zbawienne w wielu sytuacjach.

Roboty

Nazwa: Robot bitewny
HP: ok.20
XP: 75
Uzbrojenie: Karabin blasterowy
Występowanie: Taris
Opis: Robot o humanoidalnej budowie.

Nazwa: Robot patrolowy Vulkarów
HP: 35-40
XP: 75
Uzbrojenie: Karabin blasterowy
Występowanie: Taris – baza Vulkarów
Opis: Strażniczy android patrolujący tereny bazy Vulakrów

Nazwa: Robot - bramkarz
HP:
XP: 150
Uzbrojenie: Karabin blasterowy
Występowanie: Taris – baza Vulkarów
Opis:

Nazwa: Robot medyczny
HP: 20-30
XP: 30
Występowanie: Taris – Baza Sithów
Opis: Mała latająca puszka z trzema ramionami wystającymi z jej wierzchniej części. Jest to droid protokolarny i jak sama nazwa wskazuje służy on do leczenia jednostek Sithów. Z racji swojego przeznaczenie beznadziejnie sprawdza się w walce.

Nazwa: Robot wartowniczy
HP: ok.50
XP: 50
Uzbrojenie: Karabin blasterowy
Występowanie: Taris – Baza Sithów

Nazwa: Wieżyczka blasterowa
HP: 30
XP: 30
Występowanie: Taris – Baza Sithów
Opis: Najprostszy rodzaj wieżyczki naziemnej, nie posiada ona żadnych tarcz ochronnych.

Nazwa: Robot bojowy (mini boss)
HP: 150
XP: 700
Występowanie: Taris – Baza Sithów
Opis: Sporych rozmiarów (ok. 2,5m) droid, budową zbliżony do humanoidalnej lecz zamiast nóg wyposażony w gąsienice. Wyposażony w silną tarcze energetyczną, skutecznie tłumiącą ataki z blasterów. Jeżeli posiadamy wystarczającą ilość próbników komputerowych, warto wcześniej włamać się do komputera i wykorzystując problemy w instalacji windy, pozbawić go tarczy. Bez swej osłony nie jest trudnym przeciwnikiem.

Nazwa: Robot oprawczy
HP: ok.70
XP: 250
Występowanie: Taris – Posiadłość Davika
Opis: Droid budową przypominający robota medycznego, w tym wypadku jednak nastwaiony na eksterminację przeciwników. Na swym wyposażeniu posiada bardzo silny miotacz ognia, który jedna serią potrafi wyeliminować nasz postać, oraz atak ogłuszając. Jego słabą stroną jest jego pancerz, wystarczy kilka strzałów z blastera i jedna szybka seria z wibroostrza/miecza świetlnego.

Inni

Nazwa: Łowca nagród
HP: 70-100
XP: 100-250
Uzbrojenie: karabin blasterowy, wibroostrze
Występowanie: Taris, Taris - Posiadłość Davika
Opis: Zbieranina wszelakiej maści typów spod ciemnej gwiazdy. Zajmują się oni wykonywaniem różnego rodzaju płatnych zleceń, od wymuszeń po zabójstwa, głównie opłacanych przez Davika. Łowcy przebywający w jego posiadłości często na swoim wyposażeniu posiadają poza standardowym uzbrojeniem również tarcze energetyczne.

Nazwa: Rakghul
HP: 20-60
XP: 50-350
Występowanie: Podmiasto w Taris
Opis: Rakghule, zwani również mutantami, to oślizgłe, ghulo podobne istoty, w pozycji wyprostowanej sięgające ok. 1 metra. Żywią się mięsem mieszkańców Podmiasta, a na swoich kłach przenoszą silna truciznę, która po pewnym czasie przemienia innych w podobne im mutanty. Nie są one trudnymi przeciwnikami w pojedynkę, lecz ze względu na to iż występują w grupach oraz posiadają bardzo trujące ataki, najlepiej eliminować je pojedynczo z odległości blasterami bądź granatami, a resztę ostatecznie dobijać wibroostrzem.

Nazwa: Rankor
HP: ???
XP: 200*
Występowanie: Taris - kanały, tajne wejście do bazy Vulkarów
Opis: Ogromna ok 5 metrowa bestia o bardzo długich ramionach, uzbrojonych w mordercze szpony. W bezpośrednim starci nie mamy z nim szans ponieważ jego twarda brązowa skóra całkowicie odbija nasze ataki, a jego łapska bezproblemową, jednym uderzeniem łamią nam wszystkie kości. Najlepszą bronią na niego jest nasz intelekt, a mianowicie przed wejściem do jego leża znaleźliśmy odciętą rękę trzymającą cyfronotes oraz 3 sztuki zsyntezowanego wabika. Po przeczytaniu ostatniego wpisu w cyfronotesie dowiadujemy się, że ów znalezione wabiki bardzo przyciągają rankory. Wykorzystując tę informację skradamy się do sterty ciał na tyłach legowiska i podkładamy tam zsyntezowany wabik oraz jeden granat odłamkowy. Wiecznie głodny rankor po chwili pochłania wszystko wraz z granatem, który detonuje się w jego wnętrzu. Bestia z miejsca pada trupem, a my zyskujemy drobne 200 punktów doświadczenia.

Nazwa: Rodianin
HP: ok.80
XP: 150
Uzbrojenie: Wibroostrze
Występowanie: Taris – Posiadłość Davika

Nazwa: Strażnik
HP: ok.40
XP: 75
Uzbrojenie: Blaster, wibroostrze
Występowanie: Taris – Posiadłość Davika

Nazwa: Strażnik Przyprawy
HP: 15-20
XP: 25
Występowanie: Taris – Posiadłość Davika

Gang Czarnych Vulkarów

Jeden z dwóch konkurujących ze sobą gangów w Dolnym Mieście w Taris. Dowodzeni przez Brejik'a, byłego członka i niedoszłego przywódcę Ukrytych Beków, który przejął władzę wśród Czarnych Vulkarów i rozpoczął otwarta wojnę z Bekami. Ich głównym zajęciem były różnego rodzaju zlecenia tj.zabójstwa, handel niewolnikami oraz wyścigi ścigaczy. Członkowie niższych szczebli nie są ciężkimi przeciwnikami, nie korzystają również z tarcz energetycznych dzięki czemu bardzo łatwo można ich wyeliminować tak blasterem jak i wibroostrzem. Jednostki wyższego szczebla wyposażone są już w tarcze energetyczne, co znacznie osłabia nasze ataki z blasterów, lecz wciąż nie są oni wyzwaniem, do którego należałoby się specjalnie przygotowywać. Spośród Czarnych Vulkarów możemy wyróżnić następujące jednostki:.

Nazwa: Członek Vulkarów
HP: 10
XP: 30

Nazwa: Czarny Vulkar
HP: ok.20
XP: 100

Nazwa: Egzekutor Vulkarów
HP:
XP: 150

Nazwa: Straznik Vulkarów
HP: ok.40
XP: 200 (75 w bazie Vulkarów)

Nazwa: Przywódca Vulkarów (nie mylić z Brejik'iem)
HP: ok.40
XP: 300

Gammoreańscy łowcy niewolników

Zamieszkujące kanały podmiasta, humanoidalne istoty z wyglądu przypominające świnie. Występują najczęściej w małych grupkach, a ich głównym atutem jest ich masa dająca im wielką siłę oraz wytrzymałość dzięki twardej zielonkawo-brązowej skórze. Posługują się tylko gammoreańskimi toporami, dzięki czemu mamy niewielką przewagę w walce na odległość. Często możemy spotkać ich walczących z powszechnymi na terenie podmiasta rakghulami.

Nazwa: Gammoreanin
HP: ok.20
XP: 30

Nazwa: Gammoreański Najeźdźca
HP: 25-30
XP: 30

Nazwa: Gammoreański Weteran
HP: ok.25
XP: 100

Nazwa: Gammoreański Patrol
HP: 30-35
XP: 100

Nazwa: Wódz Gammorean
HP: 50-60
XP: 400




wojjoo - Pią 16.07.2010, 12:09:56
" /> Cytuj:



Darth Angel - Pią 16.07.2010, 12:55:56
" />Jedna sprawa, niekorekcyjna że tak powiem. Zastanów się nad częścią merytoryczną tekstu, a mianowicie możliwością niezgodności przynajmniej części takiego bestiariusza ze stanem faktycznym. Może w pierwszej części być to względnie niewielka różnica, wręcz niezauważalna, ale w późniejszych etapach, różnice będą naprawdę duże. Dlaczego? A dlatego, że w KotORze zastosowano level scaling. Przez to bardzo łatwo zdeaktualizować wartość HP, w zależności od wybranego kierunku wędrówki gracza, oraz od tego, jak wiele zadań pobocznych postanowi on wypełniać. Co do wartości XP, nie mam pewności, czy nie są z góry ustalone. Ale HP na pewno nie.



Verdungo - Pon 19.07.2010, 10:37:14
" />Z tego co zauważyłem wartości HP są właśnie stałe a XP się zmienia, chociaż w dalszych etapach gry, możliwe że lvl scalling ma wpływ na obie te wartości. Najprawdopodobniej usunę te danę w następnej wersji tego bestiariusza i w jego kolejnych częściach, ewentualnie dodatkowo w nawiasach dodam aktualny lvl na jakim była postać podczas pokonywania danego przeciwnika. Co do reszty poprawek, jak najszybciej postaram się je wprowadzić pomimo aktualnego problemu z dostępem do internetu...
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.