ďťż
Wštki |
[KotOR] Arena pojedynków na Taris (Verdungo)
Oceansoul - Pon 05.07.2010, 07:19:42 " />Star Wars: Knights of the Old Republic Arena pojedynków na Taris Podczas naszej wedrówki po Taris, w górnomiejskiej kantynie spotykamy Hutta Ajuur'a. Organizuje on walki gladiatorów. Walki są przeprowadzane na specjalnej arenie, która od czasu przybycia Sithów na Taris, została wyposażona w specjalne pole tłumiące energię, dzięki czemu w najgorszym wypadku możemy zostać tylko lekko poturbowani. Na arenie przyjdzie nam się zmierzyć z pięcioma znakomitymi gladiatorami, którzy swą sławę zawdzięczają swoim niebywałym umiejętnością. Naszym pierwszym przeciwnikiem będzie Ślepy Duncan, który pomimo swego sędziwego wieku nadal posiada spory hart ducha. Niestety tym razem jego wiek da mu się we znaki, gdyż jego 8-10HP nie jest dla nas żadnym wyzwaniem już na 3 levelu. W zamian za pokonanie staruszka dostaniemy 55PD oraz nasze 10% z zakładów wynoszące 100 kredytów. Kolejnym przeciwnikiem będzie Gerlon âDwa Palceâ. Swój przydomek zawdzięcza swemu niezwykłemu obyciu z blasterem, który kiedyś wybuchł mu w prawej ręce i sparaliżował mu trzy palce (hehe). Tym razem mamy do czynienia z bardziej żywotnym przeciwnikiem (ok.25HP). Gerlon lubi korzystać ze swego blastera, lecz nawet gdy walczymy wibroostrzem nie jest to żaden problem, gdyż zanim zdąży on wystrzelić spokojnie zdążymy do niego dobiec i zadać pierwszy cios. W zwarciu Gerlon korzysta z wibroostrza oraz umiejętnego unikania naszych ataków, co nawet na 3 levelu nie sprawi nam większych problemów, jedynie trochę przedłuży walkę. Za jego pokonanie dostaniemy 80PD oraz 200 kredytów. Po dwóch bardzo łatwych walkach przyjdzie nam się zmierzyć z kobietą o strasznie zimnym charakterze Ice. Bedąc wciąż na 3 levelu, będzie to dla nas bardzo wymagający przeciwnik. W walce na dystans posługuje się blasterem, a podczas bezpośrednich starć wibroostrzem. Jej 50HP nie muszą być jednak twardym orzechem do zgryzienia. Na początek najlepiej użyć tarczy energetycznej (o ile ją posiadamy) następnie powoli zbliżając się bombardować ją granatami (trzy odłamkowe wystarcza). Gdy już bedziemy blisko warto wykorzystać czas kiedy Ice zmienia blaster na wibroostrze i potraktować ja serią z naszego wibroostrza. Za ten pojedynek otrzymamy 105PD oraz 300 kredytów. Drugie miejsce w rankingu zajmuje, walczący już od 20 lat, Marl. Tym razem, mając 3 level, walkę należy sobie odpuści, ponieważ najzwyczajniej w świecie nie mamy z nim żadnych szans. Najlepszym sposobem na niego będzie osiągnięcie ok 7 levelu oraz ewentualne zdobycie pasa oraz bransolety Brejik'a. Bedąc już tak przygotowanymi będziemy mogli stanąć w szranki z Marlem i jego podwójnym wibroostrzem. Marl nie korzysta z blasterów, więc tym razem nie warto korzystać z tarczy energetycznej oraz granatów, natomiast dobrym pomysłem będzie wyposażenie się w blaster i zbicie nim chociaż części z ok.80HP Marla. Za wygraną walkę otrzymamy 125PD oraz 400 kredytów. Pierwsze miejsce w rankingu zajmuje Rodianin Twitch. Po pokonaniu Marla nie powinniśmy mieć z nim większych problemów. Posługuje się on dwoma ciężkimi blasterami, w związku z czym na początku walki warto skorzystać z tarczy energetycznej. Twitch nie jest zbyt ruchliwy, więc kilka granatów szybko wpłynie na spadek jego 80HP. Resztę dobijamy z blastera badź w zwarciu wibroostrzem. Za tę walkę otrzymamy 155PD, 500 kredytów oraz tytuł Mistrza Areny. Będąc najlepszym gladiatorem na arenie, naszą sławę na arenie przewyższa tylko emerytowany Bandak Starkiller*. Mandalorianin zrezygnował z walk na arenie gdy zabroniono pojedynków na śmierć i życie. Jednak z naszą sławą, możemy go namówić na ten ostatni pojedynek (wiąże się to z uzyskaniem punktów ciemnej strony po wygraniu pojedynku). Przygotowanie tej nielegalnej walki zajmie Ajuurowi kilka godzin, łapówki, zakłady itp. (tak naprawdę wystarczy wyjść i wrócić do kantyny). Walka z Bandakiem to prawdziwy pokaz umiejętności, gdyż jest on bardzo doświadczonym wojownikiem, który niegdyś brał udział w Wojnach mandaloriańskich. Na początku walki zacznie on rzucać do nas granatami, których należy jak najszybciej unikać. Strategia ta jest bardzo dobra, więc i my powinniśmy po uniknięciu każdego granatu odpowiadać własnym. W międzyczasie powinniśmy również użyć tarczy energetycznej, ponieważ po przekroczeniu połowy areny Mandalorianin do walki zacznie używać blastera. W razie potrzeby korzystamy z medpakietów i nie zatrzymując się na długo w jednym miejscu obrzucamy go granatami bądź strzelamy z blastera. Po zbiciu w ten sposób 75% z 150HP Bendak najprawdopodobniej użyje medpakietu,na co odpowiadamy kolejnym granatem i walkę kończymy wedle preferencji blasterem albo wibroostrzem. Po tym krwawym zwycięstwie w nagrodę otrzymamy 700PD, 900 kredytów oraz blaster Bendaka. Ponadto za głowę Bendaka możemy uzyskać w Dolnomiejskiej kantynie dodatkowe 300 kredytów (perswazja 400 kredytów) oraz 105PD. Verdungo - Pon 05.07.2010, 07:33:16 " /> Cytuj: Tallos - Pon 05.07.2010, 08:31:25 " /> Cytuj: Verdungo - Wto 06.07.2010, 12:43:18 " /> Cytuj: Oceansoul - Wto 06.07.2010, 17:48:32 " /> Cytuj: Verdungo - Śro 07.07.2010, 10:17:52 " /> Cytuj: Oceansoul - Śro 07.07.2010, 10:28:53 " /> Cytuj: Verdungo - Śro 07.07.2010, 12:22:15 " />W takim razie już wszystkie poprawki wprowadzone --- Star Wars: Knights of the Old Republic Arena pojedynków na Taris Podczas naszej wędrówki po Taris, w górnomiejskiej kantynie spotykamy Hutta Ajuur'a. Organizuje on pojedynki gladiatorów. Walki są przeprowadzane na specjalnej arenie, która od czasu przybycia Sithów na Taris została wyposażona w specjalne pole tłumiące energię, dzięki czemu w najgorszym wypadku możemy zostać tylko lekko poturbowani. Na arenie przyjdzie nam się zmierzyć z pięcioma znakomitymi gladiatorami, którzy swą sławę zawdzięczają swoim niebywałym umiejętnościom. Naszym pierwszym przeciwnikiem będzie Ślepy Duncan, który pomimo swego sędziwego wieku nadal posiada spory hart ducha. Niestety tym razem wiek da mu się we znaki, gdyż jego 8-10HP nie jest dla nas żadnym wyzwaniem już na 3 levelu. W zamian za pokonanie staruszka dostaniemy 55PD oraz nasze 10% z zakładów wynoszące 100 kredytów. Kolejnym przeciwnikiem będzie Gerlon âźDwa Palceâ. Swój przydomek zawdzięcza swemu niezwykłemu obyciu z blasterem, który kiedyś wybuchł mu w prawej ręce i sparaliżował mu trzy palce (hehe). Tym razem mamy do czynienia z bardziej żywotnym przeciwnikiem (ok. 25HP). Gerlon lubi korzystać ze swego blastera, lecz nawet gdy walczymy wibroostrzem, nie jest to żaden problem, gdyż zanim zdąży on wystrzelić spokojnie do niego dobiegniemy i zadamy pierwszy cios. W zwarciu Gerlon korzysta z wibroostrza oraz umiejętnego unikania naszych ataków, co nawet na 3 levelu nie sprawi nam większych problemów, jedynie trochę przedłuży walkę. Za jego pokonanie dostaniemy 80PD oraz 200 kredytów. Po dwóch bardzo łatwych walkach przyjdzie nam się zmierzyć z kobietą o strasznie zimnym charakterze - Ice. Posiadając wciąż 3 level, będzie to dla nas bardzo wymagający przeciwnik. W walce na dystans posługuje się blasterem, a podczas bezpośrednich starć wibroostrzem. Jej 50HP nie muszą być jednak twardym orzechem do zgryzienia. Na początek najlepiej użyć tarczy energetycznej (o ile ją posiadamy) następnie powoli zbliżając się, bombardować ją granatami (trzy odłamkowe wystarczą). Gdy już będziemy blisko warto wykorzystać czas, kiedy Ice zmienia blaster na wibroostrze i potraktować ją serią z naszego wibroostrza. Za ten pojedynek otrzymamy 105PD oraz 300 kredytów. Drugie miejsce w rankingu zajmuje, walczący już od 20 lat, Marl. Tym razem, mając 3 level, walkę należy sobie odpuścić, ponieważ najzwyczajniej w świecie nie mamy z nim żadnych szans. Najlepszym sposobem na niego będzie osiągnięcie ok. 7. levelu oraz ewentualne zdobycie pasa oraz bransolety Brejik'a. Będąc już tak przygotowanymi możemy stanąć w szranki z Marlem i jego podwójnym wibroostrzem. Marl nie korzysta z blasterów, więc tym razem nie warto używać tarczy energetycznej oraz granatów, natomiast dobrym pomysłem będzie wyposażenie się w blaster i zbicie nim chociaż części z ok. 80HP Marla. Za wygraną walkę otrzymamy 125PD oraz 400 kredytów. Pierwsze miejsce w rankingu zajmuje Rodianin Twitch. Po pokonaniu Marla nie powinniśmy mieć z nim większych problemów. Posługuje się on dwoma ciężkimi blasterami, w związku z czym na początku walki warto skorzystać z tarczy energetycznej. Twitch nie jest zbyt ruchliwy, więc kilka granatów szybko wpłynie na spadek jego 80HP. Resztę dobijamy z blastera bądź w zwarciu wibroostrzem. Za tę walkę otrzymamy 155PD, 500 kredytów oraz tytuł Mistrza Areny. Jako najlepszy gladiator na arenie, naszą sławę w tym miejscu przewyższa tylko emerytowany Bendak Starkiller* (właść.Gorse Bendak). Mandalorianin zrezygnował z walk na arenie, gdy zabroniono pojedynków na śmierć i życie. Jednak z naszą sławą, możemy go namówić na ten ostatni pojedynek (wiąże się to z uzyskaniem punktów ciemnej strony). Przygotowanie tej nielegalnej walki zajmie Ajuurowi kilka godzin, łapówki, zakłady itp. (tak naprawdę wystarczy wyjść i wrócić do kantyny). Walka z Bendakiem to prawdziwy pokaz umiejętności, gdyż jest on bardzo doświadczonym wojownikiem, który niegdyś brał udział w Wojnach mandaloriańskich. Na początku walki zacznie on rzucać do nas granatami, należy ich jak najszybciej unikać. Strategia ta jest bardzo dobra, więc i my powinniśmy po uniknięciu każdego granatu odpowiadać własnym. W międzyczasie dobrze by było również użyć tarczy energetycznej, ponieważ po przekroczeniu połowy areny Mandalorianin do walki zacznie używać blastera. W razie potrzeby korzystamy z medpakietów i nie zatrzymując się na długo w jednym miejscu, obrzucamy go granatami bądź strzelamy z blastera. Po zbiciu w ten sposób 75% z 150HP Bendak najprawdopodobniej użyje medpakietu, na co odpowiadamy kolejnym granatem i walkę kończymy wedle preferencji blasterem albo wibroostrzem. Po tym krwawym zwycięstwie w nagrodę otrzymamy 700PD, 900 kredytów oraz blaster Bendaka. Ponadto za głowę Mandalorianina możemy uzyskać w Dolnomiejskiej kantynie dodatkowe 300 kredytów (perswazja 400 kredytów) oraz 105PD. *Ciekawostka: Starkiller - Bendak używa nazwiska, które miał nosić Luke Skywalker w pierwszych wersjach scenariusza do Gwiezdnych Wojen . --- wojjoo - Czw 08.07.2010, 06:10:42 " /> Cytuj: Verdungo - Czw 08.07.2010, 09:55:00 " />Kolejne poprawki wprowadzone --- Star Wars: Knights of the Old Republic Arena pojedynków na Taris Podczas naszej wędrówki po Taris, w górnomiejskiej kantynie spotykamy Hutta Ajuur'a. Organizuje on pojedynki gladiatorów. Walki są przeprowadzane na specjalnej arenie, która od czasu przybycia Sithów na Taris została wyposażona w specjalne pole tłumiące energię, dzięki czemu w najgorszym wypadku możemy zostać tylko lekko poturbowani. Na arenie przyjdzie nam się zmierzyć z pięcioma znakomitymi gladiatorami, którzy swą sławę zawdzięczają niebywałym umiejętnościom. Naszym pierwszym przeciwnikiem będzie Ślepy Duncan, który pomimo swego sędziwego wieku nadal posiada spory hart ducha. Niestety tym razem wiek da mu się we znaki, gdyż jego 8-10HP nie jest dla nas żadnym wyzwaniem już na 3 levelu. W zamian za pokonanie staruszka dostaniemy 55PD oraz nasze 10% z zakładów wynoszące 100 kredytów. Kolejnym przeciwnikiem będzie Gerlon âźDwa Palceâ. Swój przydomek zawdzięcza niezwykłemu obyciu z blasterem, który kiedyś wybuchł mu w prawej ręce i sparaliżował trzy palce (hehe). Tym razem mamy do czynienia z bardziej żywotnym przeciwnikiem (ok. 25HP). Gerlon lubi korzystać ze swego blastera, lecz nawet gdy walczymy wibroostrzem, nie jest to żaden problem, gdyż zanim zdąży on wystrzelić spokojnie do niego dobiegniemy i zadamy pierwszy cios. W zwarciu Gerlon korzysta z wibroostrza oraz umiejętnego unikania naszych ataków, co nawet na 3 levelu nie sprawi nam większych problemów, jedynie trochę przedłuży walkę. Za jego pokonanie dostaniemy 80PD oraz 200 kredytów. Po dwóch bardzo łatwych walkach przyjdzie nam się zmierzyć z kobietą o strasznie zimnym charakterze - Ice. Posiadając wciąż 3 level, będzie to dla nas bardzo wymagający przeciwnik. W walce na dystans posługuje się blasterem, a podczas bezpośrednich starć wibroostrzem. Jej 50HP nie muszą być jednak twardym orzechem do zgryzienia. Na początek najlepiej użyć tarczy energetycznej (o ile ją posiadamy) następnie powoli zbliżając się, bombardować ją granatami (trzy odłamkowe wystarczą). Gdy już będziemy blisko warto wykorzystać czas, kiedy Ice zmienia blaster na wibroostrze i potraktować ją serią z naszego wibroostrza. Za ten pojedynek otrzymamy 105PD oraz 300 kredytów. Drugie miejsce w rankingu zajmuje, walczący już od 20 lat, Marl. Tym razem, mając 3 level, walkę należy sobie odpuścić, ponieważ najzwyczajniej w świecie nie mamy z nim żadnych szans. Najlepszym sposobem na niego będzie osiągnięcie ok. 7. levelu oraz ewentualne zdobycie pasa oraz bransolety Brejik'a. Będąc już tak przygotowanymi możemy stanąć w szranki z Marlem i jego podwójnym wibroostrzem. Marl nie korzysta z blasterów, więc tym razem nie warto używać tarczy energetycznej oraz granatów, natomiast dobrym pomysłem będzie wyposażenie się w blaster i zbicie nim chociaż części z ok. 80HP Marla. Za wygraną walkę otrzymamy 125PD oraz 400 kredytów. Pierwsze miejsce w rankingu zajmuje Rodianin Twitch. Po pokonaniu Marla nie powinniśmy mieć z nim większych problemów. Posługuje się on dwoma ciężkimi blasterami, w związku z czym na początku walki warto skorzystać z tarczy energetycznej. Twitch nie jest zbyt ruchliwy, więc kilka granatów szybko wpłynie na spadek jego 80HP. Resztę dobijamy z blastera bądź w zwarciu wibroostrzem. Za tę walkę otrzymamy 155PD, 500 kredytów oraz tytuł Mistrza Areny. Jako najlepszy gladiator na arenie, naszą sławę w tym miejscu przewyższa tylko emerytowany Bendak Starkiller* (właść. Gorse Bendak). Mandalorianin zrezygnował z walk na arenie, gdy zabroniono pojedynków na śmierć i życie. Jednak z naszą sławą, możemy go namówić na ten ostatni pojedynek (wiąże się to z uzyskaniem punktów ciemnej strony). Przygotowanie tej nielegalnej walki zajmie Ajuurowi kilka godzin, łapówki, zakłady itp. (tak naprawdę wystarczy wyjść i wrócić do kantyny). Walka z Bendakiem to prawdziwy pokaz umiejętności, gdyż jest on bardzo doświadczonym wojownikiem, który niegdyś brał udział w Wojnach mandaloriańskich. Na początku walki zacznie on rzucać w nas granatami, należy ich jak najszybciej unikać. Strategia ta jest bardzo dobra, więc i my powinniśmy po uniknięciu każdego granatu odpowiadać własnym. W międzyczasie dobrze by było również użyć tarczy energetycznej, ponieważ po przekroczeniu połowy areny Mandalorianin do walki zacznie używać blastera. W razie potrzeby korzystamy z medpakietów i nie zatrzymując się na długo w jednym miejscu, obrzucamy go granatami bądź strzelamy z blastera. Po zbiciu w ten sposób 75% z 150HP Bendak najprawdopodobniej użyje medpakietu, na co odpowiadamy kolejnym granatem i walkę kończymy wedle preferencji blasterem albo wibroostrzem. Po tym krwawym zwycięstwie w nagrodę otrzymamy 700PD, 900 kredytów oraz blaster Bendaka. Ponadto za głowę Mandalorianina możemy uzyskać w Dolnomiejskiej kantynie dodatkowe 300 kredytów (perswazja 400 kredytów) oraz 105PD. *Ciekawostka: Starkiller - Bendak używa nazwiska, które miał nosić Luke Skywalker w pierwszych wersjach scenariusza do Gwiezdnych Wojen. --- |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |