ďťż
Wštki |
Kingmaker
Rhey - Sob 05.05.2007, 21:56:02 " />Grał ktoś w moduły wydane przez CDP pod tym tytułem? Obecnie zastanawiam się nad zakupem i chciałbym mieć pewność że nie wywalę pieniędzy w błoto więc proszę was o opinię. Sinthael - Nie 06.05.2007, 10:53:29 " />Grałem we wszystkie trzy i zapewniam, że nie wydasz kasy w błoto. Moduły są świetnie zaprojektowane. Kingmaker jest najbardziej rozbudowanym i najdłuższym z modów. W grze możemy podróżować z 2 towarzyszami do wyboru z czterech. NPC są bardzo zróżnicowani. Mamy do wyboru Szczurołaka, Driadę, Rakshasę i Azera. Każdy ma własną historię do opowiedzenia. Co ciekawe w trakcie przygód będą dialogi między towarzyszami rodem z BG i będzie możliwy romans. ShadowGuard jest może z nieco gorszą fabułą. Jest trochę liniowy, ale to zbyt nie przeszkadza. W tym module też mamy możliwość przyłączenia towarzyszy. Niektórzy odchodzą od nas po wykonaniu jednego z zadań związanych z nimi, ale później pojawiają się w najgorszych dla nas momentach, czasem ratując nas od śmierci. Dodam jeszcze, że NPC są mocno powiązani z głównym wątkiem. Ostatnim z modów jest Witch's Wake. Ma mroczny i zagadkowy klimat. Przez całą grę nie mamy możliwości przyłączenia żadnego towarzysza. Fabuła tej gtry jest na początku bardzo poplątana. Rhey - Nie 06.05.2007, 11:59:03 " />A jak jest z błędami? Słyszałem że w modułach jest kilka wnerwiających bugów poważnie utrudniających przejście gry. Sinthael - Nie 06.05.2007, 12:07:50 " />Ja spotkałem tylko buga na końcu Witch's Wake. Mianowicie w zakończeniu gra jakby się zacięła. Nie można było wyłączyć inaczej jak Alt + F4. Wczytywałem save, ale było to samo. W innych modułach nie zauważyłem żadnych błędów. KoZa - Śro 09.05.2007, 20:20:35 " /> Khelben napisał(a): Sinthael - Czw 10.05.2007, 13:46:25 " />Kingmakera przeszedłem w ok. 5 godzin. Następne moduły były krótsze. Saiya-jin - Wto 15.05.2007, 18:25:46 " /> KoZa napisał(a): KoZa - Wto 15.05.2007, 18:28:39 " /> Cytuj: Saiya-jin - Wto 15.05.2007, 20:15:23 " />NWN 2 raczej u mnie nie pójdzie. Ciekawy moduł: http://nwvault.ign.com/View.php?view=NW ... tail&id=15 KoZa - Wto 15.05.2007, 21:06:05 " /> Saiya-jin napisał(a): Rhey - Sob 16.06.2007, 15:13:33 " /> Cytuj: Mariuss - Pon 16.07.2007, 07:49:56 " />też sądze że wszystkie trzy mody są genialne. Zwłaszcza Kingmaker... Shadow Guard też fajny... eh, szkoda że nie ma kontynuacji shadowguarda.... Mam pytanie jedynie. czy komuś udało sie doprowadzić szcześliwie do konca romans z tą driadą? bo mi nie, bo za mało czasu mi zostaje bo juz muszą władcę warowni wybierać... kurde, twórcy za mało czasu dali :/ Aramin - Wto 08.04.2008, 10:15:33 " />Kupiłem właśnie tego Kingmakera za dychę, opłacało się czy wydałem kasę w błoto? Wogóle te moduły dodają jakieś nowe klasy, atuty,zmieniają coś w grafice? Z tego co widzę tu mody są fajne ale krótkie tak? BTW instaluję Nevera żeby w to pograć Jaquan - Wto 08.04.2008, 10:45:46 " />Z tego co wiem jedynie Witch Wake czy jakoś tak dodaje nowe podrasy ale jakoś nigdy nie udało mi się ich uaktywnić Jedyną wadą tych modułów jest ich długość (najdłuższy jest chyba Kingmaker) Aramin - Wto 08.04.2008, 16:59:25 " />Jak sprawdzałem czy działają Witchwake mnie przykuł do monitora jest świetny, tak powinny crpg wyglądać Właśnie polecacie grać w mody w jakiejś kolejności czy jak mi się podoba? Tak wogóle to kto robił te mody BI? Bo odstają od wcześniejszych dodatków Saiya-jin - Wto 08.04.2008, 18:24:06 " />http://nwn.bioware.com/premium/ Al Funcoot - Nie 12.10.2008, 17:49:24 " />Wszystkie są bardzo dobre. Szkoda tylko, że takie krótkie. Witch Wake ma świetny, mroczny klimat; w Kingmakerze mamy świetną, dopracowana drużynę, ciekawych "enpeców", zaś Shadowguard jest dość liniowy i bardzo krótki, ale i tak świetny. Kubibor - Czw 19.11.2009, 10:13:30 " />Shadow guard kończy się w niefajnym momencie, podobnie jak witch wake ale kingmaster jest spoko (i jest o wiele dluższy) jedynie nie podobało mi się z tym mieczem. Czasami odnosiłem wrażenie, że to jest bardziej z pozycji gracza niż z pozycji postaci |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |