ďťż
 
 
 
 

Wštki


Kensai/Mag



Yoshi - Pon 28.12.2009, 13:46:35
" />Jak w temacie.

Jakie statystyki powinien mieć takie Kensai/Mag

Kiedy go powinienem zdualować?

I czy warto lub nie warto?




caGe - Pon 28.12.2009, 13:54:03
" />Kensai/mag sieje spustoszenie wszędzie. Jest pewnie najmocniejszą postacią w grze. Duel zależy od tego, czy chcesz go mieć w miarę możliwości najmocniejszego, czy raczej szybko osiągnąć dużą moc.
Z tego co pamiętam, najlepszą opcją jest duel kensaia na 20 poziomie. Żeby nie startować jak mag z 1 levelem, warto zachować gdzieś zwoje, które potem zapamiętamy w księdze. Dzięki nim zaraz po dualowaniu będziesz już coś potrafił.



Saiya-jin - Pon 28.12.2009, 14:00:05
" />Dueluj na 13. Siła i inteligencja muszą wynosić co najmniej 17 punktów. Najlepiej na maxa daj siłę, zręczność, kondycję i inteligencję.



Yoshi - Pon 28.12.2009, 14:11:12
" />No jasne łatwo powiedzieć przy ludziu wychodzi po 18 na każdą statystykę. Ja chce grać elfem.

Także S-18 , ZR-19 , K- 17 Int- 18 , M-10 (powinna być min.) Ch- mało ważne.

Ciężko wysolować tak staty :/

I na prawdę nie mam pojęcie kiedy przejść na maga :/ caGe mówi 20, a sajanin mówi 13 no to ja nie mam pojęcia :<

Levele szybko zdobędę po mam b. dużo modów ograniczyłem exp trochę do 75% za zadania i 50% za potwory. Jednak moja drużyna i tak będzie się składać z max 4 osób. Inne będę przyłanczać tylko po to aby wykonać ich questa i tyle.




Saiya-jin - Pon 28.12.2009, 14:18:25
" />Dueluje tylko człowiek. Elfem możesz zrobić co najwyżej wieloklasowca wojownika/maga.



Skowron - Pon 28.12.2009, 14:20:09
" />Elfa nie zdualujesz... O.O chyba, że używasz Shadowkeepera



Yoshi - Pon 28.12.2009, 14:24:30
" />sajan używam S.keepera.

Jak takie staty ja zrobie! LUdzie Ludzie! czy można za pomocą jakeigoś kodu? poustalać część na 18naście?

Ps: caGe Mnich też sieje spustoszenie ale wysokopoziomowy. I fajnie jak ma się do niego eq z modów bo w standardzie za dużo tego nie ma.



Saiya-jin - Pon 28.12.2009, 16:59:29
" />Cziter. – powiedział Sajan pogardliwie.



Erador - Pon 28.12.2009, 17:03:29
" />Ale z kodami nie ma zabawy, a jak grasz kensai/magiem to i tak nie będziesz miał trudno. Skoro grasz z TDD (tak pisałeś w innym temacie) to możesz dostać +1 punkt do statystyki, którą sobie wybierzesz i znajdujesz przedmiot, który daje +1 do każdego współczynnika. W Twierdzy Strażnika też dostaje się po jednym punkcie, jeśli dobrze pamiętam. Więc kondycji daj 1-2 punkty mniej i nie musisz tak dużo mądrości - będą ją dodawać przedmioty.

Co do dualowania - ja zawsze dwuklasowałem na 12. W miarę szybko się do takiego poziomu dochodziło, poza tym na nim dostaje się obydwa bonusy - co 3 i co 4 poziom.



Saiya-jin - Pon 28.12.2009, 17:08:19
" />Na 13 dostaje się 1/2 ataku na rundę. Mądrość do niczego nie jest potrzebna.



Yoshi - Pon 28.12.2009, 17:15:49
" />chodzi o to ,że ustawie sobie takie statystyki a nie będzie 2h losować ;] ,a to ,że tam takie staty jak podaliście to chyba nie żaden czit

Ja chyba jednak zagram Mnichem



Erador - Pon 28.12.2009, 17:20:40
" />Szczerze mówiąc, nigdy nie losowałem cech dłużej niż 10 minut. Zamiast przepakowanej postaci wolę taką z prawdziwego zdarzenia - wojownik z cechami 18/18/18/3/3/3 źle dla mnie wygląda (chociaż takim nie pogardzę).

Fajnie się gra Zmiennokształtnym ulepszonym przez Ease of Use - nawet solo nie jest zbyt trudno.



Yoshi - Pon 28.12.2009, 17:24:23
" />Grałem grałem czary można rzucać pod postacią wilkołaka i w ogóle przyjemnie. Jednak chyba zostane przy mnichu xD



Keleborn - Śro 30.12.2009, 08:47:22
" />Ja gralem jakis czas temu kensaiem/magiem solo

zdualowalem go na 24 poziomie
staty na starcie to sila - 18/00 najlepiej
zr - 18
kon - 18
int - 18
mad - ja mialem 14 chyba
char- 3 a po co wiecej

bieglosci rozlozylem na cepy bojowe 5 i katany 5 w lewej rece zaglada hindo w prawej CBW i ognia



caGe - Śro 30.12.2009, 11:29:32
" />Zrobiłeś kompletną głupotę, ponieważ nie odblokowałeś nawet możliwości kensaia. Doszedłeś magiem do 20 poziomu, więc po dualu byłeś zwykłym magiem na 20 poziomie.



Keleborn - Śro 30.12.2009, 11:45:23
" />Mialem sciagniety limit doswiadczenia przez ease jak nie chcecie sciagac to dual na 21



maciek0087 - Pią 08.01.2010, 04:38:34
" />Moim skromnym zdaniem najlepiej zduelować go na 13-15 lvl
Potem mag szybko poleci a staty siła max zręczność max inteligencja max a reszta ile się da charyzme olać



Wi3czor - Wto 20.07.2010, 13:09:32
" />Witam, nie będę zakładał nowego tematu, więc napiszę tutaj, pytanie dotyczy duel kensai/mag.

Grałem już solo, lecz w/m/z, dual nigdy nie grałem solo.

Jeśli robię dual kensai'a na maga, to poziom tego pierwszego już nie będzie się zwiększał, a dopiero atrybuty obydwóch będą dostępne, gdy poziomy się zrównają. Rozumiem, więc na którym poziome najbardziej opłaca się duelować ?

Sądziłem o tym, aby duelować go po tym, jak dam 5 gwiazdek w katany i 3 gwiazdki w bronie dwuręczne. Furia niebios i zagłada hindo, czy to na pewno najlepszy zestaw dla tego duala ?
Czy może opłaca się dać 5 gwiazdek w jakieś inne rodzaje broni, oprócz katan i w 1 ręce mieć katanę, a w 2 np. crom fayer'a.

Czyli dual w okolicach 15-17lvl.



kocham rejestracje - Wto 20.07.2010, 13:32:06
" />Odblokowanie kensai nie będzie po zrównaniu poziomów , tylko jak mag będzie o level wyżej. Co do Croma - też tak chciałem , ale mnie ostrzeżono , że jest bug i używając Croma źle będzie naliczało cios w plecy ( tzn nie będzie tego przemnożenia ). Ja bym dał na miecze półtoraręczne to będziesz miał Postrach Wrogów jako główną broń a katanę tylko do sztyletowania.



Wi3czor - Wto 20.07.2010, 14:15:36
" />Grając kensai/mag nie będę miał ciosu w plecy.

w/m/z już przeszedłem grę solo.



kocham rejestracje - Wto 20.07.2010, 14:16:41
" />Sorry zapomniałem , że kensai nie ma sztyletowania. Ale i tak Crom mało opłacalny bo możesz mieć pas od Croma co daje 22 siły , lub jeśli grasz złym to i tak 22 nazbierasz po drodze. A te 3 pkt to już nie robią prawie żadnej różnicy.
Bez sztyletowania to katany - w zasadzie Furia - są dobre tylko na początek. Nie sztyletujesz to czemu chcesz wybierać z nich? Dla klimatu? To już lepiej w jednej ręce Postrach lub CBW a w drugiej , jak grasz dobrym , Oczyszczacz ( 30% odp na magic jeśli się nie mylę ).

Ps. Jak się edytuje posty?



Wi3czor - Wto 20.07.2010, 14:18:08
" />Prawy górny róg "ZMIEŃ".

Croma nie tylko ze względu na bonus do siły się używa.

3pkt to jednak duża różnica



kocham rejestracje - Wto 20.07.2010, 14:20:34
" />Ale po ponownym logowaniu nie miałem "zmień".



Aderon - Wto 20.07.2010, 16:40:29
" />Ja tam polecam złamać na trzynastym poziomie i walczyć katanami - dla klimatu. I tak będziesz rozwalał wszystko na swojej drodze bez większego problemu, więc parę punktów obrażeń mniej nie zrobi różnicy (zawsze można włożyć jakiś pas), natomiast widok siekącego dwoma katanami zabijaki w szacie Vecny (polecam zmienić w shadow keeperze wygląd postaci na "human mage" lub "elf mage") cieszy przez długi czas



Wi3czor - Pią 23.07.2010, 12:41:11
" />Jakie 2 bronie będą najlepsze dla kensai/mag ?

Osobiście bardzo lubię Furię Niebios, ale co oprócz niej ?

Crom fayer, a może coś innego, lepsze go... ?

Jaki charakter najbardziej się opłaca, co powiecie na chaotyczny zły ?



Erador - Pią 23.07.2010, 13:21:23
" />Ja zawsze grałem z dwoma katanami, Furią/Zerthowym Ostrzem/Zagładą Hindo. Podobno fajnie się gra z dwoma cepami (CBW i chyba Obrońca Easthaven) albo CBW + Crom, ale tu się nie wypowiem, bo nigdy tak nie miałem.

Co do charakteru, to zależy, czy grasz z drużyną. Jeśli tak, to neutralny lub zły będą w sam raz, możesz wziąć do teamu Viconię, Edwina, Korgana/Sarevoka i jakiegoś złodzieja (najpierw Yoshimo, a potem wymienić, lub zrobić coś, żeby przeżył. Nie pamiętam jak, ale jakoś się dało tak zrobić). Wszyscy są jednoklasowcami, więc bardzo szybko awansują.



Saiya-jin - Pią 23.07.2010, 13:49:23
" />Gwiazdki możesz też dodawać później, po odblokowaniu klasy kensaia.



kocham rejestracje - Pią 23.07.2010, 14:11:59
" />Tylko , że wtedy nie będzie mógł robić awansu magiem , bo dopóki nie zaznaczysz wszystkich opcji awansu ( gwiazdki , zdolności złodziejskie , zdolności wysokopoziomowe ) nie będziesz mógł kliknąć "akceptuj" i postać nie awansuje.



Saiya-jin - Pią 23.07.2010, 14:18:56
" />No i co z tego? Przecież będzie awansował magiem i dodawał gwiazdek nawet do 5 w wybranej broni.



kocham rejestracje - Pią 23.07.2010, 14:22:15
" />No to o co Ci chodziło , że gwiazdki będzie dodawać po odblokowaniu kensaia?



Wi3czor - Wto 10.08.2010, 16:59:33
" />Jeśli zdualujemy kensaja przed 20 lvl-em to po osiągnięciu 20 lvlu w drugiej podklasie będzie on posiadał zdolności wysokopoziomowe wojownika ?



coran - Śro 11.08.2010, 23:11:01
" />Nie.



Wi3czor - Czw 12.08.2010, 07:24:07
" />To jaki jest sens dualowania kensaja przed 20 lvl ?

Większość osób radzi, aby duelować w okolicach 13-18lvl.



Aderon - Czw 12.08.2010, 07:51:02
" />Umiejętności wojownika nie są Ci potrzebne

Zaufaj mi, zdualuj na 13 levelu. W miarę szybko odrobisz te poziomy magiem (jeszcze przed rajdem do Czarowięzów, w czasie misji w stolicy), a taki build po prostu wymiata na każdym kroku. 90% walk można rozegrać samymi katanami, od niechcenia tylko rzucając kamienną skórę czy ogień słońca. Na trudniejsze dochodzą lepsze zaklęcia, a to już jest czysta moc: kensai wspierany takimi bajerami jak kamienna, lustrzane odbicia, tarcze ognia, ochrona przed magicznymi broniami, jakieś pułapki na czary, ulepszone przyspieszenie ruchów... całość zwieńczona przemianą Tensera, to wszystko tworzy czołg nie do zdarcia.

Sam grałem takim kensai/magiem całkiem niedawno solo i jestem bardzo zadowolony. Właściwie to żadnej walki nawet nie musiałem wczytywać, wszelkie Irenicusy czy drowy padały błyskawicznie.



coran - Czw 12.08.2010, 07:57:21
" />Jeśli walczysz dwoma brońmi, dualujesz na 13 poziomie, bo wtedy masz ostatni bonus do liczby ataków (+1/2 ataku jest na siódmym i na trzynastym).
Młyńce nie potrzebne, bo z ulepszonym przyśpieszeniem będziesz miał 10 ataków (do drugiej ręki wrzucasz Belma).
Wytrzymałość niepotrzebna, bo masz masę zaklęć ochronnych.
Uderzenie krytyczne mogłoby się przydać, ale można je wziąć tylko raz, a chyba nie warto poświęcać na to 14 poziomów... a jest też Kai.

Jeśli walczysz bronią oburęczną, to lepiej dobić do 20 poziomu, żeby zbierać Większe Młyńce.

Dualować na 18 poziomie to głupota.^^



Wi3czor - Czw 12.08.2010, 10:59:17
" />Myślałem, że dualując go na 21 lvlu będziemy posiadali nie tylko high lvl ability, ale także więcej hp z racji późniejszego zdwuklasowania na maga. Rozumiem Wasze argumenty i są całkiem sensowne, jeśli zagram kensai/mag to zrobię jak mi radzicie i zdualuję go na 13lvlu.



Asmerillion - Czw 26.08.2010, 17:36:03
" />To nie pomoc, ale zapytam tutaj.

Kensai dualowany na złodzieja może zakładać szaty. To oczywiste.
Ale dlaczego kensai dwuklasowany na złodzieja nie może używać zbroi, które złodziej normalnie założyć może?
Ta sama historia, jest z bronią dystansową, po dualu żadna klasa nie może jej używać (oprócz rzucanych sztyletów).

To normalne, czy tylko ja tak mam (sprawdzałem na BGT, i samej czystej instalce BG2)?



wojjoo - Czw 26.08.2010, 18:00:39
" />jeśli poziom złodzieja jest wyższy niż kensaia, to ograniczenia pierwszej klasy są aktywne. zniwelujesz to dopiero po zdobyciu umiejętności użycie dowolnego przedmiotu.

edit
nie doczytaałem.
Cytuj:



Asmerillion - Czw 26.08.2010, 18:09:14
" /> Cytuj:



Jaquan - Czw 26.08.2010, 18:11:33
" />Z jakiej klasy na jaką dualujesz? W wypadku dualu Kensai'a jego ograniczenia są aktywne. To samo w wypadku duali z kapłanem, nie może on stosować niczego poza broniami klasowymi.



Asmerillion - Czw 26.08.2010, 18:16:03
" /> Cytuj:



Jaquan - Czw 26.08.2010, 18:18:43
" />Byłoby za pięknie. Po prostu tak to już bywa. Kensai ma swoje dość liczne ograniczenia by zrównoważyć jego mocne strony. Notabene łatwo to zmienić jedną i tak w zasadzie obowiązkową dla złodzieja umiejętnością wysokopoziomową.



Asmerillion - Czw 26.08.2010, 18:27:33
" /> Cytuj:



coran - Czw 26.08.2010, 18:56:34
" />Na moje, to że kensai-mag może nosić szaty, to bug jest.
A totalna głupota, że zabójca magów, który z koleji może zbroje nosić... po zdualowaniu na maga, nie może szat zakładać.

W jarmarku Nashkel możesz kupić Amulet Tarczy (jest też na Wyspie Wilkołaków) - daje kp 4 (2 przeciw pociskom) i chyba chroni przed magicznym pociskiem, skoro grasz w BGT, na 5 tur, czyli na 50 rund!
To lepiej niż najlepsza zbroja dla złodzieja - pancerz cienia.
Ma ładunki, no ale po kilkunastu zużyciach sprzedajesz i kupujesz na nowo, to się odnowią (od razu po kupieniu, sprzedaj i sprawdź czy cena ta sama, jak wyższa, to kup jeszcze raz).

No i dzięki temu możesz założyć pierścień ochrony +2.



Jaquan - Czw 26.08.2010, 19:08:32
" />Coran w zasadzie to mogą nie być Bugi. Tu wszystko zależy od tego jak potraktować słowo ZBROJA. Opis Zabójcy Magów pozwala mu na noszenie magicznych ZBROI nie umagicznionych szat. Z kolei Kensai nie może nosić ZBROI ponieważ te w naturalny sposób utrudniają mu ruch. O szatach nie ma nic. Widać powłóczyste szaty do jego stylu walki się nadają xD A tak na serio przypomina mi to klasę postaci z serii Fire Emblem - Swordmaster. Bo właśnie ci mistrzowie miecza nosili zwykle powłóczyste szaty.



Asmerillion - Czw 26.08.2010, 19:51:55
" /> Cytuj:



Zack - Sob 28.08.2010, 05:10:31
" />Witam
Poniżej pragnę przedstawić moją taktykę dotyczącą gry wspaniałą klasą kensai-maga

*
Nie wiem czy ktoś już tutaj o tym pisał ale najszybszy (bez oszustw ) sposób zdualowania a potem odblokowania kensai'a to:
1) tworzymy naszego kensai'a - człowieka. Staty:siła,zręczność,inteligencja 18; kondycja minimum 16; mądrość minimum 10, charyzmę 3 (nadrobimy pierścieniem z cyrku)
Umiejętności:
max w walkę na dwie bronie i resztę w katany
2) dobijamy 13 lvl (co wytłumaczyli już powyżej) - co zajmuje nam około 4-6 godzin
3) dualujemy na maga
4) eksportujemy postać i zaczynamy grę w TB mając maga na 15 poziomie - chyba tak (dawno nie grałem) w każdym razie odblokowujemy naszego kensai'a.
A to wszystko w przeciągu 4-6 godzin, bez lvl'owania maga i zbędnej męki

**
Najlepsza drużyna dla kensai-maga to Keledorn, Aerie i opcjonalnie Jan Jansen. Dlaczego akurat oni?

Keledorn - z racji tego że jest inkwizytorem posiada rozproszenie magi kosztem nakładania rąk - co bardzo się przydaje podczas przegrupowania (czytaj ucieczki) - dodając do tego Karsomira tworzy z niego genialną postać pierwszoliniową (zaraz za naszym kensai-magiem
*niską zręczność zrekompensują nam rękawice zręczności

Aerie - Wszyscy uważają że bezskrzydła jest jedną ze słabszych postaci w grze. Tym wypowiedzią mówię stanowcze NIE. Aerie, jak każda inna postać, dobrze ukierunkowana może być świetna. W tym przypadku będzie wybitnym wsparciem drużyny. Jako kapłan posiada szereg zaklęć wspomagających i leczących, a jako mag dajemy jej zaklęcia przebijające plus defensywne (można dodać parę ofensywnych np dezintegracja). Jej główną rolą jest osłabianie przeciwnika i wspomaganie naszej postaci oraz leczenie (co w przypadku takiego składu rzadko mi się zdarzało - głownie tylko na naprawdę wymagających przeciwnikach)

Jan Jansen - obowiązkowy towarzysz każdej drużyny (już każdy wie czemu ) w tym przypadku opcjonalny. Z repertuaru zaklęć wybieramy niewidzialność i ulepszoną niewidzialność (które przed walką rzucamy na naszą postać/drużynę) oraz zaklęcia przebijające typu: przeszywająca magia, tajemne słowo i wyłom. Można się pokusić o zrobienie Jansena na sztyletowanie ale nigdy tego nie robiłem więc nie będę rozwijał tej kwestii. Jeżeli nie chcesz się męczyć z pułapkami i lubisz Jana to zabierz go koniecznie!
*Bez Jansena uzyskasz szybko dużo doświadczenia, więc warto się poważnie zastanowić czy go brać (przypominam że nie jest niezbędny)

***
Do księgi magi naszej głównej postaci obowiązkowowrzucamy:
- kamienną skórę
- lustrzane odbicie
- klosz niewrażliwości
- duchowy pancerz
- niewykrywalność
- ochrona przed zwykłymi/magicznymi broniami
- przemiana Tensera (pamiętajcie że rzucamy to na samym końcu otaczania się zaklęciami ochronnymi!)
- mniejszy sekwencer
- warunkowanie
- sekwencer
- przebicie*
- przeszywająca magia*

Ekwipunek jaki polecam:
- szata vekny
- na głowę Bladozielony Kamień Ioun lub Krążek z Netheril
- Furia Niebios i ostrze Dak'kona(w Cieniach Amn)
- Hindo i Furia Niebios ( w Tronie Baala)
- Buty Szybkości
- amulet: Metaczarów później Amulet Mocy
- pierścienie: Pierścień Gaxxa i Pierścień Czarów
- pas Pas Siły Ognistego Olbrzyma
- płaszcz: Odzwierciedlenia lub Ulepszony płaszcz ochrony +2

*Mimo iż w TB jest wiele lepszych broni to jednak uważam że najlepszą bronią dla Kensai-maga jest Furia Niebios. Ta katana za każdym trafionym ciosem ma szanse unieruchomić przeciwnika (oczywiście na silniejszych -smoki- lub odpornych na magie -lisze- przeciwników nie działa) i co za tym idzie upodatnić go na kolejne stuny, co w praktyce powoduje kompletne zestopowanie przeciwnika i zamienienie najtrudniejszych batalii w proste potyczki

****
Taktyka:
Na walki z normalnymi potworami kamienna skóra + lustrzane odbicie (na wszelki wypadek ustaw warunkowanie) - skupiamy uwagę potworów na głównej postaci, Keledorn i Kensai-mag powinni bez wsparcia dać sobie radę.

Na lisze:
Aerie i nasza postać osłabia lisza. Gdy tylko opadną bariery atakuj ile wlezie, przy odrobinie szczęścia pierwszy cios z Furii powinien zestunować lisza i praktycznie zakończyć sprawę

Na smoki:
Tu sprawa się komplikuje ale i tak damy radę... kamienna skóra, lustrzane odbicie, warunkowanie i sekwencer, odp na strach, zwiększona szybkość ruchów, duchowy pancerz, modlitwa itd ( czyli wszystko co tam masz wspomagającego ). Skupiasz uwagę smoka na kenasai-magu. Osłabiasz jego odporność i usuwasz bariery.Kiedy zacznie już obrywać wrzucasz ken i sai oraz przemianę Tensera - poprzedzaną przez odnowienie kamiennej skóry- wykańczasz przeciwnika.

No i zrobił mi się pełnometrażowy poradnik Przeszedłem na tej taktyce BG na szalonym bez większych problemów więc sądzę że jest to dobry sposób dla kensai-maga. Jeżeli ktoś lubi wyzwania to proponuję przejść grę solo lub tylko z Aerie, świetna zabawa i dużo emocji.



Valygar - Sob 28.08.2010, 10:25:20
" />Wtrące swoje trzy grosze.

Cytuj:



coran - Sob 28.08.2010, 10:43:01
" />Lepiej dać Belm do drugiej ręki, a do głównej CBW lub Postrach Wrogów.
Albo Czarne Ostrze Klęski - 2k12+5 obrażeń, dezintegracja każdym atakiem, szansa na wyssanie poziomów i uleczenie właściciela

Zapomniałeś o najwazniejszym - Ulepszonym Przyśpieszeniu, z Belmem można tak mieć 10 ataków... a dzięki temu połączyć 10 ataków z Uderzeniem Krytycznym... albo Zabójstwem, dla Kensaia-złodzieja

Czysty kensai też jest opcją, bo jednak aż do 39 poziomu dostaje bonus do trako i obrażeń.
+13 obrażeń w każdym ataku (i kosmiczne trako + zerowe opóźnienie każdą bronią)... Lustrzane odbicia może wyczarować Ibrathą, kamienną skórę butami, a poza tym 3 wytrzymałości dają 120% odporności na obrażenia



Zack - Sob 28.08.2010, 10:50:18
" /> Valygar napisał(a):



krzysiek90 - Sob 28.08.2010, 11:04:39
" />Gram kensai/mag zdualowanym na 12 lvlu, magiem mam już 16 i nie dostałem jeszcze żadnej wysokopoziomowej umiejętności, a Aerie mając 14 lvl jako kapłan i mag już dostała.
Wie ktoś dlaczego tak się dzieje??



Jaquan - Sob 28.08.2010, 12:09:48
" />Ponieważ liczy się z tego co pamiętam suma PD przynajmniej w wypadku wieloklasowców. Aerie jako 14 poziomowy kapłan/14 poziomowy mag ma więcej doświadczenia niż ty jako 12 poziomowy Kensai (wojownicy wymagają mniej PD do awansu niż klasy magiczne)/16 poziomowy mag. Choć nie wiem czy przypadkiem dwuklasowca nie dotyczą zasady, którym podlegają jednoklasowcy. Ot nigdy nie dwuklasowałem.



Zack - Sob 28.08.2010, 20:38:08
" />W duaelach liczy się tylko ta druga postać, więc nawet jak dobiłeś z 20 poziom kensaiem i miałeś kilka umiejętności TB to po dualu nie tylko nie możesz ich używać ale też ich nie dostajesz na pierwszych lvlach (magiem to chyba dopiero od 18 lecą dodatkowe skille:/)



Valygar - Nie 29.08.2010, 01:28:39
" /> Cytuj:



Saiya-jin - Nie 29.08.2010, 09:15:50
" /> Cytuj:



Suiseiseki - Nie 29.08.2010, 09:53:03
" /> Saiya-jin napisał(a):



Zack - Nie 29.08.2010, 13:37:17
" />Valygar faktycznie trochę się zagalopowałeś ja tu porównuje bronie a ty z całym zestawem wyskakujesz. Btw wszystko to co napisałeś to porównałeś do SAMEGO Karsomira, a teraz dodaj te wszystkie amulety i pierścienie i dopiero porównaj zestawy O niebo lepiej w rzutach i w obronie wychodzi Karsomir ale to temat na inny dział więc na tym musimy zakończyć naszą dyskusję



Valygar - Nie 29.08.2010, 14:44:14
" /> Cytuj:



coran - Nie 29.08.2010, 14:51:48
" />Valygar, jesteś w błędzie. Karsomir ustawia odporność na 50%, ale jak dołożysz inne przedmioty z odpornością, to się ona sumuje... i owszem, można mieć dzięki temu 100%.

Zdaje się też że w TOB ulepszony Karsomir zadaje już 1k12+6(+6) obrażeń.



Valygar - Nie 29.08.2010, 18:06:41
" />No tak, o ile nie zmienisz nigdy Karsomira na coś innego, a powiem szczerze, że ja nie raz jak go miałem zmieniałem na inną broń, przeważnie Kuszę Ognistych Zębów, więc dla mnie by to było męczące.
Ale imho lepsza odp. na magie<dwa razy większych obrażeń, tym bardziej, że przez znaczną część gry nie walczysz z magami, jeśli mnie jeszcze pamięć nie myli...
No a tak abstrakcyjnie jeszcze: bierzemy większego młyńca i mamy 10 ataków na rundę. To plus dwie bronie uratuje nam tyłek szybciej, niż odporność na magię.



coran - Nie 29.08.2010, 18:19:15
" />Wielki młyniec daje tyle samo ataków bronią oburęczną, co dwoma brońmi.

Ja bym powiedział że walka dwoma brońmi lepsza, bo można mieć 5 ataków, do tego ulepszone przyśpieszenie to 10...
A potem dorzucić JESZCZE Uderzenie Krytyczne (same krytyki) lub Zabójstwo (każdy atak jako cios w plecy).

I dlatego że młyniec krótko trwa.



caGe - Nie 29.08.2010, 18:42:36
" />Karsomir nie jest taki zajebisty, jak wygląda. Może patrząc na to, że zdobywamy go zaraz na początku, jest jakby nieco lepszy. Najlepsze zestawy to oczywiście CBW + hindo/crom/toporek nieuległości. Rozproszenie magii z Karsomira działa raczej na słabych magów i słabe ochronki. A to z tym zakładaniem rzeczy po Karsomirze jest moim zdaniem typowym wykorzystaniem buga w grze, ale jak sobie chcecie. I nie dualujcie kensaia tak szybko. Nie mam teraz tabelki przy sobie, ale około 20/21 wyglądały staty większości ludzi z turnieju na duelach. Brali sobie np. młyniec (mamy tak niskie trako, że obojętnie, czy odejmą nam te 4, czy nie, i tak trafimy) i jakiś oddech smoka lub planetara.



Saiya-jin - Nie 29.08.2010, 19:21:35
" />cage, w normalnej grze lepiej szybko odblokować kensaia, niż się męczyć nie wiadomo ile.

CBW jest jeszcze o tyle lepszy, że bijąc maga, będzie kusił - niezależnie czy ma osłonki, czy nie. Obrażenia od żywiołów przechodzą przez osłonki. Do tego spowolnienie i daje to naprawdę dobre wyniki.



coran - Nie 29.08.2010, 19:49:55
" />Cage - ale głupoty gadasz.
Po co Hindo do drugiej ręki? Po co Crom?
Hindo starczy mieć jako któraś tam broń, dla przywrócenia, a zamiast Croma lepiej wziąć pas siły (22) i jakąś bardziej przydatną broń.
Topór nieuległości ma 10% szans na zabicie, z rzutem obronnym... a w drugiej ręce będzie zadawał tylko jeden atak na rundę...
1 kp i 1 kondycji to chyba niewiele

A taki Belm/Szkarłatne Ostrze daje dwa dodatkowe ataki CBW.
Po prostu się bardziej opłaca.

I znowu bzdety apropo Ligi. Toć tam muszą brać młyniec, bo nie mogą się przygotować przed walką.
A tu można rzucić ulepszone przyśpieszenie, a jak już to dorzucić Uderzenie Krytyczne/Cios/Zabójstwo

Jak się gra z drużyną, czekanie aż JEDNA z postaci zbierze 7 milionów expa jest bez sensu.



caGe - Nie 29.08.2010, 20:04:25
" />Hindo przede wszystkim osłona przed śmiercią, żeby nie zaliczyć "wpadki". A crom oczywiście dla siły. Mój kensai walczący młotkami robił taki dmg, że aż sam się dziwiłem.

Poza tym takie rzeczy jak kensai/mag, kensai/złodziej powinny być ograniczone do grania w mody, każdy wie, że są przegięte w każdym szczególe (postacie), przede wszystkim imho ten drugi.



coran - Nie 29.08.2010, 20:06:08
" />Tak, ale pas siły + CBW + Belm , daje dużo większe obrażenia niż CBW + Crom.

No, bez jaj, taki zboostowany kensai-mag, to i przed zaklęciami może się łatwo zabezpieczyć.



Skowron - Nie 29.08.2010, 20:51:21
" />Dyskutujecie nad takimi wymiatającymi broniami, a ja miałem walkę jedną bronią i kataną +2 albo 3 waliłem i też owniłem wrogów <.<



coran - Nie 29.08.2010, 21:20:18
" />Bo Cage postawił sformułowanie "najlepszy możliwy zestaw", to go poprawiłem.

Jasne, co za różnica, parę punktów obrażeń czy parę ataków, zboostowany kensai i tak wszystko posieka.



Asmerillion - Sob 18.09.2010, 18:16:28
" />Granie solo jest fajne.
Jestem właśnie w świątyni przy okazji zadania związanego z Kultem Niewidzącego Oka i mam niezłą zagwozdkę.

Jak mam uleczyć Empatyczną Manifestację?
W zdolnościach specjalnych nie mam nakładania rąk.
Jest jakiś przedmiot, dostepny w mieście (jeszcze z niego nie wyszedłem, to dopiero początek gry), którym mogę to zrobić?



coran - Sob 18.09.2010, 18:37:39
" />W zadaniu z Upadłymi Paladynami zdobywasz rękawice leczenia - to dałoby radę.
Hmmm kensai mag chyba też nie może rękawic używać^^

W jednym z grobowców Dzielnicy Cmentarnej jest Kostur Leczenia.
http://crpg.iml.pl/baldurs-gate-2/dziel ... tarna/336a
Na mapie - punkt 6.



Asmerillion - Nie 19.09.2010, 08:51:48
" /> Cytuj:



Saiya-jin - Nie 19.09.2010, 10:27:49
" />A Berło Zmartwychwstania?



maciek0087 - Nie 19.09.2010, 12:53:51
" />O ile dobrze myślę ono tylko wskrzesza, a że można uzdrowić członków drużyny to bug i pewnie go uleczy ale "nie zabije"



Suiseiseki - Nie 19.09.2010, 13:13:19
" /> Cytuj:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.