ďťż
 
 
 
 

Wštki


Karty Postaci



Harbull - Śro 12.04.2006, 21:32:39
" />Chwalcie sie tutaj swoimi kartami postaci (nie z systemow). Jacy są wasi bohaterowie i pokażcie swoja orginalność

O to moja aktualna postać którą gram:

Imie: Harbull De Lother
Rasa: nieznana
Klasa/Profesja: Łowca Czarnej Magii, Łowca Nieumarłych (patrz uwaga.) (połączenie, dwuklasowiec czy jak to tam nazywacie)
Bóstwo: Chrystus, Yamonelius(patrz uwaga.)
Uzbrojenie:
- Długi Miecz (Harbull nazywa miecz Yamon patrz uwaga.)
- Krótki Miecz "Żądło Dusz" (krótki miecz z runami, potrafi ranić nieumarłych nie posiadających ciała materialnego np. duchy, widma)
- Dwa sztylety
Zalety:
- Przywiązanie do broni (doskonale włada swoją bronią, jednak gdy dostanie do reki inny miecz bedzie nim władał słabiej niz Yamonem)
- Opanowany i silny psychicznie
- Techniki walk (potrafi walczyć uniwersalnymi stylami walk)
- Profesjonalizm (znajomość na zawodzie)
Wady:
- Przywiązanie do broni (opisałem w zaletach)
- Broń strzelecka (kompletnie sie na niej nie zna)
- Samotnik (nie lubi towarzysta, po za ukochaną Sirival i drużyną)
- Mieszany charakter (czeste zmiany charakteru, raz czuły, raz bez skrupuralny)
Umiejętności:
- Władanie ostrzami
- Apsorbowanie many (potrafi wessac mane by przeciwnik nie mogl rzucac czarów)
- Techniki walk
- Celny Rzut
- Opanowanie w walce
Wygląd:
Ubrany w czarny płaszcz z kapeluszem na głowie , na kapeluszu jest pióro sokoła. Jego twarz ma pare blizn widać ze wiele przeszedl w życiu i nie jedno okropieństwo widział. Z szyi zwisa mu amulet w ksztalcie kruka, a zaraz za nim krucyfiks. Przy pasie nosi długi miecz. Oczy ma koloru blękitnego, ma dlugie czarne włosy do pasa. Wlosy przyciągają uwage kobiet wiec Harbull nosi je pod płaszczem.
Charakter: Harbull jest wolnym duchem, żyje wlasnymi prawami. Jego charakter często się zmienia raz jest mily, a raz wredny. Jednynie dla towarzyszy jest przez caly czas miły, a raczej stara się taki byc.
Ekwipunek Dodatkowy:
- Srebrny Krucyfiks
- Buklak z wodą
Uwaga:
Bóstwo- Yamonelius jest bogiem, a raczej bóstwem ktore daje Harbullowi chęć życia, Harbull zwie go Yamonelius Prawy zwany Wszech Ojcem, bohaterowi wydaje się ze Yamonelius jest jego duchem ktory pilnuje jego duszy przed śmiercią
Uzbrojenie- Yamon- Harbull wierzy ze nie które przedmioty posiadają dusze, za taki przedmiot uwaza wlasnie swój miecz. Bohaterowi wydaje się ze rozmawia z nim, można go czesto zobaczyc jak gapi sie na miecz cos szepczac.
Profesja- jako łowca zła harbull ma ducha który chroni jego dusze przed całkowitym zatraceniem. Jego duchem jest czarny kruk Yamonelius. Yamonelius byl kiedyś poteznym arcymagiem który chciał zostac bogiem, bogowie go za to ukarali i by odpokutować winy słuzy teraz jako "duch stróż" Harbulla.
Inne: Harbull nalezy do drużyny zwanej "Pogromcy" jest to drużna tępiąca wszelkie zło.W jej sklad wchodzi: Harbull- Łowca Czarnej magii i nieumarlych, Fawlik- Łowca Wampirów i likantropów, Ashera- rycerz, Wolferin- Łowca Demonów, Sirdius- łowca duchów.
Sirival- czarodziejka, ukochana Harbulla. Nie wchodzi w skład drużyny Pogromców. Sirival jest glorianką.

Nie długo dam jeszcze historie :]
Wiec chwalcie sie swoimi kartami :]




Kłamca - Pon 04.12.2006, 16:08:01
" />Imię: Darkan
Rasa: Człowiek
Profesja: Zabójca / Pan cieni (rozwinięcie zabójcy)
Bóstwo: Darkan nie uznaje władzy żadnego z bogów.
Uzbrojenie:
- Shurikeny (zatrute neurotoksyną)
- Trzy sztylety (równierz zatrute)
- Magiczny półtorak zwany "Marchwią"
Zalety:
- Celne oko
- Niezwykły refleks
- Wytrzymały
- Dobry kłamca
Wady:
- Egoista
- Leniwy
- Kobieciarz
Umiejętnosci:
- Walka wręcz
- Warzenie trucizn
- Fala cienia (Potrafi tworzyć, formować, i materializować cień oraz samemu stawać się niematerialny. W tej postaci jest o wiele szybszy)
- Znajomość kilku języków obcych
Wygląd:
Darkan jest wysokim blondynem o zielonych oczach. Długie włosy zaplata w warkocz. Ubiera się dość niedbale. Zazwyczaj nosi swoją ulubioną skórzaną kurtkę z oderwanymi rękawami, skórzane spodnie i karwasze. Do walki zakłada maskę osłaniającą nos i zęby.
Charakter:
Wredny. Skończony egoista. Podejmuje działanie tylko wtedy gdy widzi w tym swój, najczęściej ukryty, cel. Kiedy rusza do akcji jest bezlitośnie skuteczny. Jego słowa są bronią równie groźną jak zatrute sztylety, którymi walczy. Ciągle gra jakąś rolę starając się uryć swoję rezygnację.



Omar - Wto 26.12.2006, 09:30:28
" />Imię: Omar
Rasa: Krasnolud
Profesja: Wojownik / Kowal
Bóstwo: Wodkan
Uzbrojenie: Chodząca zbrojownia. Przez plecy przerzucone topór oraz młot bojowy. Gdzieś przy pasie dwie małe kusze automatyczne (wymysł Lorda Neda, kusza o niewielkim zasięgu i mocy obalającej z "magazynkiem" na sześć bełtów) oraz dwie niewielkie toporki wyważone tak by nimi rzucać.
Zalety:
- weteran, po szkoleniu w krasnoludzkim wojsku
- oburęczny
- niezwykle silny i wytrzymały. przyjaciele śmieją się, że gdyby uderzył w kamienną sciane w owej zostałaby dziura w kształcie Omara a jemu dużo by się nie stało. prawde mówiąc niewiele sie pomylili
- oddany przyjaciel
Wady:
- przeszedł wiele, gdzieś po drodze zatracajac częśc swojej psychiki
- ekstremalnie niebezpieczny gdy wpadnie w szał bojowy, które nie nauczył się nigdy kontrolować
- potrafi zachowywać się jak szaleniec, napedzany żądzą zemsty czesto nie myśli o skutkach swoich działań
- zrobi wszystko dla Emilii, krasnoludki-wampira którą kocha bardziej niż własne życie
Umiejetności:
- szał bojowy w którym absolutnie nic nie jest w stanie go zatrzymać
- walka dwiema brońmi
- wyjątkowa odporność
- kowalstwo
wygląd:
Umięśniony krasnolud. Prawie kwadratowy. Ostatnio, czyli w czasie wojny, prawie nie zdejmuje z siebie pancerza (pełna płyta pokryta ciemnozłotą emalią). Nawet w czasie pokoju nie lubi rozstawac sie ze zbroją, chociażby kolczugą. Całe ciało poorane bliznami, w jednej w walk stracił ucho, w miejsce którego ma teraz założoną iluzję
Charakter:
Aktualnie wrak tego czym był kiedyś. Przynajmniej psychicznie. Po tym jak widział smierć najbliższych przyjaciół oszalał. Pragnie za wszelką cenę zabić człowieka, którego obwinia za całe zło, które go spotkało. Granicy całkowitego szaleństwa nie przekroczył tylko dzięki Emilii, przez którą (a może dzieki której) chce zostać pijawą, żeby jej nigdy nie stracić. Równie ważny jest dla niego Elenel, krasnolud-nekromanta, ostatni przyjaciel jaki mu pozostał. Reszta drużyny i towarzysy to jak twierdzą zgodnie "błoto, z którego nie ma żadnego pożytku). Poza smiercią wspomianego już człowieka Omar pragnie jedynie spokoju. Wbrew pozorom nie lubi walki i bezsensownej przemocy.



Drakens - Pon 26.02.2007, 20:48:32
" />IMIĘ: Dru
RASA: pół elf
KLASA/PROFESJA: łucznik,wojownik (podwójna profesja)
BÓSTWO: Gallean (bóg elfów i pół elfów)

UZBROJENIE:
Miecz Edgara (miecz który Dru dostał od swojego ojca,Dru czerpie od niego dużą siłe)
długi łuk nocnych elfów ( po opanowaniu łucznictwa leśne elfy podarowały mu ten łuk)
Sztylet czystości (mocno rani osoby mrocznej mocy czyli: nieumarli i demony innym rasom zadaję trochę mniejsze obrażenia)

Zalety
dobrze posługuje się i łukiem i mieczem
duża odporność na czary
podatność na mikstury leczenia
dobra celność

WADY
naj mniej pkt ma w Wytrzymałości i kondycjii
beznadziejny w roli maga
łatwy do zdezorientowania
mała podadność na mikstury dodające siły i innych statystyk

UMIEJĘTNOŚCI
łucznictwo (władanie łukiem)
władanie ostrzami( miecze itp)
cieniste klony (potrafi wytworzyć dwa klony które nic nie potrafią mylą tylko przeciwnika)
trzystrzelność (potrafi wystrzelić 3 strzały na raz)
furia ostrza (ostrze zaczyna świecieć i zadaję większe obrażenia proces trzyma się na 5 minut)

Wygląd
Ubrany w ciemno zieloną pelerynę i jasno zieloną opaską na głowie,na opasce jest herb jego rodu pół elfów.Posiada 5 blizn: 2 na prawej ręce,3 na twarzy a ogólnie: 1 koło lewego oka 2 koło ust a 3 koło prawego oka.Posiada złotą branzoletkę na której jest narysowany rząd liści enta to jest znak jego rodziny.Na ramieniu trzyma kolczan strzał a na drugim ramieniu łuk,w pasie ma schowany swój mieć i na wszelki wypadek w jego dużym plecaku podróżnym posiada tarczę i inne rzeczy.Włosy mają kolor blond.

Charakter: Dru jest spokojnym i opanowany lecz tylko jedne wyjątek : wyrzuć na niego jedną obelgę i już traci kontrole nad sobą (co idealnej postaci zrobić nie mogę).Nie czeka na atak odrazu sam atakuje agresywnie a po uderzeniu uśmiecha się złowieszczo..przy kontakcie z innymi członkami jego rodu zachowuje się rozmowie i towarzysko ale jego kampanii coś zrobia np: wyślizgną nóż i zbiją szybę czy coś takiego od razu charakter ulega zmianie.

ekwipunek dodatkowy:
średnia tarcza ochrony przed czarami
mikstury leczenia i mikstury many i mikstury siły,zręczności i tak dalej
kolczna strzał
proca
naremniki
karwaszę




dragon1771 - Sob 31.05.2008, 18:45:50
" /> Cytuj:



Luena - Sob 31.05.2008, 19:37:55
" />Jakie szczęście, że spóźniłeś się tylko o 2 lata.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szpetal.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • funlifepok.htw.pl

  • Sitedesign by AltusUmbrae.