ďťż
Wštki |
kapłan- prowadzenie, porady
qualnvyll - Pią 18.06.2010, 09:24:29 " />Nie znalazłem odpowiedniego, podobnego tematu. Jeśli jest to przepraszam. O cóż mi chodzi. Chciałbym spytaćwas, wieloletni gracze w BG o sprawę kapłana. Myślę nad tą klasą by poprowadzić, ale całą sagę. Gram w BGT z modami: TDD,TS, SoS, a do BG1 także DsotSC, NToTSC. Klasy z TDD. Ale raczej wezme standardowego kapłana. Jakie macie doświadczenia z prowadzenia tej właśnie klasy? Nastawiać się na leczenie? ochronę(buffy)? Jakie bronie, zbroje? Czary? coran - Sob 19.06.2010, 09:28:51 " />Uh, TDD. To akurat moim zdaniem błąd. No ale jeśli przeszedłeś bg kilka razy, to może i warto. Chociaż mod jest moim zdaniem niedopracowany i lipny (jedynie niektóre dodatkowe podklasy są świetne). Z czystych kapłanów najlepszy jest Kapłan Helma. Jego miecz, który wyczarowuje raz dziennie na 10 poziomów, jest +4 (a więc możesz nim każdego zranić), daje 3 ataki, zamiast jednego... I zadaje duże obrażenia. Dorzucisz kapłanowi broń do drugiej ręki, a w bg2 założysz Rękawice Większej Specjalizacji - masz 4,5 ataku czystym kapłanem... Do tego czar 'ulepszone przyśpieszenie' i masz 9 ataków. Inni czyści kapłanowie nie są najgorsi w walce, ale nie są też zbyt dobrzy. Jeśli rzucisz nimi buffy, to majac drużynę, gdzie na pierwszej linii staną zbrojni - mogą ich trochę wspomóc. A przy okazji rzucają buffy na towarzyszy, leczą ich, przywołują jakieś kreatury. W TDD rewelacyjny jest Kapłan Malara. On trochę podobny do Helma, ale zamiast miecza wyczarowuje szpony które dają 5 ataków, i zadają spooore obrażenia. I klimatyczny całkiem jest. A ogólnie polecam grę krasnoludem kapłanem-wojownikiem. Taktyka - rzucasz buffy... Zbroja wiary, rzucona kilka razy się sumuje - wypełnij nią sloty 1 poziomu. Dorzucasz Przywołanie Boskiej Mocy (czar 2 lvlu), i Słuszną magię (czar 5 lvlu), Twoja siła rośnie, na wyższym poziomie spokojnie do 25, wzrasta kondycja i zręczność, zmieniasz się w czołg który wszystko rozwala.^^ Na magów może się przydać rozproszenie magii, przywołanie szkieletów (3 poziom), jako tanków, jest przydatne. TDD ma sporo przegiętych czarów, ale tych kapłana nie pamiętam już zbyt dobrze. Sam pewnie poznasz czy któryś jest dobry - najważniejsze są buffy. Jeśli chodzi o cechy i specjalizacje. Siła na 18.00, albo na 18.91-99 (siła 18 daje +1 do trafień, +2 do obrażeń... siła 18.00 daje +3 do trafień, +7 do obrażeń, to najlepsza jaką możesz wylosować). Kondycja 19, zręczność 17, mądrość 18. Charyzma i inteligencja może być jak najniższa, 3 czy ile tam. Specjalizacja - walka dwoma brońmi. Młoty. Dwie lokacje na lewo od Beregostu znajduje się Basillus - kapłan z najlepszym młotem w grze. Drugi młot, właściwie równie dobry, możesz ukraść Hurganowi w gospodzie Brody Ulgotha - już na początku gry. Ale to z tych 'oryginalnych' broni... w NTOTSC znajdziesz dużo lepszych, ostro przegiętych. Mała lista: http://www.crpg.rk.edu.pl/w/p/przedmioty-z-ntotsc/ W bg2 ta sama taktyka, dojdzie jeszcze bariera ostrzy, regeneracja, tarcza archonów, i parę innych buffów. Z broni Cep Bojowy Wieków, do drugiej ręki cep Obrońca Eastheaven, lub Młot Runów, albo któraś z WIELU przegiętych broni moda TDD. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |