ďťż
Wštki |
[JE] Solucja 06 - Jaskina na bagnach (wojjoo)
wojjoo - Pią 28.08.2009, 13:21:15 " /> [http://images.iml.pl/crpg/jadeempire/solucja/jaskina_na_bagnach.jpg] 1.Wejście do jaskini. 2.Jaskinia ogrów. 3.Ogry. 4.Zablokowany tunel. 5.Żabia jaskinia. 6.Kości. 7.Gao Mniejszy i Gwiazda Zaranna. Nasz pościg za Gao Mniejszym trwa. Sytuacja jest już bliska rozwiązania, gdyż nasz adwersarz i porwana przez niego Gwiazda Zaranna są niedaleko, a z jaskini nie ma drugiego wyjścia. Ruszajmy! Gdy dojdziemy do [1], naszym oczom ukaże się krótka scenka, w której Gao Mniejszy zabija ogra, co w rezultacie powoduje zawalenie się korytarza. Trudno, będziemy musieli ruszyć inną drogą. Zajrzyjmy w lewo, do jaskini ogrów ([2]). Spotkamy tam pojedynczego przedstawiciela tej rasy, walka z nim nie powinna sprawić nam problemu (zwłaszcza jeśli znamy styl walki Okruch Lodu). Do przodu posyłamy Roztropnego Zu, a sami atakujemy z dystansu lodem lub płomieniami i po chwili potężny przeciwnik pada. W [3] czekają na nas kolejne dwa ogry. Z nimi może być już trochę trudniej, ale da się je pokonać. Trzeba szybko atakować i cały czas uważać na ciosy ich potężnych maczug, jak nietrudno się domyślić, trafienie taką bronią zabierze nam sporo punktów zdrowia. Gdy już powalimy te potężne istoty, możemy zajrzeć do dwóch skrzyń leżących pod ścianą â znajdziemy w nich sporo srebra, a czasem losowo pojawia się jakiś klejnot. Tunel, którym chcielibyśmy się udać ([4]), został zablokowany przez Gao Mniejszego. Musimy iść inną drogą. W [5] natkniemy się na żabiego demona. Jest to przeciwnik silniejszy od ogrów, a każdy jego cios zatruwa cel. Zwycięstwo sprawi, że poznamy nowy styl walki, biorący swą nazwę od pokonanego przed chwilą wroga - Żabiego Demona. Jest to dobry styl przemiany, warto go rozwijać â używając go zadajemy naprawdę silne ciosy i rzecz jasna zatruwamy przeciwnika. Przy leżących w pobliżu kościach ([6]) znajdziemy trochę srebra. Nasz cel już blisko, wkroczmy zatem do ostatniej groty. Spotkamy tam Gao Mniejszego i uprowadzoną przez niego Gwiazdę Zaranną. Po krótkiej rozmowie, w której Gao wyjaśni, że porwał naszą przyjaciółkę, aby ocalić jej życie, rozpocznie się walka â możemy stoczyć ją w pojedynkę albo z pomocą jednego z towarzyszy. Gao nie jest wielkim wojownikiem, po chwili padnie. Otrzymamy punkty doświadczenia i trochę srebra. Przed opuszczeniem jaskini warto rozejrzeć się po okolicy, odnowić zdrowie, Chi i skupienie w kapliczce skupienia i źródle ducha i pozbierać łupy z trzech pobliskich skrzyń. Znajdziemy w nich trochę srebra (a jakżeby inaczej), a także jeden z trzech zwojów stylu Żmii (Oko Żmii), technikę Rozumu Żmii (skupienie +2, urok +1) i być może jakiś pomniejszy klejnot. Zadanie wykonane, możemy wrócić teraz na bagna do latawca, przy którym czeka jeden z naszych towarzyszy, a następnie udać się do szkoły. Gdy opuścimy jaskinię, na niebie ujrzymy sporo uzbrojonych latawców. Wygląda na to, że groźby Gao Mniejszego nie były bez pokrycia. Oceansoul - Nie 30.08.2009, 19:23:18 " /> Cytuj: wojjoo - Nie 30.08.2009, 19:31:16 " />poprawione, oprócz tych nieszczęsnych stylów. będe wdzięczne za wszelkie sugestie. Oceansoul - Nie 30.08.2009, 19:46:54 " />nowy sposób walki? na ten trzeci, niestety, też nie mam obecnie żadnego pomysłu. Rey - Nie 30.08.2009, 19:47:07 " /> Cytuj: wojjoo - Pon 31.08.2009, 09:36:00 " /> Cytuj: Oceansoul - Pon 31.08.2009, 10:28:49 " /> Cytuj: wojjoo - Pon 31.08.2009, 13:23:43 " />dzięki, poprawione. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |