ďťż
Wštki |
[JE] Solucja 04 - Jaskinia Dusz (wojjoo)
wojjoo - Pią 28.08.2009, 13:20:39 " /> [http://images.iml.pl/crpg/jadeempire/solucja/jaskinia_dusz.jpg] 1.Jaskinia z amuletem. 2.Jaskinia. Żółtymi kropkami oznaczone są Stojaki ze zwojami i Stragany z księgami â zapoznanie się z nimi owocuje dodatkowymi punktami doświadczenia. I oto wkroczyliśmy do Jaskini Dusz, mistycznego miejsca, leżącego pod szkołą w Dwóch Rzekach, w której spoczywają tajemnice dotyczące naszego dziedzictwa. Ruszamy korytarzem i mijamy pierwszą bramę. Z pokrywających jej pieczęć inskrypcji dowiemy się co nieco o duchach, otrzymamy też informację, że w jaskini przed nami znajdziemy nasz amulet. Wchodzimy do niej [1]. W centralnej części groty znajduje się kamienny filar, na którym spoczywa nasze zaginione dziedzictwo. Gdy podniesiemy Smoczy Amulet, zostaniemy zaatakowani przez trzy niespokojne duchy. Po ich pokonaniu warto rozejrzeć się po okolicy, w dwóch wazach znajdziemy trochę sztuk srebra. Sam amulet jest potężnym przedmiotem, w którym wraz z rozwojem wątku głównego będziemy mogli umieszczać coraz więcej klejnotów esencji, błyskotek poprawiających w różnym stopniu atrybuty i umiejętności naszego bohatera. Już teraz możemy włożyć do niego otrzymany właśnie Klejnot Wojownika ze skazą. Ruszamy dalej, mijamy jeszcze dwie bramy, dowiadujemy się kolejnych rzeczy o duchach i czekającej nas misji. Wkraczamy do następnej jaskini. Znajdziemy tam ducha starego mistrza szkoły w Dwóch Rzekach i dwa niespokojne duchy. Walka do najtrudniejszych nie należy, trzeba jedynie uważać na dystansowe lodowe ataki zjawy starego mistrza i samemu szybko zadawać ciosy. Gdy już rozprawimy się z przeciwnikami, nastąpi krótka cut scenka. Naszej postaci ukaże się duch kobiety. Dowiemy się od niej, że nasz bohater jest ostatnim Mnichem Dusz. Przekaże nam także wiedzę o jednym ze stylów walki â do wyboru mamy Okruch Lodu i Złowrogi Płomień. Wybierając odpowiedni styl, należy pamiętać, że drugiego będziemy mogli nauczyć się dopiero w odległej przyszłości, Gdzieś w Wielkim Świecie. Pozostaje nam już jedynie przeczesać okolicę â w skrzyniach znajdziemy losowy klejnot esencji, technikę Poukładanego Ciała (zdrowie +3, zastraszanie +1) i jeden z trzech zwojów stylu Żelaznej Dłoni (Kowadło), przy kościach 100 sztuk srebra. Ze spoczywających na stojakach zwojów (Natura Duszy, tom 1, i Bestiariusz Jadeitowego Cesarstwa, tom 3) będziemy mieli okazję ponownie poczytać o duchach. Możemy jeszcze uzupełnić naszą Chi w Źródle Ducha, a następnie przekroczmy portal, który przeniesie nas z powrotem do domu Mistrza Li. Dowiemy się, że Gao Mniejszy porwał Gwiazdę Zaranną i najpewniej udał się z nią na bagna. Musimy za nim podążyć i uratować naszą przyjaciółkę. Oceansoul - Nie 30.08.2009, 18:05:28 " /> Cytuj: Rey - Nie 30.08.2009, 18:11:25 " /> Cytuj: Orish - Nie 30.08.2009, 18:25:28 " /> Cytuj: wojjoo - Nie 30.08.2009, 19:27:22 " />poprawione Cytuj: Rey - Nie 30.08.2009, 19:39:47 " />To po przecinku chyba nie stosuje się wielkiej litery? wojjoo - Nie 30.08.2009, 19:50:02 " />tzw. celowy zabieg artystyczny, polonistka ci nie mówiła? Rey - Nie 30.08.2009, 19:57:43 " />E? To powinien być cały post, ale by mnie zjedli za spam. No i domyślam sięco to zabieg artystyczny, ale jakoś mi tam nie pasuje. Jak chcesz. |
|||
Sitedesign by AltusUmbrae. |